Olyan problémám van, hogy beszereltünk egy risztót (TrakPro cs13 típusú) a feleségem autójába. Minden teljesen jól működik de amikor leveszem a gyújtást kinyitja az ajtót :(
Egy mágneszár van az ajtóban és egy gombnyomásra nyitja az ajtót, ha ráadom a gyújtást és aztán leveszem akkor működésbe hozza az ajtó nyitót.
A segítségeteket kérném, Seat Leon tip.gépkocsimba beépített spal as 90-e riasztó rosszalkodik, oly módon, hogy lezárás után a bal oldali irányjelzők égve maradnak.
Nem tudom pontosan, hogy a Leonba a riasztó központját pontosan hován építették be, félek útmutatás nélkül a műszerfalat megbontani.
Beszéltem riasztó szerelővel, aki természeten új riasztó beszerelését javasolta, szerintem biztosan nem éri meg neki a javítással vacakolni, holott csak egy relé érinkezője éghetett össze.
Sajnálnék egy újat belerakatni, eddig kiválóan működött. Mi a véleményetek, mihez kezdjek?!
Az általam vásárolt 3-as Golf-ban ilyen CTC T70017 típusú autóriasztó van. Valószínű a kereskedő tette bele mert a zárhengerek buherálva vannak, így manuálisan nem tudom nyitni zárni az ajtókat csak a központi zárral. Szeretném "gyári" állapotba hozni a zárakat mert ha bebaszik a riasztó nem zárhatom/nyithatom. Bekötési rajz kellene, hogy lássam ki kivel van. Tud valaki ilyet szerezni vagy van tapasztalata ezzel a típussal? Segítségeteket előre is köszönöm! gtorinokukacfreemailponthu
Olyan problémám lenne hogy az autómban van egy utólagosan beszerelt távirányítós riszató ,rablásgátló rendszer. gyárilag immo és kp. zár van benne nem tudom ez lényeges e.
A probléma a következő mikor nyitom (nyitnám) az autót távirányítóval vmikor működik vmikor nem,nem nem elem probléma már cseréltem azóta is fenáll ez a hiba. Vmikor pl ugyan azon a helyen be nem tudom zárni de kinyitni már ki tudom,gondolok itt arra hogy vmi zavarná a távirányító jelét de ugye akkor ki sem nyitná.
A másik problémám hogy nyitásnál zárásnál a riszatóból jön egy klattyanás ez normális ugye (csippanás helyett),na a probléma az hogy ez a klattyanás sokszor egyéb elektromos rendszer használatakor is szinte mindig hallható, el. alblak fel le húzás,fényszoró bekapcsolás klíma bekapcsolás stb.
Néztem a vezetéket de nem látom sehol hogy szakadás lenne,van egy egység a motortérben amiben benne van a hangszoró is,találtam egy kisebb egységet belül az érdekesség hogy lehúztam erről a vezetékeket és a távirányító ezután is működött (amit nem igazán értek?!)
Elég egyedi szerintem a hiba de tudna nekem vki tippet adni hogy mi lehet a probléma?
Kis segítséget szeretnék kérni: 94-es Golfomban van egy Micro Car 050 típusú riasztó, ami úgy tűnik, megadta magát. (Leszívja az akkut, nem lehet inaktiválni, da ha mégia, akkor nem lehet aktiválni, nem enged indítani.) Hiába húzom le a vezetékeit, az indításgátlás miatt nem tudom bendítani az autómat. Tudnátok bekötési rajzot ehhez a típushoz, hogy legalább addig tudjam használni a kocsit amíg kap egy új riasztót? Így néz ki. Oldalán egy címkén 050 van, hátán egy 6-os dip kapcsoló van, a műanyag házba 0594 van belenyomva.
Na szóval mivel igen jól ismerem a Spal riasztót, érdekes dolgok vannak 1. ha nincs bekötve az alapvető riasztási "érzékelő" azaz hogy élesítve ajtónyitásnál riaszt nemfog, ez az alapvető riasztók esetében. másik hogy spalhoz nincs emelés érzékelő azaz hiába lökdösi emelgetné a kocsit somsem fog arra riasztani, csak 2 zónás radaros érzékelő van külön külön kapcsolhatóan mind belső mind külső térre, előcsipogással. tehát ahogy ő mondja hogy beül és gyújtás ad, már azt "sugalja" hogy a sziréna nincs bekötve...ugyanis ha feltételezzük hogy rendesen bevan kötve és élesítve a feszültség esést figyeli a riasztó azaz ajtónyitásnál már megtörténik az esés már akkor riasztania kellene,mivel ez nem történik meg és még gyújtás is tud adni, a sziréna nincs bekötve. persze mondjuk elvben a tényleges riasztás belső világításra kötve is csak akkor jön létre ha a világítás nincs kikapcsolva. ha kikapcsolta nemlesz feszültség esés nincs mire riasszon. hát ha van ember akinek nem tűnik fel 1 villogó led a műszerfalon vagy ahova rakva lett a műszerfalra az jobb ha bele sem ül a kocsijába mert hogy látja a forgalmat akkor....
Hali,elvileg bármilyen riasztót csak programozva lehet "ilyen" működésre rávenni és gyárilag az ilyen extra dolog hogy leállítás után automatice magától élesedik csak 1 bizonyos "menüpont" aktiválása után működik, ha nincs hozzá leírásod problémás a riasztó kezelése...
üdv mindenkinek segítséget kérnék vettem HD márkáju AV-NT898D/LJ064 típusú riasztót a gondom ajtó nyitásnál villognak az irányjelzők és leállítás után beélesedik magától adtak relét hozzá hogy ha bekötöm nem csinálja ezeket de sajna igen várom a megoldást köszi szépen
Egy Laserline 910-es riasztóm van t101v3-as távirányítóval. Akksit cseréltem az autóban, azóta nem kommunikálnak egymással. Hogyan tudnám újra párosítani őket?
Tudja valaki hogy mi ez a szerkezet? Mire kell használni?
Az slusszkulcson volt amikor megkaptam az autót, de az eladó sem tudta mire való. Azt mondta ilyere eddig nem volt szükség, de most adták a szervizes kollégák, ezért vigyem el, hátha kell.
Autó: Skoda Praktik, a riasztóra és erre a valamire az van írva :Mata System.
Az autómban egy amax 1140s típusú riasztó van. Benne volt az autóban, amikor megvettem, szóval csak neten talált leírást találtam hozzá, de az se segített.
Az a problémám vele ,hogy a leírása alapján 1-et kéne sipognia, ha zárom és 2-őt, ha nyitom. Na, nekem van hogy 3-at is jelez zárásnál és erre semmit se találtam. Nem is lenne ezzel gondom ,de határozatlan időnként többször figyelmeztető jelzést és gondolom összefügg a két dolog. Az érzékenység normál, szóval ezt is kizárnám. Elképzelhető ,hogy valamiért nem tud teljesen beélesedni és ezért jelez?
janko-feinwerkbau, a kérdésedre a válasz:Ha minden igaz akkor a fékpedálra szokták kötni azt a csatlakozást, ami indulás után lezárja a központit, ha ezt lekötöd - lekötteted akkor elvileg ez a funkció megszünik működni!
Szia, tudnál segíteni abban,egy 97-es Fiat Puntóba szerettem volna összekötni a riasztót a központi zárral és nekem sikerült elfüstölnöm a vezetékelést az 5 vezetékes motoron.
Na most azaz igazság, hogy a központizár csatijában benne hagytam a pozitív vezetéket is, nem vagyok nagy zseni, de nem tudtam eldönteni, hogy a riasztó ad e áramot a motornak vagy benne hagyjam e a saját pozitívját, így sikerült a mutatvány.
Na most lényeges az, hogy a vezeték benne maradt? Illetve lehet, hogy fel kell cserélnem valamelyik vezetéket a megfelelő működéshez? Vagy mi alapján működik az egész rendszer? Elvileg így párban vettem őket!
A segítségeteket kérném szépen, persze ha valaki már hallott ilyen lehetetlen dologról.
A kocsim egy '99-es Fiat Seicento Sporting, HD Car Alarm Sytem nt898d/lj064 típusú riasztóval.
A helyzet az, ha 100 km/h-nál többel megyek akkor kattogások sora hallatszik a műszerfal felől, és mint kiderült az irányjelzők villognak rendszertelenül össze-vissza. Hol csak egyet kattan, hol vagy 4-et baromi gyorsan egymás után. (Kicsit se néznek bolondnak az autópályán:)) 80-90 km/h-nál és alatta nem tapasztaltam. A sejtésem a riasztó lehet ugyanis kb. 1500 km-rel ezelőtt szereltettem bele ( nem rég feltörték a járgányomat:( ), és olyan ha kinyitom az ajtót, akkor kattog, és villognak az irányjelzők egy ideig vagy amíg be nem zárom az ajtót (ez a nyitott ajtó jelzés vagy mi). Na, ugyanolyan jelenséget tapasztalok amikor 100 km/h fölé megyek, pedig zárva vannak az ajtók tuti:) Lehet, hogy beteg lenne a riasztó?! Érdekes, mert nem volt még ilyen pedig a riasztó óta vagy 1000 km-t mentem autópályán 100 km/h felett pár nap alatt, de mostanság jelentkezett ez először. Előre is köszönöm akinek van erre valami épeszű magyarázata!