Lehet én látom rosszul, de nekem olyannak tűnik ez az egész, hogy amint nem tudják kiadni a fordás buszt, onnastól teljesen mindegy mi megy, csak 4 kereke legyen és guruljon.
Véleményem szerint meg lehetne oldani kisebb kompromisszummal is a dolgokat némi ideiglenes átcsoportosítással, pl. az SÜ MAN-ek újboli bevetésével a távolsági közlekedésben, vagy pl a gyulai Lion's Regiok hosszabb járatra történő átirányítással.
Persze azt is megértem, hogy ez egyes sofőröket hátrányosan érintene, de szerintem az utasnak és a járat hosszának, jellegének kellene lennie az elsődleges szempont.
Jó kérdés, az LXN-694 ugyanez, én mindkettőnél motorcserére/motorfelújításra tippelek, azok ahogy megfigyeltem ilyen 5-6 hónapok szoktak lenni. Aztán persze lehet hogy más komolyabb bajuk van, a LIW-790 is eltűnt elég régóta, lehet annál is hasonló a probléma.
Még a reggelit kiegészítve, LXN-695 helyett KSA-677 ment Egerbe, elég sok most a rossz távolsági busz, ez az alapból is elég csekély távolsági állományunkat még jobban megkavarja.
Erős oldalszélben nagyon észnél kell lenni ezekkel a "kiskerekű" járgányokkal. Tapasztalatból mondom, tegnap is kapaszkodtam a kormányba én is többek között...
Évekkel ezelőtt egy hasonló eset volt, a somogyi KVT-668-at fújta le a szél Tamási és Pincehely között.
Ezen akkor kell elgondolkodni, ha mellette azonos irányba, azonos sebességgel haladó másik négy ponyvás közepes teherautót is annyi méterre fújta el a szél a közút középvonalától, ahány méterre a CREDO (elborulva) megállt.
Akkor az más volt. 10:15 körül láttam messziről az OBI előtt egy szintén dupla középsőajtós teljesen fehér Regio-t, hátsó szélvédőn volt egy szám, azt láttam messziről 677-nek, de akkor tévedtem.
Az LTE februárig műszakis, de az van messze a legjobb állapotban az összes közül, szóval ha lesz lehetőség, hogy maradjon, szerintem maradni fog. A következő áldozat a HZE-126 lesz, annak ha jól tudom, október végéig vagy november elejéig van műszakija, az nincs már jó állapotban, szóval szerintem utolsó hetei ezek.
Alapvetően ott vannak, de leírom külön-külön, azóta lett kis változás
C56: HDY-516, KWX-462, KWX-467, HOG-517, HSX-071, TGN-061, HXT-671 (HFF-663 közben selejt lett, szóval azt már nem írom ide, viszont a KWX-467-et igen, ami mégsem selejt)