vegig tekergettem a wg allitot 0.5-2.5V kozt fel voltonkent.
0.5V allasnal csak egy hibat dobott vissza, (a ketto helyet ) de ugyanugy limp modeba allt minden allasnal.
aztan googliztam egy kicsit.
run a software update.
With battery support connected I followed the on-screen prompts until the new calibration file was fully installed. With the RPM raised for a longer period of time the fault did not reoccur.
Müszerfalon állandó hibaüzenet kb " Motor failer".., " Service" lámpa állandó világitott.., Egy db állando hibakód., sajnos nem emlékszem pontosan de egyértelmüen hibás kapacitor- ra hivatkozott.
Egyébbkénnt minden normálisan müködött., csak nagyon zavarták az ügyfelet a hibajelzések..,
Doblemez lebontás es kondin feszméres után megálltunk...,tovább nem is méricskéltünk stb- stb...,Esetleges kóltségek felmerülése után boritékolva lett.., amit annyira nem is bántunk...
Szia mi volt a hibajelenség,azért is kérdezem,Mert a kezemalatt idén 3 ilyen renszerû Peugeot feszültségbezérlövserével megjavult a töltésu hiba,aksi oldalán van 1 fekete biztositék egység és az a feszvezérlö.a hiba jelenség,tultöltés,alacsontöltés abs,hiba,ûllesfutés,ablaktörlöhiba,stb,stb
Ez volt az ominózus inditogeneratoros/ kondenzátoros Start/Stopos Citr.C4 - s esetünk.., hibakódszerint Capacitor hibás volt.., 0V volt mérhetö a kondin az elvárható 5V helyett... nem tudni hogy kondi hiba , vagy pl vezérlõje hiba miatt..., passzoltuk több ok miatt a tovabblépést...
Megtaláltam egy jó kis itinert ehez a csodabogárhoz.., csak igy sikerúlt feltöltenem
megvolt szorulva wg.. szvsz az nem fake hiba volt."
Azt vágom.
Azért kérdeztem,milyen labda/poti kombó van rajta,mert én 2-ből 2vel szívtam.És kénytelen voltam barbár módszerrel faragni rajta-és csodák csodájára rögtön jó lett.
Nem mondom,hogy nálad is ilyen van,csak leírtam én mivel szívtam.
Esetleg egy vákumpumpával szívd meg a labdát és multival/szkóppal figyeld,hogy a hirtelen elengedett vákumra azonnal leesik-e a fesz?
Vákumlabdát is cserélted potival együtt a turbóval?
Valami (már nem emlékszem milyen)féle ford szivatott hasonló hibával.
Ott eredetileg csak a poti döglött meg a labda hátulján.
2 másik került rá,egyikkel az első felpörgetés után tiltott,a másodikkal csak sokszor...
Persze a potikat rádugva élő adatban/mért fesz. is jól működött mindkettőnél.
A megoldás ott rejlett,hogy miután becsavartam a helyére,kissé összenyomta a vákumlabda,miután lehúztam a 3 csavart. És miután vissza kellett volna szabályoznia, nem/lassabban jött csak ki a poti tengelye a szorulástól.
P2563, es P2598 tarolt hibak. (wg position open/close stuck )
wastegate tengely kemenyen megvan szorulva.
elso fejezet.
kap uj (felujitott ) turbot.
tanitva is fel lett.
3-4 koverebb gazra a ket fenti hibat vissza irja uresben berregve, es menetkozben is .
mindig.
ekkor tiltja a wg kivezerlest, es az egr-t.
engine off/onra tarolt hibak maradnak, de van ujra kivezerles a kovetkezo tiltasig.
tarolt hibak allo, es jaro motornal is torolhetoek.
ezer dolog ellenorizve, nem stabil wg pos. jel miatt jon az uj/abb/ turbo . (0.2V diff zart wg-nel )
wg pos ~95%. wg pos 1.5-1.7V zarva.
max nyomas 1.5bar. wg csendben van..nem szabalyoz.
masodik fejezet.
2nd turbo megjon .
felrak, fel illeszt.
a ket fenti kod torolheto, nem jon vissza uresben berregve.
latszolag minden fasza > uresben.
jon viszont uj hiba.
random P2565.
ez csak jaro motornal torolheto!
menetkozben mindharom hiba vissza jon.
engine off/onra tiltva marad a wg/egr kivezerles.
wg pos ~95%. wg pos 2.6V zarva.
max nyomas 2.3bar. itt bele is szabalyoz a wg, ha epp nincs tiltas alatt.
tadam.
verjuk bele amit bele lehet.
3rd turbo jon este.
csak radug, wg pos 1.9V zarva.
(anyadat. )
-------------------
a wg pos sensor feed stabil 4.99V . a ground is stabil.
2nd turbot probaltuk allitgatni.. cirka 1.1V es 1.9V kozt.. ( deahulyegyerekorra benne van, es onallo hulye, magatol csavargat hogy szolna mit merre ) nem tul sok sikerrel.
----------
szivargas. map , maf, egr, vacuum, .. pok a sarokban. minden ott van ahol lennie kell.
Relézett., egy relé a gyorsnak-- egy relé a lassunak..,A relék átcserélése nem hozott eredményt..., sajnos elmulasztottam ellenőrizni pl multiméterrel hogy mi van a ventillátorrelé vezérlöszálán , amikor még põrög a ventillátor ,noha a viz már lehült..., esetleg pl valami maradékfeszúltség behuzva tudja tartani ventillátorrelét...,gondoltam egy motor ECU hibára vagy valami klima bekavarásra is....