Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

saválló Creative Commons License 2010.03.19 0 0 7097
Gugli a barátod:
17.118 42DE P0734 4. Helytelen áttétel ...... 46DD P1733 Tiptronic Kapcsoló 18.141, back-F189 rövidzárlat és a föld között....
saválló Creative Commons License 2010.03.19 0 0 7096
Amit említesz,hogy elektromos szelep lesz a gond az nincs összefüggésben magával a váltófelújítással vagy ez nem számít mert attól függetlenül is előjöhet?
Mert ugye én egy váltógenerált fizettem ami nálam azt jelentené,hogy utána néhány 100 ezer km-ig megint nem lesz gondom vele...erre néhány ezer km után ismét galiba....ennek sosem lesz vége?
Nincs,nem lehet összefüggés a kettő között?
Előzmény: gabika3375 (7095)
gabika3375 Creative Commons License 2010.03.19 0 0 7095
 Bocs nem neked akartam ezt irni összekevertelek egy kicsit a4 multitronik kollégával. De biztos hogy elektromos szelep lesz a gond.
Előzmény: saválló (7093)
gabika3375 Creative Commons License 2010.03.19 0 0 7094
Akkor viszont valoszinü hogy vezérléscsere. Nem igazán lesz olcso mutatvány.
Előzmény: saválló (7093)
saválló Creative Commons License 2010.03.19 0 0 7093
Hali!
No kínkeservesen hazaértem az ismét ipari hulladékká vált váltómmal,senkinek sem kívánom azt a szenvedést amit az 500km alatt megéltem.
Addig minden o.k. volt még 5.ben tudtam haladni autópályán,de mihelyt elkezdődött a kamionverseny akkor lelassultam 90-100 körüli tempora,és ekkor azonnal vészprogramra állt a váltó úgy működött,mint egy multitronic fokozatmentesen csupán annyi volt a baj,hogy 100-as temponál 2800-as fordulaton pörgött a motor mivel nem tudott váltani sem följebb,és ha lassultam vissza sem.
Ilyenkor az segített,hogy félreálltam a motort leállítottam újra indítás után még bevette az első 3 sebességet rendesen majd 3.-ban felpörgött a motor majd egy lórúgással vette a 4.-et,és azonnal még hatalmasabb lórúgással vette magát 5.-be így lehetett lassan felgyorsulni,és a tempót tartva nem is lett volna gond ha nem lettek volna elefántversenyek a pályán,ilyenkor mindig jött a vészprogram.

No miután hazaértem azonnal elvittem a szerelőmhöz az autót aki előzetesen már beszélt azzal a "szervízzel" akik barkácsoltak a váltómmal,és azt mondták először legyen hibakódkiolvasás,és utána megmondja a "hozzáértő",hogy csak magát a váltót vigyék fel hozzájuk vagy magát az autót.
A következő hibakódokat olvastuk ki:
-17118
-17119
A 4.,és az 5. sebességgel van vmi a szöveget nem írtam fel nekem úgysem jelent semmit.
Holnap viszik megint az autót a váltószervízbe mivel még garanciális.....ettől függetlenül örökre megutáltam az automataváltót,köszönöm ennyi elég volt belőle:-((
gabika3375 Creative Commons License 2010.03.19 0 0 7092
 Füredi András Mosonmagyaróvár Marx Károly ut 12 06306820000
Előzmény: roomst_09 (7089)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.19 0 0 7091

Egyebkent en nem innen a forumrol kaptam infot a Mindszenti szerelorol de korabban mar itt is olvastam,hogy dicsertek.

 Persze lehet te is ugyanugy ertesz hozza ha minden nap ilyen kutyuket javitasz.:)

Előzmény: gabika3375 (7086)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.19 0 0 7090

Ne pocsolj!Vidd el a Szolnoki Roberthez es majd meglatod.Azonnal megy egy kort a vasaddal es megmond mindent.:)

 O majd tudja mi a teendo egy multitronic valtoval.:)Nem kispalyas az az ember.

 

Előzmény: A4multitronic (7081)
roomst_09 Creative Commons License 2010.03.19 0 0 7089
Szerelő neve, címe? Csak így van informatív értéke a hozzászólásnak!
Előzmény: gabika3375 (7086)
Donibcsi Creative Commons License 2010.03.19 0 0 7088
Nem érted, hogy nem kell benne cserélni?
Hamarabb fog az elektronika beszarni....azt meg ha óránként cserélsz olajat, akkor sem mented meg.
Előzmény: A4multitronic (7081)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.19 0 0 7087

Igen az a fontos,hogy benne legyen az ember a dolgokban mert kulomben ha 10 valtobol ketto nem jon ossze akkor az nem az igazi.

 Lehet,hogy a Mindszenti szerelo nagy penzt keresett az alkatreszeken de az minden autoszerelonel igy van.A munkadijal nem volt elszallva.

 Szerintem ebben a munkaban top-on kell lenni es nem talalgatni mert eleg finom szerkzetek ezek.

 Amerikaba meg szerintem 80% auto automata.:)Vagy 90%

Előzmény: gabika3375 (7086)
gabika3375 Creative Commons License 2010.03.19 0 0 7086
Ahonnan én szerzem az alkatrészeimet ott a pali 40 éve csinálja az automatákat. 25 évet volt amerikába. Telefonon keresztül diagnosztizál a pali. Évente 400 darab váltot javit. És nagyon sok itt a forumon megnevezett szerviz is hozzá hordja ha problémájuk van. Ö egyébként szereti a pénzt de szerintem ezzel a tudással megéri,legalábbis nekem
Előzmény: Törölt nick (7085)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.19 0 0 7085

A Szolnoki Robert-ben nem fogsz csalodni.Az en valtoamat O csinalta de mas ismerosome is volt mar ott javitasra.

 Egy Tiptronic 5-os valto 4-5 sebesseg komplett felujitasa volt ugy,hogy nem volt a valto leszedve es 25000Huf munkadijat szamolt fel.O az a szerelo aki annyi automatavaltot csinal,hogy az uzlet nagyon megy neki.

 Majd latni fogod a korulmenyeket.Szamolj be mindenkeppen.

Előzmény: A4multitronic (7077)
409 Creative Commons License 2010.03.18 0 0 7084

Az automata váltókban meglehetősen gyatra szűrők vannak, mivel szívóági szűrők, nem lehet nagy az áramlási ellenállásuk. Gyakorlatilag finomszűrésről szó sincs. cserélni meg az élettartam feltöltés miatt nem kell, a gyár bizonyára úgy gondolta, akkor minek cserélhetősre csinálni.
Előzmény: C20NE (7080)
409 Creative Commons License 2010.03.18 0 0 7083

A cserélhetős szűrős váltókban sem tudsz egy menetben ~50%-nál többet leengedni, ilyen a rendszer.
Előzmény: A4multitronic (7081)
TDI-DRAG Creative Commons License 2010.03.18 0 0 7082
Respect és köszönet Korcz Gézának a mai segítségéért!!

Másodszor segített önzetlenül, ingyen, nagy szakértelemmel!!


Mindenkinek csak ajánlani tudom!!

( Korcz és Társa , ha esetleg nem mindenkinek lenne egyértelmű ).
A4multitronic Creative Commons License 2010.03.18 0 0 7081
Ha nem cserélsz benne szűrőt is akkor, az olajcseréd kb 50%-os. már amit elérsz vele. Én nem értek hozzá, de 5 szakemberből 5 ezt mondja. Azért szar dolog ez a multitronic-nál mert itt sajnos belül van a szürő és igy szét kell szedni a váltót. Pesten 3 helyen is kérdeztem és pont ezért nem vállalják . Elég macera ez a multitronic.... egy kicsit már megbántam ezt a választást.... lehet ,hogy hamarosan eladom.
Előzmény: Donibcsi (7079)
C20NE Creative Commons License 2010.03.18 0 0 7080
Doni!

Milyen szűrő van ezekben, hogy nem kell cserélni? ( Az enyémekben sem lehet, de van bennem kétség, hogy időnként azért nem ártana...)
Előzmény: Donibcsi (7079)
Donibcsi Creative Commons License 2010.03.18 0 0 7079
Kizárt, hogy ott a szűrőt is kicserélik....szükség sincs rá.
Előzmény: A4multitronic (7077)
gabika3375 Creative Commons License 2010.03.18 0 0 7078
 Mindenféleképpen irj!
Előzmény: A4multitronic (7077)
A4multitronic Creative Commons License 2010.03.18 0 0 7077
Hát mégsem viszem, a Bartók féle szervizhez, pestre mert a fickó azt mondta ,hogy az olajat lecseréli, de a szűrőhöz szét kell szedni a váltót, és azt ő nem válalja mert az nagyon nagy munka.!!!!! úgyhogy Mindszentre viszem, már kértem is időpontot. Remélem nem fogok csalódni benne. Itt a fórumon többen is dicsérték, és állítólag nincsen elszédülve az árakkal sem. Jövő héten már lessz személyes tapasztalatom is. Majd megosztom veletek!!
Előzmény: gabika3375 (7060)
saválló Creative Commons License 2010.03.18 0 0 7076
Mégis melyik szerinted a komoly?Amelyik neked bevált?
Az én szerelőmnek pont azt NEM ajánlották a mindszentit,ha az ember tudná,hogy elesik előtte leülne,így van ez a szervízválasztással utólag már könnyű okosnak lenni.
Előzmény: Törölt nick (7075)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.18 0 0 7075

 Neked egybol egy komoly szerelohoz kellett volna kuldetni es megkerdezni,hogy kivel csinaltatja meg a valtot.Amikor az enyem megadta magat akkor harom kulombozo helyrol kaptam az infot,hogy vigyem Mindszentre.

 

 

Előzmény: saválló (7073)
gabika3375 Creative Commons License 2010.03.18 0 0 7074
azt tudom hogy nagyon-nagy terület van és rengeteg cég van ott. Én is elkeveredtem ott
Előzmény: saválló (7073)
saválló Creative Commons License 2010.03.18 0 0 7073
A google kiad a címre egy Opel váltószervízt,de az nem az hanem ugyanazon a házszámon szerepel tehát valahol a közelben van az ipari övezetben vagy vmi ilyesféle a helyszín.
Előzmény: gabika3375 (7072)
gabika3375 Creative Commons License 2010.03.18 0 0 7072
 Ez igy van. Azt hiszem tudom hol van ez a szerviz egyszer már jártam ott. Egy Opel vectra váltot vettek tölem
Előzmény: saválló (7071)
saválló Creative Commons License 2010.03.17 0 0 7071
A "szervízhez" még néhány infó,van ott több is ez vmi ipari övezet ahol többféle szervíz stb. található,én sosem voltam ott a szerelőm vitte-hozta az autót,nekem pénzt kell keresnem nincs időm az autót hetente ide-oda hurcolni.

Egyébként Te mit szólnál ha mondjuk kapna a motorod egy másik hengerfejet ami mondjuk felújított,és néhány ezer km-után fogyna ismét a hűtővized?
Szerintem nem vernéd a hátsódat örömödben a földhöz....gondolom én.
Előzmény: gabika3375 (7070)
gabika3375 Creative Commons License 2010.03.17 0 0 7070
Az nem sok. Reméljük csak elektromos kehe. Ez a válto érdekes dolgokra képes
Előzmény: saválló (7069)
saválló Creative Commons License 2010.03.17 0 0 7069
A Helsinki úton van vmi váltószervíz csak telefonszámuk van.
2000 km-t....
Előzmény: gabika3375 (7068)
gabika3375 Creative Commons License 2010.03.17 0 0 7068
 Hol csinálták? Ha meglehet kérdezni? És mennyit birt ki?
Előzmény: saválló (7066)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!