A fordítás...
így sikerült, de a lényeg szerintem érthető
100 év és 10 órák
Cikk orosz magazinból az óráim 2. számú 2004 márciusa
Órákat, amik az első repülés 100 éves évfordulójának voltak szentelve, amit 1903. december 17-én végrehajtott a Wright Brothers, termelt Avia majdnem minden gyártója-vigyáz - de csak fiatal orosz vállalat, amit Volmax arra késztetett, hogy ünnepli ezt a különleges dátumot, ami hagyományosan az orosszal termelésbe közeledik, nagyfokú – 10 óra korlátozott gyűjteménye azonnal.
Levegőben levő született repülés teljesítményei és különösen tér győztes vagy érték ez - elítélt Volmax.
Volmax vállalat mint sok másik orosz óravállalat megjelent, ahogy a mondás megy a birodalom hamuin - 1. Moszkva alapján nézd Factoryt. Volmaxet a legelső lépéseiről fogták a kemény piaci verseny egy bűnében. Ennek meg kellett állapítania, hogy a növekedés tendenciáit és a váratlan és kockázatos utat választották:
Koncentrátumba a gyártáson a gyűjtemény vigyáz.
Általában bugyogj csak elfogadott óramárkák világgal a széles híres nevek és erős hírnév merik tenni azt: senki nem fogja gyűjteni az órákat, amiket nem termelt név, gyártó.
Így annyira fontos volt elérni, hogy az első lépjen. Szerencsére ez kivételesen hatásosnak tűnt és convictive. Minden fölött az évfordulósorozat-órák különböznek egymástól nem csak kezekkel és számlapokkal - ők alkotó módon másak, mint egymás.
Maga az ötlet teremni vagy nem? - Nem kérdezték a vállalatban. A legforróbb beszélgetés a tervezők között különösen merült fel a jövőbeli modellek neveit illetően - az, amit a repülők nevei és az, milyen repülés a járműveknek kell lenniük, halhatatlanná tettek? Kétségből voltak csak a Wright Brothers és Jury Gagarin személyiségek.
Kronologikusan a kiadás második modellje végül arra késztették, hogy híres orosz Aviának van szentelve-építő Igor Sikorskii, aki az USA-ba emigrált az utolsó századi kezdetben, ahol létrehozta az egyedülálló repülőgépeit és helikoptereit. WWII alatt az Immortal vadászrepülőrepülőgép IL-2 halálként nyerte a dicsőségét repülőgép, de a légi fensőbbséget meghódították és különösen Lavochkin repülőgépek által tartották. És végül híres ász Ivan Kozhedub nyerte a több mint 62 győzelmét miközben kormányozta LA-5
A Shturmanskie után - a Gagarin órák megjelentek STRELA Thus, a Volmax Company döntött emlékeztetni a Worldnek, az ez nem volt Omega óra, amik először mentek be a szabad területbe. Alexey Leonov szovjet űrhajós volt az első ember hogy jöjjön be az űrvákuumba, kikopni a kezén, amit STRELA néz, 1. MWF által termett. A született űrhajó másik teljesítményei között, amiket megjelöltek különlegesen elnevezett órák, vannak az első repülései és az utolsó szovjet ingajáratok Buran és természetesen urrently működő International Space Station(M-303).
Két modell befejezte a sorozatot: Az első a legjobb kortárs repülőgépek közül az egyiknek volt szentelve – Su-27, amíg a második klasszikus repülési időmérőt képvisel, nézd Shturmanskie-t, aminek szovjet pilótáknak adtak el, de jellemzően felszerelt .
3133 van a tüzes szív! Az 1. MWF mozgás módosításai 3133, ami exportváltozata elnevezték gyártók orosz Chronograph, be volt szerelve az Aviation évfordulóórák 100 éve közül mindegyikbe . Itt vannak a fő műszaki paraméterei:
Diameter 31mm, magasság, amit 7,35mm, 23 megkövez, hatalomautonómia, amit 42 óra a megállás-órával elzárt, (36 óra megállás-órával fordult). Oldal használt, központi chrono-second kéz, 30-a percek naptárt kelteznek, és szembeszállnak vele.
tt létezz az orosz időmérő több módosítása – 3105(without megállás-óra-funkció), 17 kő, oldalmásodpercmutató, Also 31681(chronograph 24-gyel rendelkező további kicsi számlappal-órák jel). A svájci órák, amik el voltak látva a hasonló típus mozgásaival, 10-szer kerültek magasabb mint született, egyenletes szokásos sorozatos bonyodalomban.Az az, hogy Volmax órákat miért adnak el külföldieknek eléggé jól különösen gyakorlati vigyázott a némettel. Németország mellett a vállalati elosztók Nagy-Britanniában levő működés, Portugália, Japan, Lengyelországok, balti államok, néhány darabot ráadásul az amerikai piacon találhatnak. Ezek azok az egyetlen orosz órák, amik versengő képességet birtokolnak a világpiacon, majdnem.
A Collection Sparks Wright Brothers - egyedülálló modell, akit retro-stílusban termeltek, az XX századkezdet, megismételhetetlen tervbe fellebbez, eredeti megszilárduló rendszer becsomagol a 4 csavarral rendelkező különleges szíjon és nem elfogadott kanyargó korona - the12th órapozíción. A csuklónak és zsebóráknak ez a hibridje felmerül az első repülőkről szóló memóriák, ki kormányozta a repülőgépeiket miközben zsebórákat hordott a hosszú szíjakon. Két fordulatszám mérőskála (sebességszámítás a 100 és 1000m távolságon), befeketített Breguet
zománcszámlap – nincs szükség mondásra – ezek nem mindennapos órák - ők igaz gyűjtő órák. Sikorskiit megvalósították egy 1970-es klasszikus műszerírótömbstílusban és 2 van Sparks: egyedülálló törtetőszerkezet (tavaszokat helyeznek kint) és különösen ritka navigációs skála. Épített amerikai pilóta által - atlanti-óceán első hódítója - Charles Lindbergh
És megint 4 különböző számlapterv ellenére a teljes keringés 1000pcs. A gyűjtő modellek különbözőek, de szándékosan fenntartott katonai stílusok. De a Volmax designburo különös szolgáltatását és sikerét koncentrálják az ötletre, hogy minden óra szállítja Spiritet, a legújabb történelem bizonyos része.
Képek szerzői jog alatt subwave által 3-2004 (mikor poljot comot béreltünk ki mi még mindig) a kicsi díszterem elérte, hogy ne tisztuljon ki, ahol a VM órák közül mindegyiket termelik , bár - feljegyzés annyira minden modell a képeken öregebb POLJOTs, Albatros, stb.