Keresés

Részletes keresés

Andó Gergely Creative Commons License 2000.12.20 0 0 21560
Van egy olyan sanda gyanum, hogy a szlovén vonalon nem kérgjegyek vannak a pénztárban, pedig buli lenne.
Ma csak 15 percet ücsörögtem késés miatt Rákoson vonatra várva, azonban kezdem észrevenni, hogy már nem mindig szállok át vonatra, jó a busz+metró is, de legalább kaptam 2-es pótfüzetet.

Kellemes ünnepek mindenkinek!

Ifjuindy Creative Commons License 2000.12.20 0 0 21559
Feltűnt nektek, hogy a "postavonat" kocsijainak milyen mocskos a teteje, meg a forgóváza? Nem jutott már pénz szürke festékre....de víz meg kefe sincs?

Egyébként Szolnokon a külső vágányok valamelyikén láttam egy selejt szerelvényt, AB, B, Bdt kocsikkal :((((

Ja és ha emlékeztek, Püspökladányban állt egy ABmot(?). S 00.12.14 :((( 17-én már Debrecenben láttam a fűtőház előtt :(((

Mit szóltok a 3034-es MD-hez? 14-én az vitt 7215-el Btx 034-el. Külcsíny kifogástalan, 100-ason ment mint a golyó :)))

Pali

Ifjuindy Creative Commons License 2000.12.20 0 0 21558
Farsangi összejövetel: szerintem sem árta már végre egy közös programot csinálni, de szerintem nem vagyunk 100-an rendszeresek, max 40-en. Annyi hely meg bárhol van.
nohabot, V42 515-öt meg V432375(?)-öt elképzelem a jelmezükben... :))))))

Pali

Előzmény: hmsoft (21483)
nohab Creative Commons License 2000.12.20 0 0 21557
hmsoft 2000.12.20 10:13 (21516)

"A fővonali átrohanáshoz bérelni kell gépet."

egyszerű, nem is bérelni, hanem venni. Mégpedig Tapolcáról az összes M61-est, roncsokkal, miegymással együtt.

Egyszerű. Egyszerű? Van egy alapítványunk, két éve ezen dolgozunk, hogy valahogy megvehessünk/megmenthessünk egyet, hogy ne csak a nyugatról érkező vasútbarátok és a hazai jól menő cégek mehessenek péntek után NoHABbal, hanem egy non-profit túra keretében mindenki, akinek ezek e masinák jelentenek valamit. A két év alatt annyit (sem) értünk el, mint Norvégiában egy óra alatt. Segítesz?

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

Előzmény: hmsoft (21554)
modellező Creative Commons License 2000.12.20 0 0 21556
Tisztelt asztltársak!

Meg tudja-e valaki mondani, hogy a két "303" sorozatú gőzmozdonynak mi lett a sorsa. Meg van e még valamelyik?
Ha valaki tudja a válast, akkor szívesen fogadnám.

Ifjuindy Creative Commons License 2000.12.20 0 0 21555
OFF:

Carpy
Fontos mailed van!!!

ON

Pali

ui: minden jót mindenkinek! Ja és MD3034 nagyon khirájjjjj lett!

hmsoft Creative Commons License 2000.12.20 0 1 21554
Vaskalap kartárs,

"A fővonali átrohanáshoz bérelni kell gépet."

egyszerű, nem is bérelni, hanem venni. Mégpedig Tapolcáról az összes M61-est, roncsokkal, miegymással együtt. Ha a MÁV nem akarná elég olcsón adni, akkor még várni kell vele picit, majd csak rájönnek, hogy ebből üzlet nem lesz, vagy eladják kilóra, vagy rajtuk marad, és akkor még a szétvágással buknak is rajta. És így, vállalkozásban már sokkal könnyebb lesz beszerezni és felhasználni a különböző országokban fellelhető Di3, stb. alkatrészeket, darabokat. Pl. "3 zacskó savanyú cukorkáért jó állapotú TC-t veszek". Aztán nyáron fordulhat a kocka: ha nohab jövendölése bejön, és a 29-en mozdonyhiány lesz, akkor éppen fordítva, a MÁV fogja ezeket bérelni. Ebből kapcsiból visszajön a vásárlás összegének ötszöröse.

hm

Előzmény: Vaskalap kartárs (21551)
Szucs Lajos Creative Commons License 2000.12.20 0 0 21553
T. Banda!
Mindenkinek Kellemes Karácsonyt és Boldog Új esztendöt kivánok!!!!!!!!!

OFF:
Kérem a grafikus érzékü urakat, hogy aki tud segiteni a kepeslap kuldo szolgaltatas beinditasahoz magyar jarmuvekrol 320x217 -es meretben szépen keretezett kepeket kuldeni sziveskedjen.
Mert egyenlore az a 4 kulfoldo mozdony nem igazan jo.
addig megcsinalom a feltoltési lehetoséget hozza a railhu.net -re.

DJ. Bakter Creative Commons License 2000.12.20 0 0 21552
Valahol azt hallottam (én nem voltam lenn)
Hogy egyelőre van egy ütközőbak a határon,mert a szlovénok még nem készültek el.
A biztosítóberendezés pedig Alcatel lesz (mint Hegyesen) Zalalövőn, Örisztpéteren, Zalacséb-Salomváron és Pankasz mrh.-n.

Peter

Előzmény: v_peti (21548)
Vaskalap kartárs Creative Commons License 2000.12.20 0 0 21551
Köszönöm a segítséget M28-as ügyben.
Tanulság: az M28-as nem alkalmas arra, hogy a MÁV hálózaton gyorsan átemelhessem az elegyet. A Muki csak helyi kiszolgálásra alkalmas, persze itt sem ártana egy "tisztességes" légsűrítő. A fővonali átrohanáshoz bérelni kell gépet.
czzf50 Creative Commons License 2000.12.19 0 0 21550
"Ezen a héten többször láttam a V43 1301-est a
120a vonalon.
Ledöglött valamelyik szili Szolnokon ?
Csak ilyen esetben szoktam látni hatvani gépet
Ecseren. "

Nem, inkább az van, hogy Hatvanban ott áll egy csomó hagyományos Szili munka nélkül, mert a Papagájok dolgoznak (már amíg lesz ott 400-as BDt). Elállomásítani nem merik, mert mi van, ha..... De máshol meg géphiány van, ezért kihelyezik öket ideiglenesen. Most éppen ide, a szolnoki ingafordába a jelek szerint.

Előzmény: V43 2376 (21432)
czzf50 Creative Commons License 2000.12.19 0 0 21549
"aztán hagyták kibontakozni a gépet. Eredmény:teljes siker, a perdülési határon vontatás homokolás nélkül kb. 150 kN-nal."

Hát elég sokáig fejlesztgették a rendszert, a 128 001-ben pár ezer tonnás tehervonatokkal. No meg kicsit nagyobb emelkedökön.

Előzmény: emká48 (21543)
v_peti Creative Commons License 2000.12.19 0 0 21548
Van Őriszentpéteren jegykiadás? Van forgalmista Őriszentpéteren?Szerintem van.
És Zalalövő kapott gépet? Milyen biztber van? Van forgalmista Őriszentpéteren?
Kész van Őrihódosig a pálya, vagy Bajánsenye mh. után kint van a „Megállj!” tábla?

Ezekre sajnos nem tudok válaszolni. Kissé sietősre sikeredett a vonatozás. Ráadásul mentem haza beadandó programot írni. (Félév végi hajrá.)
Majd később talán többet tudok írni.

Előzmény: illesf (21546)
V43 2376 Creative Commons License 2000.12.19 0 0 21547
JCSABA !

Újszász és Tápiógyörgye között,melyik szilivel láttad a postavonatot?

illesf Creative Commons License 2000.12.19 0 0 21546
Van Őriszentpéteren jegykiadás? És Zalalövő kapott gépet? Milyen biztber van? Van forgalmista Őriszentpéteren? Kész van Őrihódosig a pálya, vagy Bajánsenye mh. után kint van a „Megállj!” tábla?

(Ha voltak már a kérdések, jöhet mailben is, úgyis ritkán vagyok jelen ezen a topicon.)

Előzmény: v_peti (21536)
tom sawyer Creative Commons License 2000.12.19 0 0 21545
Andó Gergely!

Én is egyet értek.De én a dolgok tönkre tételén szűrtem le ugyanezt(minek az új esőbeálló ha úgyis szétverik,minek újítanak fel épületeket kocsikat ha úgy is összefirkálják,stb)

kkalmi Creative Commons License 2000.12.19 0 0 21544
Ha van kedve valakinek beszélgetni a vasútról:

http://w3.swi.hu/kweb/vasut/chat/chatroom.html

(kb. 22:30-ig .)

Kálmán

emká48 Creative Commons License 2000.12.19 0 0 21543
Szlovén vasút:
a beszédekben elhangzott, hogy idöre készült el és a költségkereten belül. Közbe' meg, ha jól megnézzük, még nincs is kész. Hiányoznak vágányok, járdák és egyéb apróságok. Ez inkább csak egy karácsonyi ajándék volt a helyieknek. Amúgy tényleg jól néz ki, a legjobb nyíltvonali fotóhelyek Nagyrákos és Öriszentpéter között vannak. Ajánlom mindenkinek.

Még egy kis DB 185:
a csütörtöki témát jól kiveséztétek, de a pénteki sem volt semmi. Györig gépmenet, közben mérések. Azt is kipróbáltuk, hogy mennyi idö alatt gyorsul fel 0-ról 140-re. 19 másodperc alatt. Tisztán villamosfékkel ugyanez vissza 20-22 mp. volt. Györböl egy 2328 tonnás vonatot vittünk Sopronba. A körülmények ideálisak voltak, ugyanis szemerkélt az esö. Ez pont jó volt arra, hogy leteszteljül a gép perdülésvédelmét. Vonóerö alapjelet max.-ra, aztán hagyták kibontakozni a gépet. Eredmény:teljes siker, a perdülési határon vontatás homokolás nélkül kb. 150 kN-nal. Homokolással ez felment kb. 290-re. Szóval szuper volt. Fertöboz után a 7 ezrelékes emelkedöben is megálltunk megnézni, hogy elindul-e. Hát persze, hogy el, vitte mint floki a lábtörlöt.
Visszafelé már nem velük jöttem, de Győrig megint tehervonatozni akartak.

István Gyuri Creative Commons License 2000.12.19 0 0 21542
Szerintem így járnak:

Az 1. számú:
3319/3320/3347/3314/3323/(2)3318
A 2. számú:
(2)3317/3322/3357/3324/3311/3328

Előzmény: JCSABA (21539)
V43 2376 Creative Commons License 2000.12.19 0 0 21541
A postavonat ma a 3323 volt.
Visszafelé 18:37-kor indul a Keletiből.

Ma még a 3311-es fog azzal menni.

V42 515 !

Ma adtam fel a képeket.

A V43 1269-est,és az 1251-est sajnos nem olyan színekkel másolták le ahogyan azt terveztem,de így se rossz.

trophy Creative Commons License 2000.12.19 0 0 21540
Nincs közöttetek véletlenül egy vezér, vagy valaki, akinek jók a kapcsolatai, aki el tudná intézni, hogy egyszer picit hosszabb távon utazhassak mozdonyban? Szívesen vidékre is utazom ezért, ha ezen múlna!
Előre is köszi, ha vki tud segíteni!
JCSABA Creative Commons License 2000.12.19 0 0 21539
Tudja valaki a 2. számú "postavonat" fordáját?
Tegnap Tápiógyörgye és Újszász között találkozott a 3322-vel.
manhattani Creative Commons License 2000.12.19 0 0 21538
>Ez évben 43,4 tonna árut fuvarozott a cég,...
:-)))
Előzmény: chrta (21537)
chrta Creative Commons License 2000.12.19 0 0 21537
verőfényeset! :)

mai világgazdaság..

A vártnál kisebb veszteség

A tervezettnél 4,9 milliárd forinttal lesz kevesebb a MÁV idei vesztesége -- közölte Kukely Márton vezérigazgató a cég tegnapi tájékoztatóján. A többletbevételt a szolgáltatások fejlesztésére fordítja a társaság. A jegyáremelés mértékéről várhatóan e héten születik döntés.
A vártnál jobb évet zár az idén a MÁV Rt., a tervezett 29,8 milliárd forint helyett a veszteség 24,9 milliárd lesz. A vasúttársaság bevételei közel 7 milliárddal haladták meg az előzetes elvárást, míg a költségek mintegy 2 milliárd forinttal emelkedtek a tervhez képest. 152 millió utast szállított 2000-ben a MÁV, s a cég számára kedvező volt, hogy a hosszabb távú utazások száma emelkedett. Ez évben 43,4 tonna árut fuvarozott a cég, ez három százalékkal elmarad a tervezettől, ugyanakkor a szállítási távolságok az előző évihez képest növekedtek. Mint megtudtuk, a vagyonértékesítés többletbevétele is hozzájárult a csökkenő veszteséghez.

Kukely Márton hangsúlyozta: a társaság jövőre is piaci pozícióinak megőrzésére készül, s mintegy 44 millió tonna áru, illetve 154-155 millió utas szállításával számol. Ennek érdekében szolgáltatásai színvonalát javítani kívánja.

Az árufuvarozási részlegnél 2001-ben belső átszervezés lesz, a vállalaton belül társaságként működnek, s felkészülnek arra, hogy 2002-től önálló mérleget készítsenek.

A vállalatnál jövőre folytatódik az elővárosi vasúti kocsik felújítása, a pénzügyi lehetőségek függvényében 160-170 járművet építtetnek át, s német hitelből, illetve az orosz államadósságból a nem villamosított, kisebb forgalmú voanalakon sínbuszokat is üzembe helyeznek. A középtávú program részeként évente 6-7 milliárd forint ráfordítással korszerűsítik a vontató járműveket.

A vezérigazgató elmondta, a héten várható döntés arról, hogy a jegyárak mennyivel emelkednek jövőre. A cég két változatot dolgozott ki, az egyik infláció körüli, míg a másik azt meghaladó, 9,5 százalékos emeléssel számol. A végső szót majd a tulajdonos mondja ki.

off
és akkor megadnám a számlaszámomat, ahová a sajtófigyelésért járó díjat be lehet fizetni.. :))
K.

v_peti Creative Commons License 2000.12.19 0 0 21536
Már lehet kapni a 2-e pótlékhoz "pót-pótlékot". Tegnap szereztem be Szhelyen, mielőtt mentem Bajánsenyére.
2 sz. Pótlék módosítása(Érvényes december 17.-től):
-Kisebb változások a 20-as módosításával kapcsolatban a 10,25,26,27,30a mezőkben.
-A 20-as módosított menetrendje. (Füzetszerűen, nem fedvényként!)
-Kisebb korrekciók az ünnepek körüli közlekedési rendben.
-A Zalalövő-Bajánsenye vonalszakasz menetrendje.
Előzmény: kkalmi (21467)
v_peti Creative Commons License 2000.12.19 0 0 21535
Zeg-Zlövő: Még nem változott a nyomvonal, csak Zlövő állomás lett teljesen átépítve. De néhány éven belül azt is átépítik.
Előzmény: maplesyrup (21527)
chrta Creative Commons License 2000.12.19 0 0 21534
nagyonoff
leó, plíz csörgess meg.. fontos lenne..
köszi..
K.
Előzmény: V42 515 (21532)
hmsoft Creative Commons License 2000.12.19 0 0 21533
Kedves Gergő!

OFF
Először is, azzal, hogy ma írtál, egy poéntól megkíméltél, ami valahogy így hangzott volna:
"T. topictársak! Hiányérzetem van. Andó Gergely MÁR NAPOK ÓTA NEM JELENTETT FEL SENKIT!"
...és így tovább.

Na mindegy. Egyébként ami a részeg utast, és a belőle levont következtetést illeti, tökéletesen megértelek. És látom azt is, hogy kezded megérteni a szituációt. Röviden mondva: egy háború kellős közepén, bombák süvítése közben nem illik szóba hozni az étterem helyén álló üszkös romok között ülve, hogy hajszál van a levesben.

Persze ha Nyugaton folytatod pályafutásodat, azért annyit célszerű megjegyezni, hogy az emberek, úgy globál, mindenütt barmok, maximum az arányok mások, és ez környezetfüggő. Ugyanis az üvöltöző és ütéseket osztogató részeged sem magától lett ilyen, hanem attól, mert már a szülei is szívtak, ő is szív, a környezete is szív, és egymást szivatják ezáltal. Ugyanolyan ez, mint a katonaságnál. Hogy kell kőkemény kiképző rajparancsnokot nevelni? Hát úgy, hogy orrba-szájba megszivatod. Garantáltan továbbadja.
ON

hm

Előzmény: Andó Gergely (21530)
V42 515 Creative Commons License 2000.12.19 0 0 21532
Egyetértek!

De azért itt továbbra is bátran kidühöngheted magad, én továbbra is szívesen olvasom majd beszámolóidat!

Előzmény: BahnScorper (21531)
BahnScorper Creative Commons License 2000.12.19 0 0 21531
Na, látod, erről van szó! Én is rájöttem minderre jó ideje, igaz, engem nem vertek meg "rávezetésként". Légy vb, szeresd a vasutat, foglalkozz vele, ahogy tudsz, és szeretnél, morogni lehet, hosszú távon úgysem tudod megváltoztatni ezt az egészet... örülök, hogy végre tisztán látod a dolgokat...
Előzmény: Andó Gergely (21530)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!