Keresés

Részletes keresés

GHP404reload Creative Commons License 2024.09.06 0 0 7316

Plusz, Kisköre, Sarud, Tiszanána, Tiszafüred 

Előzmény: Racilaci (7314)
trizs77 Creative Commons License 2024.09.06 0 0 7315

valamikor 1992-1998 között lehetett a dolog.

mindkétszer szolnokról indultam egerbe.

mindkétszer valamikor vasárnak kora délután.

eddig meg voltam győződve, hogy egri ik-280 helyközi volt, de meggyőzhető vagyok, hogy a kocsi vagy szolnoki, vagy jászberényi is lehetett.

 

Racilaci Creative Commons License 2024.09.06 0 0 7314

Így van, Egerből csuklós nem nagyon lett kiadva Felsőtárkányon / Andornaktálya-Makláron/ Füzesabony-Hevesen túlra máshová. 

Előzmény: f_k (7312)
f_k Creative Commons License 2024.09.06 0 0 7313

Szerintem a Volvo csuklós előtti időkben ill. annak javítása miatt járhatott.

Kenderes, Kunhegyes környèkén annyira sok utas volt, hogy alig fértek el.

Előzmény: trizs77 (7306)
f_k Creative Commons License 2024.09.06 0 0 7312

Mivel utaztam vele, meg láttam az egri 14.05 ös indulását meg a 9.20 körüli egri érkezését ezért személyes emlékeim is vannak a Jászkun Volános Szolnok Egerről. 

Agria Volán és jogelődei ill. jogutódai esetében 1982 és 2018 között egyszer sem láttam csuklóst a 1517 es vonalon.

A szegedi járat 1991 indulásáig a korai 5.15 -5.25 közti indulású Eger-Besenyszög-Szolnok járat egy rövid ideig kb 1987-1989 között Szarvasig lett Szolnoktól hosszabbítva. Ezen se hiszem, hogy csuklós lett volna. EGER mindig is csuklós hiányban szenvedett sokáig...

1980 as évek közepe , vége felé a M 8.15 ill X 8.15 Eger-Szolnok járatot egy bogácsi telephelyes Ik 266 végezte. 90 es évek elején került rá Ik 256/250.

Kb 2000 körül került rá az AAI-726 ami előtte a Parád-Hajdúszoboszló vonalon dolgozott. Ezt egy Credo váltotta.

Előzmény: pitz75 (7310)
trizs77 Creative Commons License 2024.09.06 0 1 7311

Ilyennek egyszer utaztam Adonyból Szolnokra.

Szolnokra kellett mennem de direkt leszálltam Adonyban a vonatról, hogy ezt/ilyet kipróbálhassam.

Nagyon tetszett.

Előzmény: pitz75 (7310)
pitz75 Creative Commons License 2024.09.06 0 0 7310

A '90-es évek közepén illetve második felében jászkunos Volvo is járta azt a vonalat, jól mondod.

Ez: https://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=57799403&t=9146755

Előzmény: f_k (7303)
retek2 Creative Commons License 2024.09.05 0 1 7309

Csak 1 állt a térképen LXR-234

Előzmény: HBweb hu (7308)
HBweb hu Creative Commons License 2024.09.05 0 0 7308

Ritkán szól a hírharsona a 3410-es vonalról. Vajh' melyik jószág dobta be a törölközőt?

https://www.facebook.com/share/N7aSNPW4YL8yWnPK/

retek2 Creative Commons License 2024.09.05 0 0 7307

Negyed annyit lenne mint most pl 

Előzmény: Máv_Volánbusz (7302)
trizs77 Creative Commons License 2024.09.05 0 0 7306

Biztosan ik-280 helyközi csuklós volt.

Előzmény: f_k (7303)
trizs77 Creative Commons License 2024.09.05 0 0 7305

ara helyen arra.

Előzmény: trizs77 (7304)
trizs77 Creative Commons License 2024.09.05 0 0 7304

Ara már nem emlékszem melyik cég adta.

Előzmény: f_k (7303)
f_k Creative Commons License 2024.09.05 0 0 7303

Eger-Szolnok

 

Az Jászkun Volán volt és Volvo csuklós nem?

Előzmény: trizs77 (7299)
Máv_Volánbusz Creative Commons License 2024.09.05 0 1 7302

Annyira várod már, hogy szerszám legyen a kezdeben ?

Előzmény: retek2 (7301)
retek2 Creative Commons License 2024.09.05 -1 0 7301

Bár arról szólna ,hogy a Győrben már sorakozó Nextek 20-30-40 darabjával sorban jönnek egymás után pl...

Előzmény: GHP404reload (7300)
GHP404reload Creative Commons License 2024.09.04 0 0 7300

Egynek örülök, h megmozdult a fórum... :) 

trizs77 Creative Commons License 2024.09.04 0 0 7299

Gondolkodtam, hogy valami jó egri példát is írjak de nem jutott eszembe.

Mikor elküldtem akkor ugrott be, hogy amíg járt az Eger-Szolnok-Eger Ikarus 280 helyközivel, egy kiváló választás volt rá.

Kétszer is utaztam vele, mindkétszer Szolnokról Egerbe.

Jó volt, kényelmes volt, tágas volt.

Pedig tele volt.

 

Előzmény: Racilaci (7297)
trizs77 Creative Commons License 2024.09.04 0 0 7298

A Fehérvár-Budapest igen.

A Veszprém-Budapest igen.

 

De a messzire menő falujárók, attól hogy nem 30-40 km-t mennek hanem 150-t nem biztos, hogy távolságiként kell rájuk tekinteni.

 

Jártuk mi tisztán 255-ös kocsikkal (6 db) a Budapest-Dunaújváros-Budapest fordát.

Nem kellett rá, de az volt, tehát azzal mentünk.

Amikor lecserélték a 255-seket 266-ra semmi gondot nem okozott, sőt valamit segített is.

 

-----------------------------------------------------------------

 

Nyilván egy Budapest-Eger-Jósvafőire nem való az Econell.

Az Eger-Szeged járatra se jó Econell.

Az se tetszett, hogy amig járt, a Salgótarján-Szeged járaton sűrűn előfordult (sajnos) Ik-415 is.

 

De egy Starján - Cered - Ózd - Miskolc vonal hiába hosszú - szerintem - símán működtethető Econellel is.

Előzmény: Racilaci (7297)
Racilaci Creative Commons License 2024.09.04 0 0 7297

Értem, ilyeneket ismerek én is, de hát nemcsak egy Bakonybél-Bp., hanem már a Veszprém-Bp. (sőt a Fehérvár-Bp.) utas is távolsági szintű kiszolgálást igényel.

Előzmény: trizs77 (7296)
trizs77 Creative Commons License 2024.09.04 0 0 7296

Ilyen volt anno a Budapest - Kecskemét - Szarvas - Orosháza lassú járat.

minden megállóban megállt.

(egyik utolsó volt ahol meghagyták a kalauzt pont ezért)

 

De mai, inkább tegnapi példa.

Nem régen szüntettek meg egy Várpalota-Veszprám-Ajka-Sümeg-Tapolca-Keszthely-Nagykanizsa járatot.***

Pontosabban nem szüntették meg hanem három részre vágták.

 

*** = Az útvonal lehet, hogy nem pontos.

 

De a Budapest - Csákvár - Zirc - Pápa járatok is hasonlóak..

Nem sokat jártam de tudtommal egyetlen Budapest-Pápa vagy Pápa-Budapest utasom sem volt.

Mondjuk Bkonybéltöl/be már volt végig utazó is.

Pláne mióta pár éve már vannak Budapest-Veszprém - Pápa járatok is.

 

 

Racilaci Creative Commons License 2024.09.04 0 1 7295

Persze, minden ment már mindenhová, Kásler professzor is műtött 30 éve is 50 fokban, de ez azért ne legyen már normális. Egy Econell nem való távolságiba és nem csak a láda hiánya miatt.

Előzmény: f_k (7294)
f_k Creative Commons License 2024.09.04 0 0 7294

A kocsi műszaki állapota többet számít.

Kecskemét SSM-596 ezért kár, hogy elvitték...

Gondos gazdái voltak...

Helyközi Credo is jól  mehet ha a gkv nem tolja túl....

 

Anno 1990 es évek elején az Egertől 187 kilométerre levő Kecskemétre Ik-266 ment Szajla Bükkszék környéki kocsi...

Előzmény: trizs77 (7290)
Racilaci Creative Commons License 2024.09.04 0 0 7293

Ezt már többször olvastam, de kérlek, mondj már ilyenre példát.

 

Mert attól, hogy mondjuk a Miskolc-Eger és az Eger-Budapest járatokat összefűzték, s a Miskolc-Eger között bizonyos szakaszokon valóban ellát kvázi helyközi, falujáró funkciót egyik-másik járat, attól még számosan vannak (azon a járaton is, a többin meg pláne), akik Miskolc és Eger vagy Eger és Budapest között utaznak.

 

Ugyanígy keverednek a 2 órát meghaladó menetidejű pl. alföldi, vagy Alföld-Dunántúl között közlekedő járatokon a rövid távra utazók és azok, akik 1,5-2 órán át utaznak a buszon (rendszeresen).

 

 

Én speciel egyetlen olyan távolsági járatot sem tudok, ahol extrém példa lenne, hogy a távolsági útvonal min. felét leutazza a busszal.

 

 

---

 

Az Econell és az Inovell közötti különbségek kapcsán pedig tényleg olyan, mintha még nem ültél volna az egyiken, vagy a másikon.

Előzmény: trizs77 (7292)
trizs77 Creative Commons License 2024.09.04 0 0 7292

Véleményem.

Még szabad mondani ?

Vagy már jár érte büntetés ?

 

Másnak meg más a véleménye.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------

 

Sok olyan vonal van ahol megy a busz 20 km-t, és közben nem más mint egymásba fűzött 40 km-s helyközi járatok összessége.

 

Végig utazó szinte nincs, ha van rácsodálkoznak.

 

 

Előzmény: JLW-470 (7291)
JLW-470 Creative Commons License 2024.09.04 -1 2 7291

Megütött a meleg vagy az öregség? Vagy hogy sikerült már ekkora blődséget összehordanod az Econell vs Inovell kapcsán?

Előzmény: trizs77 (7290)
trizs77 Creative Commons License 2024.09.03 0 1 7290

Egyetértek.

Nem az útvonal hossza a mérvadó, hanem az, hogy kell oda csomagláda vagy nem ?

 

Négy órás útra is mehet Econell ha egy állandó utas cserélős, helyközi jellegű az utazó közönség.

Amúgy túl sok Innovell került pár éve a volánokhoz.

 

A csomagtéren kívül nem ad többletet az Econellhez képest.

 

-------------------------------------------------------------------------------------------

 

Most mindenhonnan Kecskemétre viszik az Econelleket a Mercedes járatokra.

Nem sokat veszítenek azok a volánok ahonnan elviszik ezeket a kocsikat.

 

 

 

Előzmény: Isubusz (7289)
Isubusz Creative Commons License 2024.09.03 0 0 7289

Szerintem nem vonaltól függöt a dolog; Borsodban 2,5 órás járatokon cseréltek Inovellt Econellre.

Előzmény: GHP404reload (7288)
GHP404reload Creative Commons License 2024.09.03 0 0 7288

Egri Innovell immáron csak az MNY-926.Ha anno nem olyan vonalakra tették volna a PPH-s Innovelleket, mint amiken dübörögtek, akkor lehet itt maradtak volna... 

HBweb hu Creative Commons License 2024.09.03 0 1 7287

RDB-654-essel (is) találkoztam tegnap du. 

Előzmény: félinfós (7286)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!