Keresés

Részletes keresés

Mopi Creative Commons License 2001.06.08 0 0 31773
nohab

Ez az első kép (006-os) nem egy tapolcai vezér képe? (Mert már fogtam a kezemben ezt a fotot.)
Van egy hasonló nálam is:

Előzmény: nohab (31767)
Bz forever Creative Commons License 2001.06.08 0 0 31772
gyurmosz!

A 2139-es az alsó műhely előtt áll és tutira üzemképtelen.Ma délután még az volt.És szerintem sajnos ez már nem is lesz máshogy.(A kasztnija úgy el van rohadva,hogy már nem lehet vele mit csinálni.)

V43 2376!

Szombathelyen a 268-as Bz van.A 258-as ha jól tudom Szentesi.

Hmsoft!

A freemailom hamarosan jó lesz és megint tudunk emilezni.

Előzmény: gyurmosz (31769)
Mopi Creative Commons License 2001.06.08 0 0 31771
Ezt sajnos nem tudom. :(
Előzmény: Törölt nick (31745)
Bz forever Creative Commons License 2001.06.08 0 0 31770
Nohab!

Az előbb kifelejtettem még egy dolgot.Az hogy, egy év alatt 4 Csörgő gyulladt ki, az egyáltalán nem a típúst minősíti!!!(Hanem a karbantartás színvonalát!)Érdekes,hogy Sm-en még egy Csöri sem gyulladt ki,de az egész országban összesen nem gyulladt ki annyi mint Tapolcán és Fehérváron.(Most mondd azt,hogy ez véletlen.-Nem az!!!)
És ha csak feleannyit mosogatták volna őket mint a Nohabokat akkor talán nem lennének mindenhol olajosak és olajsárosak.(mert a tűzhöz főként ezek kellenek)

gyurmosz Creative Commons License 2001.06.08 0 0 31769
M41 2139?
Ő üzemképes volt? Bz forever írta, hogy szét van szedve. Lehet, hogy mégsem? Vagy már nem? Ez érdekes!
Előzmény: V43 2376 (31759)
Bz forever Creative Commons License 2001.06.08 0 0 31768
Üdv Mindenkinek!

M61010 !

Azthiszem egyszer jó lenne ha tudnánk beszélgetni élőben is és akkor bemutatnálak a "havernak",aki osztálytársam és rendszeresen jár egy tapolcia mozdonyvezetőhöz vezetni!!!(szerintem Te a hozzászólásodban egy kicsit lenézted Őt,pedig komolyan lehet venni)
Szerintem az elfogultság Rád jobban jellemző.
Ami meg nekem nem tetszett a Te múltkori hozzászólásodban és elég rosszul esett,az az M63-as leszólása.(Gondolom most hiába mondanám,hogy Szombathelyen az egyik mozdonyvezető,akihez járok vezetni a 003-asra volt beosztva és Ő elmondta,hogy milyen volt az a gép,mert Te biztos jobban tudod...)
De visszatérek az eredeti témához.A viszonyítási alapom a szombathelyi műhely és a celli.Az Sm-ibe gyakran járok,Cellben pedig ritkábban de vannak igazi tapasztalataim és nem csak egy halom papírból akarok okosakat mondani.(szerintem a statisztikák nem mindíg hűen tükrözik a valóságot...)
A mozdonyokról,meg annyit,hogy a "haver" már elég sok Tp-i Csörgőt is vezetett pl.2114 és elmondta,hogy milyenek belülről.(még a kapcsolók is ragadnak a kosztól)DE ugye ez nem tényértékű...(Nekem is volt módom utazni a Tp-i mozdonyvezetővel a Huszason és a véleményemet javarészt az Ő viselkedése alakította ilyenné)
És azt pedig senki ne mondja,hogy a Csörgőkkel ugyanúgy bántak Tp-n a műhelyesek és a mozdonyvezetők mint a Nohabokkal!(A különbség szemmel látható!)

nohab!

Azthiszem ha a Csörgők megkapják a remot hűtőt és beválik (nagyon remélem),akkor újabb "ellenség" után kell néznetek a 29-esen!(Ezt ne vedd túl komolyan.)

Előzmény: M61010 (31718)
nohab Creative Commons License 2001.06.08 0 0 31767
Frissítésül néhány hűvös kép, még mindig nem a régen beígértek, de majd lassan...

M61,006 Tapolcán 1999. 02.13-án

M61,010 Tapolcán 1999. november 21-én

M61,019 Tapolcán a 8806-tal 2000. november 21-én...

...majd másnap úton vissza.

M61,020 frissen pucolva Szombathelyen

Intersziti Creative Commons License 2001.06.08 0 0 31766
Holló!
Ma (péntek) este 3SAT, 18.30-kor Nano c. tud. mag., benne, ha a txt-ből jól értettem, a gőzmozdonyok újjászületéséről is lesz szó. Ez lehet, hogy a svájciak NG (új degeneráció) gőzöse, amiről azt mondták, hogy kevésbé szennyezi a környezetet, mint napjaink legkorszerűbb dízelmozdonyai.
Mopi Creative Commons License 2001.06.08 0 0 31765
Czabus!

Jól látod, nincs az én képeimen tábla. Miért vették le?

Feltettem az én lapomra is a képedet, remélem nem baj.

Előzmény: Czabalay Laszlo (31738)
easa Creative Commons License 2001.06.08 0 0 31764
Közben megnéztem Elvirát: döbbenetes!!!

Indulás Pécs 14:35 személy (Pécs-Tapolca-Szombathely)
Érkezés Szombathely 21:43
Az utazás időtartama: 7ó08p . Az utazás távolsága: 307 km

A menetrendet nézve Dombóváron a villanygép körbejár /vagy csere/, majd Kaposváron is csere, azaz 4 gépcsere egy sebesnek nevezett vonaton.
VAjon ki az, aki a Pécs-Kaposvár vonalról ezzel a vonnattal utazik Szombathelyre, ha van egy vonat 2.5 órával később, ami hamarabb ér Szombathelyre, igaz, hogy Gyékényes felé???

GEORGIE Creative Commons License 2001.06.08 0 0 31763
Kaposztas jonapot kivanok!

Egy villamfelvetes a 29-esen tapasztalhato vontatojarmu problemahoz:
A delszlav utodvasutak a MAV-val szemben adosak. Okosaink a horvatoktol az 1142-es sorozatu villamosmozdony szolgalatat veszik igenybe, de nem vagyok meggyozodve, hogy a teljesitmenyenek legjobban megfelelo vonalakon.
Mi lenne, ha az adossagot nagyteljesitmenyu dizelek berbeadasaval tudnak le az ex-jugo vasutak?

Szütyi Creative Commons License 2001.06.08 0 0 31762
Tavaj nyáron utaztam ezzel a vonattal és nekem is szöget ütött a fejembe a dolog. Igaz akkor még Nohabbal mentünk... Ja és Nohabra is cseréltünk
Előzmény: easa (31761)
easa Creative Commons License 2001.06.08 0 0 31761
Hali!
A Pécs-Tapolca-Szombathely sebesnek hány mozdonycseréje van? Én 3-ra tippelek: Cell., Tapolca, Kaposvár vagy Dombóvár. Tapolcán miért cserélnek mozdonyt (plussz 8-10perc)?
v_peti Creative Commons License 2001.06.08 0 0 31760
Ez még nem is lenne olyan gond. A mostani menetrendben is így van. Igaz, csak téli a meneterendváltozás óta. De ez az időkülönbség sokakat arra ösztönöz, hogy átszálljanak róla. Most képzelj el egy zsúfolt balatoni vonatot! Amúgy a mostani menetrendben is így van. Igaz, csak téli a meneterendváltozás óta. Azelőtt a gyors is megállt Nagysimonyi és Kemenesmihályfa kivételével mindenhol, ezen a szakaszon.
Mivel rendszeresen utaztam vele, le tudom írni az átlagos utasforgalmát. (Nem pénteken és nem vasárnap!)
Leszállók:
Ostffyasszonyfa: 0
Porpác: 0.25
Vép: 1
Felszállók: 0. Mivel akkor a Pécs-Tapolca-Szombathely sebesvonat előbb, ment, ezért elvitte a felszállókat.
Szerintem, ha nem lenne gépcsere, akkor nem várna.

Előzmény: Szütyi (31756)
V43 2376 Creative Commons License 2001.06.08 0 0 31759
Friss jelentés az Apukámtól: Szombathelyről,Fonyódról,végül Kelenföldről.

Szombathely:

Bzmot 390
V43 1359
V43 1016
M28 1016
V46 056
M62 211 Teherrel
M41 2139
Bzmot 258

Fonyód:

V63 015
V43 1081
M62 235 Anyagvonattal !!!!!

Kelenföld:

V43 1337 Teherrel
V43 1173 IC-vel

satan Creative Commons License 2001.06.08 0 0 31758
rm40, hmsoft,
Kösz a válaszokat, kissé felhomályosultam.

-A linkelt táblázaton nem értem a 424 diagramvonalában a törést ~30 km/h tájékán.
Olyan mintha "sebességet/nyomatékot váltana". Ez a gőzadagolással függ össze?
Gőzösön a gőzadagolás változtatása nem "fokozatmentes"?

-kazánterhelés... 58 vagy 45 kg/m2óra érték...
Ez az 1 m2 kazánfelületen 1 óra alatt fejlesztett göz mennyisége?

Előzmény: rm40 (31732)
V43 2376 Creative Commons License 2001.06.08 0 0 31757
Köszi a 30-as infókat.
Előzmény: kkalmi (31740)
Szütyi Creative Commons License 2001.06.08 0 0 31756
Szerintem azért is várja meg Cellben a gyorsot mivel az arról leszállók is mehetnek tovább vele Ce-SM között olyan helyekre ahol a gyors nem áll meg
Előzmény: v_peti (31751)
Carpy Creative Commons License 2001.06.08 0 0 31755
Nevtelen!
Neked aztan van erzeked a marketinghez! :-)(omolan!)
Előzmény: névtelen (31754)
névtelen Creative Commons License 2001.06.08 0 0 31754
Be kellene állítani a vonalra egy szóló Bz-t 40-es korlátozással, végig.

Így az ICR-t lehetne így reklámozni:

Debrecenbe menne?
Akár két órát is megtakaríthat!(*)
MÁV, ICR szolgáltatás.
A jövő útjai..
--------------
(*) Más, azonos útvonalon közlekedő vonathoz képest

:-))

Előzmény: v_peti (31752)
gyurmosz Creative Commons License 2001.06.08 0 0 31753
Ezt értem, csak az nem volt világos, hogy ez hogyan kapcsolódik ahhoz, amit előtte írtam!
Előzmény: nohab (31750)
v_peti Creative Commons License 2001.06.08 0 0 31752
Az IC Rapid [...]15 perccel rövidebb idő alatt teszik meg az utat, mint az azon a vonalon futó intercityk.
Hurrá! Kezdetben a mezei InterCityknek is ennyi idő kellett.
Pécs: 2h 25'; Nyíregyháza: 2h 55'. Igaz, kevesebb közbeeső megállással. (Pécs fele 0, Nyíregyháza felé 2.)

Előzmény: István Gyuri (31674)
v_peti Creative Commons License 2001.06.08 0 0 31751
Menetrendi bosszúság:
S8808-as (Pécs-Tapolca-Szombathely) beér 20:41-kor Celldömölkre. Gépcsere. 20:59/20:01 ott van a 908 (Bp-Szombathely). Ezt megvárja Cellben, így 21:06-kor indul tovább. Szombathelyre 21:52-kor ér. (A 908-as 21:33-kor.)A megelőzés szükséges, mert a 8808-as Celldömölktől Szombathelyig mindenhol megáll. Így a vonat 25 percet áll Cellben. Az utasok egy része átszáll a 908-ra. Most is ezt teszik, pedig most csak 10 percet áll Cellben.
Ha 10 perc után elindulna, akkor Sárváron lenne a megelőzés. De ekkor Porpáctól Szombathelyig párhuzamosan haladna az InterCityvel. Bár ez elvileg lehetséges, mivel innen dupla vágány van Szombathelyig.
nohab Creative Commons License 2001.06.08 0 0 31750
gyurmosz 2001.06.07 19:08 (31707)

Biztos bennem van a hiba, de nem látom az ö9sszefüggést a beszólásom és a reakciód között!
:-)

Pusztán arra próbáltam meg - ezek szerint nem eléggé szájbarágósan - rávilágítani, hogy a szerintetek agyondédelgetett NoHAB-ok egy fikarcnyival sem kaptak többet Tapolcán, mint a jelenleg futó típus(ok). Sőt, ha a Csörgőben valami elreccsen, akkor fel vannak készülve alkatrészekkel (na nem sokkal, nem kell megijedni), a NoHAB-oknál jó esetben a tervezett élettartamát már duplán-triplán teljesített bontott alkatrészek álltak rendelkezésre.

Előzmény: gyurmosz (31733)
chrta Creative Commons License 2001.06.08 0 0 31749
division by zero Creative Commons License 2001.06.08 0 0 31748
"Megjegyzem, az elmúlt 4 napban 10-71, 20-71 keréklaposodás nem volt "
ez már rendkivüli eseménynek számít?
Előzmény: gfeca (31747)
gfeca Creative Commons License 2001.06.08 0 0 31747
Üdv Mindenkinek!

Drága BAKTER úr??!!!( küld már meg mailban az informátor nevét!)

""ICR: Ma már az Apmz-kocsin szép vörös bárca díszelgett Bp.Keletiben. Sokáig bírta"
A kapott hírek szerint meglaposodott."

Valóban a fűtőházban van, de nem esztergán, hanem fordításon....

Megjegyzem, az elmúlt 4 napban 10-71, 20-71 keréklaposodás nem volt......

gfeca

Előzmény: BAKTER (31735)
division by zero Creative Commons License 2001.06.07 0 0 31746
nekem még nem volt lelkierőm megnézni...
Előzmény: Törölt nick (31745)
Törölt nick Creative Commons License 2001.06.07 0 0 31745
Nagyon sajnálom, hogy ezt a mozdonyt igy kell látnom. Nem tudok örülni neki. Vajon miért?
Előzmény: Mopi (31729)
Törölt nick Creative Commons License 2001.06.07 0 0 31744
Ahogy ezt a céget ismerem lesz -15, de lesz +15 is a lentebb vázolt okok végett (lassújelek).
Előzmény: Charleston (31743)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!