"Ha élményre vágysz vakszeg akkor az RKF a motorod"
Nekem tetszik is külsőre, tetszik az ára, a tesztek is dicsérik. Viszont nekem természetellenes a láb helyzete rajta. Újabban gyakran fáj a térdem, és félek, hogy nem élvezném ezt a majdnem összehajtott lábhelyzetet hosszabb távon. A TNT 125 is tetszik, az minden teszetlő szerint élvezetes, és azon jobb a lábhelyzet is, de a nejem szerint 41 évesen hülyén néznék ki egy ilyen gyerekmotoron. Bejelentkeztem ma szervízbe Dunaharasztiba, jövő héten megyek, akkor majd megnézem közelről a motorokat.
"
várjál még én úgy is fogok egy kvázi tesztet írni de az első olajcseréig nem fogom hajtani a gépet.
"
Ezen én is gondolkodtam, meddig kíméljem a gépem. Én 300 km-t adtam neki, utána már mentem vele óra szerint 85-tel, kopjon csak jól össze jelszóval:)
Ha élményre vágysz vakszeg akkor az RKF a motorod, vagy várjál még én úgy is fogok egy kvázi tesztet írni de az első olajcseréig nem fogom hajtani a gépet.
Köszi, holnap hívom őket, kíváncsi vagyok, mikorra kapok időpontot. Addig mindenesetre használom akkor a gépet. Kezd 520 km után végre csökkenni a fogyasztása, és a lanyha 6 KW-os erejéhez képest kifejezetten jól kezd menni (viszont a nvívópálcán kb. 3 mm-nyi olaj eltűnt ennyi km alatt). Amúgy miért lehet az, hogy egy ilyen nyamvadt kis 6 KW-os Zahara minden teszt, és a gyár szerint is megy 94-et valós sebességre, míg a 2 KW-al erősebb, léghűtéses motorokra (YS125, CB125F, BN125, RKS) szintén ilyesmi végsebességet mérnek. Nejem kérdezte is, hogy ha egy ilyen 125-ös motor nem megy jobban, rosszabb a szélvédelme, és szignifikánsabban nem is kényelmesebb, minek akarok egy ilyet is. Én érvnek a motorozás élménye mellett annyit tudtam felhozni, hogy az A2-es vizsgához kellene gyakorlatot szereznem, az meg csak váltós 125-össel megy.
Na, ha megyek kötelező szervízre, megsasolom ezt az új RKV-t is. Szerintetek lehet abból gond, hogy elfeledkeztem arról, hogy nem 1000 km-nél, hanem 500-nál van az első kötelező szervíz, és azt tegnap elértem, így legjobb esetben is 600-700 km körül tudom szervízbe vinni a kis Keeway-em. Ugorhat ettől a gari?
Igen, az RKS-nek 80 felett elkönnyül az eleje és kicsit belebeg, ha rosszabb úton megy vele az ember..
Amúgy már van idehaza az RKV új változatából ( ültem rajta a szalonban ), amire a BN125 fejidoma és műszerfala és egy a korábbinál szebb, az RKF-ére hasonlító kipufogó van téve.. Az első futóműve meg pont egy körrel jobb mint az RKS-é ( mezei helyett eggyel vastagabb és fordított telók, valamint 90/90 helyett 100/80-as gumi ). Mivel korábban volt RKV-m, ezért tudom miről beszélek, RKS ezen a téren gyengébben teljesít az én véleményem alapján...
Tök jó lett a csomagtartó rajta. Amúgy én is 175 körül vagyok. Ekkora magassággal kényelmes végülis neked az RKS? Ha megyek a robogómmal kötelező szervízre, ráülök majd a 125-ösökre Szentendrén, kíváncsi vagyok, melyik milyen közelről.
Akkor lehet, hogy én is egy RKS mellett döntök, ha motort veszek. Igaz, az általad emlTett videóban is azt mondják a tesztelők, hogy nekik megéri a BN125 felára a jobb külső miatt. Nálunk ez 200 ezer, annyit nekem pl. nem biztos, hogy megérne, ha a megbízhatóság és a menetteljesítmények kb. ugyanolyanok.
A KSR-ből a Brixton almárkát néztem a neten, volt olyan francia teszt, ahol dícsérték, nekem tetszik is, de szerintem drága, Keeway árban kéne adni.
Fokozat kijelző nélkül mentem 10 x évet az yíbr el, engem csak zavar az egérmozi, ez nagyon jó kis összehasonlítás igaz egy Benelli bn 125 el
.
Ybr hát nem is tudom lehet már nem kéne bár az ülése kényelmesebb , vigyázz alkatrész árak ha a yamahától veszed csillagászatiak, lámpa keret 8000 ft index olyan 15000 ft /db , első sárvédő 24000 Ft, kipufogó 50-100000 Ft , RKre komplatt dob 25000 Ft, index 10490 Ft.Azt a derbi akármit felejsd el ha elromlik honnan lesz alkatrész. KSR moto na azt is Keeway RKV RKS mix és 1 milla na persze
Ybr 2005 verzióhoz tudom viszonyítani a forduló köre rosszabb, a váltó kuplung sokkal jobb, menet dinamika nagyon hasonló, a gumi amivel az ybrt vettem sokkal szarrab volt , a tükör na az csere vagy állítgatom még az ibrahim tükre nagyobb volt, erre le és oldalra kell néznem , kormánya valahogy alacsonyabb azon még állítanom kell , első motornak ajánlott általam bár majd kiderül 5 km van a RKS ben.
Szerintetek mit éri meg venni arra a célra max 700-ból, hogy motorozni is megtanuljak a robogózás mellett?:
Az RKS-t újonnan, egy YBR 125-öt (ebből a Custom változat nagyon tetszik, de azok 550e körül kezdődnek 10 évesen), esetleg a kis Benelli TNT 125-öt. Meg van egy használt, 15 lovas Derbi Mulhacén café, ami nagyon bejön? Van egy RKS olyan megbízható, mint egy YBR 10 évesen? Ha vehetek 15 lovas 125-öst is, érdemes inkább azt venni, vagy nem ad annyival jobb menetteljesítményt, mint egy 10-11 lovas gép? Ahogy néztem a végsebesség az egyiknél 100, a másiknál 110 körül van.
A gyakorlatban, főleg városban, nagyon zavaró, ha nincs fokozatkijelző a motoron?
Sziasztok...nekem az R17.hu- 7 nap beszerezte és leszállította a 19x3.00 TT hiány gumit./Yamaha 535 virágóra/és ráadásul a gyárit amivel a motor kijött a gyárból+ belsőt is adtak hozzá...3x hívtak föl a megrendelés miatt.
A veszprémi www.gumicorner.hu ingyen szállított gumi szettet ,nekem januárban párban a VFR-re...korrektül napra pontosan...2x hívtak föl...
A kismotorjaimra a www.mofaker.hu nél veszem a heidenau gumijaimat ....100/90x 17 TL van nekik a nagykőrösi úti boltban...ára 20eft
Épp most néztem ki az udvarra, gyönyörűen süt a nap, 13-14 fok biztos van. Hallottam is pár motort már elmenni az utcán... :-)))
Nézegetem az Imperiale 400-al kapcsolatos híreket, de egyenlőre nincs se ár, se hír a forgalmazás kezdetéről... Annyira megtetszett, hogy valószínűleg nem indulok el a BN251 megrendelésben, amíg az Imperiale 400 árát nem tudom. Később nagyon sajnálnám, ha kiderülne, hogy nem lesz sokkal drágább, mint a BN251.
Hát nem semmi ebben az országban Gumit venni, sajna nem túl gyakori méret a 90/90 17 és a 120/80 17 , elkezdtem érdeklődni minden "nevesebb" webshopban, nem semmi össze fonodásokat találtam , a méta utcaiknak pld 3, az r 17 nek legalább 2 shopja van, kutyaütők mind csak ígérgetnek, Kék Hold korrekt volt meg mondták telefonon beszéljünk tavasszal. Végül az MBM gumi 4 nap alatt leszállította kért Michelin gumikat 2018 44 heti gyártásúak az ígéretük szerint, nem vagyok DOT függő de két évnél öregebb gumit Motorra nem vagyok hajlandó felrakni. Megmondom őszintén már azon voltam ,hogy behozatom Németországból . üdv koliz