Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vm_motor Creative Commons License 2016.02.21 0 0 119

Igaz, csak nem néztem meg nagyban. Akkor ott volt 1 gáz tartály, a kerek lyuk meg a betöltője az ajtó meg a szerviz és a beszerelés miatt. Ez mijen ?

Előzmény: konyalaci (118)
konyalaci Creative Commons License 2016.02.21 0 0 118

Ezen a képen látszik, hogy van két konzol szerűség a hátsó lábtérben keresztben. Mintha egy nagy tartály helye lett volna.

Mindenesetre érdekes, hirtelen nem találtam hasonló autót sem a neten.

Előzmény: konyalaci (113)
vm_motor Creative Commons License 2016.02.21 0 0 117

Különben az már biztos(?????), hogy ez 1 4-ajtós 109-s volt csak pick-up-ra alakították.

Szerintem csomag szállításra használták, mert így nem kellet végigmászni a platon ha a csomagok előre csúsztak.

Előzmény: konyalaci (113)
konyalaci Creative Commons License 2016.02.21 0 0 116

Még szerencse, hogy most nincs pénzem, már küldeném is érte a trélert. Teherautó, tehát regadó nélkül forgalomba lehet helyezni.

 

Előzmény: vm_motor (114)
vm_motor Creative Commons License 2016.02.21 0 0 115

Sejtettem , hogy nem jó.

Előzmény: konyalaci (113)
vm_motor Creative Commons License 2016.02.21 0 0 114

Biztos nem jó, de írok én is 1-t. Akkus kocsi és azért ponyvás , hogy tudjon szellőzni.

A szabványos NATO csatlakozó befér a lyukba. (azért nem hiszem, mert kellene a kerek lyuk mellé 1 szögletes (NATO szerint) ahol a telefon, vezérlés, stb. működik.)

 

Jól tele írtam, de hát azért van.

Előzmény: konyalaci (103)
konyalaci Creative Commons License 2016.02.21 0 0 113

Én csak a Google fordítóval tudtam megnézni a szöveget, (mivel én nem beszélni csak magyar), de én úgy értelmezem, hogy ez egy ex rendőrségi autó.

Egy másik hirdetési oldalon ez a kép van a hátsó részéről. Hátha valaki felismeri erről a rendeltetését.

Előzmény: vm_motor (112)
vm_motor Creative Commons License 2016.02.21 0 0 112

Minden esetre írtam nekik, hogy tudjuk. De szerintem ezek nem jó megfejtések.

Persze lehet próbálkozni. Meg még az is lehet ebből ez az 1 van.

Lehet a kép alapján kéne keresni, hátha valahol oda van írva.

Ez az én gépemről sajna nem megy.

Előzmény: konyalaci (103)
vm_motor Creative Commons License 2016.02.21 0 0 111

Még, hogy valaki ismeri az összes LR S2-3 as típust.

A rádiós megfejtésnek , ellent mond az az antenna tartok hiánya.

A gép puskához szerintem hátul kéne felszállni, és biztos nem ilyen alakú volna a ponyva.

Ki tudja mit eszelhetnek ki a katonák?

Előzmény: Törölt nick (105)
vm_motor Creative Commons License 2016.02.21 0 0 110

Levi a tiedbe nem S2-s váltó van ahol 1-2 nem szinronizált.

Különben meg persze a szinron is lehet hibás a rögzitőgyürű kopása vagy a feszitő rugó törése miatt, de ha van olaj a váltóban ez elég ritka. Inkább az a szinron hiba szokott jelentkezni, hogy nem akarja a sebességet bevenni, de ezt dupla kuplungolással megoldható.

Előzmény: levvagen (106)
landy88s3 Creative Commons License 2016.02.21 0 0 109

Köszönöm!

Előzmény: levvagen (106)
landy88s3 Creative Commons License 2016.02.21 0 0 108

Köszönöm! 

Előzmény: vm_motor (102)
levvagen Creative Commons License 2016.02.20 0 0 107

Igen ez logikusnak tűnik, körbe van rakva rádiós berendezésekkel a hátulja, a gádiósnak pedig van saját ajtaja ki-be szállni.

Előzmény: Törölt nick (105)
levvagen Creative Commons License 2016.02.20 0 0 106

Én azért nem reagáltam, mert még soha nem szedtem szét a váltót, akkor meg minek pattogjak, okoskodjak vagy osszam az észt feleslegesen.

 Nekem a kettest hajigálta ki, elvittem Kompi májsztróhoz, kicserélte a szinkront,( azt hiszem) meg  még ezt meg azt és azóta nem dobálja a sebességet, tök faja lett.

 Persze az is hasznos infó lehet, hogy tudom hogy kihez kell vinni :)

  

Előzmény: vm_motor (102)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.20 0 0 105

Ez csak egy tipp, de szerintem egy leselejtezett nato járgányról van szó, ahol a "luk" egy erős rádiós bekötésre hajaz, mivel a kép alapján elég árnyékoltnak tűnik. Még az is lehet, de nem valószínű, hogy egy HSN konzol, vagy géppityu állás volt rajta, amit a lehajtott ponyváról, a platóról lehetett kezelni. Egyébként a hirdető szerint az eredeti motort szétnyomta a jég:( De ad hozzá két másikat, ha valaki szeret bütykölni:)

Előzmény: konyalaci (103)
vm_motor Creative Commons License 2016.02.20 0 0 104

Nehezen tudunk Netetezni, kéne venni 1 új gépet. Már mind a 2 alig működik.

Képeket meg bíztos nem tudnánk rakni

konyalaci Creative Commons License 2016.02.19 0 0 103

Na végre :)

 

Azért nem reagáltunk, mert arra vártunk aki csinált már ilyet, vagy látott sebváltót belülről.

Laci te is tolhatnál pár képet, hogy mit csináltok mostanában.

 

Látott már valaki ilyen 109-est, aminek egyik oldalán két ajtó van ?

Mi lehet a lyuk a jobb ajtó mögött?

 

http://www.kapaza.be/nl/land-rover/series-3-ex-gendarmerie-103996128.htm

 

 

 

 

Előzmény: vm_motor (102)
vm_motor Creative Commons License 2016.02.19 0 0 102

Látom senki nem reagál. Valószínű nem volt baja a szinkronnak,  inkább a reteszelő szerkezett

van szét kopva, vagy annak rugója nem nyom eleget, sebváltó rúd elvan kopva és nem nyomja végig a sebességet ez persze lehet a kapcsolóvilla kopása miatt is. Ilyenkor kezdik rángatni a váltókart és többnyire le is törik.

Nem jó hozzáértés nélkül váltott sem szerelgetni, inkább jobb cserélni.

1 jó váltóban 0,1mm illesztések vannak.

 

landy88s3 Creative Commons License 2016.02.16 0 0 101

Sziasztok !

Egy váltóval kapcsolatos kérdésem lenne. Kicseréltem a váltóban a 3-4 szinkronszerkezetet, és a görgős kosarat. Visszaraktam, azóta erősebb gázadásra néha kidobja a 4. fokozatot. Milyen tippetek van? Mi okozhatja a hibát. A válaszaitokat előre is köszönöm! :-)

levvagen Creative Commons License 2016.02.13 0 0 100

Ezeket a képeket megkaptam előzetesen.

Számítottam rá, hogy lesz még egy kis munka alul,  de ez a nagy lik meglepett, ugyanott a jobb    

oldalon nincs semmi gond.

 Lehet , hogy sérült volt, majd ha feltárom, kiderül.

Előzmény: konyalaci (99)
konyalaci Creative Commons License 2016.02.13 0 0 99

Azt a rohadt.....:)

 

Vannak bajok, de legalább lesz valami kihívás a felújításban. Ezeket láttad a vétel előtt?

Egyre inkább bebizonyosodik, hogy Olaszországból kell autót venni, náluk szétsüti a nap az autókat, de cserébe nem rohadnak.

Van egy kis VW Polom Olaszból, 300 ezer Km, nulla rozsda, igaz, hogy a lakkot lesütötte róla a nap.

Előzmény: levvagen (98)
levvagen Creative Commons License 2016.02.13 0 0 98

Tegnap kereket cseréltem:

                                   

és közben ezt találtam:

aúú                                    

levvagen Creative Commons License 2016.02.11 0 0 97

ázeröté?

 

900-bol papiros

Előzmény: levvagen (96)
levvagen Creative Commons License 2016.02.11 0 0 96

Örülök, örülök nagyon:)   ez tényleg sittes!

 

hát ez?

http://www.kapaza.be/nl/land-rover/landrover-serie-3-109-104341126.htm

 

elgondolkodtató

Előzmény: konyalaci (95)
konyalaci Creative Commons License 2016.02.11 0 0 95

Ezt most találtam :

 

http://www.kapaza.be/nl/land-rover/land-rover-safari-104402487.htm

 

Ez fel van szerelve mindennel, ami a világjáráshoz szükséges. Szerintem Levi örülj, hogy csak kevés kókányolás van a tiéden.

 

levvagen Creative Commons License 2016.02.06 0 0 94

Kösz, büszke is vagyok rá!

Előzmény: mudman (92)
levvagen Creative Commons License 2016.02.06 0 0 93

Megnéztem,  ezt a hét számjegyet ami a forgalmiba van írva, nem bírja  értelmezni, az alvázon a számok  pedig nem, vagy csak rosszul  olvashatóak.  Az alvázon úgy is lesz munka,  kicsit    lakatolni kell meg festegetni, közben majd megkérem Samut, hogy legyen gondja a számokra :)

A bódénak a színéhez  nem kívánok hozzányúlni, ez így gyönyörű ahogy van.

szegénykét sem kerülte el a kókányolás:

Előzmény: konyalaci (90)
mudman Creative Commons License 2016.02.05 0 0 92

Szia! Gratulálok hozzá, gyönyörű darab.

Előzmény: levvagen (86)
konyalaci Creative Commons License 2016.02.04 0 0 91

Kipróbáltam az én alvázszámommal, mindent jól hoz :

 

949

Model: Land Rover, Series IIIBody type: Station wagonWheel base: 109inEngine: 6-cylinderModel years: 1972-1979Destination: Export, left-hand drive (LHD)

 

01382

Serial number

 

C

Design: Two significant design modifications

Előzmény: konyalaci (90)
konyalaci Creative Commons License 2016.02.04 0 0 90

Na ez az :

 

http://www.clifton.nl/index.html?calvin.html

 

Nagyon szép az autó, jó alap egy szép végeredményhez.

Mi a terved vele ?

 

Előzmény: konyalaci (89)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!