A német weblapon láttam valahol, a bal oldali "szemüvegtartóba" lehet behekkelni, talán rendelni is lehet tőlük. A 2.2 dT-ben nincs gyárilag, ahhoz csinálták. Ácsi, milyen III-ba kell egyáltalán ? :-) (a benzinesekben mintha lenne, nem??)
Rönónál nem próbáltad!? Én a harmadik szervízben kaptam egy telefonszámot (elkavartam azóta :-(( , vmi "nagyker" lehetett, ott a második kislány keresett egyet és elküldte postán. Kellemesen csalódtam! Állítólag az utolsó elfekvő példány volt a III-as sorozathoz - magyarul ráadásul. Vmi beugrott: Zaka Katalin volt a két telefonos "kislány" közül az egyik. Vmi Renault Hungária központi számon próbáljátok meg...
Ja ,majd el felejtettem tud valaki Székesfehérvár környékén egy szakit aki ért is valamit a 4-hez és nem csak a fejét vakargatja ha nem tudja mi a gáz?????????Zal
B.Ú.É.K.mindenkinek!Látom mindenki punnyad még és ez így van rendjén,ettől függetlenül szeretnék a 4-emhez egy magyar nyelvű használatit tud nekem valaki segíteni hogy honnan tudnám kedvező áron beszerezni?Kösssszzz...Zal
http://renault.navigation.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Navteq-RenaultEurope-Site/en_GB/-/EUR/ViewStandardCatalog-Browse?CatalogCategoryID=GAkKCghB7pIAAAEdl6MIIRn0&ShowAllProducts=YES Akkor ez kellene neked?
http://isohunt.com/torrent_details/55953061/carminat?tab=summary ez esetben talan ez a lemez, ami neked kell.
Ez akkor sem normális, akármivel van tele. Szép lenne, 10 napig kint áll az út szélén az autóm, és minden hazajövetelem előtt 1 osztrákkal meg kellene bikáztatnom :((pffff Belecsapnám a fejszét szerintem...
Elöször is BUÉK mindenkinek! Másodszor tudja valaki, hogy II-es espace-nél hogy tudom levenni az önidítót? Néztem alulról elég szűk a hely , ha sikerülne is lecsavarozni a helyéről, akkor se biztos hogy kitudom szedni a motortérből. Felülről meg végképp lehetetlennek tűnik, mert nem is lehet látni, az egész befecskendező rendszert meg nem sok kedvem van leszerelni.
Az akksi nekem is új mind a két kocsiba, de nekem a kocsi új korától előfordult, hogy leszívta pár nap, de egy hét után biztos. Kikötöttem a riasztót, akkor is. Szerelö sem jött rá, hogy mi fogyaszt... Mind a kettő Initiale, tehát tele van elektromos kütyüvel.
Nincs ott semmi baj. A 3asomon olajosak a csövek évek óta, és? Ne azt nézegesd, hanem belülröl az utat a szélvédőn át, aztán told neki:)) De viccet félre, lehet 1 csőbilincsed lazább a kelleténél, és ott szivárog, a csövön pedig ilyenkor végigkúszik az olajfilm. Cseréltesd le a bilincseket, ott lesz a gond.
Köszi a segítséget, de nekem sajnos csak a DVD jó. A legalsó van nekem, tehát a CNC. Neked meg a CNI2. Nem egyezik sajnos. Lehet, hogy az a baj, hogy nem adtam a DVD-nek nevet és a serial number-t kellet volna megadni. Most nem írok több lemez egyenlőre. Passz... Egy fórumtárs majd megnézi amit ő írt és akkor kiderül.
a generaciok kozott (nav4-nav6) nincs atjarhatosag, generacion belul viszont a szoftver verzio egy ujabb nyelvi cd vel frissitheto
navteq siemens-vdo terkep lemezt eszik, 9 cd-s keszlet, szamunkra abbol is az 'eastern europe and major roads of europe' cimu lemez altalaban az erdekes. a lemez altalaban 500 mega koruli, minden ismert modellhez kulon cd olvasoba kell helyezni a lemezt
Carminat Navigation Informee 2 (CNI2) 4r-LPN rendszer neven is ismert v1 es v2 nyelvi lemez letezik belole
Vxx sorozatu lemezt eszik, a napokban jott ki a 2008/2009 es tehat v28 kent jelolt lemez, merete kb 250 mega, az alap terkepet feltolti a memoriajaba. nincs a terkepnek kulon dedikalt cd olvasoja, a terkep lemezt a cd/radio olvasojaba kell helyezni
Carminat Navigation and Communication (CNC) altalaban az ujabb laguna2/laguna3/espace4 initiale felszereltsegu autokban van, kulonallo joy es keypad van hozza a kozepkonzolnal
DVD alapu, kulon terkepolvaso meghajtoval, a v28 as DVD lemez par hete kaphato, nyaron jott ki, kb 6.4GB. "
Nekem regebbi navi-m van, abba sajna csak cd megy. 9cd a teljes europa. de mutkor talatam mo-t traffipaxokkal, az 1.1G gondolom az a tiedbe is jo lenne....
http://isohunt.com/torrent_details/55992841/VDO?tab=summary innen le lehet tolteni. 500mb tomoritve. Ha az isohunt.com-re beirod a VDO szot, akkor leeg sok terkepet talalhatsz az autohoz.
Hello!Az igazság az hogy kívülről olyan mintha lenne rajta egy olajfilm réteg ,akárhányszor megtisztítottam ( a cooler hűtőnél lévő csövet)az előbb utóbb taknyos lett és fénylett.Közvetlenül a turbó nyomóoldalán a tövénél a bilincsnél és környékén is olajos ,de ehhez én nem férek hozzá mert nagyon szar helyen van tehát a belseje nemtudom milyen állapotú.Ellenben az intercoolernél levő gumicsövet lelazítottam a fémcsőről és a találkozásuknál(lehet hogy ez a "csőkígyó"legmélyebb pontja)szintén olajos volt mind a két cső.Amennyire tudtam bedugtam az ujjamat ill. a stekklámpát és beljebb nem mondom hogy por száraz a cső de nemigen volt olajos!Lehet hogy hülyeséget mondok de lehet egy ilyen szar gumicső porózus ,lehet hogy ezt a kettőt kéne kihajítanom,mert a gép nem füstöl(csak amenyire a többi dízel)és az olajam sem fogy.......???!!!Zal
2-3 nap alatt szerintem nem lenne szabad lemerülnie egy jó akkunak. Nekünk van olyan kocsink, amit 1 héten csak 1szer használunk. IV-es espace-em is volt hogy nem volt használva, és gond nélkül indult.
..sanszos. Elég hideg van. Ha áll 2-3 napot és nem szeded le a sarut, szépen lemerül. Nekem 17 fokos garásba is sikerült lemerítenem, ezért töltögetem indőnként....
Azt írja, hogy miután kihúztad a pótkulcsot a kártyából, a segítségével pattintsd le a fedelet a bemetszésnél. Helyezze a kulcsot a zárba és nyissa ki.