Egyelőre még csak képeken láthatjuk a Peugeot 5008-at. Próbáljunk összehozni egy jó kis oldalt arról, hogy kinek mennyire tetszik, min változtatott volna, illetve ha majd kapható lesz, kinek mi a benyomása, milyen hibákat talált, illetve mi az, ami a többi autóhoz viszonyítva pozitív értelemben említésre méltónak talál. Hiba és balesetmentest!
Off: Én is tartok attól a pillanattól, amikor elviszik... végül is nyolc évig volt a mienk, ha lenne FL-es jóval fiatalabb, nem is gondolkodnék. (Apropó, 5008-asok nem villantanak, ha szembejönnek? Vagy, mire rájössz, hogy 5008-as volt, már csak a hátsó lámpákat látod...)
Kinéztünk egyet, ki is próbáltam, a szekvenciális váltó nem olyan vészes, meg kell azért szokni. A sok kütyüt kell majd megtanulnunk használni, mert egyelőre "ijesztően" sok gomb, kar, stb. van a vezető körül.
Használati útmutatót nyomtatva nem lehet a Peugeot szerviztől kapni/venni?
Jaj még valami: Mi azért belenyúltunk egy kissé a vásárlásba, mert antenna nélkül hoztuk el a kocsit. Tudtok ajánlani valami helyet ahol kaphatnék? Unixnál 8000ft. Így viszont rádió nuku!! :( Viszont ennél nagyobb bajunk ne legyen!! :)
Igen, köszönöm szépen. Úgy jött be ha nem írtam elé a tripla W-t!!
Nekünk egy hónapja van egy 5008asunk. 4 éves, 150 le, 2000es dízel, panoráma tetős, 5 személyes. Kintről hozták be 89000km állással, már persze ha igaz!! :) Eddig szeretjük. Viszont vannak apró bakijai, pl: semmit nem kapcsoltunk rá, de egyszer-egyszer kiriasztáskor nem nyithatóak az ajtók kívülről, csak a sofőré, aztán a következő leálláskor meg igen. Fogalmunk nincsen mit rejteget még nekünk?? !
Ha van hasonló tapasztalatotok azt szívesen venném!! Köszi!!
Üdv! Én is Multiplából ültem át! Kicsordult a könnyem amikor elvitték Nagyon jó az 5008 szekvenciális váltója! Ne félj tőle, jól kapcsol, csak a motorfék miatt nyúlok bele, meg néha előzésnél. Egyébként sokkal halkabbaz autó mint az FL Multi volt. És pihenten szállok ki belőle este. Parkolni nehezebb vele mert hosszú. Nagyon jó, de nem lehet úgy szeretni mint egy Multiplát.
Szia!! Sajnos nekem erre a címre azt írja ki, h nem jeleníthető meg! Szomorú vagyok, mert kéne egy magyar nyelvű leírás! Előre is köszi ha tudsz valami!!
Sziasztok! Nagyon örülök, hogy rátok találtam, ki tudja mi jön idővel elő ebben a szériában!!!
Egy hónapja vettünk egy panorámatetős, 4 éves, 150LE, manuális váltós, 5 személyes Peugeot5008-ast! Eddig totálisan meg vagyunk vele elégedve, habár a kényelme hátul nem egyenlő az eddigi peugeot406-os autóval amit lecseréltünk. Nagyobb bajunk sose legyen vele. Kérdésem, hogy mi lehet akkor a pici probléma ha a gyerekzárat magától az autó ki be kapcsolgatja hátsó ajtókon. Néha ráteszi és csak kívülről nyithatók ki az ajtók, néha pedig nem csinálja????? Szerintetek? Tapasztalt ilyet valaki??
Autóvásárlás előtt állok, és igencsak megtetszett ez a típus. Valahogy sokkal elegánsabb, mind a C4GP, panorámatetővel különösen.
Használtat szeretnék belőle. HDi 150 és 163 verziókat néztem ki. Azt írják a tesztek, hogy az automata jobban illik hozzá, ezért hajlanék rá, hogy az legyen, de félek kicsit tőle.
Ezeknél a motoroknál, váltónál mikor várhatóak a nagyobb kiadások (kettős tömegű, befecskendező rendszer stb), és mennyibe kerülnek?
Uhh, ez igazán nagy segítség volt! Köszönjük szépen a képeket és a leírást. Valamelyik nap én is "lerángatom" a pótkereket, mert veszettül idegesít, hogy be van ragadva. Vicces, mert az előző autónál, egy 307-esnél, szintén volt bowden gond, csak ott éppen a kézifékkel. De pepitában ugyanez, gyakorlatilag megszorult a bowden az alagútban.
Nekem sincs kézifék, sőt még tolatáskori hátsó ablaktörlő kikapcsolása menüpont. Ez típusonként változik, vagy egyszerűen valamiért elfelejt néhány menüpontot? Mondjuk olyan menüpont meg van benne, amit alapból nem engedélyez, halványabban látszik és nem is lehet belelépni.
Sikerült leszednem a pótkereket. A csörlő tekerésekor éreztem, hogy enged valamennyit, de pár fordulat után már csak "ugrál". Azt hittem, hogy a csörlőben ment szét valami és ez miatt nem jön le a kerék, de mikor levágtam a csörlőházat összetartó szegecseket és szétszedtem, akkor látszódott, hogy nem itt van a baj. Már csak egy lehetőség volt, hogy a bowdenházban ragadt meg a bowden, úgyhogy párszor komolyabban megrángattam a kereket és le is jött. Egy kicsit megnyomorgatta a bovden a vezető tárcsát, de ezt megigazgatva és megzsírozva már össze is lehetett rakni újra az egészet. A jól bezsírozott bowdent is megjárattam a bowdenházban, úgyhogy remélem most egy ideig nem lesz probléma vele. Pár képet is készítettem az alkatrészekről. A szét és összeszerelés lépéseit nem fotóztam le, mert elég zsíros volt a kezem és így nem akartam a fényképezőt tapogatni, de szerintem aki ért hozzá, az ennyiből is látja, hogy nekiálljon-e a feladatnak egyedül, vagy bízza szakira. Amúgy nem gondolom, hogy azok a nagy fogak szét tudnak nyíródni benne. Inkább az az elképzelhetőbb, hogy a műanyagról letekeredő bowden szétnyomja a vájatokat és ez miatt megszorul az egész.
Egy másik kérdés. Tapasztalt-e valaki olyant, hogy az egyik ajtó, (nekem a vezetőoldali) nyitását nem érzékeli a rendszer. Pl a belső lámpa nem kapcsolódik fel, és nem jelez úgy mint a többinél, ha menet közben kinyitom. Ez még nem lenne baj, de időnként az ajtó belülről nyitásakor a központi zár össze-vissza nyit, zár. Van, hogy nem lehet utána bezárni az autót. Egy szaki azt mondta, hogy a zárban valami mikrokapcsoló rossz... Nekem is olyan érzésem van, mint amikor egy érintkezés bizonytalan.
Most lettem én is egy ilyen autó tulajdonosa. Olyan kérdésem lenne, hogy az automatikus kézifék behúzását csak peugeot szervizben lehet kikapcsoltatni? Nekem a menüpontok között nincs ilyen lehetőség.
Csak a hátsó ablaktörlő tolatáskori kikapcsolása van ott.
Megnéztem a kezelési útmutatót és megtaláltam amit írsz. Ezt az "A" típusú monokróm kijelzősnél van, nekem a "C" típusú van és ebben nem találtam meg az általad írtakat. Azt még nem is vettem észre, hogy ki lehet kapcsolni az esőben tolatáskori hátsó ablaktörlő működését. Az biztos, hogy nálam működik. :)
Van valami olyan pont, ahol diagnózist készít, vagy csak az utolsó kiolvasástól bejegyzett hibák listáját (pontosan nem tudom) lehet kiolvasni. Lehet, hogy ez az, amit te írsz.
A menüben a Vehicle configuration" pontban lehet ezeket állitani,-a REV WIPE ACT -megtaláltam hogy a hátsó ablaktörlöt kapcsolja be ha tolat az ember esőben és az első is be van kapcsolva -bár még nem probáltam ki
Az egész menüről ezt a leirást találtam a használatiba -
A "Vehicle confi guration" (Gépjármű konfi - gurálása) menü kiválasztását követően a következő berendezések be- és kikapcsolását végezheti el (rendeltetéstől függően): - hátramenetben bekapcsoló ablaktörlő (ld. a "Tájékozódás" c. fejezetet), - szelektív kireteszelés (ld. a "Nyílászárók" c. fejezetet), - kísérő- és fogadóvilágítás (ld. a "Tájékozódás" c. fejezetet), - hangulatvilágítás (ld. a "Tájékozódás" c. fejezetet), - nappali világítás (ld. a "Tájékozódás" c. fejezetet). - kanyarfényszórók (ld. a "Tájékozódás" c. fejezetet), - automatikus vagy kézi parkolófék
A driver select talán a szelektiv kireteszelés de hogy a diagnosis consult vagy abandon mi azt nem tudom
A menüs feliratokban nem tudok segíteni, mert az enyémben nem találtam ilyen pontokat.
A nappali fény nálam sem világít, pedig a biztosíték és az égők is jók. Azt mondják, hogy csak diagnosztikai berendezéssel lehet visszaállítani a megfelelő működését. Az égőkhöz hozzá lehet férni a motortérből. Erre én egy kis tükröt használtam, amivel be tudtam nézni a lámpatest alá. Így mindjárt látszódott, hogy hová kell nyúlni. Ha jól emlékszem, akkor egy fél fordulatot kell eltekerni és már ki is jön foglalatostól az izzó. Sok szerencsét. Ha sikerül megoldani a problémát, akkor írd le, hátha nekem is az lesz a hiba oka. :)
Vettünk egy 5008-ast ,egy kis segítség kellene ,a nappali menetfényem nem világit hiába kapcsolom be a menübe ,lehet hogy ki vannak égve az izzók de nem igazán férek hozzá a motortérből .Honnan lehet hozzáférni az izzókhoz hogy ki cseréljem?A másik hogy van pár dolog a menüben amit nem tudom mit jelent hiába állítottam át nem igazán történt semmi változás .Ezek: REC WIPE ACT,,A DRIVER SELECT ,,,ÉS A DIAGNOSIS CONSULT cagy ABANDON.mEGKÖSZÖNNÉM HA VALAKI FELVILÁGOSÍTANA HOGY MIK EZEK ÉS MIRE JÓK.
Sziasztok! Peugeot 5008 -hoz honnan tudnék letölteni magyar használati útmutatót? Az autó külföldről származik, és szeretném átolvasni, mit is tud az autó.