Mad Max, Ganxsta,
Max, akkor a tiéd még a fém lökösös volt, az enyémen 86-87 körül már a műanyagból készült. Együtt fejlődött az E30-al. :^))) Most nézem, az öcséd használja? Nem elég neki az 530i? :^)))))
Nekem mindig eltört rajta a hajtórúd. Aztán meg azzal szórakoztunk, hogy kiálltam vele az útra, haver pedig nekemjött gokarttal. Kicsit leírtuk, aztán "bontó", de akkor már úgyis alig fértem bele. :^)
Gyári a motor, kivéve! A hengerfej átpolirozva, direkt szürő, 6 lemömlő...
Kb. ennyi.
Én Hungaroring nyilt napokra járok vele edzeni... Most lehet, hogy idén már többet nem megyek vele mert ugynézki, hogy az M20 kiugrik aztán majd S14 lesz belöle...
a abkom az a nagy tavolsag, egy ket kor szaguldse tobb szaz kilometer utaznom sok... pedig szivesen korbeszaladnek, bitto sirvafakadntok! :)))
Ganca hol van most? :))))
a agzsag az, hogy mindenfelekeppen akarok egy regi tipusu auto, valami ritka peldanyt, pl citro ds, vagy jagur, vagy ez a capa. amit unalmas perceimben /ami jelenleg nincs/ felujitani es bulikba jarni vele. Szoval most epitkezem, es oda kell a le. ha el birom bugazni akkor 1-2 evet meg pihenni fog nalam. majd utan nekifogok es atomjaira szeddem es felujitom.
Ezert is lessz egy 7*5-os garazsom. :))))
ja! 27-én jöttök a ringre???? remélem addig helyre tudom rakni a hengerfejet, mert igy csk 10,8-körül megy...sárgaorru menyyit megy???az is 10,5 körül nem?
tudom mennyit megy Viktor...elég sokat ökörködtünk már, 9,2 a legjobb ideje. ö épitette az enyémre a befrecskendezést...1/4-en sose mentem. 1/8-on 10,3 a csúcsom. de mentem 12,8-at is a citroennel:)))
nema! azt en niztem ki magamnak csak figyelem szepen hogy mikor tortenik vele valami! Szoval azt en akarom magamnak! :))) Bocsika! de mit ajanl;asz cserebe ha lemondok rola? :)))
Sorry!
Én tisztára abban a hitben voltam, hogy tiéd a Dedeos cápa! Ö ringen 10 alatt megy a gépével, és 24 szelepes...
1/8 mérföldön mi a legjobb idöd?
egy pinanyalat:) itt valami keverés lesz...én nem a deáki viktor vagyok... neki van most a 24v motoros cápája! Ö a dedeo racing Team én meg az Elaphant motorsport! Csak én webhostingolom a lapját, ha ez a félreértés oka...Ö jobb 1,6 mp-vel mint én 1/8 mérföldön...
a régi cápám alpinaB6 volt...csk papirbajos volt szegény elintézhezetlenül! Mest van a fekete amit árulok, meg egy szintén papiros amit intézek(az M50 2500/24v de reeöl nemhiszem, hogy tudnál...)
most M20 van benne megpiszkálva (hengerfej, vez.tengely, hatalmas kerámiaszelepek, brutál kompresszió, és iszonyat benuzindus keverék), valahol 2300-és 2500ccm között. nemtudom mert a 25ös főtengely van benne valami hüvelykes Pistons-Chevrolet dugokkal...kicsit kezdi megadadni magát a hengerfej...hidegen olyan hangja van szegénynek, mintha lakatomühely lenne a motortérben...nemtudom hány ló lehet. Meg a váltó egy épitett 4-sebes.
M52-est akarok berakni, 25-öst. meg egy M-es váltót, csak ahoz meg kell magasítani a kardánagutat mer nem fér el...maugy az M52 felcuppan az M20 váltójára is...