Biztos nem jó, de írok én is 1-t. Akkus kocsi és azért ponyvás , hogy tudjon szellőzni.
A szabványos NATO csatlakozó befér a lyukba. (azért nem hiszem, mert kellene a kerek lyuk mellé 1 szögletes (NATO szerint) ahol a telefon, vezérlés, stb. működik.)
Levi a tiedbe nem S2-s váltó van ahol 1-2 nem szinronizált.
Különben meg persze a szinron is lehet hibás a rögzitőgyürű kopása vagy a feszitő rugó törése miatt, de ha van olaj a váltóban ez elég ritka. Inkább az a szinron hiba szokott jelentkezni, hogy nem akarja a sebességet bevenni, de ezt dupla kuplungolással megoldható.
Én azért nem reagáltam, mert még soha nem szedtem szét a váltót, akkor meg minek pattogjak, okoskodjak vagy osszam az észt feleslegesen.
Nekem a kettest hajigálta ki, elvittem Kompi májsztróhoz, kicserélte a szinkront,( azt hiszem) meg még ezt meg azt és azóta nem dobálja a sebességet, tök faja lett.
Persze az is hasznos infó lehet, hogy tudom hogy kihez kell vinni :)
Ez csak egy tipp, de szerintem egy leselejtezett nato járgányról van szó, ahol a "luk" egy erős rádiós bekötésre hajaz, mivel a kép alapján elég árnyékoltnak tűnik. Még az is lehet, de nem valószínű, hogy egy HSN konzol, vagy géppityu állás volt rajta, amit a lehajtott ponyváról, a platóról lehetett kezelni. Egyébként a hirdető szerint az eredeti motort szétnyomta a jég:( De ad hozzá két másikat, ha valaki szeret bütykölni:)
Látom senki nem reagál. Valószínű nem volt baja a szinkronnak, inkább a reteszelő szerkezett
van szét kopva, vagy annak rugója nem nyom eleget, sebváltó rúd elvan kopva és nem nyomja végig a sebességet ez persze lehet a kapcsolóvilla kopása miatt is. Ilyenkor kezdik rángatni a váltókart és többnyire le is törik.
Nem jó hozzáértés nélkül váltott sem szerelgetni, inkább jobb cserélni.
Egy váltóval kapcsolatos kérdésem lenne. Kicseréltem a váltóban a 3-4 szinkronszerkezetet, és a görgős kosarat. Visszaraktam, azóta erősebb gázadásra néha kidobja a 4. fokozatot. Milyen tippetek van? Mi okozhatja a hibát. A válaszaitokat előre is köszönöm! :-)
Megnéztem, ezt a hét számjegyet ami a forgalmiba van írva, nem bírja értelmezni, az alvázon a számok pedig nem, vagy csak rosszul olvashatóak. Az alvázon úgy is lesz munka, kicsit lakatolni kell meg festegetni, közben majd megkérem Samut, hogy legyen gondja a számokra :)
A bódénak a színéhez nem kívánok hozzányúlni, ez így gyönyörű ahogy van.