most M20 van benne megpiszkálva (hengerfej, vez.tengely, hatalmas kerámiaszelepek, brutál kompresszió, és iszonyat benuzindus keverék), valahol 2300-és 2500ccm között. nemtudom mert a 25ös főtengely van benne valami hüvelykes Pistons-Chevrolet dugokkal...kicsit kezdi megadadni magát a hengerfej...hidegen olyan hangja van szegénynek, mintha lakatomühely lenne a motortérben...nemtudom hány ló lehet. Meg a váltó egy épitett 4-sebes.
M52-est akarok berakni, 25-öst. meg egy M-es váltót, csak ahoz meg kell magasítani a kardánagutat mer nem fér el...maugy az M52 felcuppan az M20 váltójára is...
jovanna, csak a reklamot csinakolom... :)))
van egy capa bomos itt bernyben 2 ajtos.. nincs meg a gazdaja, de baxott jol fest a gep, csak kezd az enyeszete lenni. sajnalom... pedig szepen rendbeteve nagyon kiraj lehetne.
én meg inkább már be sem irok az E30-topicba(nincs is E30-am) iszonyat, hogy milyen arcok irogatnak mostanában. kezdödött ugye a jóbej Judge bácsival...amikor jól le lettem beszva, de szerencsére kiderült, hogy kicsoda :))) csak én egy kicsit régebbröl ismerem már.
ajánlott topic: E30hibák... egész jó kis tuningolás megy!
nem is kicsi link! :)))meg ivast is mondott dehat kenytelen voltam magamban... Ja. a multkor volt egy kis idom pesten, irtam is neki, hogy lasson ma autot, de enis kivancsi vagyok az nagy bomosre!
megijedt, hogy nagyobb gepet mutatok mint az ove! :))))
Hehh, moszkvics rulez, nekünk kék volt és nem lett fújva igaz lehet ráfért volna, viszont így 0.-Ft volt a fenntartási költsége :))) és persze ütöttük vágtuk :)
Ha jol veszem ki akkor az X3 nyert, mert mindenki szerint gyorsabb, jobb, szebb :)
Atti!
Ez a Moszkvics Zöld volt, amikor a hugom megkapta akkor lett árfujva pirosra, és most az öcsém használja :) Már a 3. tulaj :) Hányszor volt kikalapálva :)