Szóval a 480-as körül nincs elég hely a garázsomban, nehezen férek hozzá oldalt. Mindig beütöm a lábam itt-ott ennek a fekete dögnek a kasznijába (néha már direkt rúgok bele dühösen, annyira zavar). A képen látható autó ennek okán eladó, ne is lássam:
Lenne egy kérdésem, ugyanis titokzatos parajelenséget tapasztaltam. Közepesen nedves foltot találtam a jobb hátsó ülés előtti szőnyegen. Csak ott, sehol máshol. Körülötte nyoma sincs semmiféle ázásnak, de eső után rendre átázik... Mi lehet az oka, honnan jöhet be az eső szerinted?
Köszi előre is!
*
Fogyasztási beszámoló:
Budapest - Szeged odafele végig 160-170 km/h (siettem)
Szeged - Budapest visszafele végig 90-100 km/h
utána városban még kb. 100 km. Ez így összesen eredményezett kereken 9 liter fogyasztást, ami szerintem egész jó érték.
még valami : a hátsó gyárilag az első bekapcsolásával és járó motor mellett működik. Az elsőre több opció van, tompítottal vagy anélkül, erre valók az országkódok. Van egy átkötés amit ki lehet cserélni relére, de már nem tudom mit okoz. Én tettem bele egyet, íg ymost asszem a dán verzióval járok.
Jut eszembe!! Hiányoljuk ezeket a szépségeket és tulajaikat! Miért nem jöttök át a négyesek saját kis topikjára? Szinte csak 440-460-asok vagyunk, szinte nincs is 480-as! Pedig minden közös alap!
A fórum amúgy meg jobb is, mint ez az indexes topik, független hely, nincs fatva, nincs szponzor, banner meg minden hasonló xarxemét. Grapee kolléga kopácsolta össze, pontosabban a régit újította, jó lett, megbízható, gyors és szerintem kezd egyre jobban beindulni! Egy próbát megér! Itt találjátok!
PC-vásárlás egyelőre elhalasztva, úgyhogy a fényezés van soron... Felhívtam a Kövesdi Kft-t, de ezen a tel. számon egy számítástechnikai bolt jelentkezett. Biztosan ez a számuk?
Hát, ha a kresz szerint ézzük szigorúan, akkor jogos volt. Más kérdés, hogy inkább pénzgyűjtés szaga van... Én meg átnyergeltem drótszamárra. A munkábajárás távját kerek 5 perccel teljesítem lassabban mint kocsival, de meglájuk meddig marad a lelkesedés, egyelőe nagyon élvezem..
2005-ben a 460-asomnál ugyanez volt. Kivettem a lámpákat, újraszigeteltem és visszaraktam őket. Azóta rendben van minden a csomagtartó száraz. A régi nem csoda, hogy tíz év után elfárad...
Ha a 2db jogosítvánnyal rendelkező magzatod azért könyörög, hogy a 360-ast cseréld már el valami klassz bukólámpásra, hozzám ne gyere! (Gulyáslevessel megpróbálhatsz kiengesztelni!)
Két esős nap után kiváncsi lennék mások tapasztalataira: ez tényleg üzemi állapot, hogy a csomagtartóban térdig ér a víz? Szinte szó szerint, mert a pótkerék alatti gumidugóban lévő furatok a kosztól el voltak dugulva, így ott mintegy 15 centi víz állt! Most már kidugaszoltam, de így sem normális, ha nem marad benn. Ha jól emlékszem Kisagy mintha nemrég fejtegette volna, hogy a csomagtérajtó tömítés
csere nem old meg semmit. Hát akkor mi? Aszály? Ha valakinek van rutinja a javí-
tásban,nagyon várom az ötleteit, mert ez így elkeserítő!
Egek! Most komolyan, hol gyártanak ma már ilyen Autókat?! Ebben az autóban lélek van, ezt minden túlzás nélkül szívvel tervezték, egyértelműen az emóciókra hatva. A C30 csak árnyéka ennek a lelkes koncepciónak, amely a 480-asban öltött testet. Újra a régi lemez, tudom, de nem tud nem bosszantani, hogy gyakorlatilag az összes gyártó (helyesebb volna talán összeszerelő cégeknek hívni őket) a Hondától a BMW-n, Saab-on át a mostani Volvokig bezárólag plasztik és nem épp szép, egyedi tömegtermékekkel árasztják el az utcákat. Talán az Alfa még kivétel.