Ha valakit érdekel , netán szüksége van javításhoz vashoz - felajánlom utolsó stádiumban lévő AsconaC elemeket . Ajtó oszlopok , tetőlemez , vagy bármi amire szükség van . Az elem ingyenes , csak ki kell bontani . Budapesten van , tehát Pest és környékéről aktuális leginkább . Egy üveg bort nem baj ha hoz a kuncsaft , mert az áldomáshoz jó lenne . ( Ez persze vicc volt .) Tel.: 06-30-8909-016
az a jobbik eset! kell a szivattyú, a csövek, a kormánymű. ja, meg a szivattyú konzolja. ezzel lehet egy kis szopás, hogy nem fog felmenni a blokkra. Nekem 825-850-es szíj kellett.
Lehet hogy bejön, lehet hogy nem. A DKC-n cseréltem simát simára, mert nehéz volt. megszervósítottam, sokkal jobb lett. apáméban nincs szervó, az enyémben van, de a fateré nem sokkal nehezebb.
jól emlékszem hogy 1.3? ha igen, akkor macerásabb. Mivel nem dupla szíjtárcsa van rajta, és szerintem konzol sincs rá. Ha 1.6, 1.8 vagy 2.0, akkor könnyebb a helyzet. 1.3-ra sem lehetetlen, viszont akkor nem csak a szivattyú, a csövek meg a kormánymű kell, hanem egyebek is.
ha nem dög nehéz, akkor sokkal könnyebb nem lesz. Ha sokat futózol, és azt ugye tolni is kell, amiből következik, hogy a kormányt sokszor kell tekergetni akkor megéri. ha sokat vezetsz városban, és sokat kell parkolni - sok tekergetés - akkor megéri.
Sziasztok! Volt egy 83-as Ascona C 1,6D, öt sebességes autóm, de műszakiztatni újra nem vittem, mert bár mocija vegyesben 4,3 l fogyasztott, kasznija lakatoltatása többszáz lepedőbe került volna. Vettem hát -Szegedről- egy 86-os évjáratot, ami ugyan kezdődő hengerfejes mocijú, csak 4 sebességes, de kasznija zsír, és idén őszig van műszakija. Kicseréltettem - 83-ből át a 86-ba- a mocit váltót egyben, és vez.szíj/feszítő csere is történt. Persze mociban olaj cser, és váltóba 2 l. -állítólag 2,5 l kellene?..bele literenként -állítólag csak ez jó bele 4.000Ft-os olajat tetettem. Az autón minden működik (csak a kézifék -vajon az alul, hozzáférhetően, egy csavarral utánállyítható?- akad ki, ha behúzom. Az eddigiek mellett kérdése(i)m: műszakinál (moci, mert nyilván nem teszem bele vissza a vizes régi blokkot), de az idióta rendelkezéseket sem lenne jó kifizetgetni, ám az autót -márkát, típust imádom, az előzővel bejártam a fél kontinest: mindent kibírt (város: Lyonban 6 órán keresztül szédelegtem GPS nélkül, az osztrák hegyek, német hegycsúcsok, Pamplona és Saint pied de Port között 75 km, hegy hegy hegy, és csak kanyar, vagy 1100, autópálya 120 -130... és így jött ki 4,3 literre a fogyasztás...nem forrt a víz a hegyeken, és nem sültek be a fékek a lejtmenetekben, szóval csodás -ja, Santiago de Compostela -spanyol zarándokközpont- egy albuergjénél oda jött egy angol fazon, és simogatta, csókolgatta az autót. Kérdő tekintetemre elmondta: négy éve egy ilyennel járta be Afrika szinte minden zugát két éven át (persze oda gyalog jött)! Szóval ez a moci dobog most a jelenlegi új kaszniban, naná, hogy fő a fejem a műszaki közeledtével (de előtte vár egy 9.000 kilométeres (Ausztria -Némerország - Franciaország - Spanyol óceán partig, és vissza) út. Ha van tanácsotok, örülnék neki ( hogy ne vágjak neki, ilyent meg sem hallok). Ha megjöttem: műszaki... Elérhető vagyok egyszerűbben- ide nekem bonyolult feljönni- a tutankamon@citromail.hu email címen, vagy a face-n (Ambrus László, idősebb fazon és felesége látszunk a képen, nyugodtan jelölj ismerősnek). További szép hétvégét kívánok minden márkatársnak és kedves családotoknak! :)