Keresés

Részletes keresés

elemes2 Creative Commons License 2008.04.24 0 0 10431
persze, nem is azt mondottam, hogy rossz a p+r, hanem csak azt, hogy az kiszolgálandó igényhez képest a kapacitása egy nagyságrenddel kisebb. vagyis
(a) tízszer ennyi és tízszer ekkora p+r parkoló kell, ehhez illeszkedő (tehát nem szűkített, hanem bővített) tömegközlekedési kapacitással
(b) nem biztos, hogy ez a megoldás, hanem pl egy olyan szerkezetű tömegközlekedés, ami összeszedi egy városnegyedről az embereket és behordja abba a pár csomópontba, ahonnan nagy kapacitású gyors járművekkel juthatnak el a másik csomópotba, ahol hasonló aggregáló-elosztó hállózat viszi el a népet a céljához. mindig stockholm jut eszembe, ahol szinte mindegy, hogy a város melyik részén találok szállodát.
Előzmény: BoGar (10426)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.04.24 0 0 10430
Gondolom itt a távlati alatt azt értették, hogy ahol most nem folyik munka.
Előzmény: Törölt nick (10428)
hotrod25 Creative Commons License 2008.04.24 0 0 10429
Ha 2008 májusában kezdik az is távlati nem? :-))
Előzmény: Törölt nick (10428)
Törölt nick Creative Commons License 2008.04.24 0 0 10428

illeszkedik ahhoz a távlati tervhez...

 

eddig arról volt szó, hogy idén (jövőre?) kezdik a bővítést...

mostmáncsak "távlati" terv???

Előzmény: hotrod25 (10427)
hotrod25 Creative Commons License 2008.04.24 0 0 10427

Indul a forgalom az M0 Diósd-Nagytétény közti szakaszának bal pályáján

A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. tájékoztatja a lakosságot, hogy április 28-án, 0:00 órától ideiglenesen átadják a forgalomnak az M6 - M0 autópálya csomópontnál megépült három kilométeres M0 autópálya szakasz bal pályáját, a nagytétényi bal oldali csomópont le- és felhajtójával, valamint a diósdi kihajtás biztosításával együtt. 

 

A kivitelező Vegyépszer Zrt. három forgalmi sáv + leálló sáv szélességben építette meg az új szakaszt, a rendkívül nagy terhelésű utakra alkalmazott, hézagaiban vasalt betonburkolattal. A megépült szakasz illeszkedik ahhoz a távlati tervhez, mely az M0 autóút déli szektorának 2x3 sávos autópályává fejlesztésére vonatkozik.     

 

Augusztus 31-ig átépítik a szintén három forgalmi sáv + leálló sáv szélességű jobb pályát, ugyanakkor pedig teljesen kiépítik az M6-M0 autópálya csomópontot.      

 

Fazakas Orsolya kommunikációs vezető 

 

 

Tehát lesz 2*3km beton 3+1 sávos M0 -nk 2008 augusztusára.
Kiváncsi vagyok a régi M0 2*2-ről az új 2*3 rá- és levezetés kialakítására, bár nem hiszem, hogy 3km re kiszélesítik 3 sávra , majd ismét szűkítik kettőre.

BoGar Creative Commons License 2008.04.24 0 0 10426
Oké, nem vitatkozom erről tovább. Szerintem az is több mint a semmi, és legalább annyit segít, hogy a környékünkről nem mennek be autóval, akkor az már jó.
Előzmény: elemes2 (10424)
kese1 Creative Commons License 2008.04.24 0 0 10425
Sajnos nem. Múlt héten mentem (volna) arra.
Előzmény: BA123 (10423)
elemes2 Creative Commons License 2008.04.23 0 0 10424
kb száz férőhellyel.
Előzmény: BoGar (10422)
BA123 Creative Commons License 2008.04.23 0 0 10423
Már lassan május lesz, és még nem hallottam erról hogy átadták volna a 71-es új szakaszát Fűzfő és Akarattya közt. Vagy lemaradtam volna valamiről?
BoGar Creative Commons License 2008.04.23 0 0 10422
Ezért mondtam, írtam, hogy örzött, kamerás, de ingyenes P+R lesz.
Előzmény: elemes2 (10404)
Törölt nick Creative Commons License 2008.04.23 0 0 10421
kocsiska13 Creative Commons License 2008.04.22 0 0 10420
Az M6-os "A" jelű alagútja tegnap:
Törölt nick Creative Commons License 2008.04.22 0 0 10419
szerintem meg egyszerűen ki kell tiltani a kamionokat a városból slussz passz...
Előzmény: attus germanicus (10416)
Törölt nick Creative Commons License 2008.04.22 0 0 10418
"hát igen, a pályázati kiírások átdolgozása minimum egy év, de legyen inkább másfél..."

ja, csak utána tegnapra adj tervet, meg mire 3at számolnak építsd meg...
Előzmény: Törölt nick (10407)
mzdude Creative Commons License 2008.04.22 0 0 10417
Ez még viccnek is rossz. :-(
Előzmény: attus germanicus (10416)
attus germanicus Creative Commons License 2008.04.22 0 0 10416

>hogy ki kell majd rakni a ober12tonnevignette táblákat a cspfelhajtókra...

Ennél sokkal-sokkal többről van szó. Gyakorlatilag fel kell rá készülni, hogy a Hungária körúton, a Lágymányosi hídon, a Budafoki úton, stb. a mainál sokkal nagyobb lesz a tehergépjármű-forgalom, ehhez fel kell újítani ezeket az utakat, különben beszakadnak, kell egy új híd albertfalvára, különben beáll az egész város, stb. Ez legalább tíz évig tart.

Ezzel párhuzamosan el lehet gondlkodni az M0 2×1 sávra szűkítésén, az igények várható zuhanása miatt.

Előzmény: Törölt nick (10409)
Törölt nick Creative Commons License 2008.04.22 0 0 10415

Sziasztok!

 

Olyan kérdésem lenne, hogy az OKA-hoz hasonlóan /országos utak keresztmetszeti adatai/, létezik e hasonló adatbázis a fővárosi utakra, illetve települési utakra vonatkozóan?

Rooger Preed Creative Commons License 2008.04.22 0 0 10414
Hát mire kiépül rendesen az M0D, addigra már az EU kötelezni fog minket az ED-re, úgyhogy valszeg nem a matricáról van szó.
Sajnos az ED úgy tűnik, hogy késni fog... :(
Előzmény: Törölt nick (10411)
elemes2 Creative Commons License 2008.04.22 0 0 10413
ha 1 kamijon hejett 3 tehejautó viszi a zárut, az mé lyó?

1. szerintem ez egy újságírói vagy politikusi tévedés. nem túl erős általánosítással a politikus kamionnak neveznek mindent, amit nehéz kielőzni, mert nem lát tőle előre.

2. lehet mondjuk tengelyterhelésben meghúzni a határt.
Előzmény: Törölt nick (10409)
ghosty9 Creative Commons License 2008.04.22 0 0 10412
"de egy hírportál ne fogalmazódjon köznyelvileg...
(vagy ez is valami bulvárxar?)"

Melyik nem az?
Előzmény: Törölt nick (10411)
Törölt nick Creative Commons License 2008.04.22 0 0 10411

tudomdomdom...

 

de egy hírportál ne fogalmazódjon köznyelvileg...

(vagy ez is valami bulvárxar?)

 

amúgy ezek mán az elekrtollikus harácsról beszélnek, vagy még mindig a vinyettásról?

Előzmény: Rooger Preed (10410)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.04.22 0 0 10410
A köznyelvben kamion = teherautó.

Amúgy ezzel kapcsolatban nem jelent már meg egy pályázat?
Előzmény: Törölt nick (10409)
Törölt nick Creative Commons License 2008.04.22 0 0 10409

Az M0-ást ugyanis fizetőssé tennék a kamionoknak...

 

ha 1 kamijon hejett 3 tehejautó viszi a zárut, az mé lyó?

 

 

...emiatt viszont át kell dolgozni a pályázati kiírásokat is.

 

lássukcsak mi változik???

 

hányilván az, hogy ki kell majd rakni a ober12tonnevignette táblákat a cspfelhajtókra...

 

hát szó se róla, ilyen bonyolult változtatást nem is tudom, hogy tudnak 1 év alatt átxerkeszteni a pályázatban...

ez nagyon ginissssz esélyes mutatvány lesz...

Előzmény: Törölt nick (10407)
elemes2 Creative Commons License 2008.04.21 0 0 10408
pedig valamiért biztosan csúszik.
1. a kivitelező túlvállalta magát
2. a nulla közeli (esetleg negatív) kötbér nem elég motiváló
3. időjárás
4. szabadszombat
5. alvállalkozók csődje
Előzmény: Törölt nick (10407)
Törölt nick Creative Commons License 2008.04.21 0 0 10407

Itt megtudhatja, miért csúsznak az autópályaépítések

 

"Balatonkeresztúr és Nagykanizsa között az M7-es utolsó, 36 kilométeres szakaszát az autósok a tervezett június helyett csak július végétől használhatják majd. Azért készül el később a szakasz, mert időközben változtak a jogszabályok."

hát ezt az érvet se hallottam még...

 

"Az M0-ás autóút déli szektorát már régóta bővíteni kellene, a kétszer két sáv kevés a sok kamionnak. A kormány azt ígérte, uniós pénzből még az idén elkezdik 3 sávosra bővíteni, kiderült azonban, hogy 2008-ban valószínűleg nem lesz építkezés, sőt lehet, hogy a pályázatokat is csak jövőre tudják kiírni. Az M0-ást ugyanis fizetőssé tennék a kamionoknak, emiatt viszont át kell dolgozni a pályázati kiírásokat is. "

 

hát igen, a pályázati kiírások átdolgozása minimum egy év, de legyen inkább másfél...

Törölt nick Creative Commons License 2008.04.21 0 0 10406

kicsit feljebb, a 31esnél is sokat haladtak, de még van tennivaló:

 

 

 

07.11. a 31estől 1kmre északra egy földút átvezetés pécelnél...

 

08.04. azóta elkészült a földút bevágás, és már a pályalemezt betonozzák...

 

 

07.11. a 31es felüljáróról észak felé:

a fenti földút átvezetésig lévő majd 1km-es szakasznak ekkor még neki sem kezdtek...

 

08.04. ...mostmár ez is készen van... (legalábbis a földmunka)

(jobboldalt a csp-i ágak becsatlakozásai...)

 

07.11. a 31es felüljáróról dél felé:

itt is hiányzik még vagy 500m a nyomvonalból...

 

 

08.04. mostmár ez is kész van...

(csak a 31es rontja az összképet, nemtom miért nincs már a felüljáró átadva...

nem túl biztonságos egy ilyen forgalmas úton keresztül jönni-menni a munkagépekkel...)

 

07.11. a 31es felüljáróról pest felé:

 

 

 

08.04. a burkolat már teljesen kész, sajnos a nyv. korrekcióból még hiányzik kb. 50m, hogy be lehessen csatlakoztatni a 31esbe...

(most télleg egy tsz teleksarkának kisajátítása okoz ekkora problémát?????)

Előzmény: radio100jozsi (10405)
radio100jozsi Creative Commons License 2008.04.20 0 0 10405

Ma déluztáni kép Ecser-Maglód közötti M0-ás állapotáról. Itt elég jól állnak a dolgok. A két települést összekötő felüljáró napok múlva forgalomba lesz helyzve.

 

 

 

 

elemes2 Creative Commons License 2008.04.20 0 0 10404
Nagyságrendi kérdésekről van szó. A P+R-ben lesz vagy száz hely, a 9900-nak nem. a P+R-ek rossz tapasztalatairól nem is beszélve (embléma és tükör lelopódása, karcolások stb).
Előzmény: BoGar (10402)
attus germanicus Creative Commons License 2008.04.19 0 0 10403
>És ez a lényeg nem? nem az, hogy az összes itt álljon meg, hanem egy részük.
Persze, de korántsem lényegtelen, hogy 50%, vagy 0,1%. Mert ugye, ha csak az autósok egy nagyon alacsony hányada számára nyitott ez a lehetőség, akkor nem célszerű (de legalábbis nem bölcs dolog) erre hivatkozva csökkenteni a közúti kapacitásokat.
Előzmény: BoGar (10402)
BoGar Creative Commons License 2008.04.19 0 0 10402
Hmm. Értem. Tehát ha mondom, hogy egy éven belül egy részük le tudja majd tenni a kocsit, akkor már konkrét számok kellenek és senkit sem érdekel az, hogy igen, tényleg lesz lehetőség letenni a kocsit. Az a baj, hogy mivel nem dolgozom az önkormányzatnál, konkrét adatokat nem tudok. De sajnos nem is várhatjuk el, hogy mindenki leteszi majd itt a kocsiját. De megtehetik.
A vonatokon van férőhely. Pontos adatot nem tudok mondani, hogyan is mondhatnék, hiszen minden nap más. Átlagban vonatonként biztos több, mint 100.
Sajnos becslést nem láttam arról, hogy hány autó megy befelé, de már az is elég lenne, ha egy részük nem menne tovább. És ez a lényeg nem? nem az, hogy az összes itt álljon meg, hanem egy részük.
Előzmény: attus germanicus (10401)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!