Látom nem kaptál választ a kérdésedre. Korábban nekem is volt hasonló problémám, de akkor én azt olvastam ki a fórumokból, hogy a xenon-módba kapcsolás nem a jó megoldás. Akkor két tábor volt: - be kell építeni egy ellenállást (gyakran "filter pack" néven készen árulják). Az ellenzők szerint ez melegedik: biztos útja az autó felgyújtásának. - be kell építeni egy relét. Én ezt az utat követtem, igaz kikapcsolt állapotban halkan kattog, de jól működik. Megpróbálok csatolni egy kötési vázlatot. Remélem tudtam segíteni.
Szegény Gabesz pöpec zöld 850-esét lerendezték egy kereszteződésben: Kijött eléjük egy furgon a stop tábla alól... Nem lett bajuk, baba szerencsére az anyósnál volt, de a felesége azóta nem ül autóba. Gondolkozott hogy megcsináltassa-e, de végül elbontódott arra való hivatkozással hogy olyan nem lesz már mint előtte. Ebben mondjuk igaza volt. Ezt az öreg Corollát szerezte ütni-vágni a Bp-i mindennapokra. Szó volt egy nagyon szép egyben levő 3.0 Camry-ről, de az meg megint vége-hossza nincs projekt.
Több helyről hallottam hogy DTK, viszont fél év garanciát adnak, amit ugye a törvény ír elő. Találkoztam ugyan olyan céggel (nemzetközi) ahol 2 év garanciát adnak. A kérdés igazából az hogy kinek mi a tapasztalata a DTK-val?
Szerencsére ilyen nincs a Sharannál, megy, mint a gyorsvonat, s még sosem evett 7 liter felett. Én nem száguldozom, betartom a sebességhatárokat, de agyfaszt tudnék kapni attól, h ha nem tudom megelőzni a tötymörgőket.
A Saab olajtöltete vmivel több, mint 4 liter volt, 5 literes kannát megvéve az esetleges fogyásra is maradt.
Jah, ha megkotlik vmi a dieselben, akkor az drágább. Nekünk is eladáskor fog kiderülni, h mennyi az annyi. Mondjuk ennél a típusnál a TDI motort mondják a legtartósabbnak.
Utód még nincs eldöntve, vagy occsós szívó benyás lesz, ovijárat célból, vagy vmi villanyos.
Vinni vitte ezt a 3ajtós koloniál szekrény méretű és légellenállású kasztnit, de nagy csodát nem lehett tőle várni, nem egy nyomatékbajnok dízel volt (190Nm). Mikor mentünk HR-be, és rajta volt a tempomat, azért a sebességmérőn is lehetett látni, mikor megyünk egy hegynek felfelé, mert nem tudta tartani a beállított 140-et. Viszont 3 év alatt költöttem rá kb. 360eFt-ot (vezérlés, trafó, lambdaszondák, szívótorok, fékek, féltengelycsukló, stabilizátorrúd, első ülések felújítása, és a szokásos időszakos szervíz). Az EV-II-es dízelszekció egyszerre költ rá ennyit csak azért, hogy be lehessen indítani, hogy járóképes legyen, és csak a motorra.
Szerettem, megbecsültem, elégedett voltam vele, de elmúlt.
Már elég egy kisebb. A választás nem volt bonyolult, MW-né sokat segített (Veszünk egy 9-3-ast, amilyen volt. Szép a formája, belül elég, pont! A motort Te választhatod ki!)Mondjuk eléggé egyezett a véleményünk.
Az OG9-3TiD-hez képest ez nagyon jól megy, és csendes. (mondjuk nekem azzal sem volt bajom)
Mondjuk egy SAAB-ot venni sosem volt racionális választás, de most úgy néz ki, megengedhetem magamnak ezt a luxust.
S végül bejött, h a kocsi méretéhez képest kis, szívó benzinessel vettétek a családi kocsit? Nálunk lassan 3 éve van a Sharan, gond nincs vele, s nagyon jól fogyaszt meg megy ezzel a diesellel. De jövőre, ha költözünk vissza Bp-re, csere nekünk is.
Tech II-ben jártas kolléga tudna nekem segíteni? Az a kérdés, hogy lehet-e programozni a 9-3 SS világítást, pontosabban állítani halogén vagy xenon mód között?
Valaki azt monda nekem, hogy ez elvileg lehetséges. Azért lenne fontos, mert a halogén projektorokat kicseréltem BiLED-re és amikor nincs felkapcsolva akkor villog. Elvileg xenon módban ezt nem csinálja. Egy próbát megérne, mielőtt nekiállok reléket bekötögetni a rendszerbe...
Alul van 2 csavar, felül 2 és benn 1, ha ez az 5 ki van szedve, akkor könnyen kijön. A légkondi gégecsövét még le kell szedni, hogy teljesen ki tudd venni a helyéről.
Valóban megdöbbentően drágák. Egy hasonló korú Volvo S80-as szinte feleannyiba kerül.. Én azt vártam, némileg számítóan, hogy brutális értékvesztése lesz a típusnak a gyár csődje, a kiforratlansága és az alkatrészellátás problémái miatt, de az ellenkezője történt. Valószínűleg a viszonylag még fiatalm kortárs autó státuszból egyenesen át fog menni klasszikusba. :)
Igen,ezek azok a csavarok,amiket egyszer már kivettem,a bentebb található harmadikkal egyetemben,de nem akart moccanni,nem mozdult,én meg paráztam,hogy ha feszgetem,eltörik valami,azt meg nagyon nem szeretném,de valószínű,"nekifutok" ennek még egyszer,mert úgy látom nincs más megoldás.
Nézegettem a mobilén az utolsó generációs YS3G 9-5-öket, hát van áruk. 17 db van fent, a legolcsóbb dízel átszámítva 3.1M, a legolcsóbb benzines 6.4M ez egy BioPower, a legolcsóbb nemBioPower 7,2M. Nem semmi azért egy 8 éves négyhengeres autóért, még ha viszonylag kisszéria is.
Jut eszembe, mégsem volt minden ok, egy kisebb hiba váratlanul 'ámokfutóvá', némileg 'önvezetővé' tette a jó öreg 9000 V6-ot. Szép történet, majd elmesélem.