Bár régen írtad,de m323-nak üzenem,ha még nem lenne meg a könyv,akkor menj el a maróti könyvesboltba (1205 Nagykőrösi út 91. tel:285-6608).Ott van olyan könyv ami kifejezetten a '80-'85-ös 323-ok szerelési útmutatója(igaz,hogy angolul,és 8ezres :((,de adnak hozzá szak-szótárt is.
Nekem '83-as 323-om van,de tervezem,hogy lecserélem szegénykét egy '84-es 1.5-re.De azt 100%-osan felújítanám+egy kis tuning,és állat lenne a gép.M323, jó lenne,ha írnál,hogy mi van a '81-es gyönyörűség felújításával!!Addig is üdv minden Mazdásnak és egyébb autóőrűltnek!:)
Váoo.
Nagyon szépen köszönöm.Ez volt az elsö használható info.
Ismerem a totalcar-t , de sajna nem tudom mi okból még nem kaptam választ a leveleimre tőlük.
Mégegyszer köszi Vesztprémet .Nincs is messze tölem.
Nekem is volt efféle Mazdikám, nehéz volt olyat találni, aki sokat tudott róla (általában persze minden szakember tudta "naggyábul" állítgatni, de az a mester nekem három perc alatt 30% benzinmegtakarítást /nem-pocsékolást/ állított be rajta. Egy Veszprém megyei Mazda-szerviznél, bár lehet, hogy ő már nincs ott, háromszáz! forint volt, igaz, zsebbe: na bumm ;-).
Mindenesetre, bár én nem ezzel kerestem meg, a totalcar (www.totalcar.hu) autódoktora elég félelmetes tudású, bármiről legyen szó, és a humora sem utolsó... Kérdezz rá nála (ilyen hézagmilliméterekre nem biztos, hogy válaszol, de amit mond, márpedig valamit fog, az mérvadó...)
Hali mindenkinek.Egy kis segitségre lenne
szükségem.Jelenleg egy 1981-es gyártmányú 323-as mazdát újitok fel.Az a problémám,hogy fogalmam sincs milyen olaj kell a váltóba, motorba ennél a tipusnál.Esetleg a szelephézag méreteit ha tudná valaki annak nagyon tudnék örülni.Egyébként minden infó érdekelne erről a tipusról.Mindenkinek köszi előre is.Ha esetleg tudok én is segitek szivesen mindenkinek.
Jó nap! A munkahelyemről nem bírok hozzászólni, otthon meg ritkán van időm rá.
Elvittem 60000-es szervizre a Mazda Profi-hoz. Kiszolgálásban korrektek voltak, a hátsófék tisztításával együtt 35K-t fizettem. Utána érezhetően jobb volt a hátsófék, kéziféket behúzva is hamarabb és határozottabban fogott. 2000 kilcsi után viszont újra kezdtem érezni, hogy nem teljesen kóser, most meg már megint hallom, hogy nyikkan, asszem elviszem egy szerelőhöz, de nem márkaszervizbe. Kaptam már egy ajánlatot egyik munkatársamtól, de ha van valaki akit konkrétan ajánlani mertek, csak bátran.
Sürgősen (holnap) szükségem lenne egy tetőcsomagtartóra, de mint másban is, a Mazda itt is igen spéci megoldást talált ki, semmi más nem jó rá. Az enyém '98-as. Állítólag 95-töl kezdve a 323 és 626 felfogatása ugyanaz ajtószámtól függetlenül (4 kis kipattintható fülecske a tetőn és az alatt a menetes lyuk). Venni nem nagyon akarok, mert csak most kell. Van valakinek kölcsön esetleg egy napra. Ha igen levélben is értesitsen. Kösz.
A Mirairól nekem sajnos semmi tapasztalat, csak egy számlám van a szervízkönyvben még az első tulaj idejéből. Nekem ők sajna elég messze vannak. Ott a 70 000-es kötelező szerviz 12 ezer körül jött ki igaz nem is kellett sokat matatni vele, mert baja nem sok volt. Olajcsere meg ilyenek. Tényleg: van itt a 3-as közelében ez a Mazda Szabó vagy kifene. Róluk valaki hallott már valamit? Meg van még egy közvetlen a 3-as (kerepesi) út mellett is - azok nem tudom, hogy kicsodák. Jó lenne tudni, hogy Pesten hol vannak megbízható Mazda szervízek....
Hali.
Bocs, hogy ilyen sokára válaszolok, de mikor probaltam, nem birtam hozzaszolni, maskor meg nem ertem ra.
Szoval ez Pecsett volt a Schneider-nel. Életemben nem jartam naluk, de akkor pont sikerült utbaejteni oket. Első fékbetét-csere (cicergett mar hetek ota). Telefonba 25 ezret mondtak, örültem mint majom a farkanak, mert Bp-en mindenütt 32 ezret mondtak. Pentek delutan 4-re volt megbeszelve, epphogy odaertem, nem kerdeztem ra megegyszer. Melo 20 perc alatt kesz, szamla 36 ezer. Rakerdeztem, visszakerdeztek kivel beszeltem telefonon, fingom nincs, stb. Kifizettem, elmegyek, na, most meg nyikkanik valami, ha fekezek, gyorsan vissza, meg kell vasalni. Azota kifigyeltük, hogy a hatso fektől jön a hang.
Most kell elvinnem sürgősen 60000-es szervizre meg a jövő hét elején kéne. A Budafoki uton Mazda Mirairol van valami tapasztalat. Az van a legközelebb.
Nekem ugyan 626, de melyik márkaszervízben szívtad meg és hogyan? Engem is érdekelne, merthogy éppen most vinném majd a gépet egy-két fogyóeszköz cseréje miatt márkaszervízbe. Szóval avass be, ha lehet.
Nekem van egy '98-as 323 Sedan-om, de még az előző típusból. 1.5i-s motor, rengeteg elektromos extra (4 ablak, 2 tükör, klíma). Mióta használom rájöttem, hogy nekem tökéletesen elég egy ekkora motor. Nem mondom lehetne csendesebb is, dehát ekkora motorral magasabb fordulatszám jár. Ha megy a klíma, azt erősen észrevenni alacsonyabb fordulaton, 88 LE.
A 323 E-ről még nem hallottam, de az F-ről biztosan tudom, hogy a 323-nál az 5 ajtós változatot jelenti. Az előző szériában ez naggggyon szépre sikeredett, olyan kupés jellege van. Van neki egy 3 ajtós változata is, de az gnóm. Mindenesetre azt el lehet mondani, hogy az F-es és a Sedan még csak messziről sem hasonlítanak egymásra. Más típusoknál az orra általában egyforma, de itt nem (a legújabb szériánál már így van).
Annyit még elmondhatok, hogy a Sedan belül is hatalmas nagy (a kategóriájához képest, szerintem van akkora mint egy Nissan Primera) és a csomagtartója is bőven elég volt eddig.
A kocsival semmi bajom, de egy márkaszervizzel most megszoptam, éppen ehhez keresek egy topikot.
Mostanában töröm a fejem egy ilyen gép esetleges vásárlásán. Nem a legújabb típus, hanem az eggyel elozo érdekelne. Milyen kocsik ezek? Mi a különbség a 323 E és a 323 F típusjelzések között? Milyen az 1.5i -s motor ebben? S még számtalan kérdés, amelyre választ várnék... Érdekelnének tapasztalatok és tanácsok. Elore is köszi.