Keresés

Részletes keresés

hmsoft Creative Commons License 2017.10.17 -1 1 440582

ebből hét kilométernyi pályát a föld alatt vezetnek majd, ez hét kilométeren át fog húzódni

Valószínűleg azért lettek másodikok a kerületi rendőrök a bűnügyi technikai versenyen, mert ezt benézték: úgy számoltak, hogy a hét kilométernyi pálya nyolc kilométeren át fog húzódni.

hm

Előzmény: Dreamy (440570)
Abymot Creative Commons License 2017.10.17 0 1 440581

A kommüniké azt írja, hogy kínálatcsökkentés ("kínálati csökkenés") nem lenne.

 

De igazad van, mikor azt írod, hogy várjunk csak ... maga a közlemény is arra int, hogy várd ki a végét:"a megalapozott és elfogadott döntésig továbbra sem adunk ki információkat, hogy elkerüljük az indokolatlan találgatásokat"

 

 

A kérdésed pedig nem csak a 100-as, hanem szerintem a 80-as vonal esetében is releváns (annak ellenére, hogy az messze van az "emelt sebesség"-től): egy másik topicban már szóba került az a lehetőség, hogy az új, szolnoki kocsik IC plusz márka alatt járnak majd, ha készen lesznek, a sebeseket pedig átkeresztelik (Kál-Kápolna és Sátoraljaújhely között mindenütt megálló öszvér) IC-vé.

 

Na most akkor ott (Budapest-Miskolc között) hogyan is lesz, ha most óránként van egy IC és emellett kétóránként egy gyors (vagy pontosabban sebes)? Egyik órában egy, másik órában két IC lesz, vagy csak óránként egy, azaz minden második órában megszűnik a jelenlegi két távolsági vonatból az egyik?

 

További kérdés, hogy a sok helyen megálló, és a "szétválasztott" gyorsabb IC azonos áron lesz igénybe vehető? Vagy lesz egy másik, a jelenleginél drágább "IC plusz" felár is?

 

Várom én is, hogy mi lesz ebből, hogy mit rejt el ez az ügyesen többértelmű és kellően homályos kommüniké (akár menetrendszerkezet, akár díjszabás tekintetében).

 

Már persze ha egyáltalán kiderül, és a döntéshozók a nem kívánatos figyelemfelkeltésre, és a közelgő választásokra tekintettel nem visszakoznak (legalább egy időre) még azelőtt, mielőtt kiderülne.

Előzmény: JCSABA (440575)
RadiX Creative Commons License 2017.10.17 0 0 440580

Ott van egy felszedett nyomvonal a városból, deltával, azt az építéskor használhatták?

Előzmény: attus germanicus (440579)
attus germanicus Creative Commons License 2017.10.17 0 0 440579

300 km/h sebességben, 7000 méteres ívsugárban gondolkodj...

Persze, ha már úgyis csináltak egy 28 kilométeres alagutat, talán belefért volna, hogy átfúrják az egészet a város alatt, nem tudom. 

Előzmény: Lovrin (440577)
Bobeno23 Creative Commons License 2017.10.17 -1 1 440578

IC 938 Sopron Bank ma két Vectronnal ment, egy az elején (002) egy a végén (500). Ez így mennyire szokványos?

Lovrin Creative Commons License 2017.10.17 0 0 440577

A térképet elnézve nem lett volna lehetetlen vállakozás közelebb vinni a nagysebességű vasutat Segoviához, a régi vasútállomás vonaláig.

Előzmény: attus germanicus (440574)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2017.10.17 0 0 440576

Muchas gracias!

Előzmény: attus germanicus (440574)
JCSABA Creative Commons License 2017.10.17 0 0 440575

Várjunk csak... a 100-as vonalon most óránként van egy IC és óránként egy gyors/személy. Tehát a csili-vili pályán 50%-kal kevesebb vonat fog közlekedni?

Előzmény: Abymot (440568)
attus germanicus Creative Commons License 2017.10.17 0 3 440574

Vasúti utazás Madridból Segoviába. 

http://attus.hu/content/utazas-segoviaba

 

Segélyvonókészülék, ezt írtam a múltkor, amire kérdezted is, hogy hol volt. 

segélyvonókészülék Creative Commons License 2017.10.17 0 1 440573

Persze! Reklámozni valamit lehet, nem valaminek a hiányát.

Előzmény: vrobee (440572)
vrobee Creative Commons License 2017.10.17 0 3 440572

Hogy lehetne azt utasbarátan kommunikálni, hogy megszüntetjük a vonatokon az étkezőkocsit, ill. a magát a vonatot?

Előzmény: gmarc (440571)
gmarc Creative Commons License 2017.10.17 0 0 440571

Eleve ott hibázza el rendre a Start, hogy nem képes elébe menni a dolgoknak világos, egyértelmű, utasbarát, nyílt kommunikációval. Így viszont rendre kapásból védekezésből indul, ami nem olyan megnyerő, és senki nem mossa le róla, hogy már megint magyarázkodik... Mikor tanulják végre ezt meg? 

Előzmény: seadxdx (440565)
Dreamy Creative Commons License 2017.10.17 0 0 440570

Na, a Budapest-Belgrád vasútvonal mellé építik a repteret? Vagy Budapest - Szolnok - Szeged - Belgrád vasútvonal lesz a fővonal?

 

A Budapest–Belgrád vasútvonal részeként 2022-re tervezik a ferihegyi repülőtérre vezető vasútvonalat, amely 22 kilométer hosszú lesz, és hét kilométeren keresztül a föld alatt vezet majd – írta a Magyar Idők.

 

A link se semmi:

 

http://www.tovabb18.hu/masodikok-lettek-a-keruleti-rendorok-a-bunugyi-technikai-versenyen/

 

segélyvonókészülék Creative Commons License 2017.10.16 0 4 440569

A start "szolgáltatása" önmagáért beszél.

Azt nem kell, és nem is lehet magyarázni.

Ja, kicsit tényleg bulváros a "civilsajtó" hangvétele, de lényegében ül.

Az ilyen rabló szövegnek, hogy "ez nem vereség, csak a frontvonal kiegyenesítése, meg taktikai visszavonulás" meg má' száz éve sem hitt senki.

 

Ami sz.r volt, az is marad, amin az utóbbi években sikerült valamit hozni, azt meg jól szétverik. Mindezt továbbra is versenyképtelen áron, átlagjúzernek megfizethetetlenül, vagy nevettségesen drágán. Akinek meg van rá pénze, az ennyiért árut is kap, nem ezt.

És mindehhez a legvérforralóbb a stílus. Fent is, lent is. Tisztelet a kivételnek.

 

Azt szeretném egyszer megérni, hogy ha a pénztárnál vett jegyemben a kalauz kifogást talál, akkor nem nekem adja elő a díjszabást A-tól Z-ig, és nem engem büntet meg, hanem először konzultál a pénztárral.

Mert még odáig sem jutottunk el, hogy a vasút által eladott jegyért a vasút áll jót, nem meg az utas. Meg szerintem nem is fogunk.

Előzmény: seadxdx (440565)
Abymot Creative Commons License 2017.10.16 0 2 440568

Reagálás a "reagálás"-ra:

 

"lehetőség lesz emelt sebességű közlekedésre, ezeknek köszönhetően szét lehet választani egy-egy vonal esetében az IC- és a gyorsvonati rendszert két kétórás ütemekre. Kínálati csökkenés nem lenne, a vasúttársaság azonban a legjobban szeretné kihasználni a kedvezőbb közlekedési lehetőségeket és feltételeket."

 

Ha leírták volna, hogy a gyorsvonatok és a "szétválasztott" IC vonatok továbbra is a jelenlegi díjszabással (változatlan felárral illetve felármentes szakaszokkal) lesznek igénybe vehetők, akkor engem meggyőztek volna.

 

"Hangsúlyozni szeretnénk, hogy a START Klub Kártyacsalád nem szűnik meg, hanem menetrendváltástól megújul."

 

Ha leírták volna, hogy ez a "megújulás" nem jelenti a jelenlegi kedvezmények megnyirbálását, és/vagy a kártyák árának emelését, akkor engem meggyőztek volna.

Előzmény: seadxdx (440565)
Lovrin Creative Commons License 2017.10.16 0 3 440567

Hatalmas pirospont a blogoknak az összehangolt akcióért, jó látni hogy együtt tudják mozgósítani erejüket az utasok érdekében.

Sajnos egy picit bulvárra vették azzal hogy összeomlásról beszéltek, pedig az nem lesz, csak szépen lassan csúszik le a színvonal évről évre. De mindenképpen hasznos figyelemfelkeltő akció volt. Még az is kiderült, hogy a Start kommunikációs osztálya 90 napnál hamarabb is képes válaszolni :)

 

 

 

A MÁV-START minden esetben haladéktalanul tájékoztatja az utasokat az őket érintő lépésekről 

Khmm, az utolsó pillanatokban, a honlapja hátsó zugaiban, valahol jól elrejtve...

Előzmény: seadxdx (440565)
zjakabfi Creative Commons License 2017.10.16 0 0 440566

Nyilván a kiszivárgott tervek szerint a vádak egy része nem igaz, de nem győzött meg a cáfolat sem.

 

Előzmény: seadxdx (440565)
seadxdx Creative Commons License 2017.10.16 0 1 440565

A mai blogok vs. MÁV adok-kapokról kinek mi a véleménye?

 

http://www.regionalbahn.hu/2017/10/osszeomlas-fele-halad-mav-start.html

https://www.mavcsoport.hu/mav-csoport/reagalas-egyes-mediumokban-megjelent-valotlan-hiresztelesekre

 

Mindkettő oldalnak egyszerre van igaza egyes részekben, de mindketten elmennek egyes dolgok mellett.

Hamster Creative Commons License 2017.10.16 0 1 440564

Csak úgy vasútfotómánkodás-lelkesedés:

 

Többszekciós villanymozdonyok Szlovákiában

Rollende Landstrasse Creative Commons License 2017.10.15 0 0 440563

Legalább senki se mondhatja, hogy a kutyát se érdekli...

Előzmény: hmsoft (440562)
hmsoft Creative Commons License 2017.10.15 0 1 440562

Régen lovas ment a vonat előtt, most meg... (a poén a videó végén van)

hm

zjakabfi Creative Commons License 2017.10.15 0 0 440561

2001 májusában volt menetrendváltás, onnantól ment a Dráva és Citadella (új vonatként) arra.

Ez a menetrend 2002 decemberéig volt érvényes 1,5 évig, de  2002 nyarán kiadtak egy egységes szerkezetűt.

 

Előzmény: f_k (440554)
attus germanicus Creative Commons License 2017.10.14 0 2 440560

Egy ilyen LINT 41 pár percnyivel arrébb, a wormsi pályaudvaron.

Mellette a másik vágányon egy LINT 54 pihen. Ez (nem árulok el nagy titkot) 13 méterrel hosszabb, nem Jakobs-forgóvázas, hanem két önálló kocsirészből áll. 

Előzmény: GOLAZ111 (440552)
GOLAZ111 Creative Commons License 2017.10.14 0 0 440559

Kimehetsz, olyan 100 km - re van a charleroi fapados reptértől, hétvégén ekkora távolság Belgiumban kb 11 euro. 

Előzmény: bakter72 (440553)
v_peti Creative Commons License 2017.10.14 0 0 440558

A konkrét oldalra 404-et írt ki, de a főoaldal rendesen bejött.

Előzmény: f_k (440555)
v_peti Creative Commons License 2017.10.14 0 0 440557

Még valamit. Az indulási jegyzéken (a sárga/fehér) plakátokon a módosított időpontok szerepeltek, ez is megzavart!

Előzmény: v_peti (440551)
v_peti Creative Commons License 2017.10.14 0 1 440556

Megvan, csak elő kéne keresnem. Ez már egy pót-pótlék volt, úgy rémlik, mert decemberben kijött egy vastagabb pótlék is, mert vagy akkor volt a villamosítás befejezése Szombathely felé vagy akkor volt a másfél éves menetrend, és egy pótlékot akkor adtak ki.

Előzmény: f_k (440554)
f_k Creative Commons License 2017.10.14 0 0 440555

www.albertbahn.hu/magyar/vasutfotok/magyarorszag/25-zalaegerszeg-orihodos/

 

2000.12.18 Zalalövő -Bajánsenye

2001.05.17 a Szlovén rész megnyitása

Előzmény: f_k (440554)
f_k Creative Commons License 2017.10.14 0 0 440554

A Magyar-Szlovén vasút megnyitása kapcsán kérdezném, hogy megvan e  neked az a menetrendi pótlék ami a Zazalövő - Bajánsenye közti közlekedésről szól? kb. 2000 körül...

Korábban valahol mintha Te tetted volna be...

Érdekel az is, hogy a konkrét határátmenet mikor nyílt meg ill. mikor lett átadva és van menetrendszerinti közlekedés Murska Sobota és Hodos között a Szlovén oldalon.

Köszi.

 

Előzmény: v_peti (440551)
bakter72 Creative Commons License 2017.10.14 0 1 440553

Ha én ide kimehetnék "lomizni"!

 

Előzmény: GOLAZ111 (440552)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!