Érdekes dolog ez a beszántás... De - sajnos - sok földút csak mezgazd "feltáró út", a gazdája azt csinál vele, amit csak akar... A másik verzió, amikor kikanyarít az útból egy ekenyomot. Aztán jövőre mégegyet... Párszor mentem már én is úgy át, hogy a térkép szerint ott út volt - a valóságban meg :-) A térkép meg nem minden, azt frissteni is kell - pont, ahogy Ronya mondja! AZ "open" térképek pontosan így frissülhetnek - ha a bejárt utakat feltöltjük és önkéntesek ráteszik/leveszik a térképről. Én is szeretek bóklászni, csak úgy, de mégjobban szeretem megjelölni, hogy ilyenkor miket találtam - hogy legközelebb is el tudjak menni :-)
A GPS helye nálam: (ha Bucho-ról le tudod venni a szemed :-))
A km-órát eltakarja - de hát úgyis kiíratom a gps-en az aktuális sebességet :-) Semennyit nem zavar. Szerintem én aztán igazán kihasználom mind a túraságát, mind az enduroságát a mocinak - egy krossz vason persze nem lenne helye egy ilyen tartónak (meg a gps-nek sem...) Természetesen ez a cucc NAGY. Annak minden előnyével (és hátrányával :-) Pont a nagysága miatt nem kell minden faágnál megállni nyomkodni, üvegszemet elővenni hogy lássam - stb - mert menet közben sok dolgot el tudok rajta intézni :-) Még offroad közben is, ha olyan a járás éppen.
Elég fasza tényleg :) de nincs ennyi hely a motoron :D nekem egy sima Dakota 10 van egy bringás tartóval. Ingyenes OpenMaps térképpel. Nekem egyenlőre elegendő tudással rendelkezik :) kb. 5-6 éve.
1. Mindenre elegendő! Gumi függvénye és/vagy tudás, h mit lehet vele bevállalni!
2. Van egy pár apróság, de állapotot veszel és a megnézendő sarokpontok teljesen megegyeznek bármi más használt moci megvásárlásakor megnézendő dolgokkal. Ha visszaolvasol elmerülhetsz a részletekben!
Én maradi vagyok: cipőt a cipőboltból... Navigálni, kirándulni, utat rögzíteni, ezt visszatolteni: egyetlen szó, ami Egyben tudja mindezt:garmin. Azok közül is csak a regebbiek👌
Vagy, olajsejkeknek, tőzsdelovagoknak egy uj: gpsmap 276CX. De ahhoz meg Off-road tartó nincs...
A segítségeteket szeretném kérni. Eddig egy Kawa er6n-el motoroztam.(Ó ha belegondolok, hogy meg kell tőle válnom.......) Szeretnék motort és motorozási stílust váltani. Jó lenne néha kalandozni és letérni az aszfalt útról. Reményeim szerint 70-30%-ban használnám a gépet asztfalton illetve terepen, a melóba járáson kívül adódó szabadidő függvényében. A választásom a Yamaha XT660Z Ténéré-re esett. Két kérdésem volna.
1. A felhasználás %-os arányát tekintve az ABS-es verzió mellett döntenék. A kissebb hasmagasság, rövidebb rugóutak miatt illetve a terepmotorozásban való járatlanságom miatt viszont felmerült bennem a kérdés, hogy mire elég terepen az ABS-es verzió ezekben a képességekben mutatott szerényebb képessége?
2. Tudnátok mondani olyan, a tipusra jellemző hibákat amelyeket vásárláskor érdemes keresni, vizsgálni?
DZoli üdvözöl mindenkit! Aki kimaradt, sajnálhatja, ez a volt Tenere Klub első 2019-es klubos túrája, 4 klubtag jelenlétével! És volt két ktm-es is - de az egyik jó arc, van egy teneréje, most ápolgatja... :-))))
jelentem: A Pilisben nem igazán láttam havat, igaz nem voltam Dobogókőn, a Börzsönyben találtam havat, igaz csak az út mellett az útról letolt hó maradt meg, a Cserhátban abszolút nem találtam havat, na de a Mátrában, na ott kiterjedt hó mezők vannak még, főleg Galyatető környékén.