Mielőtt kérdezel valami alapvetőt, ezekre az oldalakra érdemes elnézned:
http://lokoszt.blog.hu/ illetve http://fapadosinfo.hu/
Bankkártyázzunk! - avagy bankkártyák és bankszámlák fapados utazásokhoz:
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9198150
offolni itt szoktunk: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9213519
Az lenne a kérdésem, hogy Stansteden és Lutonban ha átszáll az ember, akkor is át kell menni az útlevélellenőrzésen, ki és vissza (tehát kétszer)?
Ha igen, akkor erre mennyi időt érdemes rászámolni, ergo minimum hány óra kell az átszállásra (mennyivel több, mint egy schengeni övezeten belüli reptéren)?
Velünk már többször is előfordult (lassan tanulok gyorsan felejtek :-) ) igaz hogy nem a wizzairnel hanem a Ryan-nél. Ott 16-os karika van. Csak a becsekkolásnál derült ki .Ugyanis nem tudtam a megfelelő születési évszámot kipaszírozni a rendszerből. On line cseten odáig jutottam hogy azt írta majd a reptéren csekkoljak be. Szerencsére minden alkalommal ingyenes volt hogy ott adták a boarding passt
Ismerős valaki Közép-Ázsiában ontopik témában? Személyes tapasztalat és insider tippek érdekelnek, a skyscannert és momondot én is ismerem. Egy-egy kereséstől a lassú net mellett így is kihullik a hajam.... Köszönöm.
A feladat: februárban kb. egy hét seggáztatós, napsütéses beach holiday ALA, TSE esetleg TAS repterekről, $400 alatt. Igen, a low cost relatív, itt nincs olyan hogy húsz euróból repkedünk ezer kilométereket. BKK és DXB kerülendő csak ha nagyon nincs más. Itt India látszik tűrhetőnek, ismerős seggét verte a földhöz a "csak" 350 dolláros Delhin by Airastana. Más kérdés hogy Delhi még mindig nem beach holiday ilyenkor.
Találtam egy cikket, ami a 2005. évi újranyitásról szól. Az 2,5 millió utas/év kapacitásról ír. Ennek egyik fele induló, a másik fele érkező. Egy évben 365 nap van. Azaz naponta 3425 induló és ugyanennyi érkező utasra lehet alkalmas T1. Ha reggel 4-kor nyit és este 10 után már nem indul gép, akkor a 3425 induló utast 16 óra alatt tudja kezelni? Jól számolok?
Már zajlik Ferihegyen az új fapados terminál építése — erősítette meg a Magyar Nemzet értesülését a Budapest Airport. A beruházás a tervek szerint az év végéig befejeződik, a könnyűszerkezetes épületben a 21. századi igényeknek megfelelő komfort várja az utasokat.
Bécs-Madrid január 4-5. jelenleg 25-30ezer Ft. Szerintetek érdemes várni vele, hogy lejjebb megy vagy foglaljak most?
Tegnap jöttem Madrid-Bécs járaton Wizz airrel, szerdán foglaltam 50 euróért. Nem volt tele a gép 2-3 sor legalább üresen volt, az utasok nagyrésze spanyol turista szóval nem egy vendégmunkásjárat, ebből gondolnám, hogy esetleg utolsó héten lehet olcsóbb.
Na akkor nézzük. Az eredeti hír az volt, hogy T1 kinyit és odamegy a Wizz Air. T1 alkalmatlan arra, hogy a Wizz odamenjen, mert túl pici és a műemlék jelleg miatt nem lehet hozzáépíteni. Ezt a mai napig tartom.
A terminálon a bezárás óta nem történt semmi látványos elbontás. A check in pultok állnak, a szalagok ott vannak, az utasbiztonsági rész működőképes. Ami nincs az a Duty Free, a büfé és az informatikából a PC-k hiányoznak. A csomagkezelő szalag fal mögötti részét nem mutatták meg. Szóval meg lehetne nyitni, de annyira pici a kapacitása, hogy nem segítene a zsúfolt 2-es terminálnak.
Arra gondoltam, hogy a foci EB miatt a csapatoknak jó lenne, ha nem a 2-s terminálon kellene megérkezni, illetve elutazni, de közben végiggondolva, ők valószínűleg a GAT-on keresztül érkeznek/távoznak.
Továbbra is azt mondom, hogy aki a Wizzt gondolja oda, az valamit nagyon tud a műemlék épület bővítés lehetőségének változásáról, vagy nagyon nem tud számolni.
Talán a foci EB-re lehetne valamit kezdeni vele. Vicces lenne, amint CR7 és társai sorban állnak a secu előtt, de annak nem lenne sok értelme 2021-ben.
Szóval vagy én leszek kénytelen előbb-utóbb elnézést kérni azoktól, akiknek nem hittem, vagy ők a többiektől.
Márciusban jártam T1-en. Akkor úgy nézett ki, hogy "napok alatt" újraindítható lenne. A check in pultok álltak, a csomagszalagok a helyükön voltak, néhány mérleg is működött. Amit nem láttunk, hogy az ezeket kiszolgáló technika milyen állapotban van. Látszólag néhány tucat számítógép beállításával működhetne. Kellene még egy Duty Free, büfé és mehet. Az utasbiztonsági berendezés működött, azon képezték ki az új munkatársakat. Csak a falakat kellene áthelyezni.
Amúgy én is utánaérdeklődtem bennfentesnél, valóban készülődik ott valami, de 2021-nél előbb nemigen (és totál nem a wizz gépeket mondta oda legfőbb esélyesnek :)