Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

korzo Creative Commons License 2024.01.27 0 1 159923

Úgy legyen!
(og900 pözsó 3008 lemezfelnin)

Előzmény: Vaporshark (159922)
Vaporshark Creative Commons License 2024.01.27 0 0 159922

 

 

Kellemes hétvégét! :)

h i r d e t é s
korzo Creative Commons License 2024.01.26 0 0 159921

Nem beszélünk róla 😞

Előzmény: gracza (159918)
Vaporshark Creative Commons License 2024.01.26 0 0 159920

tényleg... :) 

Előzmény: gracza (159919)
gracza Creative Commons License 2024.01.26 0 0 159919

De ez amúgy egy 900 NG volt.

Előzmény: Vaporshark (159917)
gracza Creative Commons License 2024.01.26 0 0 159918

Kérdezd Korzót! :o)

Előzmény: Vaporshark (159917)
Vaporshark Creative Commons License 2024.01.26 0 0 159917

szép :) 

 

és mi lett a sorsa a 9-3 OG-nak ? :)

Előzmény: gracza (159916)
gracza Creative Commons License 2024.01.26 0 1 159916

Nekem anno volt belőle vagy tíz darab, amiből egy garnitúrát (ráadásul a szépen felújítottakat) elloptak. Ezért végül másik négyet is fel kellett újítani és csak kettő maradt tartalékban. A középső kupak már nehezebb dió volt. Évek alatt sikerült egy szet (négy darab) eredeti, nyolcszögletű kupakot szereznem. Azokat szerencsére nem lopták el.

 

 

Előzmény: Vaporshark (159914)
korzo Creative Commons License 2024.01.25 0 1 159915

"Inca" felni.
Később lettek homage-jai is, Super Inca néven, majd a végén megint Inca néven

 

Előzmény: Vaporshark (159913)
Vaporshark Creative Commons License 2024.01.25 0 0 159914

Előzmény: Vaporshark (159913)
Vaporshark Creative Commons License 2024.01.25 0 0 159913

 

 

valahonnan rémlett ez a felni. :P 

korzo Creative Commons License 2024.01.24 0 0 159912

Az enyém BuzzRack. Eredetileg. Mert most már olyat tud, amit semmi más: öt(!) bicikli, szépen stabilan :-)

gracza Creative Commons License 2024.01.24 0 0 159911

Az enyém sem lehet más, mint Thule.

 

Előzmény: BmS1 (159910)
BmS1 Creative Commons License 2024.01.24 0 0 159910

 

Thule bringatartó. Svéd. Majdnem tökéletes. A hevederek lazulásra hajlamosak. Elvileg három bringás, de jobb, ha a középső hely üres marad. Zötyögős úton lehet, hogy vmelyik bringa önállóan akarja folytatni az utat.

KawaBazsy Creative Commons License 2024.01.24 0 0 159909

Nem. :-)

Előzmény: Vaporshark (159906)
gracza Creative Commons License 2024.01.24 0 0 159908

Viheted egyböl a buszt is, nem kell külön autó az utánfutóhoz (Ironman).

 

Előzmény: korzo (159907)
korzo Creative Commons License 2024.01.24 0 1 159907

Buszba. Tisza-tó kerüléses osztálykirándulás volt.

Előzmény: Vaporshark (159905)
Vaporshark Creative Commons License 2024.01.24 0 0 159906

A 9-5-ből nincs ötajtós?

 

A kombi az, nem ? :D 

Előzmény: KawaBazsy (159902)
Vaporshark Creative Commons License 2024.01.24 0 0 159905

Nem gyenge :D

 

az emberek hová fértek be ? :D 

 

 

 

 

 

Amúgy ezeket is csíptem anno, városi szaladgálósnak a legjobb. :D 

 

Előzmény: korzo (159904)
korzo Creative Commons License 2024.01.24 0 0 159904

Eh.... :-D

Előzmény: KawaBazsy (159903)
KawaBazsy Creative Commons License 2024.01.24 0 0 159903

Horog, meg tető.. :-)

 

Előzmény: korzo (159896)
KawaBazsy Creative Commons License 2024.01.24 0 0 159902

Zafira.. Sic transit gloria mundi! :-)

A 9-5-ből nincs ötajtós?

 

Előzmény: gracza (159894)
gracza Creative Commons License 2024.01.24 0 0 159901

Anno nem aggódtam soha a hosszabb utak miatt (nem is volt soha gond), de azóta eltelt több mint tíz év. Nincs tapasztalatom a 200+ ezer km-t futott példányokkal.

Előzmény: Vaporshark (159897)
gracza Creative Commons License 2024.01.24 0 0 159900

Nekem mondod?! :-)

 

Ez volt a RAV4 elötti családi doboz.

Előzmény: korzo (159896)
Vaporshark Creative Commons License 2024.01.24 0 0 159899

https://www.youtube.com/watch?v=k0Ju8LMDWt4

 

 

Villanyról váltott V8-ra – Range Rover Sport Supercharged – 2006 – MűhelyPRN 205

 

 

Pedig imádtam ezt a részt. :D 

Előzmény: korzo (159895)
Vaporshark Creative Commons License 2024.01.24 0 0 159898

Arra gondoltam, külföldi fórumokon hivatkoznak rá, vagy csak valamit benéztem. :D 

Előzmény: BmS1 (159893)
Vaporshark Creative Commons License 2024.01.24 0 0 159897

Köszönöm, igazából átfogó tapasztalatra gondoltam. :)

 

Nagyon elvarázsol ez a forma, de mindenki meglehetősen lebeszél róla. Egy volt tulaj azt mondta, hogy nem mert vele 100 kilométernél messzebbre menni vele. Akinél néztem az egyik 9-3 OG-t, az is azt mondta nem probléma ha nem az övét választom, de 9-5 aerot ne vegyek... :D Na jó, csak ne lenne olyan rohadt gyönyörű. Ránézek egy fotóra, és elképzelem magam ahogy beülök egy nyári hétvégén, és csak megyek cél néllkül, vagy a környező országokba. Nagyon élném. 

 

 

 

Előzmény: gracza (159894)
korzo Creative Commons License 2024.01.24 0 0 159896

Aztán egy horog nem csak vontatásra jó

Előzmény: gracza (159865)
korzo Creative Commons License 2024.01.24 0 0 159895

Nehogy közelébe menj egy Land Rovernek! Csak mondom (c:

Előzmény: Vaporshark (159892)
gracza Creative Commons License 2024.01.24 0 0 159894

Egy barátom szerint minden autót úgy vezetek, mint ha buszt vezetnék. :-)

 

Ez persze nem igaz, de valójában mégsem én vagyok az alkalmas arra, hogy megmondjam, milyen egy 9-5 Aero futómüve, vezetési komfortja.

 

Nekem rövidebb lábaim, hosszabb felsötestem van, ezért eddig minden Saab kellemes volt számomra.

 

De az elvitathatatlan, hogy a 100 ezer km alatt vett elsö 230 lovas (tehát facelift elötti), kéziváltós limuzin 9-5 Aeróm is csipegette az olajat. Onnan tudtam, hogy megint tölteni kell, hogy munkából jövet, hideg motornál a felsö rakparton, az egyetem felöl a Lágymányosi híd alatt kanyarodva kigyuladt az olajnyomás lámpa. Ilyet játszani pedig nem egy életbiztosítás az autónak. Szóval a 2,3T szerintem érékeny motor, de ha mindent megadsz neki, még azt is, amit nem kér, akkor nagyon kellemes egy 9-5-ös méretü kasztnival. Viszont a lengéscsillapítók és a futómü érzékeny volt. Emlékszem, hogy a Katonánál újíttattam fel a lengéscsillapítóit, de nem volt mindegy, milyet viszek felújítani, mert a csíkok színén múlott, hogy Aerohoz való legyen, mert annak más volt a belsö szelepezése. Szóval az 9-5 Aero futómüvében sokminden egyedi, így javítani manapság azt sem lehet egyszerü. Amúgy bézs lyuggatott bör ülései voltak, fütéssel, szellöztetéssel.

 

Ezután erre kaptam egy visszautasíthatatlan ajánlatot, ezért eladtam és vettem egy szintén facelift elötti 9-5 Aero kombit, automatával. Azt is szerettem, de abban majd 200 ezer volt és az egész futómüve kevésbé volt feszes, mint az elözönek. Nem volt semmi baja, nem is volt rajta mit javítani, de nem volt benne az a stabil érzés. De az is lehet, hogy csak a kicsit használtasabb, fekete, de nem szellöztethetö börülések tették. Ki tudja.

 

Aztán volt még egy limuzin, kéziváltós 9-5 Aeróm, de arra nem is emlékszem, hol vettem, csak arra, hogy egy barátom használta sokáig, majd meg is vette tölem. Az eleve kopottasabban került hozzám, én alig jártam vele, nem volt egy nagy szám. Az elsö, keveset futott élményét messze nem tudta hozni.

 

Végül egy barátomtól vettem meg egy elsö faceliftes, automata, tehát 250 lovas, kombi 9-5 Aerót (a kéziváltós 260 ló volt). Ez megint egy sokkal feszesebb autó volt. Nagyon hasonlított az elsöhöz, de talán itt isinkább az ülések tették. Ebben már az újabb fazonú fekete bör (szintén nem szellöztethetö) ülések voltak, viszont a hátsó ülések is füthetöek. Ezek is sokkal tömötebbek, k0rbeölelösebbek voltak, és ennek az autónak is nagyon rendben volt a futómüve, mivel a barátom is fanatikus módon költött rá. Ezzel költöztünk ki Ausztriába, majd a 99 Turbóval egy idöben adtam el és vettem a 2,2 DTI Zafirát. :-)

Előzmény: Vaporshark (159891)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!