Az épület háta mögött felrobbant a gázpalack. A tégla nem olyan gyúlékony, ellenben a fa tetőszerkezet igen... Szerencsére a tűzoltók hamar érkeztek a diorámára... :-)
Én nyugodt vagyok. :-) Csak furcsálltam a kialakult helyzetet. Egyébként, ha egy széntablettát porrá őröltök, és abba belenyomjátok a ház oldalát, majd egy égő gyufa fölött két-háromszor, lendületes mozdulattokkal áthúzzátok, akkor olyan lesz, mintha pár méterre tőle felrobbant volna egy gázpalack. Holnapra megkeresem a fotót.
Én TT vagonkereket használtam a FAV maketthez, 8mm-es, csak tengelyt kell cserélni a nyomtávmódosításhoz. A Zzemokinál 100 Ft/tengely, csak ők most zárva vannak a hónap végééig, neked gondolom most kell.
Tramwaytagra úgy tűnik mi is megyünk, azon filózok nagyban, hogy vennék egy Vigi BKV 2624-es építőkészletet, de a hajtást a Hallingtól rendelném meg hozzá (57-er antrieb nevezetű hajtás nincs a WL-nél asszem)+ még egy hajtást egy saját építésű Schlick-be, a pótokat meg én csinálnám meg hozzájuk és így kiadnának két Váci úti szerelvényt. Meg van egy Halling E1 hajtásom amiből vagy két Stuka vagy egy Tátra pár, vagy egy ICS lenne. WL vagy Vigi modellekből szármzó (vagy valamilyen más 8 vagy 9 mm átmérőjű) műanyag kerekek érdekelnének, ha van valakinek.
Az lenne a kérdésem, hogy a Vigi féle építőkészletekben lévő ütközők a Halling féle magnetkupplungok vagy csak úgy néznek ki? Valamint a Wiener Liniennél kapható hajtások a Hallingtól származnak-e, és a Vigi oldalán kintlévő 12000-14000 Ft-os árak valósak-e, mert nekem nagyon nagynak tűnik az árrés.
Bausatz zum ULF Typ B = Középrész a kicsi ("A") ULF-hoz hogy nagy legyen Triebwagen ULF = Kicsi ULF ( ahogy tetszik az "A" típusú) ULF mit Werbeaufschrift = Reklámközéprészes ULF ( asszem az is "kicsi" Motor für ULF = ULF-hoz motor
Echte ha motorosat akarsz ,akkor ha jól számolom akkor 49+29 Juró De akiknek van motoros,azok majd kijavítják a hsz-em,ha kell.
Képen jobban néz ki mint amikor a kezedbe veszed. Amúgy nem rossz. Nekem a sima motornéküli van. Talán motorral jobb mert az egy kis plusz súly neki. Így motor nélkül ha tolod a pályán kicsit nyikorog meg nem megy olyan szépen.
U3 Simmeringtől a 6-os, vagy 71-es villamossal, illetve közvetlenül egész a főműhelyig a nosztaligákkal lehet eljutni. A 6-os meg érinti a Westbahnhofot is, ha valaki vonattal jön.