1. Mindenre elegendő! Gumi függvénye és/vagy tudás, h mit lehet vele bevállalni!
2. Van egy pár apróság, de állapotot veszel és a megnézendő sarokpontok teljesen megegyeznek bármi más használt moci megvásárlásakor megnézendő dolgokkal. Ha visszaolvasol elmerülhetsz a részletekben!
Én maradi vagyok: cipőt a cipőboltból... Navigálni, kirándulni, utat rögzíteni, ezt visszatolteni: egyetlen szó, ami Egyben tudja mindezt:garmin. Azok közül is csak a regebbiek👌
Vagy, olajsejkeknek, tőzsdelovagoknak egy uj: gpsmap 276CX. De ahhoz meg Off-road tartó nincs...
A segítségeteket szeretném kérni. Eddig egy Kawa er6n-el motoroztam.(Ó ha belegondolok, hogy meg kell tőle válnom.......) Szeretnék motort és motorozási stílust váltani. Jó lenne néha kalandozni és letérni az aszfalt útról. Reményeim szerint 70-30%-ban használnám a gépet asztfalton illetve terepen, a melóba járáson kívül adódó szabadidő függvényében. A választásom a Yamaha XT660Z Ténéré-re esett. Két kérdésem volna.
1. A felhasználás %-os arányát tekintve az ABS-es verzió mellett döntenék. A kissebb hasmagasság, rövidebb rugóutak miatt illetve a terepmotorozásban való járatlanságom miatt viszont felmerült bennem a kérdés, hogy mire elég terepen az ABS-es verzió ezekben a képességekben mutatott szerényebb képessége?
2. Tudnátok mondani olyan, a tipusra jellemző hibákat amelyeket vásárláskor érdemes keresni, vizsgálni?
DZoli üdvözöl mindenkit! Aki kimaradt, sajnálhatja, ez a volt Tenere Klub első 2019-es klubos túrája, 4 klubtag jelenlétével! És volt két ktm-es is - de az egyik jó arc, van egy teneréje, most ápolgatja... :-))))
jelentem: A Pilisben nem igazán láttam havat, igaz nem voltam Dobogókőn, a Börzsönyben találtam havat, igaz csak az út mellett az útról letolt hó maradt meg, a Cserhátban abszolút nem találtam havat, na de a Mátrában, na ott kiterjedt hó mezők vannak még, főleg Galyatető környékén.
a dt125 nekem is tetszik, ha végképp befejezem a motorozást lehet veszek egyet :)))
de csak azért hogy ha 2 évente mennék egy kört legyen valami....vagy inkább azért hogy ha tudom hogy valami van nem hiányzik annyira
legszivesebben valami lég-olaj hűtésű sornégyet vennék a 80-90 es évekből aztán minden nyáron elmennék vele párszor fagyizni ide-oda, csak még mindig félek annyia aszfalton hogy nem tegyem, földutakon meg azok nem az igaziak
Nagyon népszerű kategória volt a 125-ös a '80-as évek végén, '90-es évek elején. Volt gyorsasági, enduró, supermoto, funbike sőt még chopper is. A DT125 volt a kedvencem. Mit meg nam adtam volna akkor egy ilyen gépért. Még a posztere is ki volt rakva a szobám falára. Fojtásmentesen 30 LE fölött volt. De szuper lett volna. Hmmm... Csak sajnos se jogsim, se pénzem nem volt rá. Azóta sajnos eljárt az idő felettük és igazából semmilyen más, modernebb kategória nem helyettesítette őket. Könnyű endurók már csak a verseny-endurók között vannak, utcára már 20 éve nem gyártanak ilyenek. Talán most éledezik a 250 4T kategória, de csak nagyon lassan. Csak az a baj, hogy a sok kötelező előírás és tartozék miatt nehezek és drágák lettek, így meg nyilván már nem olyen kelendőek, ha kicsivel több pénzért sokkal erősebb, jobb gépet is lehet venni.