Várjuk azokat a topictársakat, akik ilyen motorral rendelkeznek, valamint olyanokat, akik kacérkodnak a gondolattal, hogy vásárolnak maguknak egy ilyen remek gépet.
Ezt csakis akkor produkálta eddig kétszer, mikor megállok tankolni, megtankolok, fizetek, indulnék és meg sem bírja forgatni a motort. Kijelző elsötétül, lenullázódik. :(
Félretolom, várok tíz percet és tekeri mint állat. Ha sokat állt télen, akkor is indult szépen.
Aksi 1 éves, Varta. saruk rendben vannak. Töltés jó. Mi lehet a baj? :(
Igazából az index fórumra a belépő jelszavamat nem tudom elfelejtettem. soha nem szoktam kilépni, de most kitiltott valamiért. Viszont a leveled válaszára kattintva beengedett, így kerültem hozzád és kínáltam fel a motoromat, végül is mindenkinek aki olvassa a fórumot.
Ennek a típusnak az ABS. kockáján van egy nyomástartó szelep is, amit lehet cserélni. Esetlegesen ez lehet megoldás? Az ABS. kocka ára azonban brutál drága, szinte nem éri meg cserélni, így minden más megoldás érdekel.
Segítségedet szeretném kérni egy problémával kapcsolatban. Van egy 2006. évjáratú Yamaha FJR 1300 A RP 13 tip. motorkerékpárom. A probléma az hogy a hátsó fékpedál légtelenítés után kemény, de egy kis idő elmúltával azt teljesen le lehet nyomni. Két esetben volt fékfolyadék cserélve az elmúlt 3 évben. Az ABS. dolgozik, ezt a pedálon is érzem és az első kereket is fékezi ahogy kell. Intenzív hátsó fékezésnél nagyobb sebességnél rendesen fogja a kereket, ( keményebb a pedál ) de például egy kereszteződéshez érve lassan nyomva a fékpedált az teljesen le megy, olyan mintha levegős lenne.
Kérdésem az lenne,hogy az ABS kocka lehet-e levegős és ha igen azt hogyan lehet légteleníteni, ill. te találkoztál-e már ilyen hibával, és mi volt a megoldás. ( A hátsó főfékhenger fel lett újítva, de a probléma továbbra is fenn áll.)
Válaszodat előre is köszönöm!
Üdvözlettel: Miklós
( A fenti problémával kapcsolatban a tisztelt fórumtársaktól is szívesen veszem az esetleges megoldásokat )
Én 3 szög alakban kivágtam a kipufogó könyököket takaró idomot, és feltettem egy tankbőrt, amit még +alá lehet szigetelni... Így jó lett, bár ez nagyon nem városi motor...:-)
Az enyém tartós 160-170-el is elviselhetetlen volt!A tele tankolgatás csak kis ideig működött a melegben na meg nem azért vettem,hogy 100 k méterenként tankoljak bele!Nehezen adtam túl rajta de...a melegedésen túl még a pörgős 5-ös váltó is tényező volt a döntésben!
Ekkora motorban eloszthatták volna a fokozatokat vagy egy 6-ik sem ártott volna...bár azt hallottam,hogy a hatos váltó sem csökkentett sokat a fordulatszámon!
Nem elviselhetetlen a meleg, és csak tényleg nagy melegben, inkább araszoláskor zavaró kicsit. Hosszabb túrán észre sem veszem. Lehet, hogy a ruhám jó ( a német úr nekem adta a motorral a Vanucci szerkóját :) ) lehet, hogy más a szellőzés a motornak... csak ezért nem adnám el....