Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

hubo44 Creative Commons License 2009.12.08 0 0 7518
Holnap meg nezem neked aňoš oldal kel.
Előzmény: daVeFR (7517)
daVeFR Creative Commons License 2009.12.08 0 0 7517
Hol vehető ez át és milyen cigi legyen? :)
Előzmény: hubo44 (7515)
norbi33 Creative Commons License 2009.12.08 0 0 7516
Köszönöm a válaszokat. Eddig csak kétszer észleltem hogy nem reagál a gázadásra, de akkor szinte egyálatalán nem és elindulni is alig sikerült. De az utóbbi napokban megint minden ok. Remélem nem is lesz újra! Majd kiderül.
hubo44 Creative Commons License 2009.12.08 0 0 7515
Nekem lehetne a padlošon. Bal vad job nem tudom de 2-3 darab van. Iňden adom vad ed doboz cigi mert udiš a kukaba kerulnek.
Előzmény: daVeFR (7514)
daVeFR Creative Commons License 2009.12.08 0 0 7514
Felicia II, ofkósz
Előzmény: daVeFR (7513)
daVeFR Creative Commons License 2009.12.08 0 0 7513

Sziasztok!

 

Ha van valakinek feleslegessé vált jobb első oldalüvege (a nagy, leengedhető), akkor reális áron megvenném.

tomi 01 Creative Commons License 2009.12.08 0 0 7512
nekem hidegen 1000 körül van az alapjárat és ahogy melegszik ugy megy vissza 750 körülire de ha hidegen csak beinditom ugyan egy reagál mint melegen-- arra nem tudtok valami mért ingadozik az alapjáratom csak picit de elég ahhoz hogy rezegjen minden folytószelep tisztitás után nemlet alapbeálitás csinálva
Epeter01 Creative Commons License 2009.12.08 0 0 7511

Uraim!

 

Én kérek elnézést, mert oktalanul, autószerelő végzetséggel, azt gondoltam, hogy értek a tanult szakmámhoz, de bebizonyítottátok, hogy nem így van.

Hiába tanultam meg a szakmát, és dolgoztam autószerelőként évekig, kiderült, hogy elpocsékolt idő volt.

 

Megyek és kardomba dőlök.

daVeFR Creative Commons License 2009.12.08 0 0 7510

Ez általában azért van, mert a beporlasztott üzemanyag kicsapódik a henger hideg falán és nem tud rendesen égni.

 

MPI (ha erről van szó). Gyakorlatilag a szívószelepre fecskendez, az és a hengerfal (itt zajlik az égés, másodpercenként sok -> forróság) eléggé nem hideg már néhány mp után. Nyilván még nem tökéletes a hengerben az üzemanyag-levegő homogenitás, de a kicsapódást kétlem.

Persze az olaj még sűrű, stb. és az égés sem egészen tökéletes, tehát lustább a rendszer, de az semmiképp nem normális, ha nem reagál a gázra.

 

Nyilván épeszű ember nem forgatja tiltásba indítás után fél nanosecundummal, de beindítom, bekötöm magam és indulok néha. Gond nélkül.

 

Nekem félalkesz üzemmódban van az a vicces jelenség, hogy kb. 70 foknál változtat valamit a motor management (vagy ekkor nyitja a hideg levegőnek az utat a légszűrőházban a termosztátos csappantjú, vagy a befecskendezési dúsítást itt veszi vissza a rendszer, vagy más), és ekkor ha nagyon kis gázzal haladok (pl. 60-al a Hungárián reggel 5-ben, akkor "megcsuklik" a motor egy fél pillanatra. Rögtön utána minden tökéletes megint. Tiszta benzinnel nem csinálja.

Előzmény: svgyula (7509)
svgyula Creative Commons License 2009.12.08 0 0 7509
A gázadás szerintem az autómata szivató működésének zavara okozhatja. Az enyém az indítás után azonnal reagál a gázadásra persze megfelelő ellenszolgáltatás (benzinkút bekötve) fejében, mert akkor rendesen zabál ha nyomom neki.
Előzmény: Epeter01 (7504)
svgyula Creative Commons License 2009.12.08 0 0 7508
Hali! Az a helyzet hogy hidegen kb 1000 és a hőmérséklet emelkedésével csőkken vissza 700-800 körülire!! Tehát hidegen mindig magasabb.
Előzmény: norbi33 (7505)
Epeter01 Creative Commons License 2009.12.08 0 0 7507

Ez nálam majdnem minden hidegindításnál megvan.

Reggel meg este (napközben is csak áll és hűl a kocsi), de mire az utca végére érek 2-3 perc, már minden OK. De ha ennyit várok, pl járó motornál vakargatom a jeget az ablakról, akkor induláskor már megy rendesen

Ez általában azért van, mert a beporlasztott üzemanyag kicsapódik a henger hideg falán és nem tud rendesen égni.

Lehet hogy nem ártana egy garnitúra új gyertya. Én a gyáriakat használom, és min. 85 ezer van bennük. (de inkább 100 ezer)

Előzmény: norbi33 (7505)
tux4 Creative Commons License 2009.12.08 0 0 7506
Sziasztok!
Eltörték a csomagtérajtó nyomógombját, ezért valahonnan újat vagy bontottat kell majd szereznem.
Erre gondolok:

6U0827571


Két kérdésem lenne ezzel kapcsolatban:

1. Van e valakinek tapasztalata az utángyártott illetve a gyári zárral kapcsolatban érdemes megvenni az utángyártottat vagy valami nagy különbség van a kettő között?

2. Olvastam elvileg itt régebben, hogy az új zárat átlehet állítani a régi kulcshoz, és utána már azzal nyitni-zárni. Ha ez igaz, erről egy kicsit bővebben ha lehet tudna valaki mondani valamit? Hol lehetne, illetve hogy is lehetne megcsinálni?

Köszi.
Gergő
norbi33 Creative Commons License 2009.12.08 0 0 7505
Akkor jó! De az elmúlt kb 5 indításból kétszer is előfordult hogy hiába nyomtam a gázt nem pörgött. Pár perc után sikerült csak. Na ez már gond szerintem.
Előzmény: Epeter01 (7504)
Epeter01 Creative Commons License 2009.12.08 0 0 7504

Ha jó a kocsi akkor hidegen is annyi az alapjárat mint melegen...

Az hogy téli hidegben (amíg hideg a motor) nehezen pörög fel, az is természetes.

Persze ha egyáltalán nem reagál a gázadásra az már gond

Előzmény: norbi33 (7503)
norbi33 Creative Commons License 2009.12.08 0 0 7503
Sziasztok!
Mennyinek kellene lennie a alapjáratnak hideg indításkor? Mert én nem nagyon látok különbséget nyárhoz képest. Most 700-800 körül van. ÉS néha nem reagál a gázadásra se, csak alapjáraton megy.
svgyula Creative Commons License 2009.12.08 0 0 7502
Hali! Agyalni lehet rajta de szerinted a géped a kopott belsővel elbírja a plusz 20-30 lóerőt? és ha elbírja meddig 1-2 ezer km? És mekkora lessz a fogyasztása?Ez neked megéri? Szerintem a fő kérdések és számítások ezek legyenek és ne a technikai oldalon. Megcsinálni mindent lehet de egyszerűbb venni egy másik autót ami nagyobb teljesítményű.
Előzmény: D.C game (7497)
KLALYOS Creative Commons License 2009.12.07 0 0 7501
Van egy nagyon jó Skoda szerelő a Nyilvessző utcában arra rábízhatod a Feliciádat !
Előzmény: Törölt nick (7498)
stemplis Creative Commons License 2009.12.07 0 0 7500
Szerintem felesleges ezen agyalogni...
Előzmény: D.C game (7497)
Epeter01 Creative Commons License 2009.12.07 0 0 7499
Az oldalmerevítőt már a favorit második szériájától beépítik mindegyikbe
Előzmény: PeterStyle (7494)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.07 0 0 7498
Szevasz Mester!

Engem érdekelne ez a Tomi. A XVI. kerben lakom és a XVII.-ben dolgozom.
Keresek egy megbízható szerelőt, akire rábízhatom a Felicsitámat!

Előre is köszi!
Előzmény: daVeFR (7473)
D.C game Creative Commons License 2009.12.07 0 0 7497

Hai tudtok olyan 1,3-ast amibe bele integrálták a turbót?

Erőteljesen agyalok rajta és kéne valaki akitől ötletet lehet lopni.

Mert ahogy utána jártam nem lessz egyszerű.

Sok a számitás meg minden.

Ezért jó lenne 1 minta amiről lehet kopintani.

svgyula Creative Commons License 2009.12.06 0 0 7496
Tizstelt Uraim ma tanultam megint valamit. Úgy két hete elkezdett rángatni hidegen a gép lehúzam a kábelt és melegen jó is volt, de hidegen egyre jobban rángatott . Ma délután rászánta magam és átnéztem az elektronikát és--- a rotor szétt volt esve a darabja benn volt az elosztó alján én ilyet még nem láttam. Kicseréltem és láss csodát megint megy mint a golyó.
stemplis Creative Commons License 2009.12.05 0 0 7495

Én úgy tudom, hogy ez mindegyiken van.

Előzmény: PeterStyle (7494)
PeterStyle Creative Commons License 2009.12.05 0 0 7494
És ez mindegyiken volt vagy típusfüggő ?
Előzmény: stemplis (7493)
stemplis Creative Commons License 2009.12.05 0 0 7493

Gyári tartozék az merevítőcső, meg a gumiszerű alvázvédelem is. 

 Ha nem sérül meg az alján ez az alvázvédelem, akkor soha nem fog elrohadni a padlólemez. Bár ha egyszer víz kerül alá, az sem tud kijönni alóla.

 

 

Előzmény: PeterStyle (7491)
daVeFR Creative Commons License 2009.12.05 0 0 7492
Hahó!
Megvettem ma a szűrőket és a gyertyát. Olaj már megvolt. Remélem, jövő héten össze tudjuk hozni a garázsozást!
Előzmény: Adm (7490)
PeterStyle Creative Commons License 2009.12.05 0 0 7491
Sziasztok ! Ma központizár szervíz közben érdekes dolgot vettem észre a verdán. Az ajtók belsejében acélcsöves merevítés van mind a négy ajtó középtájékán négy csavar rögzíti, ez gyári tartozéka a kocsinak vagy már utólagos szerelés eredménye? Aztán a kocsi alját teljes egészében egy gumiszerű redős réteg fedi ami a küszöb teljes felületén is rajta van, ugyanez az anyag van az ajtó ablakai között is, ez is gyárilag lehet rajta? A kocsi 97-es GLXi még a modellfrissítés előtti darab.
Adm Creative Commons License 2009.12.05 0 0 7490
Ha a vaznyulvanyok elmentek, akkor tenyleg inkabb csereld le, bar meg igy se biztos hogy megeri megcsinaltatni, tenyleg egyszerubb es jobb megoldas egy masik auto.

Amugy nem tudom, szerintem egyaltalan nem dragak az alkatreszek, inkabb a munkadijjal van a gond, az a draga.
Előzmény: KLALYOS (7488)
dts2001 Creative Commons License 2009.12.05 0 0 7489

Ne alkatrészeket keress. Vegyél egy komplett külföldi papíros autót.

Több felicia hirdetés is van fenn a neten.Ami nem kell belőle azt meg eladhatod,vagy megtartod az autót donornak.

Persze ha nem tudod tárolni a donor autót,akkor ez nem működik.

Előzmény: KLALYOS (7488)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!