Valaki meg tudja nekem mondani, hogy a csepel-dutra hüvelyekre mekkora gumigyűrű való és, hogy hány darab van rajt összesen? Egy ilyen számot találtam: 113,9x3,53mm ez jó hozzá?
Nem voltam ott, édesapám fotózta ezeket. :) Sajnos úgy alakult, hogy ő is csak rövid ideig tudott maradni. Jóval több-jobb képet lehetett volna még készíteni.
Köszönöm,hogy feltetted,te ügyesebb vagy.Nekem már nem is marad mit feltenni,de majd tallózok.Kár,hogy nem tudom ,melyik személy voltál te! Jó lett volna megismerkednem veled! Ez általában minden találkozón elő szokott fordulni,hogy elmegyünk egymás mellett!No, majd legközelebb.
Nagy örömömre szolgál,hogy részt vehettem ezen a jeles napon.Felhasználom az elektromos posta nyújtotta lehetőséget és ez úton írásban is köszönetet mondok a szíves vendéglátásért,valamint a nagy élményt,amit az okozott,hogy sok régi ismerőssel,újra eszmét" cserélhettem!Megláthattam mind azon gépeket,amelyek utolsó látogatásomkor még szomorúan várták,hogy újraélesszék" őket.Jól eső érzés volt látni,hogy azok gépek közül már milyen sokan ünneplőbe öltöztek és csillogva-
villogva várták.hogy meg tudják mutatni ,milyen szépen tudnak énekeli.Lehetett az traktor vagy stabil motor a legkisebbtől a legnagyobbig. Meglepve tapasztaltuk,hogy a műtőbe már Dutrák műtéti stádiumba vannak.Sok finom falat került az ünnepi asztalra a nagyon kedves felszolgáló személyzet közreműködésével.Marika néni Gyöngyösön olyan volt nekem,mint Halason a Joli néni! Pohóczki Béla serkei tisztelendő úr remek beszédében,jó kis élettapasztalatait megosztva velünk,remekül éreztük magunkat .Sajnálhatja aki kihagyta.Teszek majd fel képeket ,csak át kell méretezni.
Ez a kisdutra valamikor a miánk volt. Elmondhatom, hogy az MTZ motorral nem volt neki párja. Nagyon jó kis gép volt. A mai napíg fáj érte a szívem, hogy el adtuk.
Szerintem amennyi földmunka lesz a keréknyomokat eltüntetni, annyival már akár ki is áshatták volna. A fűzfa nem lett volna ekkora ellenfél, ha nem sárdagasztás van. A gép úgy tűnik rendben van tartva, nem kirakati darab, láthatóan az erdőn dolgozik.
katalógust és a lánctalp tagjai is ugyan olyanok.Régen láttam már 54-est,413-ast meg tegnap.Lehet,hogy az indítómotor felszerelése más helyen van a különböző motor tip. miatt.
Én DT-54-esnek nézem.Mintha látszana a láncon,hogy nem olyan mint mi 413-asunké.Azokra volt "divat"tolólapot szerelni és az erőleadó tengelyre (tlt)-re rátenni a hidr.szivattyút.