Gyálon lakok, csak arrafelé volt dolgunk. Végre volt valaki, akinek kellettek a kocsiról leszedett alufelnik, így gyakorlatilag hulladékáron továbbadtam rajta. Na meg megjárattam a gépet, mert ritkán van alkalma hosszabb távokat menni.
Most kipróbáltam hosszabb távon, 433 km, M0-M7-67-es út, Kaposvár oda-vissza, 6,6 l/100 km a fogyasztás, nagyrészt 110-el, 3 ezres fordulaton. Városban rövid távokon 8,4 alatt nemigen sikerült kijönni még vele, de talán most, hogy 10 éves pályafutása során végre megkapta azt az olajat ami bele is való, esetleg csökken a fogyasztása. De az majd ezután fog kiderülni.
Az a helyzet, hogy beléptem Jena oldalára, és nem tudok kilépni, meg nem is tudok rákattintani sehova, vagy amikor rákattintok, olyan mintha tudnék szerkeszteni, de szerintem lehet aki felmegy mindenkinek olyan! Megpróbálhatná más is! Vagy nálam van ez csak???
Mondjuk a Anyuméba van klíma is, de addig nem akarom cserélni a pollenszűrőt benne, míg a klímát fel nem töltik! Volt benne egy motorcsere sajna! Az előző tulaj elvitte egy szerelőhöz, az meg valami ekecs munkát végzett a vezérlés cserénél, és az egyik fogaskereket vagy mit nem húzta meg rendesen, és széjjel vert mindent! Azért nem is cseréltetett Anyum vezérlést, mert azt mondta az ember, hogy most volt cserélve nemrég! Klíma meg nem működik, szerintem nincsen benne gáz, mert ha bekapcsolom csak világít, nem tolja a hideget! Így jártunk sajna vele! De amúgy szerintem fasza kis kocsi, de azért nekem a 307 1.6 benzin jobban bejön, meg majdnem annyit eszik mint a kalos! :)
SZaszi kolega ha nincs rajta kivehető rész akkor valószínű nincs is benne pollenszűrő igaz nem akarok hülyeséget írni de mintha olvastam volna olyat,hogy nem is raktak bele mert volt olyan típus is de ha biztosra akarsz menni telefonon vagy személyesen keres fel egy chevy kereskedést ott biztos meg tudják mondani.
Szia! Én írtam, hogy az 1.2-es 5 ajtos kalosomban nincs pollenszűrő.
Ma még egyszer kivettem a kesztyűtartót , összehasonlítottam a képeden látottakkal, és valóban nincs továbbra sem.
Nálam csak az a csík van ahol lennie kéne , de az egybe van öntve a műanyag házzal. Talán ha dekopír fűrésszel kivágnám, akkor lehetne bele tenni. Nem tudom belül van e valami vezető sín, és így mennyire tömítve lenne , vagy mellette ugyan úgy bejutna a por.
Az egyiknél 2 db van, mert egy nem férne be, kesztyűtartó mögött van, de az nem szedhető ki. Jumperekben kesztyűtartó-tartó ki, majd egész k.tartó konzol ki, 2 csavar, és kiműthető a szűrő. Típust nem tudom, de gázpedált kell kiszedni, mert mögötte van a kardánalagút felett. :D
Renault Scenic, tűzfalon, kívülről, de egy 30cm-es rés a motorháztető által lefedett űr, és a tűzfal onnan még egy ~40cm-rel hátrébb van, és nem sok hely van ,hogy benyúlj.
Amúgy mikor először cseréltem, akkor anyáztam én is rendesen....kellett vagy 20 perc, még ki bírtam origamizni onnan.
lehet, hogy Ti türelmesebbek vagytok. én hülyét kapok az ilyen értelmetlen kínlódástól. még az is nagy marha volt aki a termosztát helyét megtervezte, pedig az talán német volt.
Szerintem az után gyártottat is simán lehet hajtani,igaz nem olyan bátran mint az eredeti.Pár éve csak azt rakok bele,és évente ilyenkor csere,a szokásos olaj+szűrő,lég szűrő-vel.
Hát nem tudom.... Az eredeti 6-8ezres hajlítható volt akár 90 fokba is, az utángyártott 2ezres inkább megtört és hajtogatás után nem biztos, hogy lezárta a beáramló kosz útját. így legalább minden tavasszal cserélem és nem szidom a ferdeszeműek felmenőit.
még évekkel ezelőtt levágtam a műanyag "merevítőt", melynek egyetlen funkciója az, hogy a gyárin kívül más szűrőt ne tudj belepréselni. azóta pillanatok alatt megvan a csere.
Amit lefényképeztél az a légkondi utastér felőli része és abban a dobozba van a pollenszűrő amiből egy vékony rész amin a bemélyedések vannak azt ki tudod pattintani és azt lehet cserélni és majd nem úgy néz ki mint egy légszűrő csak természetesen vékonyabb de ha nem vagy biztos a dolgodba vidd el légkondi szerelőhöz ott tudni fogják,hogy kell kicserélni egyébként nem egy vészes összeg maga a szűrő.
Egyszer beszéltünk róla, hogy a kesztyűtartó mögött van a pollenszűrő, de valaki azt mondta, hogy az ő kocsijában nincs is helye! Én lefényképeztem a kesztyűtartó mögötti dolgokat, de fogalmam sincs, hogy mit látunk a képen!? Remélem valaki tudja! Az lehet valamelyik a pollenszűrő?
Az akkuhoz még annyit: nekem a gyári akksi 10 éves volt, és annak ellenére, hogy a tültő azt mutatta, teljesen fel van töltve, 2 olyan nap után, amikor sötétben mentem vele és jöttem, tél eleji hűs időben, a harmadik napon már indításnál lekonyult a feszültsége és harmadszorra röffentette be a gépet.
Utána nem sokkal le is cseréltem. Egész télen a fűtetlen sufniban állt, majd tavasz elején ráakasztottam a töltőt és lássunk csodát, 3 perc alatt fullra fel lett töltve.
Szóval a feszültség megléte még nem biztosíték egy akksinál arra, hogy be is tudja tölteni a feladatát.
Egyszer beszéltünk róla, hogy a kesztyűtartó mögött van a pollenszűrő, de valaki azt mondta, hogy az ő kocsijában nincs is helye! Én lefényképeztem, a kesztyűtartó mögötti dolgokat, de fogalmam sincs, hogy mit látunk a képen!? :) Remélem valaki tudja! Az lehet valamelyik a pollenszűrő???