Keresés

Részletes keresés

sdragon Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2546

Ha visszanézel, tavaly örületes alkatrész hiányokkal szenvedett a típus. Január helyett májusban érkeztek meg a nagyjavított hajtóművek és azt senki nem gondolja komolyan, hogy ha már van hajtómű akkor a kiképzési repülés terhére repülőnapokra menjen a típus.

Érdekes 2002-ben sem volt a MiG-29 sehol és még is jöttek gépek.

Előzmény: Törölt nick (2543)
Ramius Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2545

Őszintén szólva egyáltalán nem értem, hogy mi a francnak kell egy repnapra odaengedni azt a csürhét. Vagy ha igen, akkor miért nem úgy helyezik el őket, hogy ne zavarják a rendezvényt...

 

Tényleg, nem zavarta őket a repnap?!?!?

Előzmény: Foltos (2541)
Ramius Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2544

Már miért ne lehetne?!?!?

 

Erről számtalan rendezvény kapcsán már kismillió helyen nyilatkozott a rendőrség.

 

Ki kell pengetni a yardnak azt a pár ezer forintot / szerv / óra, és akkor akár minden görbe fa mellé tesznek egy posztot, sőt, a sztrádán is járőröznek.

 

Ez is - elsősorban - pénzkérdés.

 

És hát ugye a legkönnyebben, a legegyszerűbben, no meg a kaszás szempontjából a legkevésbé fájdalmasan a vendégen lehet spórolni. Legalábbis a nálunk dívó vendéglátó-"kultúra" szerint.

 

 

Ami a sok tahót illeti, aki elslisszol a sor mellett (majd később leül eléd, leönti a pokrócodat, belefüstöl a képedbe, bömbölteti a rádiót a füledbe, a kölyke odapisál a hűtőtáskád sarkára, stb...), no hát azokat is kezelhetnék, pont úgy, ahogy leírtad. Egy feljelentés, majd 40-50 ezer forint bírság jót tesz az egónak.

 

 

Ami a parkolás-szervezést illeti, valóban katasztrofálisak a hazai viszonyok.

 

Szinte mindenhol egy tölcséren keresztül lehet megközelíteni a parkolót, azaz baromi hosszú sor torlódik fel. A legszebb az volt, amikor Kilitin az útról a mezőre beforduló autóknak egyesével adták el a jegyet. A sor vége a Balaton partján állt.

 

De megint csak visszajutunk a kályhához: ez is pénzbe kerülne, de nem muszáj, hát nem is költenek rá.

 

Kasza...

Előzmény: Leadfoot (2530)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2543

2003-as repülőnaphoz képest az idei elég nagy visszalépés volt a külföldi bemutatókat tekintve, kétszeres áron. Aki volt két éve, annak nehezen tudom elképzelni hogy nem volt nagy hiányérzete...

Lehet szeretni az old-timereket, meg nem, de szerintem nem ezen a repnapon lett volna a helyük. Volt egy olyan koncepció, hogy az old-timerek a budaörsi repnapon lépnek fel, a nagyvasak meg Kecskeméten. Ez most összekeveredett, és szerintem kár érte.

Repülőnapos csere-beréről annyit, hogy nem csak abban az évben kellene nyomulni amikor mi is rendezünk... 2004-ben melyik repnapon járt a magyar Mig-29?

Ramius Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2542

Na látod, ebben már egyetértünk!

 

Ráadásul ugye az ilyen látogatásokat simán meg lehetne oldani úgy, hogy az ne a MH költségvetését terhelje, hanem a repnap szálljon be a pilótánk meg a műszak extra fizetésébe.

(Mondjuk egy olaszországi 3 napos hétvégi kirándulás esetén, ahol a keró, az étkezés, a szállás, a közlekedés a helyi szervező sara, egy 5 fős "delegációt" tisztességes "kiküldetési díjjal" + némi barterkészlet, pr-anyag, üveges okmánybélyegek, hasonló, szvsz 4-5 ezer ojróból szépen ki lehetne stafírozni.

 

Namost, ha ugye a "befektetés" kapcsán 2-3 elérzékenyült olasz tábornok elkezd lobbizni, hogy küldjünk má oda 1 "komolyabb" vasdarabot is, akkor esetleg 200 ezer magyar repülőbarát indul neki a pusztának, mert ugye azért 4000-ért Eurofightert látni kicsit olcsóbb, mint 60-80 ezerért a csigaevőknél).

 

De el tudnék képzelni egy európai F-16 találkozót is - az összes európában szolgáló változat részvételével.

 

Ilyen kuróziumra :-)) szvsz a hottentottáktól is komoly delegáció indulna...

 

De ugyanez a NATO-ban még üzemelő szovjet típusokkal is szép lenne.

 

Meg hát egy csomó ötletet lehetne, csak ahhoz ugye nem csak a kaszát kellene ismerni, hanem a vetőgépet is...

 

 

 

Előzmény: Égensétáló Lukács (2529)
Foltos Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2541
Kalapfosos barátunk valószínűleg más repnapon járt. A lehosszabb szünet két gép között másfél perc volt - illetve még az ünnepélyes megnyitásra szánt negyed óra szünet is rövidebb lett a tervezettnél. A hangosbemondó (!) az említett két nevet sosem ejtette ki, amit hallott, az a Sláger színpadi szövege lehetett.
Előzmény: HEnci (2520)
Zivos Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2540

Radombol a nemzetkozi resztvevoket mindenki el tudja olvasni, ez viszont a szazad honlapjarol valo:

 

Polish Air Force will be represented by display of: Aerobatic team "Orlik" (9xPZL-130), Aerobatic Team "Iskry" (7xTS-11), MiG-29, SU-22, Mi-24 and W-3. Moreover Polish Navy will display with Mi-17 and W-3 Anakonda helicopters. Polish Border Guard will display with Kania helicopter (modernised Mi-2).
The most unusual will be the fly by of 16 SU-22 aircrafts and mixed formation made by 8 PZL-130 Orlik and 8 TS-11 Iskra aircrafts.

Előzmény: Zivos (2537)
Kele64pisti Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2539
Sorry, rátenyereltem a billentyüzetre..
Szóval a szervezésben voltak hiányosságok, de ezek szerintem elhanyagolhatóak voltak. Szerintem érezhetően több volt a biztonsággal foglalkozó rendőr és katona - kell is a mai időkben - de minden szervező kulturáltan végezte feladatát. Talán a sajtóközpontban volt nevetséges, hogy 2 vagy 3 pc volt internettel, de pld levelezőprogi nem volt telepítve. Azt tanácsolták, hogy freemail-os vagy egyéb weben elérhető cimről küldjétk el anyagaikat az emberek.
A sajtóállványokon lévő szombati harcról irtam, vasárnap viszont elég volt a hely.
A pénteki sajtónapon is aránylag sokáig és messzemenően udvariasan bántak velünk a szervezők és sajtósok.

A keritésről annyit, hogy hivatkozni lehet STANAG szabványra, de azt egyetlen NATO tag sem tartotta be tapasztalataim alapján - legalább a sajtósoknál. Itt lehetett vona egyszerű derékig érő valami müanyag kordon. Aki átlépi attól sajtókitüző el, karkötő le és kitiltva. Más országokban láttam már ilyet sokszor. A sajtóállásnál egy toy-toy jó lett volna, hiszen elég messze voltak az illemhelyek. Ez megint rutintalanság és kultúra kérdése.

A helyi és HM sajtósok, rendezők, szervezők kedvesek voltak, de sokszor tanácstalanok.
A sajtóállásnál az emelvénynél szombaton az egyik hölgy kisérő fél nap alatt kapott pld. széket, hogy ne kelljen operált lábával végigállni a rendezvényt.

Azt sem értettem, hogy szombaton a 70ezer embert hogy a fenébe lehetett volna fél óra alatt eltüntetni a bázisról, mikor a dinamikus bemutató + palikék müsora véget ért.

No ennyi kisebb problémát láttam. Szerintem elenyésző kis gondok ezek, de egyeseknek okozhattak problémát.

üdv. Kele




no ennek ellenére
Kele64pisti Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2538
Hi!
Csatlakozom, hogy a repnapon lévő olasz és brit, holland ujságíróknak nagyon tetszett a program. Több brit és olasz emberkével beszéltünk.
Ők nem láttak még ilyen AN-26 bemutatót, MiG-29-es repülést sem sokszor, a kommandos akció is tetszet, meg a bamby bucket. A keleti gépek mindig érdeklik a nyugatiakat. Soim, Orao, Galeb, Supergaleb, MiG-21, Román licencpuma, Jak-11, Jak-52, Mi-2. Az első nap a hollandokkal közelharcot kellett vivni a helyekért. Volt az olaszoknak egy avianoi fanklubja, akik szintén elragadtattva érezték magukat a magyar légierő bemutatótól.

A RAF-ot én sem értettem, hogy mi a fenének jöttek 6 géppel, ha nem repültek. A békazabálok is érdekesek voltak, hiszen a Mirage2000C repült de az RDY lokátoros 2000-5 viszont statikon volt csak. A belgák is angolosan eltüntek az 1 nap végén...
Gyakorlatilag a 2. nap délelött szinte csak a HuAF repült. De még mekkorát!!

Ennek ellenére nem állítom, hogy überfasza repnap volt, hiszen tényleg hiányoztak elsősorban dinamikus bemutatókról megszokott repülőgépek, de azt sem állítom, hogy a brno-i vagy a radomi repnap jobb lesz...

A szervezésnél megint voltak hiányossá

üdv. Kele


Zivos Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2537

Persze hogy nagy az erdeklodes. Nem is ezt irtam, hanem hogy mi lehetnenk a kozpont. Az az igazsag, hogy en nagyon el vagyok kenyeztetve, es nekem nem ert meg ennyit ez a program. Persze ha korlatlanul lenne penzem, akkor elmentem volna, de ezt a penzt inkabb elkoltom mashol.

 

Radom meg kerdeses, remelem meg bovul a program, de azert mar megvan a Kecskemeti szinvonal, sot ... Es kb. ugyanannyibol kijon, mint Kecskemet lett volna.

Rivolto is kb. ennyi, es ott az engem leginkabb erdeklo csapatok fognak repulni.

Axalpon meg agyalok, mert az 2x ennyi, viszont ... Szoval az sem tuti.

Előzmény: sdragon (2535)
Dynax 7 Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2536

"Szvsz azzal, hogy ostoba, vélemény nélküli "mindennektapsolnikell, ami repül" szintet kívánsz meg, Te magad is pontosan arra a szintre süllyedsz, amit kifogásolsz."

 

--- Nem azt kívánom, hogy ne legyen véleményed Neked vagy bárki másnak, hanem azt, hogy ezt kultúráltan adjátok elő nem CSAK lefikázva azt, ami másnak esetleg örömet okozott. Ugyanis pl. nekem, a feleségemnek és a barátaimnak bármilyen hihetetlen is nagyon jó kikapcsolódást és sok élményt nyújtott ez a repülőnap is, kellemes hétvégi program volt, valószínűleg sok más embernek is. Ugyanis bármennyire is hihetetlen ez erről szól. A repülés és a repülő emberek ünnepe (nem a Palik-Bochkor senkiháziaké) és azé a 100ezer emberé, aki kilátogatott. És ez esetben nem azt nézem, hogy pl. az F-16-os melyik alváltozatát nem hozták el... Nem hasonlítom egyik nagy nemzetközi repülőnaphoz sem, melyen volt szerencsém résztvenni, önmagában nézem és önmagában értékelve érzem úgy, hogy nem csalódtam, UGYANIS JÓL ÉREZTEM MAGAM. Persze lehetett volna még számos másik típus, meg lehetett volna ingyen az egész, meg pálmafák és táncoslányok stb., stb. de semmi és senki nem tökéletes, a célját viszont elérte, szórakoztatott X ezer embert és megmutatt Y száz pilóta és műszaki tudását és felkészültségét.

Előzmény: Ramius (2522)
sdragon Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2535
Tévedésben vagy. Nagyon nagy a külföldi érdeklődés a kecskeméti rendezvényre. Például 100 külföldi úlságíró jött el és nekem is volt olyan francia pilóta barátom, aki ezért jött Kecskemétre. Különben az Ő véleményét tolmácsolom, hogy ilyen látványos airshowt Ő otthon nem látott. Az biztos, hogy idén gyengébb volt a program, de ugyanezt mondhatom el a RIAT-ról és sajna lehet, hogy ilyen lesz Radom és Brnoban sem tolonganak a meghívott gépek.
Előzmény: Zivos (2532)
Égensétáló Lukács Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2534
Azok mindenképpen idejönnének, akik egzotikus repcsit akarnak látni. Odakint találkoztam ezzel a fajta őrülttel is, nemcsak azzal aki szerint a BAC Lightning a hidegháború meghatározó, és messze legjobb gépe...
Előzmény: Zivos (2532)
sdragon Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2533

Hogyan lehetett volna jobb repülőnapot csinálni? Jó kérdés. Én azt nem értettem, hogy az angolok miért nem repültek? Minden típussal párban voltak itt és mi is voltunk náluk Waddingtonban, Ha repül a Hawk, Jaguar, Tornado, emelte volna a színvonalát.

A repülőnapos csere-bere meglátásom szerint nem működik tökéletesen. Mi kint voltunk Waddingtonba, Dániában és Zeltwegben. Pont ezek az országok hozták a legkevesebb gépet, pontosabban csak az angolok jöttek repülővel. Nekem kicsit úgy tűnik, hogy pl a Red Bull fűt-fát ígért, hogy legyen Zeltwegbe MiG-29 és reklámozzák a gyorsulási hülyeségüket utána pedig eljöttek két géppel. Majdnem biztos vagyok, hogy augusztus 20-án, a saját bulijukon a Parlament előtt, minden érdekes gépük repülni fog. Ennyit az együttműködésről.

Zivos Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2532
Szegeny Szlovakok meg lefordulnak a szekrol, ha ilyet irsz. Azert Pozsonyban, es Brnoban nemzetkozi repuloter is van, "valamivel" jobbak a szervezok is. Kecskemet is lehetne jobb, de nem lesz a magyar mentalitas miatt. Azt mondod az Angolok idejonnenek? Minek? Van ott annyi rep. nap, meg a kornyeken is. Ami meg oket erdekelne, az ide nem fog jonni ha a szervezokon mulik. Csinaljak meg a Magyaroknak inkabb, de megfizetheto aron.
Előzmény: Égensétáló Lukács (2529)
terasz Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2531
"tápsojátok, lustá bándá! tápsojátok!"

(Freccsés szpíker)
Leadfoot Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2530
Pár szó a közlekedésről, ha nem nagyon OFF:

Szóval írtam már, hogy a repnapkor dugó van, ez ellen nem igazán tehet semmit se rendőr, se szervező. Én nem tapasztaltam, hogy kisebb lett volna a dugó, mint 2003-ban. Ahogy már mondtam, 5:20-kor indultunk Pécsről, és 9:50-re értünk oda (ekkor álltunk be a parkolóba), pedig nem mentem túl lassan.

A rendőrségnek egyvalamit tudok felróni: nem tettek semmit a leállósávban előzők ellen az M5-ösön. Szép kis dudakoncertek voltak, mikor 1-1 ilyen díszpinty (szégelljék magukat) végigment a sor mellett. Mögöttünk pár autóval egy hapsi megunta, és eljátszotta az önkéntes rendőrt: kihúzódott a leállóba, és ott araszol szépen a sorral. A hátrulól jövő leállóság-huszároknak meg még volt pofájuk dudálni rá... Sokért nem adtam volna, ha jut párszáz méterenként egy rendőr, aki az ilyeneknek helyben megírja a 10ezres csekket...

Azt is írtam már, hogy vagy 1 és 1/4 óra volt, csak még a parkolóból kijutottunk (a főbejárattal szemben lévő réten parkoltunk). Akkor is csak jobbra, mentünk egy kört és úgy jutottunk vissza a főútra. Láttuk, hogy már szinte minden parkoló üres volt, kivéve azt az egyet (a kijárata elég rossz helyen, csomópontban van, talán ezért). Szóval legközelebb nem oda érdemes parkolni...
Előzmény: Ramius (2526)
Égensétáló Lukács Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2529
Erről mi is beszélgettünk ott a "népesebb oldalon", tényleg lehetett volna nagyobb parádét rittyenteni. Ahogy azt Móricka (ez esetben én) elképzeli, ahogy te is írod, oda kellen elküldeni a MiG-29-et bemutatózni, hogy arról a helyről valami jó gépet várhassunk vissza. A nem jön össze arra vonatkozott, hogy még így is előfordulhat hogy valaki mégsem tud eljönni. Én úgy gondolom, hogy ennek nem lehetne pénzkérdésnek lenni, mert a repnap egyrészt a legjobb toborzó alkalom (ki ne akarna ezekkel a masinákkal száguldozni?) Másrészt országimázs. Ha pl. repült volna a MiG-21, a Szu-22, a Mig-29 mellett, plusz a jugó-román típusok az már eladható az angoloknak (hirdették ezt kint?). Ott minden koszos vidéki repnapon tízezrek vannak és megél öt-hat rep. újság a rep. buzikból. Ha még vagy két orosz nagvast le lehetne Kecsóra csábítani, az 100 fontból egy angolnak amolyan mini MAKS lenne. Száz fontot pedig egy hét alatt lehet odakint keresni, négy órában, árufeltöltéssel.
Szóval szerintem nem volt rossz a repnap, két éve ugyan jobb volt. De a lényeg az, hogy rengeteg benne a lehetőség amivel simán a térség első számú repnapja lehetne.
Előzmény: Ramius (2526)
H. Balázs Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2528

Szervusztok!

 

Szombaton volt szerencsém ott lenni Kecsón, és -bár a program tényleg kicsit szűkebb volt a 2003-asnál- nagyon tetszett a rendezvény! A magyar blokkban minden szerepelt, ami az ún. Légierőnktől kitelik, külön gratula az Alba-kötelék fiatal pilótáinak! A külföldiek közül külön örültem a Jak-11-esnek és a DC-6-osnak, eddig nem hittem volna, hogy valaha is testközelből láthatok majd ilyen madarakat. A zene viszont zavaró volt, a motoros gépek hangját szinte teljesen elnyomta (ez a veszély egy 29-esnél már nyilván nem áll fenn, hehe:-)). Veres Zolit eddig még nem láttam az Extrával bemutatózni, ezért kicsit csalódás volt, mert a Szuhojhoz és az SP-91-hez képest érezhetően inkább lendületből kell repülnie. Amit még kiemelnék: a Sokol repülése alatt többször is pelenkát cseréltem magamon, szerintem elképesztően látványos volt a "kűr". A statikus kiállításon igazi kuriózum volt a CL-415-ös, de szintén örömmel fedeztem fel a szerb és román 21-est és a lengyel Szu-22-est (hát még ha bemutatójuk is lett volna...).

 

Köszönet a Szervezőknek!

 

Horváth Balázs

http://horac.fw.hu

Ramius Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2527

No, hát éppen ez az.

Azt nem vitatom, hogy a lefosozás oktalanság.

 

 

Azonban a módszert, ahogy a kedves topiktárs erre reagált, na azt meg kifejezetten elítélem.

 

Előzmény: Leadfoot (2525)
Ramius Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2526

Hát - nem megbántani vagy lekezelni akarlak vele, ne vedd így!! - a kordon népesebb felén az "összejön" megengedhető. A másik oldalon szervezés kérdése.

Ha nem tudnak megfelelő programot biztosítani, akkor nem kell elvállalni a szervezést. Persze az a 300+ milla, amiről beszlünk, nagy úr.

(Klasszikus: Tud repülni? Nem. És havi netto másfél millióért. Igen.)

 

Szvsz a csehek és a szlovákok példája nagyon szépen bizonyítja, hogy mennyi minden "sikerülhet"...

 

Lásd a Hradecen áthúzó B-1-esek, parkoló KC-135 és A-10, vagy a Pozsonyban pörgő-forgó kanadai F-18, no meg Szuhoj.

 

 

Pénz, telefon, szervezés, kommunikáció, összeköttetés, ismeretség kérdése az egész.

 

 

 

 

(Ami kishazánkat illeti: a csetlés-botlás "kívülről" is látszik rendesen.

A korábban tapasztalt közlekedési káosz talán egy picit javulni látszik, de hát fele annyi vendéggel ugye ez nem igazán jelent még semmit sem.

Sokan emlékszünk még a szentkirályi 2-3 kilométeres erdei baktatásra a parkolóból a kapuig...

Anno a 21-es kötelékünk pilótái mesélték, hogy még évekkel a feloszlatásuk után is érkeztek felkérések különböző repnapok szervezőitől. Pedig egy-egy ilyen látogatás ugye szül egy viszontlátogatást. Na gondoljunk csak bele, mi mindennek kellene helyet találni Kecsón egy olasz-francia-spanyol-cseh-svejci-görög-német-angol túra után...

Aztán ugyebár a 29-eseink angliai látogatásainak körülményiről is rengeteg beszámoló született, amelyek között akad "1-2", amelyik nem igazán öregbítette a mi főhadfiaink hírnevét... Lásd pl. németországi tankolás üres zsebbel.)

 

 

 

Előzmény: Égensétáló Lukács (2524)
Leadfoot Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2525
Szerintem a 2. mondatod a kulcsa mindennek. Mindenki mást vár, más szemmel nézi a dolgokat. Nem mindegy, ki volt már életében repülőnapon (és mennyin/hol/mikor), és nem mindegy, ki mennyire konyít a repüléshez.

Nekem pl. uncsi volt a IAR-99 programja, valaki épp írta, hogy neki pedig igencsak tetszett...

Éppen ezért oktalanság lefosozni az egész programot.
Előzmény: Ramius (2522)
Égensétáló Lukács Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2524
Vannak nagymamák akik szappanos vízzel mossák ki a kisunokák száját egy sikerültebb trágárság után, a "kalap fos" után azt hiszem most egy vízágyú kellene...

Mindazonáltal van abban valami, hogy két éve volt Tornádó, F-15, Patrouille de France... Persze nem jöhet mindig minden össze, így is voltak érdekes és főleg ritka gépek. Egy-egy közepes angol repülőnapon például jelentős ínyencség lenne az IAR-99 vagy épp az Orao. Nekem nem is volt ezzel bajom. Sokkal inkább azzal, hogy a kiadott program nem egyezett mindig az égen látottakkal.
A fő problémám: vannak egzotikus meg vannak nagyon jól repülő gépek, figyelni kellett volna erre. Én például nem engedtem volna repülni a Gripen után a Super Galebet, mert majdnem jobbat repült (na jó ez túlzás, de a pilótája nagyon megtaposta és nagyon látványos lett a géphez képest a bemutató.) A nap végén a két relatíve unalmas gép (Orao, Soim) után jött a Mirage, az utolsó öt percét már alig nézték mert indított épp a Frecce. Én megcseréltem volna, a Mirage így megkapta volna az őt megillető figyelmet, a Soim alatt meg vígan lehetett volna az olaszoknak hajtóművezni úgyse figyelt rá a kutya se...
Ramius Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2523

Érdekelne egy hivatalos adat az eladott jegyek számáról.

 

Ramius Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2522

Hmmm, az igaz, hogy az általad minősített hozzászólással egyáltalán nem értek egyet, merthogy egy repnap értéke mindenkinek más és más lehet.

 

Ha már egyszer valakinek nem tetszett, csalódott, akkor szerintem írja azt, hogy neki ez kevés volt, vagy neki nem tetszett, vagy ő többet várt, de ne fikázza le, hogy szar volt.

 

 

A te hozzászlásodat viszont kifejezetten elítélem.

 

Szvsz azzal, hogy ostoba, vélemény nélküli "mindennektapsolnikell, ami repül" szintet kívánsz meg, Te magad is pontosan arra a szintre süllyedsz, amit kifogásolsz.

 

 

Miért ne lehetne egy olyan valakinek negatív véleménye egy repnapról, aki szereti a repülést, meg barátja is, meg ért is hozzá?

Repnap csak csúcszszuper-megatökéletes lehet?!?!

 

 

 

Előzmény: Dynax 7 (2521)
Dynax 7 Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2521

"Kár volt kimenni. Volt egykét vadászgép oszt helló. A többi meg oldtimer meg kis szutykok."

 

--- Ez a véleményed alapján valószínűleg a repülés nagy barátja vagy, igazi szakértő. Gratulálok!

Előzmény: HEnci (2520)
HEnci Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2520

Sziasztok

 

Hát, igazából én sem értem ezt a nagy lelkesedést, szerintem ez a repnap egy kalap fos volt. Unalmas és eseménytelen. Akinek annyira tetszett, az az lehet, aki még életében nem volt kint, és most látott először ilyet. De könyörgöm, ez unalmas volt! 10-től 2ig nem történt semmi, volt, hogy 10-15 percig senki nem volt a levegőben. Erre mondják, hogy picsafüst? Sajnos az előzetes program alapján erre száítottam, és be is jött... Kár volt kimenni. Volt egykét vadászgép oszt helló. A többi meg oldtimer meg kis szutykok. Szóval ez az én vélaményem, persze ettől függetlenül biztos jó volt. Az előző repnapokkal nem találtam párhuzamot, az biztos. Az F1-et meg sem vártuk, de nem csak mi, hanem az emberek 70%-a. Nem győzték kiabálni a hangosba, hogy ne menjenek haza, még jön a palik-bocskor... Még a katonák is röhögtek rajta a bejáratnál... No comment. Remélem, tényleg csak 100 ezren voltak kint és buktak rajta egy nagyot. Sokat akart a szarka, csak szar lett, meg nem bírta a farka.

goldeneagle Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2519

Sziasztok,

 

Van esetleg valakinek képe a B737 áthúzásról. Nagyon érdekelne.

Köszönettel

Kele64pisti Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2518
Hi!
V i c c, de a 29-es stroy igaz!!

Kele
Leadfoot Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2517
Összekötözték a kezét? Ugye ez csak vicc, csak lemaradt a simley? :-O
Előzmény: Kele64pisti (2515)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!