a segétségetek kérném. Hyundai Getz 1,5Crdi 2008-ashoz lenne szükségem az elöírt részletes szervízintervallumadatokra, mely korábban a http://hyundaiklub.hu oldalon elérhetö volt, de sajnos felszámolták(?) az oldalt.
Volt ott egy táblázat, hogy év/km alapján adott szervízeken mit kell cserélni.
Ha esetleg el tudnátok nekem küldeni a táblázatot, vagy annak elérhetöségi linkjét ?!
Szeretném a véleményeteket kérni, hogy a 2004-es Getz 1.3 82le-s kivitel mennyire megbízható darab? Mire érdemes odafigyelni vásárláskor, mik a legfőbb hibái ennek a konstrukciónak? pl olajfogyasztás jellemző rájuk? Elektronikai hibák? Vezérlést milyen időszakonként kell cserélni? Kinéztem páromnak egy GLS Style kivitelt ami elég jól fel is szerelt. Az Én 185cm-es magasságomhoz is élhető azért az autó, ha néha használnám?
Nekem is lenne egy kérdésem.Hátha valaki tud valami okosat!
Hyundai Tucson járművemben TomTom navigáció található.Egy nagyon zavaró dolog van benne, hogy nincs Magyar nyelv benne. Van e lehetőség valahogy Magyar nyelvet varázsolni bele!
Adott egy 2006-os Hyundai Accent 1.5-ös CRDi D3EA motoros autó. Hibajelenség alapján nyomásszabályozó probléma: indul majd haladva, vele vagy gyorsítva a gázpedálra nem reagál, fordulat leesik, majd a motor leáll, újraindítást csak fél-1 perc után veszi fel, alapjáraton tartva nem fullad. Delphi kódja szerint a nyomásszabályozó vezeték szakadt. A relét cserélve/áthidalva is elmúlt a hibajelenség 6 km-ig, utána újra előjött. Army74 már segített a nyomásszabályozó esetleges cseréjében, mert a benne lévő 732-es végű volt és nem 718-as :). Ötlete van valakinek, elektromos gond lapul a háttérben vagy a nyom.szab. csere a megoldás.
Annyit még, hogy az alapjárat 800-1000 körül volt mielőtt bontottuk és lehúztuk a nyákot, utána pedig leesett 600 körülire azóta is így megy.
1.6 GDI (135Le) motorról vannak tapasztalatok? Próbáltam interneten utána nézni, de nem nagyon találtam róla infót. Népitéleten 1-2db vélemény van összesen. Külföldi oldalon azt láttam, hogy állítólag kokszolódik, de ez az összes márkára igaz, ami ehhez hasonló elven van tervezve. Ez itt is így van?
Sziasztok!Olyan problémám van egy 1997-es benzines hyundai accentel hogy melegen nem indul el .A jelenség:kb 60-80km után ha megállítom az autót az nem hajlandó elindulni csak ha kb 10 percet hűlt a motor.utána gond nélkül elindul.üzemanyagszűrő kicserélve,szenzorok,jeladók kontakttisztítózva,hibakód nincs.Ha valaki találkozott hasonló jelenséggel kérném irja le hogy hogyan folytassam a hibakeresést.köszönöm.
A új autót szeretnék vásárolni 8 millió környékén.
Eddig Mazda 6 2.2 dízel Attraction felszereltség tetszik a legjobban (8.4 m), de még csak a 2.0 benzines sikerült kipróbálni (Revolution felszereltséggel az is 8.4 m).
A véleményeteket szeretném kérni Hyundai Tucson 1.7CRDi-ről főként a megbízhatóság, a várható szerviz számlák továbbá a garanciális javításhoz való hozzáállást tekintve (garanciás probléma esetén a szerviz próbál kifogásokat keresni vagy "szó nélkül" cserél, javít?).
Ingázásra lenne használva évi 28-30 ezer km, napi 100 km.
5 évig biztos meg lesz, de 7-8 év is lehetséges, tehát 150-200 ezer km-t szeretnék vele menni gond nélkül.
Többi jelölt Passat 2.0TDI, Jetta 2.0TDI, Mazda 6 2.2 diesel, KIA Optima 1.7CRDi, Toyota CH-R, Volvo S60 de ebből csak használt jön ki
Opel, Ford, Suzuki, franciák, olaszok kilőve és egyéb ritkább típusok kizárva.
Ha jól tudom Hyundai-KIA szinte ugyan az, így főként a Tucson és az Optimáról várom a tapasztalatokat véleményeket.
A Hyundai kereskedésben csak apróságokat mondtak pl.: bicska kulcs rugó hiba, kiégett izzó, meg 1-2 apróság.