2002-es 1,9 TDI Polo Digit Klímavezérlője (Climatronic) az autó beindítása után pár másodpercig villog. Az autó most lett véve, a klímát a hideg idő miatt nem tudtuk kipróbálni. A villogás normális, vagy hiba van valahol. Valaki tud segíteni némi infoval?
Én is fenn voltam azon a fórumon. Nagyon sajnálom én is hogy megszűnt, rengeteg hasznos infó összegyűlt ott. Már az is nagyon nagy segítség lenne, ha egyszerűen csak olvashatnánk, ha már írni nem lehet. Persze ez nyilván nem így működik. Az üzemeltetője lehet besokallt, de az is lehet hogy valami sokkal rosszabb történt vele. Én is próbáltam nyomozni, a domain alapján kiderítettem egy e-mail címet, írtam, de nem jött válasz :-(
Pár kérdéssel fordulnék hozzátok, ha van itt esetleg hozzáértő, vagy konkréten 6n2 tulaj.
Édesanyám 6n2-vel szeli az utakat egy ideje, és az utóbbi időben olyan furcsaság jött elő hogy a vezető oldali ajtóban a 2 első elektromos ablak gombjai nem akarnak működni. a Bal oldali ablaké egyáltalán nem, az anyós oldali pedig csak lefelé működik.
Az anyósajtóban levő gomb az tökéletesen megy le-fel meg minden ezért gondoltam arra hogy felcserélem a gombokat hogy hátha csak azzal van a baj de ugyanazt produkálja az összes gombbal. Tud esetleg rá valaki valamit tanácsolni? (tipushiba lenne esetleg?)
Valamint a másik kérdésem az lenne, hogy ennek a világos belsőnek (kicsit vaj/beige szinű kárpit+ műanyagok meg minden) pontosan tudja valaki a megnevezését? Belső műanyagokat (meg 1-2 dolgot még) vadászok hozzá, csak nem tudom hogy hogy is hivják ezt tulajdonképpen (beige/bézs, vajszin?)
Előre is köszönöm annak aki kicsit is tud segiteni.
2006-os Polo-hoz honnan lehetne PDF-ben user manualt beszerezni? A volkswagen-hu-de-uk nem a barátom, a Gugli nem a barátom, egyik se segít... Egy 2015-ös angolt találtam, de hát az mégse a 2006-os... Nyelv mindegy, legalábbis magyar-német-angol vonalon mindegy lenne.
Volkswagen polo 1.2 háromhengres benzines kis autóm van. A mai napon tettem meg vele hosszabb távot autópályán, úgy 500 kmt. Egy részén bedugult és kb fél órát araszoltunk, makd ettől elkezdett felforrni a víz, vagyis a mutató rohamosan dőlt a piros sávba. Felnyomtam a fűtést és rögtön elindult vissza is. Azonban nyáron is sokat jártam vele és 40 fokba másfél óra araszolás után sem kezdett el melegedni. Volt rajta egy hűtőventilátor csere, mert az megsérült és mivel nem tudott pörögni, leégett a motorja. Ezenkívül mást nem csináltak a hűtőrendszerében. Ezenkívül van még egy motorhiba kódom ami valószínűleg lambda szonda.
Esetleg ha tudtok segíteni mi okozhatta ezt a dolgot, köszi. Sokat járok vele hosszú távon és nem szeretném megfőzni a motort.
VW Polo IV 1.2 elég sokszor kivillanik az olajnyomás visszajelző menet közben. Olaj van benn. Ahogy érzékelem, egy kb 15-20 km megtétele után jön elő a probléma, gondolom ez a melegedéssel függ össze. De van hogy elmegy több 100 km-t is úgy hogy nem villanik ki. Ja, és mikor kivillant egy darabig villog és abbahagyja. Kérdésem az, hogy ez mitől lehet? Olajtól, olajgombától, vagy valami elektronikus? Előre is köszönöm a segítséget.
Sziasztok! A benzinszivattyúnak mekkorát kell nyomnia, ill. hogy tudom ellenőrizni? 1hét állás után nem indul. Előtte semmi gond nem volt. Van valami tippetek? Előre is köszönöm a választ.
Azt szeretném megtudni, hogy a 2014-ben megszünt --== POLO Club Hungary ==-- tagok közül van-e itt valaki? ( egyébként miért szünt meg az oldal? ) Ott sok segítséget kaptam és adtam is, a 6N2 autómmal kapcsolatban. Jelen pillanatban az a problémám, hogy a nem megfelelő olajnyomás miatt beállt a motorom. Sehol nem találok bontott motort vagy fűzött blokkot. AHW motorkódú, 1,4 16V ,2001-es Poloba keresem. Esetleg olyan műhelyt ahol felújítják a tönkre ment motort, tud ajánlani valaki? Minden segítséget szívesen veszek.
2002-es 1.4 polom van, második tulaja vagyok, egy barátomé volt.
Sajnos az utóbbi 1 évben elég sok baja előjött, meg kellett gyűrűzni, meg pár gumi alkatrészt kicserélni (folyt az olaj, meg a fagyálló is) + nemrég hűtőt cseréltem, előtte a hidrotőkéket is kicseréltük. Ennek ellenére egyébként 1000 km-en megeszik pár dl olajat (10w40)
Szinte már minden ki lett cserélve az autón, viszont olyan 500-600 km-enként mindig kiírja az alábbi hibakódokat:
P0402 EGR "A" flow excessive detected -->erről azt olvastam az autonavigátor oldalon, hogy túl erős átfolyás az EGR szelepen, tehát sokáig van nyitva
P0171 System too lean Bank 1 -->ez meg valami üzemanyag dolog lehet
Hiába törlöm ki a kódot, pár 100 km után újra előjön.
Valakinek hasonló tapasztalat?
ui.: gondoltam arra is, hogy én eléggé óvatosan húzatom az autót, talán ez lehet a baj, hogy elkoszolódik a rendszer.
Nekem egy 2001-es 6n2 1.4 16v 75le-s polom van, ugyan ezzel a motorral adtak ki 101le-set is. Az lenne a kérdésem hogy mi a külömbség a két motor között, min változtattak, és hogy mivel járna ha én is 101 lóerőt szeretnék?
Van egy 96os, polo classicom.. Kb egy hete, akaratlanul, de lemostak a motorjat, azota minden reggel gondok vannak az elso gyujtasnal.. 3-4x kell probalkoznom, mire beindul. Utana nincs vele gond egesz nap, illetve rendesen mukodik. Megneztuk a gyujtaselosztot, nincs elrepedve, szaraz..
1F a motorkod, 1.6 benzin. Otleteket varok, vajon mi lehet a problema..
Sziasztok a gondom a következő lenne.Vw polo 1.4 8 v 1999.év APQ motorkódu rettenet egyik napról a másikra nem indult.Hiba keresés során kiderült hogy nincs szikra.Kábelek osztófej stb ellenőrizve gyújtótrafó cserélve de a hiba továbra is fent áll.Mi lehet a gond?Segítségeteket előre is köszönöm.
Sziasztok!Érdeklődnék,hogy wv polo 1991-es évjáratú 1000-es benzines motor.Karburátor problémás hol foglalkoznak még ilyen régi karburátor javítással vagy esetleg ennek a beszerzésében tudna valaki segíteni?
Segítséget szeretnék kérni AZQ kódú 1.2 12V, polohoz.
Már kezdünk kifogyni az ötletekből de az autó csak nem akar működni.
Az autó kisebb felújításon esett átt melynek során cseréltük a gyűrűket, nyugvó csapágyakat szelepszár szimeringeket, szelepek felcsiszolva minden kitakarítva koromtól olajtól stb.
Összeszerelésnél központosítóval és Fater 20 éves autószerelő tapasztalatával raktuk vissza a vezérlést, összerakva be is indult pöcc röff tökéletesen járt.
Ezzel az olaj evést sikerült normál korlátok közé szorítani, viszont volt egy olyan jelensége, hogy kuplung kinyomáskor az autó lefulladt. Kitakarítottam tehát az EGR szelepet és csöveit valamint a fojtószelepet makulátlanra.
Hallottam, hogy ilyen takarítások után előfordulhat, hogy újra kell tanítani a fojtószelepet, hogy ne a hibás adatokkal dolgozzon, de lehet, hogy elég ha egy éjszakára az akksi sarut levéve pihentetjük. Ez megtörtént és az autó lefulladása megszűnt.
Jött a következő probléma: olajnyomásgomba hiba 2000 fordulat felett kevés nyomást jelzett. Megmértük a nyomást, megfelelő volt, így kicseréltük a gombát.
És most követekezik a jelenlegi probléma, amit még nem sikerült orvosolni, a motor 3000-es fordulatnál leszabályoz, nem pörög tovább! Diagnosztika kimutatta, hogy a főtengely FHP-ja hibás, kicseréltük a jeladót de ugyanúgy leszabályoz.
Ezen a hibakódon kívül kiírt egy EGR hibát és egy vákumcső hibát.
Mi lehet a probléma ? Újra kell tanítani a fojtószelepet? Esetleg kikellene cserélni az EGR szelepet ?