Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2008.03.28 0 0 9849

ÉM0híd statrep

 

Az M0-s északi, 3,2 kilométer hosszú szektora – amelyből 1860 métert tesz ki a Megyerinek elnevezett hídegyüttes – agusztusra készül el...

 

Jani!

alakul-alakul, de még mindig ne az igazi:

 

a híd hossza hihetetlen módon okés, de az M0É szektor kicsit hosszabb, mint 3,2km...

(mivel nem a 2-11, hanem az M3-M10 között számít oda...)

kofy Creative Commons License 2008.03.28 0 0 9848
A videó szerint teljes lóhere - ha jól emlékszem.
Előzmény: strangerr (9846)
_roadrunner_ Creative Commons License 2008.03.28 0 0 9847
M31-nél 2010. dec. 31. a végső határidő (2007-ben volt a módosítás és +3 év), utána megy a teljes keleti szektor pénze vissza Brüsszelbe, ha addig nincs kész. Szerintem azért feszítik a végsőkig feszítik a húrt a kezdéssel, nehogy az M0 M31-M3 közötti részétt erre hivatkozva le lehessen állítani és persze a kivitelezőnél is felmegy az ár, ha sürgősen kell építenie. Keret viszont van rá bőven. Ha pedig előre tudja, hogy mikor lesz sürgős, akkor a költségszintje viszont nem nő, tehát van miből osztani. Amúgy csak vicceltem, kizárólag a budapestiek érdekében építik majd úgy ahogy.
strangerr Creative Commons License 2008.03.28 0 0 9846
Milyen típusú lesz az M6-M9 csomópont?

str
Aladár46 Creative Commons License 2008.03.28 0 0 9845
Bocs, egy kicsit elcsúszott! :(
Saját képeim: Szekszárd-Dél-nél készültek.
Előzmény: Aladár46 (9844)
Aladár46 Creative Commons License 2008.03.28 0 0 9844
Sziasztok!

Már javában zajlik az M6-M60-as kivitelezése.
Egy-két kép az építésről:
Forrás: Teol.hu -->Galéria
Alagutak távolról


Sió-M9-es közötti szakasza
Sió-híd próbacölöpözése

Saját képeim:
Szekszárd-Dél: főpálya Bp.felé
Szekszárd-Dél: háttérben Szekszárd
Szekszárd-Dél: sajnos hibás a tábla
strangerr Creative Commons License 2008.03.28 0 0 9843
Üdv!

Az M0 Délnél, ha jól tudom, a 0+115 – 2+ 840 km sz. közötti szakaszt magántőke bevonásával akarják megépíteni (hogy kik azok, nem tudom). A 2+840 – 9+400 km sz. között lenne csak a KÖZOP-os szakasz. Így jöhet ki, az a bizonyos 6,6 km.

str
Előzmény: Törölt nick (9842)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.28 0 0 9842
ööö, az én felvetésem igazából annyi volt, hogy az M0 M1-M6 közötti bővítésre beírtak 6,6 km-ert. még ha csak a diósdi csomóponttól is mérjük, akkor is a 6,6 km az 9,7 km. hacsak nem törökbálinton keresztül építik meg a másik pályát, úgy végülis kijönne ennyiből.
Előzmény: BA123 (9841)
BA123 Creative Commons License 2008.03.27 0 0 9841
Szerintem itt csak a teljesen új szakasszal számoltak az 51-es és az M5 közt.
Előzmény: AcidMan (9830)
M43 Creative Commons License 2008.03.27 0 0 9840
Asszem 2010. Ha meg 2011-re lesz kész (nagyon nem csodálkoznék, csoda hogy még nem perelt senki), majd valaki ledumálja - a keleti szakasznak is 2006 végéig kellett volna eredetileg elkészülnie.
Előzmény: Törölt nick (9838)
radio100jozsi Creative Commons License 2008.03.27 0 0 9839

Mit össze nem szenvednek ezzel az M9-es 51-54 közötti átkötésével.

 

De az M4-es Üllő-Albertirsa szakaszáról a csend is dúrva, egy 20000 jármű/nap forgalmú szakaszról semmi hír, miközben meg 4-5000-es forgalmú utakra ap épül.

Előzmény: Törölt nick (9829)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.27 0 0 9838

M31 már csak 2010 szeptemberére van kiírva...


banyek, akkor ez a 40-50mrd támogatás elúszott...

(nem 2009 az M0K+31 befejezési 6árideje??)

Előzmény: Rooger Preed (9837)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.03.27 0 0 9837
Számomra az mellbevágó, hogy az eredetileg 2006-ra elkészülő M31 (amit még a zöldek is kértek) már csak 2010 szeptemberére van kiírva.

Aminek örülök, hogy végre nem 2010 májusa előtt lesz a dömping, így nem lesznek a választásokra elbaszott autópályák.

És vak vagyok, vagy tényleg vannak a térképen olyan szakaszok, amik a prezentációban nincsenek?
M8 Dunaújváros-Kecskemét, M9 Dunántúlon, stb.

Lacinak M35 ügyben totál igaza van, de akár azt is felhozhatnánk, hogy az M44 mi a faszért nem Kecskeméttől indul? Pláne, hogy kb Tiszaugig az a legrosszabb szakasz.
Előzmény: Törölt nick (9829)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.27 0 0 9836

amúgy ez az egész kibaxott M35özés egy faxság, ha ehelyett az M4et építik, akkor kb. meglenne a szolnok-OH közötti szakasz, és nem az M3 felé kellene nagy kerülőre terelni a nagyvárad felől jövő forgalmat.

 

a Bp-nagyvárad-kolozsvár-brassó-bucuresti meg simán lehetne úniós korridor.

monnyuk IV/B néven, és akkor jöhetne rá a zúniós pénz:

 

Előzmény: Törölt nick (9834)
AcidMan Creative Commons License 2008.03.27 0 0 9835
Hopsz, most látom, hogy nem csak a KÖZOPos dolgokat sorolták fel...
Előzmény: AcidMan (9833)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.27 0 0 9834

ráadásul az M4 azon kívül hogy kanyirgós, még feleslegen is kerüli délről bújfalut:

 

 

(persze a hosszabb nyomvonal jobb, hisz így meg tudunk szabadulni az aszfaltfeleslegünktől, amiből -mint közismert - túltermelési világválság van...)

Előzmény: Törölt nick (9832)
AcidMan Creative Commons License 2008.03.27 0 0 9833

de az M4 üllő-albertirsáról rohadt nagy a hallgatás továbbra is.

 

Mert az a KMOP-ban szerepel. Egyébként Üllő-Abony néven, 42 km.

Előzmény: Törölt nick (9829)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.27 0 0 9832

- én még ilyen M44 kecskeméti bekötést nem nagyon láttam...

 

arra gondolsz, hogy az M5be és M8ba is bé van kötve?

szerintem csak simán nem tudják még hova kössék...

 

(viszontha mégis mind2 pályába bé akarják kötni, akkor én az M5-M8 közötti negyedkörívet javaslom M508 néven és abba kössék az M44-et... :-))

 

- ezek szerint M10 is pöpöpöben képzelik el?

 

vagy EIB hitelből...

 

- M4 majd tényleg ilyen puklis lesz (karcag-berettyófalu)

 

már bocs, de egy alföldön mégis hogy akarsz egyenes pályát építeni???

(megáll az eszem!!! :-))

 

 

- M9: most csinálnak egy bonyhád északi elkerülőt, hogy aztán majd

felé építsenek egy új szakaszt?

 

az szerintem csak egy 2x1es bekötő, csak véletlenül duplavonallal rajzolták...

 

 

a 31est végig 11féltonnázzák.

a településeken keresztül.

 

most őszintén: mé kell elbaszni azt a kevéskez pézt is?????

Előzmény: Törölt nick (9829)
M43 Creative Commons License 2008.03.27 0 0 9831
Szép fogás! Benne van a kedvencem is, az M8 is.
AcidMan Creative Commons License 2008.03.27 0 0 9830

- M0 bővítés M1-M6 között: hogyan jön ez ki nekik 6,6 km-re?

 

Sztem így.

Előzmény: Törölt nick (9829)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.27 0 0 9829

 

ilyen új térkép volt már?

 

2008-2013

 

- én még ilyen M44 kecskeméti bekötést nem nagyon láttam

- ezek szerint M10 is pöpöpöben képzelik el?

- M4 majd tényleg ilyen puklis lesz (karcag-berettyófalu)

- M9: most csinálnak egy bonyhád északi elkerülőt, hogy aztán majd

felé építsenek egy új szakaszt?

 

prezi:

http://www.nif.hu/docs/vallalkozoi_prezentacio.ppt

 

- M0 bővítés M1-M6 között: hogyan jön ez ki nekik 6,6 km-re?

- M3 vásárosnaményig: már most 2011 dec szerepel, eddig mintha valami hamarabbi szerepelt volna, no nem mintha ez annyira hiányozna.

 

vasút:

- budapesti elővárosi projektek: nagyvonalúan minden konkrétum nélkül beírtak egy 2011-2014-et ide..

 

közút:

- monori körforgalom végre szerepel a táblában. bár nagyberuházásként meghirdetve, hehe..

 

de az M4 üllő-albertirsáról rohadt nagy a hallgatás továbbra is.

Törölt nick Creative Commons License 2008.03.27 0 0 9828
ezt elqrták... :-)
BA123 Creative Commons License 2008.03.27 0 0 9827
Mármint Szlovákiában?
Igen, most beindultak a gépek, amire nincs pénzük, azt kiadták PPP-ben. Így az északi pálya nagy része 2012-re elkészül, csak néhány szakasz marad, azt meg gondolom 2014-15-ben adnák át:
Előzmény: M43 (9826)
M43 Creative Commons License 2008.03.27 0 0 9826

Jogos. Főleg az M0 befejezésével már tényleg jó alternatíva az M3-M1. Van már céldátuma a a teljes kiépítésnek (gondolom még min. 10 év)?

Törölt nick Creative Commons License 2008.03.27 0 0 9825

Egyébként van valami racionális szakmai magyarázat arra hogy...

 

persze:

erre a célra ott van nekik az M1-M0-M3-M30 útvonal.

ami nekik 0 pézbe kerül, ennél meg elég nehéz olcsóbban építeni... :-)

Előzmény: M43 (9819)
BA123 Creative Commons License 2008.03.27 0 0 9824
Ennek elég sok indoka van. Az egyik legfontosabb, hogy a síkvidéket magyarok lakják. De azért ez valószínűleg csak a +1 indok volt. Szlovákia meghatározó városainak többsége ezen a vonalon található: Trencsény, Zsolna, Poprád, Eperjes. Délen nincsenek jelentős városok, Nyitra és Besztercebánya a kivétel, de ezeket a városokat elég jó kapcsolat fűzi Pozsonyhoz, és az északi pályát is aránylag könnyen el lehet majd érni. Besztercebányától keletre nincs jeletős város Kassáig. Így a lakosságnak kisebb részét érné el a déli pálya, ráadásul épp a magyarokat.
És ott van még a Tátra, mint Szlovákia legfontosabb idegegforgalmi értéke. És az sem elhanyagolható, hogy a legfontosabb tranzitútjuk a Zsolna-Pozsony irány, amit úgyis meg kellene építeniük, és ha ezt a szakaszt levonjuk, akkor már nem is olyan hosszú és drága ez az északi nyomvonal

A déli pályának egyébkénzt azért sincs sok értelme, mert ha kész lesz az M0, nem sokkal lesz hosszabb az út Pozsony és Kassa közt Budapesten keresztül, mint az a déli pályájukon lenne, és rövidebb lesz mint az északin. Szóval felkészülhetünk rá, hogy a szlovákok egy része felénk fog autózni. A szlovákok helyében én sem építeném délre a pályát.
Előzmény: M43 (9819)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.27 0 0 9823

A freeway meg az ingyenes autópálya, gondolom.

 

nem.

 

a freeway a motorway/autobahn/autostrada amerikai megfelelője...

(a free nem a díjra, hanem a különszintű csp-ok biztosította  akadálytalan haladásra utal...)

 

a fizetős útra a turnpike kifejezést használják, ami ánglisül "toll road"...

Előzmény: M43 (9820)
M43 Creative Commons License 2008.03.27 0 0 9822
Bocs, kicsit köhög az internetem
Előzmény: M43 (9821)
M43 Creative Commons License 2008.03.27 0 0 9821
Igen, az USÁ-ban beltway. A freeway meg az ingyenes autópálya, gondolom.
Előzmény: Törölt nick (9818)
M43 Creative Commons License 2008.03.27 0 0 9820
A beltway újdonság. A freeway megy az ingyenes autópálya, gondolom.
Előzmény: Törölt nick (9818)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!