Keresés

Részletes keresés

elemes2 Creative Commons License 2008.05.05 0 0 10611
persze, láttam a cikk végén az aláírását, csak élcelődtem. nyugodtan leírhatja, következmények nélküli országban élünk. az persze lehet, hogy ő megüti a bokáját, de a leírt jelenségekre nézve nem lesz következmény.
Előzmény: strangerr (10610)
strangerr Creative Commons License 2008.05.05 0 0 10610
Szerintem éppen hogy nem... Nem a tartalom a nagy dolog (az eléggé evidens), hanem, hogy le meri írni...
Előzmény: elemes2 (10609)
elemes2 Creative Commons License 2008.05.05 0 0 10609
látszik, hogy laikus a faszi.
Előzmény: strangerr (10608)
strangerr Creative Commons License 2008.05.05 0 0 10608
Miért nem lepödtem meg a cikk szerzőjén...:) emlékeztek a pasi régebbi cikkeire?
Előzmény: Törölt nick (10602)
Fricy Creative Commons License 2008.05.05 0 0 10607
Még nincs döntés róla.
Előzmény: M43 (10606)
M43 Creative Commons License 2008.05.05 0 0 10606
Az M4 végül ejus pénzből épül, ugye?
Előzmény: Törölt nick (10605)
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.05 0 0 10605

monnyuk annak is érdekelne a pszichoszomatikus magyarázata, hogyaz vajon mié van, hogy az M6ot alig fikázza valaki, míg az M4 fikázása igen nagy népszerűségnek örvend...

 

pedig a 2 projekt igen hasonló: qrva sokba kerülnek, és egyelőre vannak fontosabb feladatok is...

 

(persze lehet, hogy szimplán az az oka, hogy a míg tömegközlekedéshez mindenki ért, addig útügyileg csak igen kevesen rendelkeznek a megfelelő szakismeretekkel... :-)))

Előzmény: M43 (10603)
M43 Creative Commons License 2008.05.05 0 0 10604
Persze ez alól szép kivétel az M0 északi híd, ami nagyon köll, de nem tartozik az EU által támogatható projectek közé (u.e M 10/11-es közti szakasza).
Előzmény: M43 (10603)
M43 Creative Commons License 2008.05.05 0 0 10603
Az eccerű paraszti logika valahol azt súgja, hogy szinte kizárólag EUs támogatású ap-kat/utakat kellett volna/kellene építeni, a többi meg hagyni a p*csába, vagy ha nagyon köll, félap-ként megépíteni.
Előzmény: Törölt nick (10602)
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.05 0 0 10602
elemes2 Creative Commons License 2008.05.05 0 0 10601
akkor meg simán csak bemásolták a sajtóanyagban szereplő legeket. de ez volt az utolsó ötletem.
Előzmény: kese123 (10598)
chexum Creative Commons License 2008.05.04 0 0 10600
ÉM0híd statrep

Nem rossz, de meg van tiltva nekik, hogy Újpest/Káposztás/Dunakeszi felé fénykézzenek; esetleg csak Buda felé van kilátás? Vagy rosszul láttam, és az egész képsor csak Újpestről szól? :)
Előzmény: Törölt nick (10586)
M43 Creative Commons License 2008.05.04 0 0 10599
Ilyenje meg az M0D felautopalyahidjanak is van.
Előzmény: elemes2 (10596)
kese123 Creative Commons License 2008.05.04 0 0 10598
De van.
Előzmény: elemes2 (10596)
mzdude Creative Commons License 2008.05.04 0 0 10597
A hétvégén tettünk egy kört. Tapasztalatok:
- Az M7 balcsi felőli részén már a sávok is fel vannak festve. Jó lenne, ha az elkészült részt átadnák, amint lehet.
- A Kanizsa felé eső részen még komplett felüljárók hiányoznak, sok helyen csak a földmunka készült el.
- Az M6-ost kerülje, aki teheti. A gyönyörűséges körforgalomrendszernek és a lámpáknak hála dugó volt az M6 végétől egészen Érdig, valamint Nagytéténynél is az M0 leágazó előtt.
elemes2 Creative Commons License 2008.05.04 0 0 10596
gondolom azon nincs gyalogjárda és kerékpárút.
Előzmény: kese123 (10591)
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.04 0 0 10595

És a Pentele híd miért nem teljes szélességű autópályahíd?

 

a dúj híd esetében sokkal inkább az a kérdés, hogy miért nem teljes szélességű autópályahíd?  :-)))

Előzmény: kese123 (10591)
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.04 0 0 10594

meg asse, mennyire fogja agglomeracios forgalomban forgalombiztonsagilag megallni a helyet a tervezett alagut-lancolat....

 

hát ja.

ugyanis amellett, hogy péznemszámítot jáccunk, a forgalom biztonság sem elhanyagolható szempont...

és az alagút ebből a szempontból is elég kedvezőtlen műtárgy...

Előzmény: M43 (10592)
M43 Creative Commons License 2008.05.04 0 0 10593
Pont ez volt a szoveg a dunaujvarosi hidnal is (Mo. elso valodi autopalyahidja), a leallosav forgalmi savva konvertalasa nelkuli sztorival.
Előzmény: kese123 (10591)
M43 Creative Commons License 2008.05.04 0 0 10592
Ebben azert lehet valami... Ha mar az alagutaknal tartunk, feltuno Csehorszag 2 evtizede tamadt alagutepitesi hajlama, foleg Praga kulso/belso korgyurujenek vonatkozasaban - nem tudom, mennyit lehetett volna/lehetne felszini vezetessel kivaltani (foleg a kulson), meg asse, mennyire fogja agglomeracios forgalomban forgalombiztonsagilag megallni a helyet a tervezett alagut-lancolat.
Előzmény: elemes2 (10575)
kese123 Creative Commons License 2008.05.04 0 0 10591
A pókemberes cikkből: "A Megyeri híd szinte minden szempontból a legek hídja lesz. Ez az ország első teljes szélességű, kétszer két sávos, plusz leállósávos – ez, ha a forgalomterhelés indokolja, harmadik sávvá alakítható lesz –, plusz gyalogjárdás és kerékpárutas autópályahídja."
És a Pentele híd miért nem teljes szélességű autópályahíd?
BA123 Creative Commons License 2008.05.04 0 0 10590
Ez szerintem nem pénzkérdés. Nem olcsó megoldást kell keresni, hanem jót. Egyébként nem hiszem hogy drágább lenne, mint az engedélyezésre esélye M0Ny, és mivel nem érintené a tájvédelmi körzetet, valamivel egyszerűbb lenne engedélyezni is. Vagy legelábbis lenne esélye egy engedélyezésre...

A négysávos rakpart az egyértelműen zsákutca. Egyrészt iszonyú lenne ha a Dunához nem lehetne hozzáférni (ma is elég nehéz), de erről már sokan és sokszor...
Közlekedési szempontból meg szerintem azért zsákutca a rakpart bővítése, mert a város közepán van, és át kell menni a városon ahoz hogy elérd.

Ha a vasút helyén haladna a gyorforgalmi, akkor nem kellene átverekedni Dél-Budán, a Budaörsi egyből befutna a Gellért-hegynél. Az észak-budai kapcsolat elég problémás. Viszont ha a Délitől a Nyugatiig a sokat emlegetett vasúti alagútat nagyobb keresztmetszettel építenék meg, és elférne az emeleten az út, alatta pedig a vasút, akkor ez besegítene a pest-buda napi ingázásba is, és bekötné a Váci utat és az M3-at. Az észak-budai kapcsolatra nem tudok más megoldást, mint egy újabb alagút a Rózsa domb alatt, a Bécsi út-Vörösvári út kereszteződéséig. Innen a Szentendrei helyett az átépített Kunigunda utcán lehetne elérni az északi régiót, így sokat csökkenne Óbuda központjában is a forgalom. és jó kapcsolatot kapna egy ipari körzet.

Ennél viszont egy fokkal jobb lenne a hosszabb alagút, a hegyek alatt. Ez már a Petőfi laktanyánál befutna a Sas-hegy alá. Könnyen el lehetne érni a Petőfi hídről, a Lágymányosiról, és a további déli hidak is beköthetőek rá. Kijárata lehetne a Farkasrét környékén, a Szilágyi Erzsébet fasoron a János kórháznál, esetleg a Szépvölgyi úton is, és ugyanúgy a Vörösvári-Bécsi kereszteződésénél végződne. Nem kezelné a pest-buda belvárosi forgalmat, csak ha külön megépítenénk a Déli-Nyugati alagutat, de valamivel jobban kapcsolódna a Hungáriához, és a Körvasúti körúthoz, és sokat segítene a Moszkván, és az egész budai belvároson, mert addig el sem jutna a forgalom. Ez nagyon hasonló megoldás a prágaihoz.

Előzmény: Törölt nick (10585)
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.04 0 0 10589

egyáltalán nem.

 

nem azt mondtam, hogy miért vannak zöld előírások, hanem azt kérdeztem, hogy ezek objektíven értelmezhetőek-e, és lehet-e úgy tervet készíteni, hogy az tuti (=1000%) megfeleljen ezeknek, vagy lutri az egész, azon múlik, hogy a zöldbürökrata milyen lábbal kelt fel?

 

 

pl.:

belekezdtek a 71es badacsony elkerülőbe, megcsinálták a középső 3adát.

 

erre mit olvasok a közop projekt-statrepben?

 

hogy a befejezést nem támogassa a zöldbürokrata sóhivatal, merthogy az ott NP és ott felmérhetetlen károkat okozna ez az út (ill. a forgalom, mert út most is van, csak igen gyatra 20adrangú xar...)

 

esetleg fel kellene állítani egy embervédelmi hatóságot is, amelyik a forgalmas átkelési szakaszokkal súlytott humán populációk érdekeit védené...

Előzmény: Rooger Preed (10587)
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.04 0 0 10588

Jani!

 

az a 80m inkább 100m lesz... (több helyen, elég következetesen 80nak van írva...)

 

ráadásul ez csak a pilonmagasság, erre még rájön a pillér kb. 10m-e, úgyhogy a víz feletti magasság a pilon tetején úgy 110m körül van...

 

Előzmény: Törölt nick (10586)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.05.04 0 0 10587

"most, hogy mondod, felmerült bennem a kérdés, hogy ezek a (zöld)6óságok vajon objektív előírások alapján véleményezik a terveket, vagy csak úgy pofára megy a dolog..."

 

Ez szerintem az a kérdés, hogy most mindent leszarunk és a pénzátrcánk szerint optimalizáljuk a nyomvonalat, vagy figyelembe veszünk egyéb tényezőket is.

Előzmény: Törölt nick (10585)
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.04 0 0 10586
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.04 0 0 10585

Megoldható lenne mégkevesebb alagúttal is, de nincs az a hatóság aki ilyen tervek alapján ezt a pályát engedélyeztetné.

 

most, hogy mondod, felmerült bennem a kérdés, hogy ezek a (zöld)6óságok vajon objektív előírások alapján véleményezik a terveket, vagy csak úgy pofára megy a dolog...

 

(mert iszonyúbrutális fasságokkal szoktak vétózni...)

 

Szerintem ezt a pályát a városon belül kellene megoldani.

 

ez is egy lehetséges megoldás: a 4sávos rakparti gyorsforgalmi.

dehátugye ez is el van vetve, valamilyen világökörségi hivatkozással...

 

ha valahol a Rózsadomb, Sas-hegy vonalon futna...

 

ez sokkal húzósabb lenne: hosszabb TV keresztezés, több alagút...

 

vagy a Déli vágányainak a helyén fedetten...

 

miért fel akarják számolni a délit???

ok, a déli kapcsolat megvan az M1/M7-tel.

de észak felé hogyan vezeted tovább?

Előzmény: BA123 (10579)
AcidMan Creative Commons License 2008.05.03 0 0 10584
Decemberben voltam, és ahogy írtam, már a táblák is kint voltak a le/felhajtókon, szal sztem is már simán kész lehet.
Előzmény: kese123 (10583)
kese123 Creative Commons License 2008.05.03 0 0 10583
Úgy tudom ott 2x2. Egyébként milyen készültségi állapotban van? - Tavaly úgy saccoltam mostanra lassan kb át kéne adni.
Előzmény: AcidMan (10582)
AcidMan Creative Commons License 2008.05.03 0 0 10582
Erről az autópályának minősített dologról eszembe jut egy kedves story a szlovén törvényhozókkal kapcsolatban. A Muraszombat-Lendva-Pince (tornyiszentmiklós) gyorforgalmi paraméterei eredetileg nem feleltek volna meg az ap-s kritériumoknak, de nem akartak csak vaczak autóút vonalakat a térképre, ezért inkább újrafogalmazták, hogy Szlovéniában mi is számít ap.-nak. :-)
(A sávszélességekből spóroltak el egy keveset.)
Nem tudom, hogy ezzel a probléma megoldódott-e, mert télen jártam Lendván az épülő pálya mellett, és arra "csak" autóutat jelző táblákat raktak. Bár lehet, hogy a határ közelében eredetileg is csak autóutat akartak - mert nálunk is többnyire csak félpálya az M70 - sajna nem láttam rá a kocsiból az épülő pályára, hogy mennyi sáv az annyi.
Előzmény: elemes2 (10581)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!