Ebben a hírben nincs semmi meglepö, egyszerüen utasítják a KLM-AF konszernt hogy AIRBUS gépeket vásároljon. A francia kormány 15% ban tulajdonos a KLM-AF konzorciumban és másik 15%-ban a EADS holdingban. A KLM inkább Boeing flottát üzemeltet(ett) míg az AF egy Airbus-Boeing mix flottát. Végül is galléknál ez nem meglepö, míg a Boeing nem kap burkolt állami támogatást és nem is kötelezi a kormány az amerikai légitársaságokat Boeingek vásárlására addig az Airbus tapsolhat....Nem véletlenül nem látni annyi Bömöst meg Mercit franciahonban....Elsö a nemzet meg a nemzetgazdaság....(és többek között ezért is vagyok Boeingpárti...ezért is)
Köszi. A hetvenötös történet komolyan érdekel, egy ideje gyűjtögetem a morzsákat (egészen pontosan '75 óta). Az első beírásra még jópofaságok jutottak az eszembe, mint az észthelyzet mindenféle kifacsarása (veszthelyzet például), és a ''Precision Trolling Pro Edition 1.0: The Troller's Bible'' Book by Mark Romanack könyvet tekintjük, ami nem repülésről, hanem - minden látszat ellenére - horgászatról szól, és egy igencsak gyakorlati, készséget kívánó dolgot oktat vízhatlan papíron.
Azok akik szeretnének a dominikai köztársaságba látogatni, "topictalálkozó" címen, annak felajánlom hogy valamelyik nagyobb utazásszervezö iroda (TUI-BARCELO-NECKERMANN, stb.) promocios utjából helyeket szerezzek, ami összehasonlítva a mo-i 2000-3000 Euros utakkal szemben 1000-1500 Euroba kerülnek.
Azok akik résztvevöi a topicnak ingyen kirándulásokon vehetnek részt a vezetésemmel, ingyen megoldom a transzfert és bármi olyan dolgot amiben tudok segíteni. (helyi csajok...:-))))
Uticél: Punta Cana-Bavaró, a köztársaság legszebb része. Minden egyes hotel (resort) all inclusive, ahol italok, alkoholos italok végtelen mennyiségben, tematikus és a-la-carte éttermek, szórakozási lehetöségek, stb teljesen ingyen ezekben a hotelekben.
Akit komolyan érdekel a dolog (és remélem Zöpö elvtársnak sikerül kijutni igy vagy úgy) az írjon mailt, vagy szintén bogarászhatja az indexen a dominika fórumot, rengeteg információ található.
Dominika egész évben látogatható, októbertól-áprilisig nagyon sokan jönnek Mo.-ról.
Bakker, ez is a te nick-ed? :) Kezdem elveszteni a fonalat...
Mit írtam én 777 vs 330 ügyben?...
Nem voltam ott más topikon sem... május 31. után júni 3-án volt egyetlen röffenésem, utána ismét szünet, 5 napig. Ez kitűnően kiderül a 60747-es gyűjtésedből. Ugyebár.
A hatalmas elemzési folyamat ebben az időszakban történt itt a topikban. Ugyebár.
És olyan terjedelmű iratanyag keletkezett ebben a fent jelzett időtartamban, hogy képtelen vagyok bepótolni. Sajnálom, ha ez bánt. És sajnálom, ha ebből bármilyen, messzemenő következtetést levonsz. Nem feladatom felvilágosítani téged, vagy magyarázkodni, vagy bármit tenni. :)
A személyeskedésedre nem fogok személyeskedéssel válaszolni.
A troll nem érvel, pusztán rombol, gyakran minősíthetetlen stílusban. Bárki, aki elolvassa a bármilyen vitában részt vevő hozzászólásaimat, nyilvánvalóan talál érveket, kulturált hangnemet. Nem keveset. Ezért kár is több szót vesztegetni erre a kirohanásodra. A hír szent, a vélemény szabad: szerinted trollkodok.
Szerintem te meg egyoldalúan ítélkezel nagyon gyakran, csomó tévedésed van a repülőgépipar területén (A380-ügyek).
Na és? Kit érdekel igazán mindez?
A többi a te problémád.
Ha tetszik, ha nem, flémekben te is részt vettél, nem vagy hibátlan, sosem voltál az, és sosem leszel az. Ha tévedsz, akkor megsértődsz, trollkodással, rombolással vádolsz, majd kijelented, hogy elvonulsz, újra és újra... és még mindig itt vagy. :)
Jelzem: ez nem baj, örülök neki, hogy mégsem volnulsz el sosem!
Megjelenés ideje: 2011 ISBN: 9789632931234 264 oldal Ára: 3490 Ft > Olvasson bele! Törőcsik József Észhelyzet - Fejezetek a magyar légiforgalmi irányítás történetéből Légiforgalmi irányítók - a repülés szerelmesei Légiforgalmi irányítók: ők azok a férfiak és nők, akik minden idegszálukat megfeszítve, hatalmas nyomásnak és stressznek kitéve vezérlik a földről a több száz tonnás repülőgépeket. Munkájuk sikerén nap mint nap, sőt akár percenként, ezrek élete múlik. Nem csoda, hogy légiforgalmi irányítónak lenni igazi kiváltság, komoly kiképzésen kell átesnie annak, aki tagja akar lenni ennek az elitklubnak. Nem kevesen véreznek el a különböző szakmai és fizikai rostákon. Csak a repülés igazi szerelmesei tartanak ki a végsőkig. A kötetben a magyar légiforgalmi irányítók egyik nagy öregje, Törőcsik József mesél nem kevés humorral a szakma kulisszatitkairól, a kiképzés hol fárasztó, hol összekovácsoló mindennapjairól, a sikerekről és azokról a pillanatnyi malőrökről is, amelyek akár végzetes katasztrófához is vezethettek volna. Megtudjuk, hogy a szocialista katonai vezetés olykor hajmeresztő helyzetekbe sodorta a magyar légiforgalmi irányítókat, és fény derül arra is, amit repülős körökben már régóta rebesgetnek: hogy mi okozhatta a Malév 1975-ös ferihegyi katasztrófáját...
Jó, akkor leírom még egyszer, minden poénkodás nélkül (jó ideje nagyon nincs kedvem hozzá ezen a fórumon), hátha valaki komolyan vesz:
Szívesen kirándulnék a Dominikai Köztársaságba, amennyiben a fórumról jön még legalább egy ismerős és olyan guide-unk lesz, mint Dom Guss törzsasztaltárs.
Drága manhattani, lehetne egyszer komolyan válaszolni? (Ha nem megy, megint illegalitásba vonulok.)
Össze tetszel keverni a KBSz-t a Hatósággal (adott esetben az Ügyészséggel).
Az ügyészt nem érdekli a szakmai ok - amiről it hetek óta olvashatunk, vitázunk, elemzünk. Az ügyész a felelősöket keresi, akik azért felelnek, hogy a hibák létrejöhettek.