Keresés

Részletes keresés

Quattroman Creative Commons License 2020.05.16 0 0 18652

pedig ez nagyon akku hibának tűnik.

 kábelkontaktok, mágnes, önindító, akksi. bárhol lehet keresni

kezd a testcsatlakozásoknál

Előzmény: Krapulax66 (18651)
Krapulax66 Creative Commons License 2020.05.16 0 0 18651

Sziasztok!

A következő lenne a problémám:

Nem indít :(  mintha le lenne merülve az aksi.   

Ezt csakis akkor produkálta eddig kétszer, mikor megállok tankolni, megtankolok, fizetek, indulnék és meg sem bírja forgatni a motort. Kijelző elsötétül, lenullázódik. :(

Félretolom, várok tíz percet és tekeri mint állat. Ha sokat állt télen, akkor is indult szépen. 

Aksi 1 éves, Varta. saruk rendben vannak. Töltés jó.  Mi lehet a baj?  :(

 

köszönöm előre is a segítséget

Quattroman Creative Commons License 2020.05.05 0 0 18650

néha nekem is csinált ilyeneket.

Előzmény: balzo56 (18649)
balzo56 Creative Commons License 2020.05.05 0 0 18649

Nem akarsz egy harmadikat?

 

 

Igazából az index fórumra a belépő jelszavamat nem tudom elfelejtettem. soha nem szoktam kilépni, de most kitiltott valamiért. Viszont a leveled válaszára kattintva beengedett, így kerültem hozzád és kínáltam fel a motoromat, végül is mindenkinek aki olvassa a fórumot.

Üdv: balzo

Előzmény: Quattroman (18648)
Quattroman Creative Commons License 2020.05.04 0 0 18648

Szia,

tudod hogy nekem is van kettő :-)

Előzmény: balzo56 (18647)
balzo56 Creative Commons License 2020.05.04 0 1 18647

Halihó!

 

Nekem van egy FJR 1300 A sötétkék motorom ami kihasználtság miatt megválok tőle. 2004.10. havi

Állandóan garázsban tartott, télen nem használtam, nyáron alig mostanában. 61000 km van benne

Adok hozzá ráépített navigációt és kamerát.

3 doboz van hozzá a hátsó elektromosan bekötve.

Elérhető vagyok balzo56@gmail.com

Üdv: balzo

Előzmény: Quattroman (18646)
Quattroman Creative Commons License 2020.05.02 0 0 18646

Ha valaki gyári oldaldobozokat keresne, van két pár, kék (DPBMU) és szürke (BS4)

FJRMiklós Creative Commons License 2020.04.24 0 0 18645

Ennek a típusnak az ABS. kockáján van egy nyomástartó szelep is, amit lehet cserélni. Esetlegesen ez lehet megoldás? Az ABS. kocka ára azonban brutál drága, szinte nem éri meg cserélni, így minden más megoldás érdekel.

 

Köszönöm a választ: Miklós

Előzmény: Quattroman (18643)
FJRMiklós Creative Commons License 2020.04.24 0 0 18644

Nem én, az egyik fórum társ vetett fel hasonló problémát. Az ABS kocka javításával felújításával foglalkozik valaki?

Előzmény: Quattroman (18643)
Quattroman Creative Commons License 2020.04.23 0 0 18643

Hi,

 

mintha már kérdeztél volna itt erről a gondról.

nekem abs hibának tűnik inkább mint légtelenítésnek. visszaereszt

fjr-nél nem, autónál már találkoztam ilyen hibával, méregdrága főfékhengert is cseréltem miatta lényegi változás nélkül.

Előzmény: FJRMiklós (18642)
FJRMiklós Creative Commons License 2020.04.23 0 0 18642

Szia Quattroman!

 

Segítségedet szeretném kérni egy problémával kapcsolatban. Van egy 2006. évjáratú Yamaha FJR 1300 A RP 13 tip. motorkerékpárom. A probléma az hogy a hátsó fékpedál  légtelenítés után kemény, de egy kis idő elmúltával azt teljesen le lehet nyomni. Két esetben volt fékfolyadék cserélve az elmúlt 3 évben. Az ABS. dolgozik, ezt a pedálon is érzem és az első kereket is fékezi ahogy kell. Intenzív hátsó fékezésnél nagyobb sebességnél rendesen fogja a kereket, ( keményebb a pedál ) de például egy kereszteződéshez érve lassan nyomva a fékpedált az teljesen le megy, olyan mintha levegős lenne.

 

Kérdésem az lenne,hogy az ABS kocka lehet-e levegős és ha igen azt hogyan lehet légteleníteni,  ill. te találkoztál-e már ilyen hibával, és mi volt a megoldás. ( A hátsó főfékhenger fel lett újítva, de a probléma továbbra is fenn áll.)

 

Válaszodat előre is köszönöm!

 

Üdvözlettel: Miklós

 

( A fenti problémával kapcsolatban a tisztelt fórumtársaktól is szívesen veszem az esetleges megoldásokat )

Zsolti555 Creative Commons License 2020.04.21 0 0 18641

Köszönöm a választ.

Előzmény: Quattroman (18640)
Quattroman Creative Commons License 2020.04.21 0 0 18640

teljesen más a fazonja és a rögzítése is

Előzmény: Zsolti555 (18639)
Zsolti555 Creative Commons License 2020.04.21 0 0 18639

Sziasztok,

 

A 2002-es és a 2006-os ülés között van külömbség?

 

Köszi a választ

 

Zsolt

Zsolti555 Creative Commons License 2020.04.03 0 0 18638

2002-es RP04 és az első rész kellene.

 

Köszi 

Előzmény: Quattroman (18637)
Quattroman Creative Commons License 2020.04.03 0 0 18637

melyik modellre és melyik ülés?

:-D

Előzmény: Zsolti555 (18636)
Zsolti555 Creative Commons License 2020.04.03 0 0 18636

Sziasztok. 

 

Valakinek nincs véletlenül elfekvőben ülése eladó?

Az enyém eléggé ki van ülve. 

 

Köszi 

 

Zsolt

Bandi Nk Creative Commons License 2020.03.25 0 0 18635

Szia Quattroman!

 

Nem nagyon ismerem még ezt az oldalt, szánom-bánom.

Itt is elérhető vagyok:

baranyai_andras@freemail.hu

Előre is köszönöm!

Quattroman Creative Commons License 2020.03.24 0 0 18634

ha publikus lennél....

Előzmény: Bandi Nk (18633)
Bandi Nk Creative Commons License 2020.03.24 0 0 18633

Szia Quattroman!

 

Én is erősen érdeklődnék a GPS-tartó iránt.

Kérhetnék Tőled egy elérhetőséget, vagy valami infót a róla?

Köszönöm!

Oldi Creative Commons License 2020.03.13 0 0 18632

Én 3 szög alakban kivágtam a kipufogó könyököket takaró idomot, és feltettem egy tankbőrt, amit még +alá lehet szigetelni...  Így jó lett, bár ez nagyon nem városi motor...:-)

 

Előzmény: Bandi Nk (18618)
Oldi Creative Commons License 2020.03.12 0 0 18631

2001.-esem van, írsz nekem mailt? :-) gabor.berenyi@freemail.hu

 

Előzmény: Quattroman (18630)
Quattroman Creative Commons License 2020.03.12 0 0 18630

2006 előttire van.

RP04, RP08, RP11 modellekre.

Előzmény: Oldi (18629)
Oldi Creative Commons License 2020.03.12 0 0 18629

Szia Nagyuram!!

 

Állítólag Te tudsz valami csoda klassz GPS tartót varázsolni erre a motorra...? Érdekelne... :-)

Előzmény: Quattroman (18626)
sios Creative Commons License 2020.03.06 0 0 18628

Rajta volt!:)

Előzmény: Quattroman (18626)
sios Creative Commons License 2020.03.06 0 0 18627

Az enyém tartós 160-170-el is elviselhetetlen volt!A tele tankolgatás csak kis ideig működött a melegben na meg nem azért vettem,hogy 100 k méterenként tankoljak bele!Nehezen adtam túl rajta de...a melegedésen túl még a pörgős 5-ös váltó is tényező volt a döntésben!

Ekkora motorban eloszthatták volna a fokozatokat vagy egy 6-ik sem ártott volna...bár azt hallottam,hogy a hatos váltó sem csökkentett sokat a fordulatszámon!

Ezért inkább maradtam a szellősebb kivitelnél!:))

Előzmény: Krapulax66 (18625)
Quattroman Creative Commons License 2020.03.04 0 0 18626

a tank alatt van egy hőtükör, ha az hiányzik akkor nagyon tud melegedni, de ezt meg lehet duplázni egy +réteg hőszigeteléssel

Előzmény: Krapulax66 (18625)
Krapulax66 Creative Commons License 2020.03.04 0 0 18625

Nem elviselhetetlen a meleg, és csak tényleg nagy melegben, inkább araszoláskor zavaró kicsit. Hosszabb túrán észre sem veszem. Lehet, hogy a ruhám jó ( a német úr nekem adta a motorral a Vanucci szerkóját :)  ) lehet, hogy más a szellőzés a motornak...   csak ezért nem adnám el....

Előzmény: sios (18624)
sios Creative Commons License 2020.03.01 0 0 18624

Ugyan ez volt a problémám!

Előzmény: Krapulax66 (18619)
sios Creative Commons License 2020.03.01 0 0 18623

Ez volt az egyik ok amiért eladtam!

 

 

Előzmény: Bandi Nk (18618)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!