Ja. 8,5 liter, múlt szombati M7, néha 140, néha 70 a bedugult forgalomban, átlag 110 km/h. Automata váltóval.
Manuális váltóval ez úgy 7,8 liter körül lenne. Akkor hogy is van ez, egy turbós "downsizing" motor mennyivel lenne takarékosabb, ekkora tömegű kocsit aut. váltóval ilyen körülmények között mozgatva??
Ha már felmerül a dpf is mint a tűz kiinduló pontja, pont ma néztem /láttam egy videót ahol egy ford focuson vállt annyira kontrollálatlanná a természetes regenerálás hogy megolvadt és összeégett körülötte a kábelkorbács. Eredmény, hogy a teljes biztosíték táblában kivágott mindent a légzsák vezérlő egysége bekapcsolt és kiverte a szélvédőt is.
Az 9 személyes, az eggyel kisebb Sharanban van 7 ülés. No de egy Saabos nem vesz ilyen egyszerűen szervizelhető technikát, amihez viszonylag occsó az alkatrész.. Korzo is Discoveryt vett. :-)