Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

lmano Creative Commons License 2008.12.08 0 0 3733
Tanulságként mindenkinek: egy 3,0 Dci-vel szívtam kb. egy hetet. Hibakódmentes, de füstől, mint az állat. Olyan, mint a tintahal, ha menekülőre fogja. Az első az volt, hogy az EGR szelepet a szívócsonk felöli részén ledugóztam. Akkor is füstölt, bár nem annyira. Tüzetesebb vizsgálat után kiderül, hogy nincs turbónyomás. Nosza, nézzük meg a turbót. A Waste Gate szelep működik, de már kis gázadásnál lefojtja a turbót. A tetején van egy poti, az jó. A vákumot kapcsoló szelepet kicseréltem egy másikra, hátha átereszt valahol. Így sem lett jó. A CLIP szerint teljesen hibamentes, valós adatokat kaptunk minden jeladóról. Aztán észrevettem, hogy a légtömegmérő által adott jel gyakorlatilag nem függ a fordulattól, alapjáraton és fordulaton is kb. 1000 kg/h. A Renault gyári 123eFt. De előbb ki akartam próbálni, hogy biztosan ez a bűnös. Bosch gyártmányű, de ők nem forgalmazzák. Utángyártottban már 105eFt-ért is találtam. E-bay 75 EUR, de Magyarországra nem szállítanak. Mivel ez az Isuzu motor van az Opelban és a Saab-ban is, szerencsémre egy szerelőnek volt egy vadi új saabos. Elmentünk, kipróbáltuk, jó!!!!! A háza az más, át kellett cserélnem, de az autó végre nem füstöl!!!
Mivel vagy két hetet jártam az autóval, ezért már van róla véleményem. Sok tekintetben jobb a III-nál, de sor részletben romlott. Valahogy a két autóból lehetne azt a bizonyos tökéletest megközelíteni. A III-as ( 3,0 24v ) sokkal finomabb motor, csendesebb, sőt szerintem a futóműve is jobb egy árnyalattal. Az utastere is hosszabb. A IV-es szélesebb, irdatlan nagyok a hátső ülései, és a csomagtartója is kisebb. Mivel a IV-es vagy 250 kilóval nehezebb, a fogyasztás és a menetdinamika nem annyival jobb, mint vártam. A belső tere a IV-esnek szebb, bár a hűthető kesztyűtartót nagyon hiányoltam, meg ez a Phillips hifi is szarabb, mint a Pioneer. Az első ülései viszont sokkal jobbak, mint a III-nak, hosszabb a lapja. Azok a gyönyörűre sikerült visszapillantók a III-ason is nagyon jó helyen vannak, A IV-esen pocsék a tükör, és szar helyre is került.
Szóval én nem adom oda a III-asomat egy IV-esért, de ha most kellene vennem, inkább a IV-est venném meg.
A Dialogisra visszatérve, régi bűnöm ez. Kellene egy ftp szerver, kb, 5 GB. Ha valaki tud ilyet, ígérem feltolom oda.
Wyfliff Creative Commons License 2008.12.07 0 0 3732
Sziasztok

már több mint egy hónapja van nálunk egy hamvas 19 eszterndős I-es Espace ...

A fórumot korábban már vigiolvastam, fölszedtem némi hasznos infót, pl. hogy a Renault Hungaria-tol lehet manualt kerni. Próbáltam de sajnos 1-es espace-hoz nincs nekik.

Tudnátok segíteni hol találok ilyet angolul esetleg magyarul?
Továbbá ha ehez a szériához is jó, szeretneék bejelentkezni a Dyagnosis-ra is :)

Köszi és üdv!
RenPaul Creative Commons License 2008.12.07 0 0 3731

Aksi előtt van egy táglaalakú dobozka:

 

előtte: automata váltó számítógépe

aksi alatt: befecskendező számítógép

 

(feltéve, hogy Espace IV-ről beszélünk)

Előzmény: csabelita (3729)
bratyo38 Creative Commons License 2008.12.04 0 0 3730
Köszi.
Előzmény: BiaStrom (3727)
csabelita Creative Commons License 2008.12.04 0 0 3729
Sziasztok!!

Mit tudtok arról,hogy az aksi előtt,rá van csavarozva az aksitartóra.Van 1 téglalap öntvény arról vastag kábelek vannak rácsatlakoztatva. Mi lehet az?
Mistral1 Creative Commons License 2008.12.04 0 0 3728
Tök jó!
Ha hármasról is találsz ilyet, ne kímélj minket :-)
Előzmény: BiaStrom (3727)
BiaStrom Creative Commons License 2008.12.04 0 0 3727
Ez találtam egy hírdetésben:

"Espace 2-es alkatrészek német bontott autóból.Bármilyen kis kütyütől a fődarabokig minden.Computer is!!"

Megye: Pest
Település: Inárcs
Telefonszám: (+36) 70/9418009
Előzmény: bratyo38 (3725)
8992 Creative Commons License 2008.12.03 0 0 3726
Tiszteletem!
Magam is egy IV-es Espace tulajdonos lennék, elfekvőben van nálam egy hibátlan műszerfalpanel, ha érdekel valakit, eladó! 42eft.
bratyo38 Creative Commons License 2008.12.02 0 0 3725
köszi
Előzmény: BiaStrom (3724)
BiaStrom Creative Commons License 2008.12.02 0 0 3724
vagy ez:

http://www.johnsvill.hu/webset32.cgi?Johnsvill@@HU@@37@@GOOGLEBOT
Előzmény: bratyo38 (3721)
BiaStrom Creative Commons License 2008.12.02 0 0 3723
pl:

http://www.autodigit.hu/

http://www.automuszer.hu/
Előzmény: bratyo38 (3721)
sdigit Creative Commons License 2008.12.02 0 0 3722
Köszi az infót.
Előzmény: joker01 (3719)
bratyo38 Creative Commons License 2008.11.30 0 0 3721

 Sziasztok!

  Ha tudja valaki, hogy budapesten, vagy környékén foglalkozik-e valaki elfogadható áron motorvezérlő elektronika javításával légyszíves írja meg. Esetleg nem tudtok egy eladót, ami jól működik? '94-es benzines espace-hez kellene. Köszi. 

RenPaul Creative Commons License 2008.11.29 0 0 3720

Szia,

Ha "leírás" alatt kezelési könyvet értesz, akkor azt val.szeg tudok adni neked.

Mailben írd meg, hogy milyen évjáratú a járgányod, meg esetleg a címed..

üdv

RP

Előzmény: sdigit (3707)
joker01 Creative Commons License 2008.11.29 0 0 3719
Metabond Top 10800.-
Metabond pdtdi 11920.-

PDTDI:

" Metabond PD TDI 5W40 motorolaj - 5l

A legkorszerűbb, közvetlen befecskendezésű (TDI), turbófeltöltésű és elektronikus motorvezérléssel ellátott dízel motorok kopási problémáinak megoldására kifejlesztett 100%-ban szintetikus motorolaj.

Felhasználási területe:

Elsősorban a Volkswagen PD-TDI dízel motorok speciális követelményeinek megfelelő kenőanyag. Kiválóan alkalmazható Audi, Volkswagen, SEAT, és Skoda típusokban. Kitűnően használható minden olyan nagyteljesítményű benzin és dízel üzemű járműben, amelyhez az ACEA A3/B3-07 és A3/B4-07 specifikációjú motorolaj az előírás.

Specifikációk, osztályba sorolások:

SAE 5W40, API SL/CF, ACEA A3/B4-07, ACEA C3, VW 502.00 / 505.00, VW 505.01
Jellemző adatok:

Sűrűség 15oC
Viszkozitás (40oC-on):
Viszkozitás (100oC-on):
Viszkozitási index:
Folyáspont:
TBN:


0.855 g/cc
88.5 mm2/s (cSt)
13.8 mm2/s (cSt)
173
-36oC
7.6 mgKOH/g

A táblázatban szereplő adatok jellemző középértékek.

Előnyös tulajdonságok:

- Használható 15 000km-es vagy évenkénti olajcsere ciklusok mellett
- Szintetikus alapolaja fokozott kopás elleni védelmet biztosít az alacsony viszkozitású SAE 5W-30 olajakhoz képest, ha a motor nagyon magas hőmérsékleten (150 oC) üzemel
- A motorolajok legújabb ún. alacsony szulfáthamu összetételű kategóriáját (ACEA C3) képviseli. Ez a tulajdonsága lehetővé teszi, hogy részecskeszűrővel ellátott dízelmotorokhoz alkalmazható legyen

Származás: Spanyolország

Kiszerelés: 1 liter, 5 liter, 10 liter, 60 liter, 200 liter "


TOP:


" Metabond TOP 5W40 motorolaj - 5l

Szintetikus "New Formula" technológiával előállított, magas teljesítményszintű motorolaj benzin- és dízelüzemű motorokhoz.

Felhasználási területe:

Alkalmas a legszigorúbb feltételek mellett működő nagyteljesítményű modern (1990-es és 2000-es években fejlesztett) benzin-, gáz- és turbófeltöltésű dízelmotorok kenésére.

Specifikációk:

SAE 5W40, API SL/CF, ACEA 2004 A3/B4, MB 229.3, VW 502.00/505.00, BMW Longlife 98, GM-LL-B025

Jellemző adatok:

Sűrűség 15oC
Viszkozitás: (40oC-on):
Viszkozitás (100oC-on):
Viszkozitási index:
Lobbanáspont:
Dermedéspont:
T.B.N.:


852.6 kg/m3
85.11 mm2/s (cSt)
14.05 mm2/s (cSt)
170
228oC
-39oC
10.1 mgKOH/g

A táblázatban szereplő adatok jellemző középértékek.

Tulajdonságok:

- Megvédi a motort a túlzott kopástól, kiemelkedő védelmet nyújt a vezérlés alkatrészeinek.
- Kiváló termikus stabilitás és oxidációgátló tulajdonságok jellemzik.
- Hidegindításkor azonnal tökéletes kenést biztosít, meghosszabbítva ezzel a motor élettartamát.
- A motorgyártók előírásainak figyelembevételével biztosítja a megengedett leghosszabb csereperiódusokat

Származás: Belgium

Kiszerelés: 1 liter, 5 liter, 10 liter, 60 liter, 200 liter
"



Az árakat az 5 literesre írtam, mert neked annyi elég.
Előzmény: sdigit (3718)
sdigit Creative Commons License 2008.11.28 0 0 3718

1.9dci, IV-eshez milyen metabond olajat ajánlanál, és mennyiért?

Előzmény: joker01 (3714)
BiaStrom Creative Commons License 2008.11.27 0 0 3717
Itt lehet álmodozni...:

www.renault.hu

http://www.renault.hu/vn/configurator/pricespecs/index.jsp?modelKey=SP4&versions=VEC079_HONG&mode=LIGHT&codes=PT1628_benzin&diff=false&show=2&toggles=0000000&add=VEC078_HONG
Előzmény: SajtFondue (3715)
sdigit Creative Commons License 2008.11.27 0 0 3716

Felszereltségbeli különbséget jelöl. Azt hiszem a Privileg magasabb alapfelszereltségi szint mint az Expression. Persze az alacsonyabb alapfelszereltségű modell is felturbózható sok-sok extrával.  

Előzmény: SajtFondue (3715)
SajtFondue Creative Commons License 2008.11.27 0 0 3715
Valaki tudja, esetleg, hogy mi a kulonbseg a "Privilege" es az "Expression" valtozatok kozott (IV-es)?
joker01 Creative Commons License 2008.11.27 0 0 3714
5 liter.
Én metabond forgalmazó vagyok, ezért azt is használom sok éve minden autómba.
Nekem bevált, és az autóknak is, mert volt olyan verda ami a castrolt ette , metánál meg elmaradt az olajfogyasztás
Előzmény: sdigit (3712)
joker01 Creative Commons License 2008.11.27 0 0 3713
Tudsz vele menni, de ha nyomva tartod a gombot, le is tudod nullázni:)
Azaz 30ezerről indul újra.
Előzmény: sdigit (3693)
sdigit Creative Commons License 2008.11.26 0 0 3712

Sziasztok!

 

Esedékesé válik a motorolaj cserém.

Mit ajánlotok (IV-es, 1.9dci)? Kb. hány liter kell bele?

 

Előre is köszi a válaszokat.

BiaStrom Creative Commons License 2008.11.26 0 0 3711
"Rönónál " olcsó számla? :))))
Előzmény: Mistral1 (3710)
Mistral1 Creative Commons License 2008.11.25 0 0 3710
Lehet, hogy infarktust kapott szegény a számlától :-(
Avagy, annyira megörült az egyszerű (és olcsó!!) javításnak, hogy telenyomta benyával, és azóta ki sem akar szállni belőle, csak nyomja, csak nyomja és falja a kilométereket :-)
Előzmény: BiaStrom (3709)
BiaStrom Creative Commons License 2008.11.25 0 0 3709
Mi a hír? Nagyon csöndben vagy....
Előzmény: ColiPapa (3699)
wik_406 Creative Commons License 2008.11.24 0 0 3708
szia!

Nincs sajnos. Nemet volt hozza, de kolcsonadtam. Esetleg erdemes megkerdezni renault-t, hatha van elfekvoben.


Wik
Előzmény: sdigit (3707)
sdigit Creative Commons License 2008.11.24 0 0 3707

Szia Wik!

 

Köszi az infókat.

Magyar vagy angol nyelvű leírásod nincs véletlenül IV-eshez?

 

Üdv.: sdigit

Előzmény: wik_406 (3705)
Attis2.1TD Creative Commons License 2008.11.21 0 0 3706
Valószínű a kapcsolódnál van a gond, vagy a reléknél amiket kapcsol.  A reléimet kimértem tehát nálam ez kilőve marad a kapcsoló hiba. A németem nekem se túl erős, erre a hőbiztis dologra még emlékszem mikor megjavítottam. Olajfolyás nálam is van egy kicsi. A központizárral nem vagyok elégedett néha véletlenszerüen nem zár le egy-egy ajtót. Mindig körbe kell szaladnom hogy ok. legyen. A két első ajtóm alja korrodál egy kicsit amit érdekes lesz javítani mert ugye kívül üvegszál belül fém egymáshoz ragasztva. Mindennek ellenére, amiket Te is leírtál sok jó oldala van és lehet szeretni. Sok sikert és örömöt az autódhoz! Köszi a jókivánságokat!
Előzmény: Spy the bastard (3703)
wik_406 Creative Commons License 2008.11.21 0 0 3705
szia!

Tudsz menni az autoval nyugodtan. Ha ujra akarod indittatni a szamlalot, akkor csak annyit kell tenned, hogy raleptetsz a szervizintervallum szamlalora, majd sokaig nyomod a valasztogombot. Eloszor villogni kezd a szamlalo, majd visszaall 30000km-re.

A cserelendo alkatreszek listaja fugg a kmora allasatol, de leginkabb olaj, meg ilyesmi, amit kene cserelni. Igazabol az olajcserevel nem szabad megvarni a 30eKM-et, max 15 utan le kell cserelni.

Wik
Előzmény: sdigit (3693)
leotile Creative Commons License 2008.11.21 0 0 3704
:)
Előzmény: SajtFondue (3701)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!