Ha nem veszed rossz néven reagálnék a 32751-es hozzászólásodra.
Először is levelezek valakivel amibe te bekapcsolódsz köszönés nélkül. Figyelmedbe ajánlom a 32666-és 32672- es hozzászólásaimat, hogy én ezt hogyan csinálom. Szerintem így illik.
Másodszor: Észreveszed a gépelési hibámat, de még véletlenül sem adod meg a kérdezőnek a méreteket, tehát segítségnyújtási szándék semmi, helyette megkérdezel,vissza szoktam e olvasni amit írok.
Harmadszor: Többet gondolsz az írásomba annál amit jelent, vagy aminek szántam. Senkit nem oltok. A ritkán írok ez tény
olyant amivel nem vagyok tisztában soha ez is tény.
Negyedszer: A gépelési hiba meg a nem, vagy rosszul tudom nem ugyanaz nálam legalábbis.
Ötödször: Hogy a 17 x 4 mm nem tudod hova tenni az nálam ? mert nem ismerlek, de aki nekifog feljavítani egy dutra motort,
az tudni fogja, hogy lemaradt egy 1-es. Főleg úgy, hogy szerepelt már két érték a 113,9 x 3,53 mm és a hüvely külső átmérője
a 127 mm-ter. Én tartom ennyire intelligensnek a dutrásokat.
Ez utóbbiban lehet, hogy nincs igazam de nem is szándékom ezt bizonygatni.
Minden esetre sokkal emberségesebb lett volna,ha mindjárt felhívod a figyelmemet a konkrét hibára, és nem barkóbázol.
Szia adamka. Van feléd egy tartozásom a gumigyűrű méretével kapcsolatosan. Természetesen 117 x 4 mm. Olvasom, hogy már megvetted, de így tartom korrektnek ezt a dolgot. Sajnálom, hogy nem néztem vissza amit írtam, de én azért feltételezem rólad,hogy az általad írt 113,9 x 3,53 mm és az általam megadott hüvely külső átmérőből már csak megtaláltad azt az elvesz egyest. A blokk ragasztásától ne félj, az én blokkom is ragasztott, és az előző is az volt.
Ez eléggé faramuci helyzet, bár a megoldás vsz. egyszerübb, mint gondolnánk.
Ugyebár UE-50-röl van szó, ez lemaradt.
Igazából ( a 28-as esetében ) ezt a rövid féltengelyt a felszerelt féltengely tartja bent a helyén, hogy ne csússzon ki, tehát nem tartja semmi kint, inkább bent.
Ha ez ebben a helyzetében összekapcsol a diffizárral, akkor arra tippelnék, hogy ott valami nem az 50-esé, hanem mondjuk 28-asé.
Esetleg a kapcsoló csúszóhüvely, vagy a rövid féltengely?
De vannak itt tölem sokkal gyakorlottabbak, ha hülyeség(eke)t írtam volna, kérném, hogy javítsanak ki :)
Ami azt illeti itt csak a borzasztó nagy igénytelenség ami elsőre szembetűnik! Lehet valaki szegény de gyarlónak kell lenni annak aki maga utánn nem képes rendettartani.
Segítséget szeretnék kérni, a problémám az, hogy a hátsó difizárba ha be van tolva a nyeles tengely ami a bolygómű nap kereke, a zár alapból zárva van. Mi tartja kint a nyeles tengelyt a helyén hogy ne csússzon be és ne zárja a difi zárat?
ki kell húznom s tengelyt hogy ne legyen zárva:
akkor viszont a difiben nem támasztódik meg a tengely:
Szépnapot mindenkinek! Azt szeretném kérdezni tőletek hogy,kinek milyen rugót sikerült a sebváltó reteszgolyó fölé tenni ami bevált hosszutávon?Mert már megint völgynek beugrik 1-esbe.Ha erős a rugó, elég berakni sebességbe.Ha meg nem kidobálja.Hátha talált már valaki valamiböl odavalót.Köszönöm!
Nem értem, az ilyet hogy miért nem adja egy olyan kezébe aki megbecsülné, nem szétrohadna hátul a gazban. Igazából az ilyen állapotú gépeknek lassan csak eszmei értéke lesz, mert az ember még rákölti a vételár háromszorosát. Sajnálom hogy ott fog rozsdává alakulni az egész.
Kissé csalókának tűnhetnek a képek, egyébként aktív élet/gazdálkodás van a tanyán. :)
A Dutrák eladása sajnos szóba sem jöhet. Elmondás szerint az 1000-est Gyilkosnak becézték, mert régebben két ember is halálos balesetet szenvedett vele munka közben.
A háttérben szinte mindenütt a szomorú mai Magyar valóság látható. Lepusztulóban lévő üres épületek, karámok, ólak. Csodára volna szükség ahhoz, hogy az ilyen helyek +teljenek újra élettel... De nem szabad itt politizálni! (:-(((
Amit itt látsz a képeken, az még a tizedrésze sincs a felújításra váróknak!
Mint írtam is, ezért érdemes eljönni és megnézni Sándor barátunk gyűjteményét, ha van ideje valakinek, mert egy gyors kör az udvaron is kb. két óra legalább!
Dutrancsbá reméljük tesz még fel jó néhány képet, szívfájdítónak! Nekem nem volt időm fényképezni egyéb elfoglaltság miatt!
Különben, köszönjük Sanyikám, erre a rendezvényre tényleg szükség van!
több alu hegesztő emberrel is beszéltem,szerintük a hegesztés semmivel sem biztosabb mint az alu töltetű anyaggal ragasztás a mai modern kémiai anyagokkal! Lévén porózus,olajjal vízkő sókkal átitatott anyagról van szó.
a sérülés-tepedés a hüvelyek mögött a víz -olajtér közötti vízszintes merevítésen van.