Mondhatnám azt kutya egyszerü a bejutás utja... hisz nem olyan végig folytonos dolog az a csőváz vannak benne lyukak is... ez tuti pl a tunikett gomboknál... és ha ott egy kis pára viz bemegy akkor a vasszú már fel is üti a fejét....
Tehát etredeti Velo-t akarsz....
Hmmm ha csőváz kell adhatok egy számot ott megkérdezheted....
Azt akartam kérdezni, hogy szerintetek hol van az alvázszám a Velo-n? Azt tudom hogy a tank előtt azon a kis alutáblán rajta van. De valahol a csővázba közvetlen is be van ütve? Azért gondoltam, mert én is eladnám ezt a mostani fémkasznis vázamat ha nem lenne beütve az alvázszám máshol mert az alutáblát simán át lehetne tenni egy másik nem átalakított vázra. Egyébként szerintem az én fémkasznim k.jól néz ki csakhát eredeti Velot szeretnék csinálni. Viszont a papírokkal kapcsolatos hercehurcához nincs kedvem. Elég volt egyszer. Szóval egy jó állapotú csőváz kellene csak ha nincs benne máshol szám. A többi alkatrészem nekem már megvan hozzá. Van sok gyári új is. Ja meg a bőrborítás is kell majd.
Nos ha a falut megmondod már az is segit hátha sikerülne valamit belakotnom...
Bár nem tom lehet összevásárolok vagy 6-8 verolexet és Velorex diler leszek:)))
Csak a 250-350 es Jawa blokk javitást kell az ujjamba vágni:)))
A belülröl rozsdásodásra... tudomásom szerint nem jellmezö a dolog... de ha mégis akkor azt hiszem nem görcsölnek vele ha nagyon megyengül a váz akkor ott azt pótolják... tehát ujjat tesz bele vagy másik ötlet kiveszed a rozsdás részt és elöbb rozsdamaróban majd pedig rozsdásodás gátlóba teszed ugy hogy böven belepje... és akkor kivül belül átjárja és azátn meg hagyod megszikkadni benne....
Ha emlékeim nem csalnak akkor üreges belülröl... illetve biztos hogy az mivel egyik helyen egy félbe vágott volt és ott elég vastag volt a cso fala de volt benne akkor is egy üreg....
Tehát CSÖ és nem tömör.
Nekem is vn egy kérdésem véletlenül nem árulod el hol van pontosan ez a bonto???
Egy kérdés motoszkál a fejemben napok óta, a Velorex váza egy többfelé átmérőjű csövekből hegesztett zárt csőváz, namármost kívűlről könnyű leszedni róla az esetleges rozsdát, de mi van belül? Na erre a kérdésre kérnék választ.
Amúgy lehet, hogy szerencsém lesz ugyanis a Jászságban egy kis faluban találtam egy kis autóbontót (mint a mesékben), ahol három darab Velorex is van, a váza kint a napon (egyik fémboritással, egész jól néz ki) az alkatrészek, motorok kiszedve tető alatt. Sajnos a tulaj azt hitte valamilyen adóellenőr vagyok ezért minden kérdésemre nemmel válaszolt, remélem a következő beszélgetésünkkor elfogja hinni, hogy engem tényleg a Velorexek érdekelnek.
Üdv.
Hát ingyen nehéz, egy jó állapotú felújított vizsgáztatott, működő Velorex kb. 250-300 ezer Ft, ha veszel egy roncsot akkor a felújítással együtt kb. ugyanennyibe kerül. Olcsón jót venni ehhez már szerencse, sok utánajárás kell.
grandturizmo merre vagy?
Az böven sok szerintem át kell vizsgáztatni mikor megveszed kocsi után fizeted az eredet vizsgát... nagyon nem éri meg:(((
Meg a 85 rugo??? Hmm még 50 a ponyva meg motor javitás meg stb stb... szerintem vagyon mire készen vagy. Annyiért már böven kapsz mást is szerintem. Bár Aki veszi viszi az tudja.
Felujjitás:
A hírdetés a Veterán magazinból: Velorex 350-es (1967) felújításra szoruló állapotban, forgalmival. Tel: 06/30/319-0437 vagy 06/62/239-602.
Felhívtam: Hódmezővásárhelyen van a Velorex, személygépkocsinak van vizsgáztatva, nincs műbőrkasztnija, a motor beállva, 5 évig egyhelyben állt, az ára :85000 Ft.
Nos ezeket ismerem tudom jol miröl is van szó... Amiket néztem azokon még megvannak az eredeti középen lyukas patentok is.... De itt Egerben van egy mühely ahol ugyan nem eredeti de eredetihez hasonlo/nincs a közepén lyuk/ gombokat tudnék venni. Hát nem tom az 50 nagyon sok pénz és annyit tuti nem adok érte.
Szia
Tényleg lehet Csehországban venni (3cég foglalkozik ezzel, és mind a háromnál háromféle közül lehet választani) ha komolyabban érdekel akkor klikk ide: http://zitex.hyperlink.cz/
Amúgy lehet varratni is pl. Graboplastos műbőrből. Amit érdemes viszont Csehországból rendelni azok a rögzítő kütyük amivel rögzíteni kell a műbőr kasztnit.
Nem kell veterán se csak feladni egy hirdetést...
Nem tudom mi lesz még a gyári ponyva csehektöl ténleg 50 eft körül megszerezhetö?? Vagy megéri varratni inkább???
Ha Eger környékén akarsz Velorexet venni, akkor vegyél egy Veterán magazint abból nézd ki az olyan régi motorokat hírdetőket akik Eger környékiek, Ők biztosan tudnak szerezni Neked egyet. Egy jobb állapotú Velorex kb. 200000 Ft. Olcsó nehéz jó állapotút venni, de nem lehetetlen, csak sokat kell telefonálgatni.
Nos igazándibol valahol Eger környékén kéne Velorex vagy nem is tudom tudod az a 50 eft a két rozsdás vázért elvette a kedvem... meg annyiért az böven sok szerintem és egy nagy kupac pénz kéne a rendbehozatalra...Mert ugyi láttam 150-180 komplett jot is hirdetve... Bár ha két velorex van akkor a másodikat kkissé átalakitanám ... Komplett hdemo hifi rozsafa kormány rendes bör ülések stb stb.
Visszatértem a szabadságról :-((. Látom mások is bekapcsolódtak a fórumba. Voltam az ecseri piac motoros szekciójában egy pár hete és ott is van egy eladó Velorex váz, ha érdekel, mondjuk kicsit le van pukkanva van de helyrehozható. Próbálok utánnajárni, hogy hogyan lehet autós klubot létrehozni.
Na megvan az ára 50 eft akarnbak érte... kicsit el vannak varázsolva... az egy nagy kupac pénz a két rozsdás vázért... Hát verolex nem lesz...
akkor inkább a régi álom a Volvo
Bye
Na Velorex... Valahol a Te cikkednek köszönhetö hogy mindig megfog a kis kocsi...
Nos a multkor lett volna kettö együtt papirokkal 80 eft ért de el puskáztam...
Most van 2 romos és rozsdás hát végül is kb 150 eft talán megcsinálható lenne... vagy nem?
Kérdés megéri e vagy inkább a régi álom a Volvo maradjon...Majd kiderül ha minden igaz ma délután hogy mennyi a velorex a Volvonak csak jövöhéten hétközben tudok utánna járni...Na mind1
Remélem, megkaptad az e-mail-t, én most elmegyek szabadságra (2 hétre), nem leszek net közelben, majd ha visszajövök még társalgunk, addig is minden jót kívánok.
Igen a Nagy Robi keszthelyen dolgozik, valamelyik szállóban. Neki eladó, vagy már eladta az egyik Velorex-ét (piros fémkasztnis).
Ha érdekel, lehet venni gyári új műbőr kasztnit Csehországban (kb 50000 Ft), meg mindenféle alkatrészt is. Sajnos azt a 94-es Auto Motor cikket nem olvastam, ha be tudod szkennelni, küld el nekem, köszönöm.
Régebben jobban foglalkoztam a témával. Mostanában nincs annyi időm. Egy 72-es évjáratú darabom van teljesen szétszedve. Lemezből van karosszéria csinálva rá, szóval az eredetisége már problémás. A papírjai rendben vannak, a nevemen van, viszont az eredeti motorja nincs meg. Viszont vettem régebben hozzá egy másik motort amihez megvan az eredeti forgalmi is. Szerelésben nagyon sok tapasztalatom van. Rengeteg irásos anyagom van Velorex szereléshez.
Van egy kis füzetkém amiben van egypár Velorexes neve.
Így elsőre a Nagy Róbert neve ismerős. Ő keszthelyi valamilyen szállodában dolgozik asszem.
Ittvan még a Dobóczi Zsolt barátom neki már nincs Velorexe de nagy rajongó volt. Vele írtuk az Auto Motorba a Velorex cikket 94-ben.
Mostanában kijárkaltam a veterán börzékre (Campona,Csepel) és találkoztam egy-két Velorex tulajjal, és őket is érdekelné a klub, csak akkor még nem tudtam, hogy van ez a topik, de ezután mondani fogom nekik.
Akikről tudok: Veres Zoltán (műrepülő bajnok)
Dr. Kovács Gellért
Nagy Róbert
Újlaki Péter
a MAMI motoros iskola műhelyfönöke
és még egy-két ember akiket csak arcról ismerek.
Sziasztok
Jövő év elején szeretnénk megalapítani a Velorex klubot Magyarországon, minden jelenlegi, vagy jövőbeni Velorex tulajdonos jelentkezését várjuk itt a topikban.