Nekem 3 hete van meg az ASX -em. (1.6 benzin, Intense felszereltség.)
Én is tapasztaltam váltáskor ezt a fordulatszám emelkedést, mintha "felpörögne" a motor, de nekem csak addig csinálja, amíg nem éri el az üzemi hőfokot a motor. Pont mint régen, az automata szivató működött így. ;o)
A fogyasztás nekem az első tankoláskor 8.44 liter!!! volt, ebben 50% Budapest város és 50% autópálya (M6) kikapcsolt AS&G-vel. OMV MaxxMotion 95-öt tankolok. A hétvégén túrázunk Hollókőn, majd meglátom menyi lesz a fogyasztás.
Nekem előjött a műszerfal felől egy nyiszorgás 40-50 km/h tempónál, de azt hiszem időközben megtaláltam a probléma forrását, az órák körül lévő króm díszítő gyűrűt kellett megmozgatnom és megigazítanom, lekopogom már 2 napja nem hallom a nyiszorgást...
Az autót 225/55 R18 Bridgestone Dueler gumikkal adták, alufelnin.
Épp most készülök téligumi garnitúrát venni - mivel járok síelni így szükség van rá - de a TPMS miatt én is a meglévő felnikre tetetem fel majd a téli szettet.
Mi indokolta nálad az olajcserét 1000 km után?
Még az USB -n keresztüli zenehallgatással molyolok, mert nem mindegy hogy milyen könyvtárstruktúrában vannak felmásolva az MP3-ak a pendrivera, nem mindegyiket olvassa be, pontosabban a könyvtárakat nem látja.
A zárás utáni automatikus ablak felhúzó funkciót én is hiányolom és azt is hogy elinduláskor bizonyos sebesség fölött automatikusan zárja a központizárat. Ez utóbbi itt Budapesten a városi közlekedésben sajnos nagyon fontos...
Igen, szerintem simán megérte a felhúzó, bár már néhány "jóakaró" ismerősöm megjegyezte, hogy egy "sima" villamossági szerelő ennek a feléből is megcsinálta volna.
(A feléből-t nem hiszem, talán 2/3-ából, és akkor oda a garancia.)
Az 5 év gari nekem többet ér, mint pár ezer megtakarítás.
Az olaj SHELL HELIX HX8 5W40.
Egyáltalán nem érzem, hogy pattogna 2,7-tel.
A nyomásjelző - sajnos, ahogy írod - nem mutatja a pontos értékeket, sőt, még azt sem, hogy melyikben esett le a nyomás.:-(
Na, akkor megnyugodtam, mert pont 20 km-t mentem hazáig a benzinkúttól!:-)
A fogyi szerintem is parádés, örülök is neki!
Igen, a Duster nagy homlokfelülete miatt nem nagyon lehet hasonlítani a fogyasztásukat, na meg azért sem mert egyik benyás, másik dízel.
Remélem azért majd csak idetalálnak páran!
Igen, láttam, hogy olyan nagy pörgés nincs egyik fórumon sem, ami, ahogy Te is írod, jó, mert valószínűleg nem nagyon hibásodnak meg a Mitsubishik!:-)
A keréknyomást szerintem már a Mitsubishu fórumon is írta valaki, hogy neki is 2.7-et mondtak, ez most ugrott be.
Furcsán hangzik, de biztos így van. Érzed úgyis, ha nagyon pattogna.
Nyomásjelző ugye akkor nem mutatja a pontos keréknyomásokat?
Szerintem a túltankolással akkor nincs gond, ha mész utána vagy 20 km-t, hogy kicsit fogyjon:-)
PARÁDÉS EZ A FOGYASZTÁS!
(Na ez a különbség a francia és a japán motorok között - persze a Dusternek nagyon rossz a légellenállása, ami még torzítja a különbséget, hozzátéve, hogy azért a francia dízelek a jobb dízelek közé tartoznak)
Egyelőre nem találtak ide a Lanceresek, pedig azért biztos eladtak relatíve elég sokat az elmúlt két évben, amióta akciózzák.
(de valószínű ez is ötöde a Dusternek)
Egyébként az ASX fórumon (pedig ebből is eladtak csak tavaly több mint 600-at) és a nagy Mitsubishi fórumon sincs nagy pörgés.
Ez talán azt is jelentheti, hogy nincs sok gond a kocsikkal, nem?:-)
Azt hittem, elfelejtettem a benzineset vezetni a dízel után.
Rendesen kinyomtam a kuplungot, és teljesen felengedtem a gázt, mégis kicsit mintha "felpörgött" volna a motor váltáskor.
Hiába figyeltem, és váltottam "előírás szerint" akkor is hallottam ezt a hangot.
Na, gondoltam, akkor tuti nehezen jár a gázpedál, és lassan megy vissza, azért van ez.
De nem szorult.
Szóvá tettem ma, erre azt mondták, ez ilyen, próbáljam ki a teszt autójukat, az is ilyen, sőt, az ASX tesztautójukat is kipróbálhatom, mert abban is pontosan ilyen.
Éltem a lehetőséggel, kipróbáltam a tesztautókat, és valóban ilyen abban is a váltás.
Megvolt ma az ablakfelhúzó elektronika, és az 1.000 km-es szervíz.
A felhúzó szuper.
Központi zár zárásakor felhúzza először a vezető oldali ablakot, aztán az utas oldalit, aztán a jobb hátsót, majd a bal hátsót, és aztán lezár.
A szervíz 17.744 Ft volt, ebben benne volt 4,2 liter olaj, meg az olaj szűrő.
Munkadíjat nem számoltak fel.
A szervíz intervallum 40.000 km-t mutatott, azt iss visszaállították.
Szóvá tettem, hogy régi IGO van a Parrot navin, szó nélkül mondták, hogy azonnal intézik az újat, és ha megjön, szólnak, és kicserélik rajta, természetesen ingyen.
A keréknyomásra egyértelműen azt mondták, hogy ami a könyvben van (5,2 - 5,5) az rossz, mindenhol 2,7-nek kell lennie.
A TPMS visszajelzőt is megmutatták, rajta van, csak alig lehet észrevenni, úgy "el van dugva" a többi közé.:-)
Megvolt ma az első tankolás is.
tudom, hogy nem szabad, de én eddig minden autómat (a dízeleket is) addig tankoltam, míg meg nem jelent az üzemanyag a betöltő nyílásnál.
Elsőre is annyit tankoltam, meg most is.
Ugyan az a kút, ugyan az a kútfej.
A számítógép majdnem hajszál pontos.
5,4-et hozott ki, a valós pedig 959 km-re 51,14 liter bezniz, ami 5,33-ra jön ki.
Nagyon meg vagyok vele elégedve, hisz ez volt az első tank benzin.
A dízel Dusterem sem fogyasztott ilyen keveset soha!:-))
Megvan, de nincs jó hírem. 2015.09.03-án kaptam az alábbi választ nss márkatárstól:
"Motor indítás után, ha nyomkodod az info gombot van settings menü, később nincs. Hosszan megnyomva be tudsz lépni és ott más beállítások mellett M módba állíthatod a fogyasztásmérőt. az más kérdés, hogy minden egyes újraindításnál automata mód lesz ismét. De legalább meg van a lehetőség, hogy hosszabb időszakok átlagfogyasztását is lemérhesd."