Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

abes Creative Commons License 2017.03.13 0 0 276

Nincs feltöltve a rendszer gázzal.

Előzmény: Kapimester (275)
Kapimester Creative Commons License 2017.03.13 0 0 275

Üdv mindenkinek!

 

2002-es 1,9 TDI Polo Digit Klímavezérlője (Climatronic) az autó beindítása után pár másodpercig villog. Az autó most lett véve, a klímát a hideg idő miatt nem tudtuk kipróbálni. A villogás normális, vagy hiba van valahol. Valaki tud segíteni némi infoval?

JozsBiker Creative Commons License 2017.03.04 0 0 274

Szia !

 

Én is fenn voltam azon a fórumon. Nagyon sajnálom én is hogy megszűnt, rengeteg hasznos infó összegyűlt ott. Már az is nagyon nagy segítség lenne, ha egyszerűen csak olvashatnánk, ha már írni nem lehet. Persze ez nyilván nem így működik. Az üzemeltetője lehet besokallt, de az is lehet hogy valami sokkal rosszabb történt vele. Én is próbáltam nyomozni, a domain alapján kiderítettem egy e-mail címet, írtam, de nem jött válasz :-(

 

Jozs

 

Előzmény: attila444 (263)
adidas4death Creative Commons License 2017.02.15 0 0 273

Üdvözletem mindenkinek!

Pár kérdéssel fordulnék hozzátok, ha van itt esetleg hozzáértő, vagy konkréten 6n2 tulaj.

Édesanyám 6n2-vel szeli az utakat egy ideje, és az utóbbi időben olyan furcsaság jött elő hogy a vezető oldali ajtóban a 2 első elektromos ablak gombjai nem akarnak működni. a Bal oldali ablaké egyáltalán nem, az anyós oldali pedig csak lefelé működik.

Az anyósajtóban levő gomb az tökéletesen megy le-fel meg minden ezért gondoltam arra hogy felcserélem a gombokat hogy hátha csak azzal van a baj de ugyanazt produkálja az összes gombbal.
Tud esetleg rá valaki valamit tanácsolni? (tipushiba lenne esetleg?)

Valamint a másik kérdésem az lenne, hogy ennek a világos belsőnek (kicsit vaj/beige szinű kárpit+ műanyagok meg minden) pontosan tudja valaki a megnevezését?
Belső műanyagokat (meg 1-2 dolgot még) vadászok hozzá, csak nem tudom hogy hogy is hivják ezt tulajdonképpen (beige/bézs, vajszin?)

Előre is köszönöm annak aki kicsit is tud segiteni.

Üdv.: adidas4death

Gyozi2 Creative Commons License 2017.02.14 0 0 272

Feleségemnek 2007-es van és ha jól emlékszem megvan minden doksi hozzá.

Ha kell írj és beszkennelem ahogy időm van rá.(mailem publikus)

Előzmény: V.Gy. (271)
V.Gy. Creative Commons License 2017.02.14 0 0 271

Sziasztok!

 

2006-os Polo-hoz honnan lehetne PDF-ben user manualt beszerezni? A volkswagen-hu-de-uk nem a barátom, a Gugli nem a barátom, egyik se segít... Egy 2015-ös angolt találtam, de hát az mégse a 2006-os... Nyelv mindegy, legalábbis magyar-német-angol vonalon mindegy lenne.

Kisdodika Creative Commons License 2017.02.12 0 0 270

Sziasztok 

Volkswagen polo 1.2 háromhengres benzines kis autóm van. A mai napon tettem meg vele hosszabb távot autópályán, úgy 500 kmt. Egy részén bedugult és kb fél órát araszoltunk, makd ettől elkezdett felforrni a víz, vagyis a mutató rohamosan dőlt a piros sávba. Felnyomtam a fűtést és rögtön elindult vissza is. Azonban nyáron is sokat jártam vele és 40 fokba másfél óra araszolás után sem kezdett el melegedni. Volt rajta egy hűtőventilátor csere, mert az megsérült és mivel nem tudott pörögni, leégett a motorja. Ezenkívül mást nem csináltak a hűtőrendszerében. Ezenkívül van még egy motorhiba kódom ami valószínűleg lambda szonda.

Esetleg ha tudtok segíteni mi okozhatta ezt a dolgot, köszi. Sokat járok vele hosszú távon és nem szeretném megfőzni a motort.

Pápi 416 Creative Commons License 2017.02.11 0 0 269

Kösz a választ.

Előzmény: vwpolos (267)
Norbbika Creative Commons License 2017.02.10 0 0 268

Sziasztok!

VW Polo IV 1.2 elég sokszor kivillanik az olajnyomás visszajelző menet közben. Olaj van benn. Ahogy érzékelem, egy kb 15-20 km megtétele után jön elő a probléma, gondolom ez a melegedéssel függ össze. De van hogy elmegy több 100 km-t is úgy hogy nem villanik ki. Ja, és mikor kivillant egy darabig villog és abbahagyja. Kérdésem az, hogy ez mitől lehet? Olajtól, olajgombától, vagy valami elektronikus? Előre is köszönöm a segítséget.

vwpolos Creative Commons License 2017.02.04 0 0 267

Szia!

Mielőtt szétszednéd, tankolj máshol, vizes üzemanyag  befagyott szivattyú. Tankoláskor használj denszeszt.

50 literhez - 2,5-3 dl és többszöri használattal kitisztul. Ha ezután is gond van jöhet az általad jelzett folytatás.

Előzmény: Pápi 416 (265)
Pakcsi Creative Commons License 2017.02.03 0 0 266

Sziasztok!

1995. évjáratú Polo 1.3 KAT  (ADX)  6N

Van benne üzemanyag tartalék jelző? (piros lámpa)

Hirtelen leszaladt a szint, később már nem indult. leesett a mutató 0-ra.

Azóta nem merem a pirosba engedni.

(első wv.)

Pápi 416 Creative Commons License 2017.02.01 0 0 265

Sziasztok! A benzinszivattyúnak mekkorát kell nyomnia, ill. hogy tudom ellenőrizni? 1hét állás után nem indul. Előtte semmi gond nem volt. Van valami tippetek? Előre is köszönöm a választ.

oroszr5 Creative Commons License 2017.01.28 0 0 264

T. PoloTárs! Meg oldódott a gázpedál gond? Nemkem egy 1998-as  csinálja ugyan ezt. Van javaslatod javítására? Üdv, O.T.

attila444 Creative Commons License 2017.01.14 0 0 263

Üdvözlet mindenkinek!

 

Azt szeretném megtudni, hogy a 2014-ben megszünt --== POLO Club Hungary ==-- tagok közül van-e itt valaki? ( egyébként miért szünt meg az oldal? )  Ott sok segítséget kaptam és adtam is, a 6N2 autómmal kapcsolatban. Jelen pillanatban az a problémám, hogy a nem megfelelő  olajnyomás miatt beállt a motorom. Sehol nem találok bontott motort vagy fűzött blokkot. AHW motorkódú, 1,4 16V ,2001-es Poloba keresem. Esetleg olyan műhelyt ahol felújítják a tönkre ment motort, tud ajánlani valaki?  Minden segítséget szívesen veszek.

Üdv.: Attila

--== POLO Club Hungary ==-- 

ott még wharfedale -ként írtam

Pakcsi Creative Commons License 2017.01.13 0 0 262

Köszönöm!

szuzukiról marad 90% gumim 5db.

Előzmény: abes (261)
abes Creative Commons License 2017.01.12 0 0 261

SZia!

 

Rá lehet tenni, de nem váltómérete.

155/80r13 kéne rá.

 

http://www.autogumibolt.hu/autogumi/gumiszerviz/valtomeret

Előzmény: Pakcsi (260)
Pakcsi Creative Commons License 2017.01.12 0 0 260

Sziasztok! VW. POLO 1,3 Kat (6N)

 

Jelenleg 175/70R13 gumik vannak a felnin. Kérdésem rá lehet tenni 155/70R13 gumikat?

Foxdes Creative Commons License 2017.01.08 0 0 259

Sziasztok!

 

Nekem is van egy Wolksvagen Polo 1.4 MPI- m

Sajnos nem indul, kiderült utólag, hogy a trafóig nem jut el az áram.

Az lenne a kérdésem, hogy a trafóhoz honnan jön az áram, esetleg a motorvezérlőtől vagy esetleg máshonnan.

Beleolvastunk az agyába de nem tárolt el hibakódot.

 

Ha valaki tudna segíteni jó lenne.

Köszönöm.

tocsa78 Creative Commons License 2017.01.03 0 0 258

Sziasztok Boldog Új Évet Mindenkinek.

 

A következő probléma van az autómmal

1999 1.4 classic egy hónapja vettem első tulajtól garantált 117000 km első tulaj itthon vette újjan (rokon tehát igaz)

A hütővntilátor bekapcsol 70 foknál természetesen kapcsoló és termosztát csere megtörtént de nem változott semmi.

Esetleg tudja valaki az okot?

 

Köszönöm elöre is

Pakcsi Creative Commons License 2016.12.30 0 0 257

Sziasztok. Kellemes ünnepeket mindenkinek!

 

Segítséget szeretnék kérni rádió bekötésben :)

 

VW POLO 55  1.3 KAT

1995 kiadás

Szeretnék rádiót bekötni, de csak kábeleket találtam benne azok is elég rövidek. 

Találtam : vastagabb barna, piros, piros-sárga, vékony kék-fehér ebből 2 db.

Ezek jönnek a gyújtás kapcsoló irányából. A hangszórók csatlakozóban vannak kötve.

Tud valaki segíteni?

Köszönöm!

 

haszi87 Creative Commons License 2016.12.25 0 0 256

Szia! Nekem ugyanez a problémám egy Skoda Fabiával, aminek a motorja egyezik a Tieddel! Sikerült valamit kideríteni?

Előzmény: Gábor Majer (247)
biro0706 Creative Commons License 2016.12.20 0 0 255

Sziasztok,

2002-es 1.4 polom van, második tulaja vagyok, egy barátomé volt.

Sajnos az utóbbi 1 évben elég sok baja előjött, meg kellett gyűrűzni, meg pár gumi alkatrészt kicserélni (folyt az olaj, meg a fagyálló is) + nemrég hűtőt cseréltem, előtte a hidrotőkéket is kicseréltük. Ennek ellenére egyébként 1000 km-en megeszik pár dl olajat (10w40)

 

Szinte már minden ki lett cserélve az autón, viszont olyan 500-600 km-enként mindig kiírja az alábbi hibakódokat:

 

P0402 EGR "A" flow excessive detected -->erről azt olvastam az autonavigátor oldalon, hogy túl erős átfolyás az EGR szelepen, tehát sokáig van nyitva

P0171 System too lean Bank 1 -->ez meg valami üzemanyag dolog lehet

 

Hiába törlöm ki a kódot, pár 100 km után újra előjön.

Valakinek hasonló tapasztalat?

 

ui.: gondoltam arra is, hogy én eléggé óvatosan húzatom az autót, talán ez lehet a baj, hogy elkoszolódik a rendszer.

nemethla Creative Commons License 2016.12.17 0 0 254

Kiadással járna.

Előzmény: SCBP13 (253)
SCBP13 Creative Commons License 2016.12.11 0 0 253

Sziasztok!

Nekem egy 2001-es 6n2 1.4 16v 75le-s polom van, ugyan ezzel a motorral adtak ki 101le-set is. Az lenne a kérdésem hogy mi a külömbség a két motor között, min változtattak, és hogy mivel járna ha én is 101 lóerőt szeretnék?

Köszi! :)

Piro911 Creative Commons License 2016.12.08 0 0 252

Hali! Valahol olvastam azt, hogy valaki csinált már olyat, hogy az olajnyomás szabályzót megtisztította, mert be volt ragadva.

Már megőrít, hogy bármilyen olajat rakom is a polo classicba (2001-1,4-75le) melegen csattognak a hidrotőkék.

 

Merre van ez az nyomásszabályzó?

SaLevi85 Creative Commons License 2016.11.26 0 0 251

Hello mindenkinek!

 

Van egy 96os, polo classicom.. Kb egy hete, akaratlanul, de lemostak a motorjat, azota minden reggel gondok vannak az elso gyujtasnal.. 3-4x kell probalkoznom, mire beindul. Utana nincs vele gond egesz nap, illetve rendesen mukodik. Megneztuk a gyujtaselosztot, nincs elrepedve, szaraz..

 

1F a motorkod, 1.6 benzin. Otleteket varok, vajon mi lehet a problema..

 

Koszonom,

 

Levi

Radics Richárd Creative Commons License 2016.11.17 0 0 250

Sziasztok a gondom a következő lenne.Vw polo 1.4 8 v 1999.év APQ motorkódu rettenet egyik napról a másikra nem indult.Hiba keresés során kiderült hogy nincs szikra.Kábelek osztófej stb ellenőrizve gyújtótrafó cserélve de a hiba továbra is fent áll.Mi lehet a gond?Segítségeteket előre is köszönöm. 

schtam Creative Commons License 2016.11.06 0 0 249

Helo, en bontok polo 6n2 most, van zarszerkezetem, ha erdekel valami irj emailt... schtam@vipmail.hu

Előzmény: Magyari Zoltán (223)
vackor39 Creative Commons License 2016.11.05 0 0 248

Sziasztok!Érdeklődnék,hogy wv polo 1991-es évjáratú 1000-es benzines motor.Karburátor problémás hol foglalkoznak még ilyen régi karburátor javítással vagy esetleg ennek a beszerzésében tudna valaki segíteni?

Gábor Majer Creative Commons License 2016.11.04 0 0 247

Sziasztok!

 

Segítséget szeretnék kérni AZQ kódú 1.2 12V, polohoz. 

Már kezdünk kifogyni az ötletekből de az autó csak nem akar működni.

Az autó kisebb felújításon esett átt melynek során cseréltük a gyűrűket, nyugvó csapágyakat szelepszár szimeringeket, szelepek felcsiszolva minden kitakarítva koromtól olajtól stb.

Összeszerelésnél központosítóval és Fater 20 éves autószerelő tapasztalatával raktuk vissza a vezérlést, összerakva be is indult pöcc röff tökéletesen járt.

Ezzel az olaj evést sikerült normál korlátok közé szorítani, viszont volt egy olyan jelensége, hogy kuplung kinyomáskor az autó lefulladt. Kitakarítottam tehát az EGR szelepet és csöveit valamint a fojtószelepet makulátlanra.

Hallottam, hogy ilyen takarítások után előfordulhat, hogy újra kell tanítani a fojtószelepet, hogy ne a hibás adatokkal dolgozzon, de lehet, hogy elég ha egy éjszakára az akksi sarut levéve pihentetjük. Ez megtörtént és az autó lefulladása megszűnt.

Jött a  következő probléma: olajnyomásgomba hiba 2000 fordulat felett kevés nyomást jelzett. Megmértük a nyomást, megfelelő volt, így kicseréltük a gombát. 

 

És most követekezik a jelenlegi probléma, amit még nem sikerült orvosolni, a motor 3000-es fordulatnál leszabályoz, nem pörög tovább! Diagnosztika kimutatta, hogy a főtengely FHP-ja hibás, kicseréltük a jeladót de ugyanúgy leszabályoz.

Ezen a hibakódon kívül kiírt egy EGR hibát és egy vákumcső hibát. 

 

Mi lehet a probléma ? Újra kell tanítani a fojtószelepet? Esetleg kikellene cserélni az EGR szelepet ?

 

Nagyon köszönöm a hozzáértő segítségeket!

                          

Üdvözlettel: Majer Gábor

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!