Az Ön által felkeresett topic fegyverek, ill. annak látszó eszközök
forgalmazásával kapcsolatos adatokat is tartalmazhat.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak akkor lépjen be, ha Ön fegyverek forgalmazásával
vagy felhasználásával hivatásszerűen foglalkozik, és a honlap látogatása nem
eredményezi valamely Önre vonatkozó jogszabály vagy egyéb szabályozás
rendelkezéseinek megsértését.
Az Port.hu Kft. a fórum számára kizárólag tárhelyet szolgáltat, a honlapon
megjelenő információk vonatkozásában szerkesztői felelősséget nem vállal.
Amennyiben megítélése szerint a honlapon jogellenes tartalom jelenik meg, úgy
azt kérjük, jelezze az Port.hu Kft. mint tárhelyszolgáltató felé.
Nyitotta:Howard, de nem a kacsa, 2005.05.27 17:28 |
Hozzászólások: 46136 | Hozzászólók: 2101
Különféle légfegyverek javításáról, tunningolásáról, kipróbálásáról, ötletekről szóló topik. (Itt az erős puskákat, avagy a duplarugós stb. törvényellenes fegyvereket nem kedvelik !!)
Egy kérdésem lenn, ismeri e valaki a GAMO MAXIMA típusu légfegyvert! Ami érdekelne miért ilyen magas az ára, tapasztalatok, érdemes e beruházni rá. Nekem ami árat mondtak rá az 65 körül volt. Reális ez? Van valami spéci tulajdonsága a fegyvernek?
Ám szerintem a kenés, mint olyan nem azt jelenti, hogy tocsog valami lében az alkatrész, hanem azt, hogy folyadékfilmen csúszik. Így már talán elfogadható, hogy folyadék.
Bár, ha zsír volna, akkor egyszerűbb volna a dolog. Vagy nem.
Na De egy Slaviához egy ilyen speckó kenőanyag??? Nem túlzás ez? Ha még egy kényes szerkezetű versenyfegyverről lenne szó... A Slavia nem arról híres, hogy kényes lenne.
Gyanítom a kollega a fekete gumitömítéses duplarugós készletet vette meg. Ahoz untig elég egy vékony réteg motorolaj kenés. Nekem egy ruszki puskában van most ilyen javítókészlet, és sima motorolajjal üzemel gond nélkül. Nem durran, nem füstölög. Régebben a bőrtömítés/gépzsír párosításnál tapasztaltam a Diesel effektust.
Akkor jól emlékeztem. Amiről beszélek, az amolyan sűrű zsír állagú (de nem zsír). Nagyon vékonyan lehet vele dolgozni, és nem folyik a kevésbé jól tömítő dugattyú elé sem. Direkt erre a célra való.
Sako kolléga küldött nekem a múlt héten bőrt az LG-be. A mellékelt levélben figyelmeztetett, áztassam meg picit olajban mielőtt összerakom. Na ez volt az, amit "kissé" eltúloztam nagy igyekezetemben. A versenyen végig úgy füstölt a vas, mint egy Trabant:)