Keresés

Részletes keresés

Fricy Creative Commons License 2004.11.12 0 0 562

Ártani nem árt egyik sem! Egész jól néz ki az eddigi munkátok! Grat és kitartás!

Üdv: Fricy

Előzmény: elemes2 (561)
elemes2 Creative Commons License 2004.11.12 0 0 561
A ma reggeli helyzet (a look and feel kedveert a november 1-i allapot is).
 






 
A szegelykovek betonozasaval csak ma keszulunk el, erre nem mertem holnapra bevallalni a CKT (vagy C4) utalap-betonozast, igy az egy hetet csuszik.
 
tenyleg, CKT-be vagy C4-be erdemes meg fagyallo (ami egyben sajnos kotesgyorsito) adalekot keverni? vagy inkabb foliazzuk le az egesz utcat, ha elkeszul...?
Fricy Creative Commons License 2004.11.12 0 0 560

A szóbeli megállapodásokat minél hamarabb rögzítsétek írásban, a vitás ügyek elkerülése miatt. Hányan osztoztok ezen a 1,5 millión?

Üdv: Fricy

Előzmény: elemes2 (559)
elemes2 Creative Commons License 2004.11.11 0 0 559

ja, szoval a penzforras az az utcaban lakok befizetesei. a befizetesek egy resze meg csak szobeli kotelezettsegvallalaskent jelent meg; ha az ezeket behajtjuk, akar meg ossze is johet iden az ut.

Előzmény: Fricy (557)
elemes2 Creative Commons License 2004.11.11 0 0 558

de csinaltunk, persze csak nagyjabol.

 

nehany tetelt borzasztoan tulleptunk (az utra husz eve lerakott betontombok feltorese, elhordasa; az utmenti bozot alatti tobb tucat kobmeternyi szemet elhordasa) nagyon sok penzbe kerult, mar majdnem el is keseredtunk.

 

aztan az ut ala kerulo betondaralek viszonylag olcso lett, a szegelykovek is; es meg a viacolort is egesz barati aron tudjuk majd megvenni (persze csak ha futja ra, mert nehany korabbi tamogato kihatralni latszik). a szegelykovek lerakasa dragabb lesz mint szamitottam (tobb munkaval jar, tobb beton kell hozza), de ez nem jelentos novekedes.

 

osszessegeben eredetileg 1.2 milkara becsultuk ezt a 75-80 meteres szakaszt, a vegosszeg valoszinuleg kozelebb lesz az 1.5-hoz. pontosabb szamokat is tudok mondani, kiirom a szomszednal levo, kiadasokat es beveteleket rogzito fuzetbol.

 

 

Előzmény: Fricy (557)
Fricy Creative Commons License 2004.11.11 0 0 557

Költségvetést nem csináltatok???

Üdv: Fricy

Előzmény: elemes2 (556)
elemes2 Creative Commons License 2004.11.11 0 0 556

hali,

 

most ott tartunk, hogy ketoldalt az utszegely haromnegyed reszben keszen van (holnap rakok be fenykepet is). kezdenek viszont kimerulni a penzforrasaink...

Előzmény: elemes2 (553)
mestska Creative Commons License 2004.11.05 0 0 555

Sajna a továbbiakhoz nincs térkép, pedig kíváncsi vagyok, merre megy majd

 

Nem küldtél emilt, pedig akkor már lenne térképed ://

Előzmény: Törölt nick (552)
Fricy Creative Commons License 2004.11.05 0 0 554

Ártani nem árt a vasháló. De a betonos pályákhoz annyira nem értek. Nem az erőségem. :)

Üdv: Fricy

Előzmény: elemes2 (549)
elemes2 Creative Commons License 2004.11.05 0 0 553

bevallom, nekem is pup a hatamra... de a mi utcankrol van szo, magunknak epitjuk.

ket dologtol tartok:

- rengeteg penzert csinalunk valami szart ami fel ev alatt tonkremegy

- rengeteg penzert csinalunk valamit, ami tizszer erosebb mint amire szukseg lenne

 

Mar azzal is riogattak, hogy lejtos utra istemmencs viacolort rakni, aztan szerencsere Solymaron jartamban keltemben egy csomo viacolorral kirakott lejtos mellekutcara bukkantam, nem 6-8 hanem 20% meredekseggel, az ottlakok szerint 3-4 eve all mint a covek.

 

Előzmény: mestska (551)
Törölt nick Creative Commons License 2004.11.05 0 0 552
Király, köszönöm! Sajna a továbbiakhoz nincs térkép, pedig kíváncsi vagyok, merre megy majd! A tizenhétker határát említették, hogy azon megy fel majd a 3-asig, keresztezve a 31-est. Lényegében, ha az M0 a 4-esig elér, az már könnyítés, mert a 4-es és a 31-es között pár perc távolság van csak.
Előzmény: Fricy (522)
mestska Creative Commons License 2004.11.05 0 0 551

na, az ilyen pályás kérdések azok, amikhez egyáltalán nem értek :(((

(de bevallom, nem is nyűgöz le)

Előzmény: elemes2 (549)
mestska Creative Commons License 2004.11.05 0 0 550

tudtommal 2*2 sáv.

tudtommal.

 

(a múlt héten repkedtem felette, nagyon jól nézett ki felülről az építkezés)

Előzmény: RadiX (548)
elemes2 Creative Commons License 2004.11.05 0 0 549

Szakember kartacsak,

 

Kis zuzottkore 15 cm vastag CKT-FN betont hengerelnenk utalap gyanant.

Ket kerdesunk lenne (hatha):

  1. erdemes-e vashalot fektetni a CKT betonba (hogy ne menjen tonkre, amikor egy nagyobb teherauto ramegy az utra)?
  2. ha igen, sporolhatunk-e a CKT alapozas vastagsagan, mondjuk 15 helyett csak 10 centit? (eleg draga a vashalo, 15x15-os osztasu 6 mm atmeroju halo folyometerenkent 2500 ft-tal dragitja az utalapot)

 

Előzmény: elemes2 (533)
RadiX Creative Commons License 2004.11.05 0 0 548
btw tudja valaki, hogy ez a most epulo delkeleti M0 szakasz milyen kiepitesu lesz, rendes 2x2+leallos sztrada, avagy a meglevo M0-hoz hasonlo halalut?
Előzmény: RadiX (538)
mestska Creative Commons License 2004.11.05 0 0 547

Programajánló:

 

A Magyar Földmérési Térképészeti és Távérzékelési Társaság

Területfejlesztési és Környezetvédelmi Szakosztálya  

 

  

Szeretettel meghívja soron következő rendezvényére, melynek témája

 

 

A GYORSFORGALMI ÚTHÁLÓZAT FEJLESZTÉSÉNEK PROBLEMATIKÁJA

   

 

 

 

Előadók:                                   Fleischer Tamás

Miklóssy Endre

 

Meghívott hozzászóló:             Körmendy Imre

 

 

Levezetö elnök:              Dékány Tibor VÁTI Kht

 

 

 

A rendezvényre 2002. november 9.-én, kedden du. 2 órai kezdettel kerül sor a
VÁTI Kht. (Budapest Gellérthegy utca 30-32) földszinti tanácstermében

 

  

  

Minden érdeklődőt szeretettel várunk

 

 

A kapcsolódó cikk: http://www.vati.hu/fvrdata/cikkek/513/03-03-4.pdf

 

 

Fricy Creative Commons License 2004.11.05 0 0 546
Igaz! Elírtam a számot! Bocsesz!
Előzmény: Carpy (545)
Carpy Creative Commons License 2004.11.04 0 0 545
Tenyleg impozans. De a fesztavolsag tudtommal tobb mint 300 meter lesz, tehat ha 9 meteres a makett, akkor a meretaranya inkabb 1:34 lesz.
Előzmény: Fricy (544)
Fricy Creative Commons License 2004.11.04 0 0 544

Igen!

 

Érdekesség: a jövő 7 folyamán Szakmai Hét lesz a BME Építőmérnöki karán, melynek keretében a K épület aulójában a dunaújvárosi híd 1:43-as, 9m hosszú modelljét is kiállítják! Érdemes megnézni, én már láttam a építő laborban, amikor a terhelésvizsgálatot végezték rajta.

Üdv: Fricy

Előzmény: mestska (543)
mestska Creative Commons License 2004.11.04 0 0 543

nagyon pofás! :)

(gondolom, azért a reptér és az út nem nagyforgalmú)

 

más.

 

Közérdekű kérdés:

 

Szeretnétek-e, ha a az utas topicok egy utas gyüjtőfórumba kerülnének a közlekedés témakör alatt?

Előzmény: Carpy (541)
Carpy Creative Commons License 2004.11.04 0 0 542

Jajj nekem, elfelejtettem, hogy erre a repulos kollegak mindig ugranak.

Szoval: kifutopalya.

Előzmény: Carpy (541)
Carpy Creative Commons License 2004.11.04 0 0 541
Japanban is van alagut, illetve inkabb aluljaro, kifutopalya alatt, Tokio-Haneda repteren.
De az amcsik ezt megoldottak egyszerubben (ismeretlen szerzo kepe):



Előzmény: elemes2 (539)
elemes2 Creative Commons License 2004.11.03 0 0 540
Az 532-533-ban felrajzolt utcara tudtok mondani valamit...?
elemes2 Creative Commons License 2004.11.03 0 0 539

A kifutopalya folotti feluljaro vicc volt :-)

Viszont az alagutat Londonban tenyleg megcsinaltak.

Előzmény: Fricy (537)
RadiX Creative Commons License 2004.11.03 0 0 538
mar anno elrontottak a nyomvonalat azzal, hogy bekanyaritottak a varoshataron belulre delkeleten, mert ott az M5 masik oldalan nem volt hol tovabbvinni, most csak ezt korrigaljak az 51-estol kezdodo uj nyomvonallal, es hat Gyalon/Vecsesen belul elvinni a palyat is problemas lett volna.

Előzmény: elemes2 (536)
Fricy Creative Commons License 2004.11.03 0 0 537

Lehet, hogy unalmas, de olcsóbb. Az a lényeg, hogy végre épül.

Üdv: Fricy

Előzmény: elemes2 (536)
elemes2 Creative Commons License 2004.11.03 0 0 536
Megneztem en is az M0 nyomvonalat, ezexerint huszarvagassal megoldottak azt a kerdest, ami sokaig fuggoben volt, vagyis hogy a ferihegyi repuloter kifutopalyait alaguttal vagy feluljaroval keresztezze a palya. Alagutat mar probaltak (Londonban van ilyen), gondoltam, nalunk bevallalosak es kiprobaljak a feluljarot... de vegul csak siman elkerulik a repteret, delrol... unalmas megoldas.
Előzmény: Fricy (534)
c4 Creative Commons License 2004.11.03 0 0 535
igen, meresztettem is a szemem, hogy hát ez meg mi (már mint a belinkelt dolog), én ott tartottam még, hogy a városhatár környékén megy majd az M0, nagyjából a kész szakasz folytatásaként. amit belinkeltél, azon én nem találtam szelvényszámot, a falvak/városok meg annyira nem mennek fejből, ezért nem állt össze a valóság meg a linkelés közös képpé :-) köszi coepe
Előzmény: Fricy (534)
Fricy Creative Commons License 2004.11.02 0 0 534

Igen, az 51-es úttól új nyomvonalat építenek az M0-nak az új 4-es útig.

Lejjebb belinkeltem a nyomvonal rajzát.

Üdv: Fricy

Előzmény: c4 (530)
elemes2 Creative Commons License 2004.11.02 0 0 533

a kutyafajat. no itt a rajz:

 

 

Előzmény: elemes2 (532)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!