Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2010.06.21 0 0 63143
Ez a lengyel kocsi a 242.P3, ezen kívül még K1, P1, P2 is létezett.
Az egyik kétajtós (GB-86-59), a többi városi. Még két rendszámot ismerek: GB-18-78 és GB-40-71.
A vajszínű, narancs ajtóval a 242.P2 (NDK demo) - szerintem..
Előzmény: torqmatic (63140)
colossal404 Creative Commons License 2010.06.21 0 0 63142
Tudtommal volt 257 is, a 256 jobbkormányos változataként.
Előzmény: Törölt nick (63141)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.21 0 0 63141
Ikarus 257 nem létezik, 258 igen.
Előzmény: BPO-105 (63139)
torqmatic Creative Commons License 2010.06.21 0 0 63140

Ikarus 242 1971-ben, Varsóban

 

Egy lengyel "kolléga" szerint annakidején felmerült egy olyan ötlet, hogy a típus licenszét eladták volna nekik, és ott gyártották volna ezeket a buszokat, de a dologból végül nem lett semmi. Tudja valaki, hogy mi lehetett ennek az oka? Egyébként hány darab készült ebből a típusból és mi lett a sorsuk? (A buszok.fw.hu-s írást elolvastam.)

BPO-105 Creative Commons License 2010.06.21 0 0 63139
Üdv!

Valaki le tudja nekem írni, mik a különbségek egy Ikarus 257 és egy 258 között?
Ikarus 256.50 Creative Commons License 2010.06.21 0 0 63138
Sziasztok Ikarus-os társaim !

Arra szeretnék megkérni valakit, hogy egy bizonyos Ikarus 256.50-es típusú BOP-351
rendszámú zöld hajlított csíkokal ellátott autóbuszt lefényképezne-e nekem?
Az autóbusz tartózkodási helye: Székesfehérvár és környéke lehet, de az ország bármely területén felbukkanhat !
Sajnos a távolság miatt nem tudnám lefényképezni a buszt, de aki a közelben lakik és körbefényképezné nekem, annak nagyon örülnék!
Illetve: ha valaki lefényképezne nekem egy liaz felnit pont szemből, hogy az egész keréktárcsa látható legyen mind az öt db hűtőlyukkal.

Előre is köszönöm szépen a segítségeteket.
Üdv Ikarus 256.50 !
Ikarus 256.50 Creative Commons License 2010.06.21 0 0 63137
Hello Litlebubu !

Az Ikarus 260 Típusú model után érdeklődöm, hogy mennyiért válnál meg tőlle?
Még egy kérdésem lenne.
Ikarus 280 típust is készítesz?

Üdv: Ikarus 256.50 !
Előzmény: Törölt nick (61219)
gategard Creative Commons License 2010.06.21 0 0 63136

most látom a gyári első irányjelzőt lecserélték

Előzmény: E95 Express (63077)
gategard Creative Commons License 2010.06.21 0 0 63135
http://busztipusok.hu/415/415-1.htm itt van róla gyári fotó több idu759ként
Előzmény: E95 Express (63077)
cly-142 Creative Commons License 2010.06.21 0 0 63134
Te meg mit rísz örökké...?
Előzmény: robbanómotor (63129)
cly-142 Creative Commons License 2010.06.21 0 0 63133
Na, ez királyság, ezt én sem tudtam, de jó hogy leírtad -állításod szerint sokadjára-, én április 22-e óta fórumozok, előtte is sokat nézegettem, de ilyen leírással most találkozok először.
Előzmény: Snake-Mojzi (63130)
torqmatic Creative Commons License 2010.06.21 0 0 63132
Ez hülyeség.
Előzmény: Törölt nick (63131)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.21 0 0 63131
És több típusuknál is koppintották az IK400-asokat, valamint néhány EAG-gyanús gyártmányuk is van.
Előzmény: Snake-Mojzi (63130)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2010.06.20 0 0 63130
Elég unalmas, hogy lassan hetente el kell mondani...

Az Ikarus repülőgyár egy része annó Zimonyba költözött, később a másik egyesült az államosított Uhri kocsigyárral és létre jött az Ikarus Karosszéria- és Járműgyár.
Aztán a 60-as,70-es években a jugók gondoltak egyet és a zimonyi repülőgépgyárban elkezdtek buszokat gyártani Ikarus, majd Ikarus-Zemun néven. Ezt követően a két gyár megállapodott abban, hogy a magyar Ikarus használja tovább a nevet, a szerb gyár pedig Ikarbus néven tevékenykedik tovább. Később egy lengyel széria viszont Ikarus néven készült déli szomszédainknál, ebből kerekedett egy kisebb ügy, majd a zimonyi gyár ismét Ikarbus néven termelt és termel a mai napig. Szintén érdekesség, hogy megvették az Ikarus 405-ös licenszét és továbbfejlesztették azt. A típus most is szerepel a kínálatukban.

Vagy legalábbis valami hasonló...

VAGY

Tündérkirályfi gondolt egyet és alapított egy konzervgyárat a messzi Déli-sarkon, majd elnevezte Csudijónak, de mivel ez a név nem tetszett a fiának, ezért átkeresztelte Ikarusra, majd egy hirtelen ötlettől vezérelve a gyárat áttelepítette Jugoszláviába és áttért a buszgyártásra.

Hogy melyik történet a valós, annak mindenki utána járhat egy kis visszaolvasással...
Előzmény: ACH-445 (63128)
robbanómotor Creative Commons License 2010.06.20 0 0 63129
Könyörgöm, ne kezdd már megint. Egyszer már el lett magyarázva, nem?
Előzmény: ACH-445 (63128)
ACH-445 Creative Commons License 2010.06.20 0 0 63128
ACH-445 Creative Commons License 2010.06.20 0 0 63127
Én is felraktam a tegnap készített videóimat:
Ikarus 55 - 1
Ikarus 55 - 2
Előzmény: E95 Express (63116)
ujfigura Creative Commons License 2010.06.20 0 0 63126
:D:D:D
Előzmény: torqmatic (63123)
Csoki bácsi Creative Commons License 2010.06.20 0 0 63125
Ez kész!!

:DDDDDDD
Előzmény: torqmatic (63123)
Vuvuzela fan Creative Commons License 2010.06.20 0 0 63124
Na, le lehet szállni a seggemről!:D
Előzmény: torqmatic (63123)
torqmatic Creative Commons License 2010.06.20 0 0 63123
Előzmény: ujfigura (63120)
ujfigura Creative Commons License 2010.06.20 0 0 63122
Nem, rílbe gondoltam, az esélye megvan:D
Előzmény: Vuvuzela fan (63121)
Vuvuzela fan Creative Commons License 2010.06.20 0 0 63121
Virtuálisan? Kötve hiszem... :)
Előzmény: ujfigura (63120)
ujfigura Creative Commons License 2010.06.20 0 0 63120
OFF
Te, ezért a névválasztásért, lehet, hogy megütnek előtt-utóbb:)
Előzmény: Vuvuzela fan (63119)
Vuvuzela fan Creative Commons License 2010.06.20 0 0 63119
Érdekes cucc...
Előzmény: Ian Steele (63112)
saxi1982 Creative Commons License 2010.06.20 0 0 63118
A gép Tata környéki, ha jól tudom környei az úr akinek a tulajdonában van. Ha jól tudom Arnold Richárdnak hívják, és egyéb veterán kincsek is a tulajdonában vannak.
Előzmény: E95 Express (63116)
BPO-105 Creative Commons License 2010.06.20 0 0 63117
Azta.
Az eredeti alvázat rövidítették meg, vagy csak egy sima teherautóalvázra rakták rá?
Előzmény: Ian Steele (63112)
E95 Express Creative Commons License 2010.06.20 0 0 63116
Nem tudom mi a probléma, de valamiért nem jeleníti meg a linket, ha beszúrom.
Marad a jól bevált módszer:

http://www.youtube.com/watch?v=3DiW4Hwnfe8

http://www.youtube.com/watch?v=Cl3s95FEIJE
Előzmény: E95 Express (63115)
E95 Express Creative Commons License 2010.06.20 0 0 63115
Na most meghallod:-)
Amúgy hova valósi a gépezet?
Utolsó kanyarján kimentem, áhh... felülmúlhatatlan!A 266-os pattogása egyenletes futás hozzá képest.Egyébként elég érdekes, mert rossz úton a döccenőket, kátyúkat meg se lehetett érezni, viszont jó úton meg pattogott:-D





Hazafelé meg sikerült elénk kerülnie, apámmal a kocsiból hallgattuk a dorombolását:-)
Előzmény: saxi1982 (63113)
BSF-127 Creative Commons License 2010.06.20 0 0 63114
Az FKF-235-ös Ikarus 256-ról tud valaki képet betenni a fórumba?Mert ha igen,akkor azt nagyon megköszönném!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!