Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

dutrás Misi Creative Commons License 2015.03.29 0 0 32794

Ha nem veszed rossz néven reagálnék a 32751-es hozzászólásodra.

Először is levelezek valakivel amibe te bekapcsolódsz köszönés nélkül. Figyelmedbe ajánlom a 32666-és 32672- es hozzászólásaimat, hogy én ezt hogyan csinálom. Szerintem így illik.

Másodszor: Észreveszed a gépelési hibámat, de még véletlenül sem adod meg a kérdezőnek a méreteket, tehát segítségnyújtási szándék semmi, helyette megkérdezel,vissza szoktam e olvasni amit írok.

Harmadszor: Többet gondolsz az írásomba annál amit jelent, vagy aminek szántam. Senkit nem oltok. A ritkán írok ez tény

olyant amivel nem vagyok tisztában soha ez is tény.

Negyedszer: A gépelési hiba meg a nem, vagy rosszul tudom nem ugyanaz nálam legalábbis.

Ötödször: Hogy a 17 x 4 mm nem tudod hova tenni az nálam ? mert nem ismerlek, de aki nekifog feljavítani egy dutra motort,

az tudni fogja, hogy lemaradt egy 1-es. Főleg úgy, hogy szerepelt már két érték a 113,9 x 3,53 mm és a hüvely külső átmérője

a 127 mm-ter. Én tartom ennyire intelligensnek a dutrásokat. 

Ez utóbbiban lehet, hogy nincs igazam de nem is szándékom ezt bizonygatni.

Minden esetre sokkal emberségesebb lett volna,ha mindjárt felhívod a figyelmemet a konkrét hibára, és nem barkóbázol.

Előzmény: levaizsi (32751)
dakaros Creative Commons License 2015.03.29 0 0 32793

Ez nagyon jó,így egybe!Belenéztem,szuper!Köszi,hogy megosztottad.

Előzmény: Skuzzy (32741)
dutrás Misi Creative Commons License 2015.03.29 0 0 32792

Szia adamka. Van feléd egy tartozásom a gumigyűrű méretével kapcsolatosan. Természetesen  117 x 4 mm. Olvasom, hogy már megvetted, de így tartom korrektnek ezt a dolgot. Sajnálom, hogy nem néztem vissza amit írtam, de én azért feltételezem rólad,hogy az általad írt 113,9 x 3,53 mm és az általam megadott hüvely külső átmérőből már csak megtaláltad azt az elvesz egyest. A blokk ragasztásától ne félj, az én blokkom is ragasztott, és az előző is az volt.     

Előzmény: Törölt nick (32737)
joebatyo Creative Commons License 2015.03.29 0 0 32791

A csapágytól elviekben nem lehet annyival szélesebb.

Összemérted a régit az új csapágyakkal?

De ha mégis amiatt lenne ( amit kétlek ) akkor még mindig hozzá tudod alakítani a diffizárat.

Szerintem.

De reméljük, lesz még itt, aki hozzászól okosabbat.

Én itt a hülye gyerek vagyok, aki okoskodik, reméljük megjönnek az okos gyerekek, akik hülyéskednek ( is ) :)))

 

Előzmény: csokas_rich (32790)
csokas_rich Creative Commons License 2015.03.29 0 0 32790

Szia  Joe 

 

Ami mas lehet meg hogy csereltwm benne csapagyat is es szerintwm ettol kicsit szelesebb lett az egesz difi resz

 

Telefonrol irtem azert lett ilywn osszevissza a valasz

Előzmény: joebatyo (32787)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.29 0 0 32789

Az igazat megvallva.Már elég régen javítottam ezt a részét.Gondoltam ,talált már valamelyik márkatárs odavaló rugót más szerkezetböl.

Előzmény: joebatyo (32787)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.29 0 0 32788

Köszönöm batyo az ötletet! Bár ez már az én fejemben is megfordult.Mint a zetoromon van.Gondoltam, kisebb munkával megúszom.

Előzmény: joebatyo (32787)
joebatyo Creative Commons License 2015.03.29 0 0 32787

Ez eléggé faramuci helyzet, bár a megoldás vsz. egyszerübb, mint gondolnánk.

Ugyebár UE-50-röl van szó, ez lemaradt.

Igazából ( a 28-as esetében ) ezt a rövid féltengelyt a felszerelt féltengely tartja bent a helyén, hogy ne csússzon ki, tehát nem tartja semmi kint, inkább bent.

Ha ez ebben a helyzetében összekapcsol a diffizárral, akkor  arra tippelnék, hogy ott valami nem az 50-esé, hanem mondjuk 28-asé.

Esetleg a kapcsoló csúszóhüvely, vagy a rövid féltengely?

De vannak itt tölem sokkal gyakorlottabbak, ha hülyeség(eke)t írtam volna, kérném, hogy javítsanak ki :)

Ba Lacit kérdezted már?

 

Üdv.

 

Előzmény: csokas_rich (32784)
triplaharom Creative Commons License 2015.03.29 0 0 32786

Gratula hozzá, használd sokáig hibamentesen!

Előzmény: Krisz88tervez (32783)
MAG-ISTER Creative Commons License 2015.03.28 0 0 32785

Ami azt illeti itt csak a borzasztó nagy igénytelenség ami elsőre szembetűnik! Lehet valaki szegény de gyarlónak kell lenni annak aki maga utánn nem képes rendettartani.

Előzmény: Le Robuste (32774)
csokas_rich Creative Commons License 2015.03.28 -1 0 32784

Sziasztok,

 

Segítséget szeretnék kérni, a problémám az, hogy a hátsó difizárba ha be van tolva a nyeles tengely ami a bolygómű nap kereke, a zár alapból zárva van. Mi tartja kint a nyeles tengelyt a helyén hogy ne csússzon be és ne zárja a difi zárat?      

 

ki kell húznom s tengelyt hogy ne legyen zárva:

akkor viszont a difiben nem támasztódik meg a tengely:

 

Köszi a segítséget

 

Krisz88tervez Creative Commons License 2015.03.28 0 0 32783

Tiszteletem a Fórumozóknak!

 

Biztos többen emlékeznek arra, hogy falakba ütköztem a műszakiztatással!

A gondok megoldódtak és a falakt leküzdve, meglett a műszaki vizsga is és már megvan a rendszám és forgalmi is!

5000 kg-ot vontathatok fékezetten!

 

A segítséget és információkat köszönöm mindenkinek, akik megkerestek itt a fórumon vagy akár privátban!

 

Minden jót!

 

Üdv:

 

Ódor Krisztián

triplaharom Creative Commons License 2015.03.28 0 1 32782

Olyan mintha silót taposnának...

Előzmény: joebatyo (32781)
joebatyo Creative Commons License 2015.03.28 0 0 32781

joebatyo Creative Commons License 2015.03.28 0 0 32780

Én azt hiszem zsiguli vagy Zastava váltóból tettem bele.

De az O-T váltónál nem bizonyult elégnek, így kifúrtam a váltó fedelet, kimeneteltem, és egy csavarral állítható a rugóerö.

Persze ez nem valami gyári megoldás, de bevált :)

A többi rugónál, hool túl rövidnek bizonyult, keveset nyomott, abba tekertem egy csavart, lehetöleg magas fejüt.

A sebességeket nem is dobta ki, pedig cefet volt minden fogaskerék.

Szerintem érezni azt, mikor tudod még átváltani :)

Előzmény: Törölt nick (32778)
joebatyo Creative Commons License 2015.03.28 0 0 32779

 

Törölt nick Creative Commons License 2015.03.28 0 0 32778

Szépnapot mindenkinek! Azt szeretném kérdezni tőletek hogy,kinek milyen rugót sikerült a sebváltó reteszgolyó fölé tenni ami bevált hosszutávon?Mert már megint völgynek beugrik 1-esbe.Ha erős a rugó, elég berakni sebességbe.Ha meg nem kidobálja.Hátha talált már valaki valamiböl odavalót.Köszönöm!

joebatyo Creative Commons License 2015.03.28 0 0 32777

Ha legközelebb arra jársz, vigyél egy kutyakonzerves dobozt, és tedd rá az 1000 kipufogójára.

Talán még nincs beállva a motor.

Bár jobbára mindegy, ennek úgyis az enyészet az utolsó tulajdonosa.

Előzmény: Le Robuste (32772)
dutrasanyi Creative Commons License 2015.03.28 0 0 32776

felújitási alap(ok):)

Előzmény: Le Robuste (32772)
toth_e Creative Commons License 2015.03.28 0 0 32775

Nem értem, az ilyet hogy miért nem adja egy olyan kezébe aki megbecsülné, nem szétrohadna hátul a gazban.
Igazából az ilyen állapotú gépeknek lassan csak eszmei értéke lesz, mert az ember még rákölti a vételár háromszorosát.
Sajnálom hogy ott fog rozsdává alakulni az egész.

Előzmény: Le Robuste (32774)
Le Robuste Creative Commons License 2015.03.28 0 0 32774

Kissé csalókának tűnhetnek a képek, egyébként aktív élet/gazdálkodás van a tanyán. :)

A Dutrák eladása sajnos szóba sem jöhet. Elmondás szerint az 1000-est Gyilkosnak becézték, mert régebben két ember is halálos balesetet szenvedett vele munka közben.

Előzmény: triplaharom (32773)
triplaharom Creative Commons License 2015.03.28 0 0 32773

Szinte még langyosak a képek... (:-)))

A háttérben szinte mindenütt a szomorú mai Magyar valóság látható. Lepusztulóban lévő üres épületek, karámok, ólak. Csodára volna szükség ahhoz, hogy az ilyen helyek +teljenek újra élettel... De nem szabad itt politizálni! (:-(((

Előzmény: Le Robuste (32772)
Le Robuste Creative Commons License 2015.03.28 0 0 32772

Dutra lesőben voltunk ma délelőtt.

 

  

  

  

dutrancs Creative Commons License 2015.03.27 0 0 32771

Jól írod! Azért Robi is felnyergeli néha. :-)

Előzmény: triplaharom (32770)
triplaharom Creative Commons License 2015.03.27 0 0 32770

Személy szerint én örülök, hogy láthatjuk Tomit is, mert ennek a gépnek a nyergében én még mindig csak 1 szép bajuszú úriembert láttam. (:-)))

Előzmény: dutrancs (32769)
dutrancs Creative Commons License 2015.03.27 0 0 32769

t.tomi,amint éppen helyére tereli az öreg Hart-Parr matuzsálemet!

Előzmény: t. tomi (32766)
dutrancs Creative Commons License 2015.03.27 0 0 32768

 

Mosolygós vendéglátónk és a két csemetéje!

Előzmény: t. tomi (32766)
t. tomi Creative Commons License 2015.03.27 0 0 32767

Szia!

Jól tippelted, hogy jó buli volt!

Különben törött kézzel is fel lehet ülni a buszra, és még ráadásul ingyen is viszik a se...edet arra a 15 km-re!

Meg hát, láttalak én már egy kézzel pálinkát inni, és lehet hogy azt is megtudtad volna oldani, hogy a gulyást egy kézzel kanalazd!

No ennyi röviden!

Előzmény: Kiss_Gabi28 (32719)
t. tomi Creative Commons License 2015.03.27 0 0 32766

Amit itt látsz a képeken, az még a tizedrésze sincs a felújításra váróknak!

Mint írtam is, ezért érdemes eljönni és megnézni Sándor barátunk gyűjteményét, ha van ideje valakinek, mert egy gyors kör az udvaron is kb. két óra legalább!

 

Dutrancsbá reméljük tesz még fel jó néhány képet, szívfájdítónak! Nekem nem volt időm fényképezni egyéb elfoglaltság miatt!

 

Különben, köszönjük Sanyikám, erre a rendezvényre tényleg szükség van!

 

Üdv: Tomi

Előzmény: HU MPeti (32732)
pappartur Creative Commons License 2015.03.27 0 0 32765

Szia!

több alu hegesztő emberrel is beszéltem,szerintük a hegesztés semmivel sem biztosabb mint az alu töltetű anyaggal ragasztás a mai modern kémiai anyagokkal! Lévén porózus,olajjal vízkő sókkal átitatott anyagról van szó.

a sérülés-tepedés a hüvelyek mögött a víz -olajtér közötti vízszintes merevítésen van.

Előzmény: HU MPeti (32763)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!