Mintha csak magunkat láttam volna 20 évvel ezelőtt, mit ki kellett bírni szerencsétlen dr600, xt600, klr600, xr600, tt600 és társaiknak. :)
Szögeltük, reszeltük, hegesztettük őket csak még 1 napot bírjon csak még egyet csak még1......., szegények mentek multiszuper, botond, finish, szóval ami volt otthon csak legyen meg a szint. :D
Viszont aki túlélte és nem is törte össze magát úgy, hogy elmenjen a kedve a motorozástól az megtanult motorozni.
Érdekes dolog ez a beszántás... De - sajnos - sok földút csak mezgazd "feltáró út", a gazdája azt csinál vele, amit csak akar... A másik verzió, amikor kikanyarít az útból egy ekenyomot. Aztán jövőre mégegyet... Párszor mentem már én is úgy át, hogy a térkép szerint ott út volt - a valóságban meg :-) A térkép meg nem minden, azt frissteni is kell - pont, ahogy Ronya mondja! AZ "open" térképek pontosan így frissülhetnek - ha a bejárt utakat feltöltjük és önkéntesek ráteszik/leveszik a térképről. Én is szeretek bóklászni, csak úgy, de mégjobban szeretem megjelölni, hogy ilyenkor miket találtam - hogy legközelebb is el tudjak menni :-)
A GPS helye nálam: (ha Bucho-ról le tudod venni a szemed :-))
A km-órát eltakarja - de hát úgyis kiíratom a gps-en az aktuális sebességet :-) Semennyit nem zavar. Szerintem én aztán igazán kihasználom mind a túraságát, mind az enduroságát a mocinak - egy krossz vason persze nem lenne helye egy ilyen tartónak (meg a gps-nek sem...) Természetesen ez a cucc NAGY. Annak minden előnyével (és hátrányával :-) Pont a nagysága miatt nem kell minden faágnál megállni nyomkodni, üvegszemet elővenni hogy lássam - stb - mert menet közben sok dolgot el tudok rajta intézni :-) Még offroad közben is, ha olyan a járás éppen.
Elég fasza tényleg :) de nincs ennyi hely a motoron :D nekem egy sima Dakota 10 van egy bringás tartóval. Ingyenes OpenMaps térképpel. Nekem egyenlőre elegendő tudással rendelkezik :) kb. 5-6 éve.