Q8 at nyugodtan ajánlom ára kedvező(pláne nekem mert az importőrtől veszem) és jobb olaj mint egy Castrol Magnatec, nem minden esetben az árral arányos a minőség sőt..
Csatlakozom az előttem szólóhoz annyiban kiegészítve, hogy enyhén többet kell bele tenni a kismértékű fogyás miatt.Abból is kiderült számomra a jobb kenés hogy induláskor 5-6km is meg kell tenni mire az üzemi meleget eléri a vas!
Garázsban tartott autó, rövid távokkal is, ez az elmúlt hónapokban ez megtöbbszöröződött és hosszabb távokon is 50-100km. Nem alacsony fordulatokon közlekedek és inkább intenzíven gyorsítok, persze a traffinak elvileg megfelelően.
5w30 v. 5w40 normális minőség megbizható helyről megveheted a gyári GM-et is,de akár a Total quartz 9000 vagy a Q8 5w40 normális olajszűrővel megáll 8000ft ba bármelyik de olajcserekor légszűrő és pollenszűrő is cserés..+3700ft a 2db
A dizelnek az alap fenntartása 2-3x annyiba kerül mint a benzinesnek,éves 30-40.000km alatt nem szabad modern dizelt venni ha az ember ésszel gondolkozik mondom ezt úgy,hogy a 3. Lacettim nyúzom jelenleg dizel tulajként.
Amúgy azon kivűl,hogy ugyanúgy néz ki a dizel/benzin(hűtőrácsot leszámítva) mintha nem ugyanaz az autó lenne,menetzaj dinamika ég és föld!
Az új mercik sem bírják már a régiek elmentek egymilliót a CRek már nem mivel egy idő után nem gazdaságos a fenntartásuk.