Ja erre meg azt mondom, direkte kipróbáltuk- hogy álló helyzetben mikor nyit a venti- felment a víz 95 fokra utána már kapcsolt is a venti. Szal én nem haragszom ha menet közben nem megy feljebb- de így mondom állva sikerült 95 fokra felvinni a hőmérsékletet.
Hát nem tudom, nekem jónak tünik a víz hamar felmelegedett- és egy segítő nézte a kiegyenlítő tartályt- és hol nyitott- látni a vzmozgást hol nem- az hogy kicsit nyitva van nem baj legalább nem lesz olyan hiba hogy a full meleg víz- hirtelen full hideggel keveredik össze. Szerintem ez jobb mintha teljesen zárna- szal summa summárum- idáig jónak tünik.. Majd meglátjuk- de elviszem rokonhoz- azt majd rátetetem a gépre- mit mutat az.
Nekem télen(már most is) pontosan ugyanilyen tartományban van a hőmérőm! Fűtés szinte azonnal van a gépben, a fogyasztásom ilyenkor felmegy már 5,5-ről 6,0-ra(a hideg miatt tovább dúsít) és ennyi. Érdekes módon nyáron stabilan áll a 90-es vonalon a mutató, ilyenkor meg a nyolcvan valamennyin...
Én mikor visszavittem a lengyel termosztátot,pár darabot kipróbáltunk az üzletben átfújni,hát az összes átengedett,azért is vettem aztán a fülest.Persze lehet hogy neked szerencséd van és jó a termosztát,csak a hőmérő mutat rosszul.Meg kell próbálni diagnosztikán,hogy valós értéket mutat-e.
Meg fogom nézni, ha kihűl a motor... Sajnos nincs diagnosztika kábelem, a haver meg nem ér rá a hétvégén. Azért gondolok arra, hogy a mutató mutat rosszul, mert nem akarom elhinni, hogy 3/3 termosztát nem "tökéletes". Ugyanis tavaly is cserélve lett, majd az gariba másnap, de változatlan maradt a helyzet, ~ 70-72 °C-os víz, szép fokozatosan emelkedett. A cső nem melegedett akkor, csak az első nyitás után. Akkor még utángyártott, kék színű, FACET típusú hőfokjeladó volt gépben.
Meg többször is előfordult már, hogy jöttünk haza a városból, a 70-72 °C-os víz (mutató szerint) 100 m-es dombra felérve 90 °C-ra beállt. Nehogy már 100 méteren 20 °C-ot melegedjen a víz, pár másodperc alatt.
Az is megtörténhet,hogy nem jól mutat a hőmérő,(diagnosztika-összehasonlítás)de szerintem az van mint nálam.Próbáld meg úgy, hogy hideg motornál tartod azt a vastag gumicsüvet ami összeköti a hűtőt a termosztáttal.Hidegnek kell maradnia addig,még ki nem nyit a termosztát és megnézed,hogy mit mutat a mutató.Ha fokozatossan melegszik a gumicső,akkor nem tökéletes a termosztát.
Nekem is ma délelőtt került be a skoda patikából vásárolt lengyel termosztát. Valahogy éreztem... mentem vele egyhuzamban vagy 15 km-t, volt benne hegymenet is néhány km, nálam 80 °C fölé nem ment a mutató. A csövek forrók, a termosztát után annyira, hogy alig tudtam tartani pár másodpercig. Nem esik vissza a mutató, szépen emelkedik és középső vonal és a 70 °C között, pont középen megáll...
Gyári hőfokjeladót is vettem bele. Létezik, hogy nem mutat pontosan a műszerfalon a mutató?
Hmm.Hát én nem tudom.A múltkor én is beletettem 1 ilyen termosztátot és az is így mutatott mint a tiéd.Ez olyan 88 fok.Aztán rájöttem,hogy azért,mert állandóan nyitva van 1 kicsit és átengedi a vizet,úgyhogy nem nagyon mehet 90 fölé.Hideg motornál az a vastag gumicső ami összeköti a hűtőt a termosztáttal fokozatossan melegedett és lassabban ment fel a hőmérséglet.Aztán kicseréltem füles cseh termosztátra,ez viszont nekem most 98 foknál nyit,ami nagyon sok.Hétfőn viszem kicserélni.Nem tudom,hogy ez a lengyel gyártmány tökéletes választás-e,ha így működik.Igaz,hogy a víz nem megy 90 fölé,de nem zár el teljesen.
Nem tudom,hogy ez a kérdés felmerült e már,mert nem olvastam vissza,de a kérdésem az lenne,egy 2000-es évjáratú Feliciá-ról van szó,hogy a váltókar elég "lötyögős" egy ideje,régen sokkal masszívabb,fixebb volt,de ennek ellenére könnyen,pontosan vált.Lehet valamit tenni,nagy munka megoldani?
Más:van egy új HEKO típusú hűtő elé szerelhető műanyag téli hűtőmaszk Feliciához,gyorsan és egyszerűen le és felszerelhető,ha valakit érdekel?
Akkor annak a termonak nyekk valszeg, de észre veszed azon, hogy kurva lassan melegszik fel a víz.
Na épp most raktam be a lengyel- For- Muchas termisztátot!!! Gyerekek!!!
Ez egy más világ- a vízfok gyönyörűen áll a 90 fok alatt 1 mm- el- sokszor nyit zár ez látható- de mondom- csak jókat mondhatok- aki cseréli erre tegye!!!!!
Ja nem árt az öregedő vízcsövekkel is elbánni ilyenkor- már akinek aktuális...
Nekem is szokott néha, de csak hideg motornál az első 1-2percben... mintha a váltórudazat lenne, de aztán el múlik ha egy kicsit jár, melegszik a motor. Hibát nem találtam semmit, különösebben nem is foglalkozok vele.
Sziasztok! Volt már valakinek, hogy nyitva maradt a termosztátja? Reggel első indításlor fokozatosan melegedő vastag gumi cső, ami a termosztáttól megy a hűtőbe, és ezzel szinte egy időben melegedő hűtő, azt mutatja, nem?
A váltórudazat ahol bejön az utastérbe rögzítve van egy gumibakkal. Lehet hogy az van kikopva és azt hallod ahogy abban mozog a rudazat. Nekem is volt ilyen gondom. 500ft-körül volt az új gumibak.
Sziasztok nekem a motornál minden rendben van, a csuklók is jók és a váltó karja altt hallani néha tompa koppanásokat. Lehet hogy a kipucső ér valahol bele? Kint nem hallani semmit csak ha bent ülök. Lehet a kipucső az? Annak is a tartói jó állapotban vannak.
Több oka lehet... ha már sok a km. az autóban akkor lehet, hogy a féltengelycsuklók meg vannak kopva, vagy a futóműnél valami lóg.. Vagy pedig valamelyik motortartó ló. Ha behúzod a kéziféket és úgy próbálsz elindulni, vagyis játszol a kuplungal fel le, úgy hogy ne idulj el, és ne is fulladjon le a motor. Közben pedig valaki nézze, hogy mennnyire mocorog a motor. Ha ki van a motortartó, akkor talán látni és hallani fogjátok, ha valami nekikocccan valaminek.
Jótanács!!!!!!!B.P. XXII.ker Savoya park Auchan kút!Félig tankoltam ott az autót de k.b. 5literrel kevesebb került a kocsiba,mint amennyit a kút kijelzője mutatott!Így má nem is olyan olcsó!!!!Ne tankoljatok ott!!!!Ki van ez találva