Keresés

Részletes keresés

mestska Creative Commons License 2003.07.16 0 0 209
de hát az már folyik, ezt is láttam ma..

Hogy utána mi lesz, meg hogy lesz tovább a megyében, aztat nem tudom.
Most elvileg az AKA-val való egyezkedés előrehaladottabb állapotban van.

Az előbb amúgy kihagytam a listáról az M5-öt, gondoljátok hozzá.

Előzmény: mestska (208)
mestska Creative Commons License 2003.07.16 0 0 208
Elvileg az alábbi gyorsforgalmi utaknak van prioritása:

-Dunaújvárosi híd
-M35 Debrecenig
-M3 Nyíregyházáig
-M30 Miskolcig
-M6 Dunaújvárosig, vagy D.földvárig
-M7 a Balaton végéig
-szakazkák az M4-n.

Bács-Kiskun megyében kht.-s infok alapján most az 51-es új nyomvonalra helyezése az első.

Előzmény: MALWIN (207)
MALWIN Creative Commons License 2003.07.16 0 0 207
Az M9-et meg kellett volna már most építeni az 54-es(?) útig

Az M-5-öst meg Röszkéig.Szvsz az M9-re épp annyit fogunk várni, mint az M5-re.És akkor hol van az "alföldi szerpentin", vagyis a KKhalas-Szeged, és a Soltvadkert-Kkmajsa-Szeged(utóbbi úgy is, mint a Balaton felé az egyik legrövidebb út)felújítása, és rendbetétele?
Attól tartok, bilibe lóg a kezünk...

Előzmény: mestska (205)
Fricy Creative Commons License 2003.07.16 0 0 206
Egy fél óra múlva majd írok többet M9-ről, de most National Geot megyek nézni!
mestska Creative Commons License 2003.07.16 0 0 205
Az M9-et meg kellett volna már most építeni az 54-es(?) útig. A Bács ill. Csongrád megyei megyei nyomvonal szerintem most még nagyon képlékeny, az OTRT lehet csak mérvadó, de az 500000-s.
A Dunántúli szakasz részletes tervét Nagykanizsáig láttam kidolgozva.
Előzmény: MALWIN (203)
mestska Creative Commons License 2003.07.16 0 0 204
Amikor az M9-et folytatjak nyugat (Dombovar?) fele

Igen, ha minden igaz, ez a szakasz fog következőleg megépülni az M9-ből. Nem is fog ártani mert jelenleg a dél Tolna megyei közúti közlekedés elég katsztrófális. (Bátszék-Dombóvár vonal)

akkor ezt at kell majd epiteni legalabb reszben kulonszinture, nem

Rendes, teljes csomóponttá kell kiépíteni. Én ezt legalább a 6-os kereszteződésnél most megtettem volna. Ezenkívül tényleg autóút kiépítéssel építem ki az autóutat.

Előzmény: RadiX (202)
MALWIN Creative Commons License 2003.07.16 0 0 203
Sziasztok!
Ha már Szekszárdi híd:vajon hova tart a Bács -megyei oldalon?

Megjegyzem,a környezetemnek több éve mondom, hogy az 51-es út után csak a semmi van.Sűrűn járok a Dunántúlra, se semmire se megyek vele, legalábbis innen, a Dél-Alföldről..

RadiX Creative Commons License 2003.07.16 0 0 202
1. Amikor az M9-et folytatjak nyugat (Dombovar?) fele, akkor ezt at kell majd epiteni legalabb reszben kulonszinture, nem? A korforgalom nyilvan olcsobb volt, de nem lett volna jobb elore megepiteni a komolyabb csomopontot?
Előzmény: mestska (199)
mestska Creative Commons License 2003.07.16 0 0 201
5 és 6 között, nem akartunk a 6-oson hazamenni Pécsről.
Egyébként nem csodálom, hoyg főútnak nézik, mert bizony kiépítésben az...
Előzmény: Fricy (200)
Fricy Creative Commons License 2003.07.16 0 0 200
Mikor voltál? Én 10 és 12 között. A kishidakon végeztünk ellenőrző méréseket.
A hídon a bicikliút elbontásával fognak majd kialaítani plussz sávot. Itt úgy lett kialakítva a híd szerkezete, hogy később csatlakozni tudjon a párjával.
Sokan nézik főútnak, ezért bicajosok és kismotorosko is használják. Őket keményen büntették tegnap a járőrőző rendőrök. :(
1. Ez az egy hátránya van. Egyébként szvsz jó ötlet.
2. Gondolom igen.
4. Ha megint arra jársz nézd meg. Pár méter aszfalt után földút van! De érdekes, hogy innét is van útirányjelző tábla.
Előzmény: mestska (199)
mestska Creative Commons License 2003.07.16 0 0 199
Akkor ma mindketten jártunk az új hídon...
Az én véleményem, felhasználva a Te számozásodat:

1. A Pécs felé haladó irány külön van választva, nagyon helyesen, viszont maga a körforgalom szűk, torlasztó hatású. Szekszárd felöl a híd felé haladó negyedkör beállt + álltak a 6-oson is.

2. Itt normál autóúttá fejlesztés után átemelik az alsóbbrendű utat?

3.stimmt

4.ez nem tünt föl...:((

5.stimmt

Magáról az útról a véleméynem: nagyon jól látszik rajta, hogy új út, ezzel szemben az autóút tábla nem kellene kirakva legyen, hisz se leállósáv, se megfelelő koronaszélesség. A híd pedig érezhetően szűkebb még az útnál is. Most komolyan: ez egy snassz főút, autóút táblával. Máshova érdemesebb lenen kirakni azt a táblát. Ez megint csak propaganda, hogy több autóutunk lett.
A híddal, ha megépül a párja, mi lesz? Hol lesz rajta leállósáv?

Előzmény: Fricy (198)
Fricy Creative Commons License 2003.07.16 0 0 198
Tegnap és ma az M)-esen és a szekszárdi Szent László hídon dolgoztam. Elég szép lett mindkét műtárgy. Az út jó minőségű, egyértelműek a táblák. A padka is kifogástalan. Összesen 5 csomópont van rajta.
1. 6-os út, M9-es bekötő út: eltolt körforgalom került kialakításra. A Pécs felé haladóknak nem kell behajtaniuk a körforgalomba, hanem direkt egyenes irányban mehetnek tovább. A Pécs felől jövőknek viszont muszály behajtaniuk. Ugyanígy kell tenniük az M9 felé/felől haladóknak.
2. Pár száz méter után jön a köv. körforgalom. A palánki bekötőút és az M9 kereszteződése. Semmi extra. Igazából innét indul az autóút.
3. bogyiszlói csomópont: különszintű kereszteződés, felüljáróval. Szabályos autóút csomópont.
4. Ez a legfurcsább. Igazából nem is értem, hogyan engedélyezhették. A Duna-híd után, az 51-es út felőli oldalon egy olyan csomópont van, ami földúthoz vezet!!! Autóúton elvileg nem lehet földúttal csatlakozást építeni! Ez van a szabványban! Ráadásul egy teljesen normál típus ez, mintha főúton lenne.
5. Körforgalmi csomópont az 51-es úttal. Az M9 vége.
Csináltam pár képet, majd ha készen lesznek felteszem a netre.
Taip Creative Commons License 2003.07.07 0 0 197
2003. július 4-én átadták az új szekszárdi Duna-hidat az M9 autóút hozzá kapcsolódó 20 km-es szakaszával a 6.sz. és az 51.sz. főutak között.

Így hirtelen nem találtam olyan cikket, amelyik a hídavatón elhangzott miniszterelnöki beszéd helyett az esemény szakmai oldalát emelné ki, ezért nem adok linket, de szerintem érdemes ezt az eseményt megemlíteni, végül is nem túl gyakran avatnak új hidat a Dunán...

Fricy Creative Commons License 2003.06.27 0 0 196
Úton, útfélen
Egy cikk a HVG-ből az M5-ről.
mestska Creative Commons License 2003.05.29 0 0 195
mestska Creative Commons License 2003.05.27 0 0 194
meg-meg. Csak elmentem a gép mellől.
Szóval érdekes, na. nem is értem, mire jó ez? Hogy utána nagyobb költségekért átépítsék? Ahogy kedves fönököm mondta: ez a divat :)) Mármint a körforgalom.
A kaposvárt meg nem néztem meg, mert elfelejtettem. De majd holnap.
Előzmény: Fricy (193)
Fricy Creative Commons License 2003.05.26 0 0 193
Megkaptad metska?
Fricy Creative Commons License 2003.05.26 0 0 192
Kösz a tippet. Mindjárt megy a mail!
Előzmény: mestska (191)
mestska Creative Commons License 2003.05.26 0 0 191
ühüm. De szerintem a freewebet válaszd, az ugyani látszik külföldről is.
Előzmény: Fricy (190)
Fricy Creative Commons License 2003.05.26 0 0 190
Nekem se jött be. Már gondolkodom rajta, hogy átjövök a tárra! Elküldjem e-mailban?
Előzmény: mestska (188)
Fricy Creative Commons License 2003.05.26 0 0 189
Nemcsak a két végén, hanem a Palánknál lévő csomópontban is körforgalom lesz.
Ha kiépül teljesen, akkor tényleg "normál" autóút lesz mindenhol különszintű csoóponttal.
Egyébként ezt a kaposvári dolgot tavaly hallottam a szekszárdi kivitelezésnél. Nem tudom mennyi igazságtartalma van. Ha többet tudsz meg róla, akkor értesíts. Köszi!
Előzmény: mestska (187)
mestska Creative Commons License 2003.05.26 0 0 188
ez nekem nem jön be...(miért pont azt a sz*r nexust választottad?)
Előzmény: Fricy (186)
mestska Creative Commons License 2003.05.26 0 0 187
Ez a Kaposvárt elkerülő szakasz.

Ennek holnap feltétlenül utánajárok.

nem autóútként épül most az M9, mert a Bogyiszlónál lévő csomópont kivételével mindenhol körforgalamt alakítanak ki

Ne haragudj, de szerintem normál autóútként fog végig kiépülni. Az, hogy most a Szekszárdi végén az útnak körforgalom van, az egy dlog, azt át lehet építeni. (jól sejtettem, és arra gondolsz, ugye?) Az 51-esen mi van?

Némi rálátásom van a dél-dunántúli megyei tervekre, és bátran állíthatom: végig különszintű csomópontokkal van ábrázolva az M9.

Előzmény: Fricy (185)
Fricy Creative Commons License 2003.05.26 0 0 186
Előzmény: Fricy (185)
Fricy Creative Commons License 2003.05.26 0 0 185
Annyit tudok róla, hogy bár hivatalosan a júliusban átadandó szakasz lesz az első, amit M9-es névvel illetnek, már épült egy pár km. Ez a Kaposvárt elkerülő szakasz.
Azért írtam, hogy nem autóútként épül most az M9, mert a Bogyiszlónál lévő csomópont kivételével mindenhol körforgalamt alakítanak ki. Kivéve a mezőgazdasági utakat, mert azoknak megépültek a felüljárók. Elvileg Bogyiszlónál is körforgalom lett volna, de a helyi lakosság ragaszkodott a különszíntű csomóponthoz, ezért ott ilyen lesz.
link alatt még találsz pár infót.
Előzmény: mestska (184)
mestska Creative Commons License 2003.05.26 0 0 184
Szia Fricy!
Hogy is van akkor ez az M9? Legjobb tudomásom szerint Szekszárdtól nyugatra még a nyomvonal se teljesen tisztázott.
erminavet Creative Commons License 2003.05.08 0 0 183
Cikk a mai Magyar Hírlapban:

http://www.magyarhirlap.hu/cikk.php?cikk=66204
(Csekélységem fotójával. Mármint én fotóztam...)

ti

Előzmény: erminavet (182)
erminavet Creative Commons License 2003.05.07 0 0 182
Nagyon köszi!
ti
Előzmény: mestska (181)
mestska Creative Commons License 2003.05.07 0 0 181
Itt nézz szét!

(és ismét kiderül, hogy van a közlekedésmérnöki karon túl is élet (ezt nem tudom hanyadjára írom le:)) (itt először, de a VéEK topicon...)

Ha valamit esetleg nem találnál, dobj egy mailt, pontosan mi kell.

Előzmény: erminavet (180)
erminavet Creative Commons License 2003.05.06 0 0 180
Sziasztok!

Honnan lehetne ábrát találni különbözô (teherbírású, funkciójú, technológiával épült) utak keresztmetszetérôl, hogy milyen rétegekbôl állnak? A legjobb persze a net lenne.

Elôre is köszi, ti

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!