Kis segítségre lenne szükségem. Pontosabban nem nekem, hanem egy ismerősömnek. A mellékelt képeken nem tudjuk mi az! :) Elméletileg a hiba, hogy nem indul az autó! Valakinek ötlet?
azt nem mondom, hogy biztos valami baja lesz, de ha tutira akarsz menni, akkor egy ellenállással zárd rövidre, vagy pl. egy 5W-os izzóra forrassz 2 vezetéket és azzal
az egy hőmérséklet függvényében változó értékű ellenállás, aminek még forró víz esetén is van ellenállása, nem tudom mit fog szólni a computer, ha egyszercsak semmi ellenállás nem lesz...
Ha a nyitókarnál lesz vizes, akkor mielőbb derítsd ki a beázás helyét mert attól kicsit előbbre van az oldalfalon az EWS immo egység és ha az is ázik akkor könnyen nagyobb hiba lehet a dologból. Annak a cseréje, az uj hozzá programozása a motorvezérlőhöz illetve a meglévő kulcsok transzpondereihez elég húzós lehet anyagilag.
Hát igen,ezt sajnálattal hallom :( bizony egy autót nem csak hajtani kell, hanem törődni is kell vele. Ez a beázás viszont roppant érdekes,hogy akkor hol a fenébe ázik. Esetleg a kábelköteg körül valahogy? Vagy tényleg a szélvédő lenne a ludas? Esetleg valaki locsolja slaggal a másik pedig befexik és nézi hol szivarog,az talán segíthet. Lenti vízelvezetők biztos nincsenek eltömődve? Tűzfal alján mind a 2 oldalt van legalul 1-1 lyuk.
Az a gumitömítés rendben van! A motorháztető nyitó, és a csomagtérnyitó gomb műanyaga vizes nagy esők után. A szélvédőm nagy valószínűséggel cserélt, és szerintem nem szakszerűen tömítették, és ott ázhat be a szélvédő aljánál valahol! Laikusként ezt gondolom.
Összességében még egy gondolat úgy egészében a Rover 75-el kapcsolatosan. Nagyon jó autónak tartom, de soha senki ne vegyen elhanyagolt autót. Én sajnos beleestem ebbe a csapdába. Miután két és fél éve összecsukták elől-hátul 45-ösömet, amely szintén egy kiváló autó volt, csak ott számították be normál áron a roncsot, ahol ezt a mostani kombi 75-ösömet vettem. 2002-es, de korához képest rengeteg a probléma vele. Nagyon szeretem, főleg mert a BMW motor fogyasztása nagyon szuper, de sajnos szerintem olajon kívül mást nem cseréltek soha benne. Én viszont azóta ráköltöttem többszázezret, de még mindig nem mernék elindulni vele mondjuk Horvátországba. Ez nem a márkának szól, hanem azoknak az autótulajdonosoknak, akik nem gazdái, hanem csak használói az autóiknak, úgy általában, márkától függetlenül. (Ez csak a ma délelőtti hosszbordásszíj szakadás miatt (Nem hiszem el!) jött ki így belőlem. Még szerencse, hogy a Normafától haza tudtam gurulni vele!).
Ha a sofőr mögötti labrész vizes akkor van vagy 40liter víz az autóban,amitől pl. Amikor fagyos kint az idő befagy a zár és azt jelzi nyitva az autó. Ha nincs tetőablak ahogy írtad akkor valószínűleg a pedaloknál hiányzik vagy elcsúszott a gumi tömítés és ott ázik be. Kuplungmunkahenger cserekor szokták kihagyni.
Elég levágni vagy kihúzni(ehhez szét kell szedni a csatit) a 6 pólusu Webasto csatlakozóból a diag (K-bus) vezetéket(sárga/fehér/piros). Akkor a hibajelenseg megszűnik, de minden ugyan úgy fog működni. Bár gyanús hogy a kályhád már nem üzemel, ha gond van a panellel. Az egy utángyártott panellel orvosolható kb. 30e ft.
Lehúztam az állófűtés csatlakozóját, és minden működött ami eddig nem, viszont ha visszadugom ugyanúgy rossz. Mindegy egyenlőre marad lehúzva, mert így legalább le tudom zárni a kocsit!
Köszi a válszt! Utólag jut eszembe, hogy amikor reggel elindultam nulla fok volt, ezért kicsit megmozgattam a webasto csatlakozóját, mert nem mindig indul el! Valószínűleg az okozta a lentebb leírtakat, mert utána induláskor tapasztaltam a hibákat. Délelőtt lemegyek, megpróbálom a csatlakozókat lehúzni az állófűtésről, aztán meglátom! Tetőablakom nincsen, ezért nem értem a beázást. Köszi a segítséget! :)
Most mikor eltolta a vizet nem hallottam h ment volna. Kb 1hete volt termosztátcsere utánna néztük kapcsol e. 3szor is indult. De megnézem a biztit arra nem is gondoltam. Köszi
A ventilátor hol megy, hol nem? Vagy régen ment, de most nem?
Még nézd meg a ventlátor biztosítékát. Nekem amikor hengerfejes volt, annyi ideig ment maximumon a ventilátor (amit országúti sebességnél nem hallottam), hogy kiment a biztosítéka. Csak akkor tűnt föl, hogy baj van, amikor már a maximumon volt a hőmérő.
Sziasztok új gazdija vagyok egy Rover 214 si -nek beszeretnék szerezni hozzá egy szerelési kézikönyvet és a neten nem találtam esetleg ha valakinek lenne hozzá eltüdná küldeni E-mailon a címem Gergo651@hotmail.com
Ha van tetőablakod, akkor annak a levezető csövei amik az A illetve a C oszlopban vannak elhelyezve, kicsúszhatnak a padlólemeznél az átvezető gumiból és akkor befelé engedik a vizet.
Az elektromos hiba amit leirtál nagy vaéószínűséggel K-bus (kommunikációs) hiba. Dieseleknél a webasto kályha panel meghibásodása elég gyakran okoz ilyen jelenségeket. A hatpólusu kályha csatlakozó lehúzásával esetleg helyreállhat a rend. Sajnos bármilyen elektronikus egység ami a K bus kapcsolaton van, lehet ludas a dologban. Pl. Navi computer, stb.
Egy "resettel" - azaz áramtalanítással esetleg még próbálkozhatsz.
Valaki esetleg meg tudná mondani 414-nél mi kapcsolja a vízhűtőnél a ventilátort? Van e másnak is köze hozzá a barna hőfok érzékelőn kívül valaminek? Ma 300km több részben való megtétele utánn mikor leparkoltam fellibbent a hőfokjelző és elnyomta a vizet. A ventinek nem hallottam a hangját, de volt már h hallottam, láttam menni. Nem tudom hova rakni ezt a random forrást és kezdek idegbajt kapni a kocsitol...
Az enyém is ugyanezt a hangot adja mióta megvettem. Sokat próbálkoztam vele, de én is beletörődtem mint az előttem szólók. 98-as 216-os, 5 éve van meg.
Rover 75-ről diesel kombiról van szó! A reggeli indulás óta egy kicsit megbolondult az elektronika! A következő hibák léptek fel! Az index ugyan működik, de nem adja ki azt a jellegzetes kattogó hangot, illetve a műszerfalon sem villognak a zöld nyilak. A műszerfalon lévő kijelző azt mutatja, hogy a bal első ajtó, és a motorháztető nyitva vannak, holott nem, többször is ellenőriztem őket. A klímát ha be akarom kapcsolni, akkor csak egy Er felirat jelenik meg a középkonzolon lévő kis kijelző két oldalán, ahol a belső hőmérsékletet kellene mutatnia, illetve a belső keringetést sem tudom bekapcsolni. Végignéztem az összes biztosítékot, illetve a computert is kibontottam, nem e beázott véletlenül. Mindkét biztosítéktáblán rendben vannak a biztosítékok, illetve a computer is teljesen száraz. Mivel azt jelzi ki, hogy a bal első ajtó nyitva van, le sem tudom zárni az ajtókat. Úgy hagytam az utcán, hogy a belső ajtózárral a jobb egy ülésből lezártam az ajtókat, és kiszállatam, de a jobb egy ajtó így is nyitva van. Tudtok esetleg segíteni, hogy merre induljak el? Nem szeretnék nyitott ajtóval az utcán parkolni. Mellesleg a bal hátsó lábtér alatt folyamatos beázással küszködöm. Minden lukat kitisztítottam már elöl, meg a tűzfalnál is rendben van a gumitömítés, de egy nagy eső után, mindig áll a víz hátul. Tegnap pedig esett! Előre is köszi a válaszaitokat!
Ha bemelegszik,akkor is olyan? Nekem is "kalamolt" rendesen,de melegen már nem,így jártam 3 évig(50ezer km),aztán cserélték a szervizben a htőkéket,de nem sok eredménnyel.Ez sajnos típushiba,a hf csere nem megoldás,mert újat nem kapsz,plusz pénz,használt hf meg lehet ugyanolyan "hangos" lesz.Adalékok csak időlegesen jók.Ha nincs más gond, sztem járjál így vele.
Szia aza probléma hogy a nem csak a hidratökék mennek tönkre ,hanem általában a fészkük is van amelyik hidegbe csendes , de van olyan is hogy melegre csendesedik el .enyém melegedésre halkul el .
Sziasztok! Rover 25 alapjáraton kerepelő hangja van,dízelre hasonlít ..hidrotőkék cserélve lettek igaz bontottra de a hang nemszünt meg! Ötlet valakinek milehet?
Hali! Az mennyire normális dolog, hogy kb 30-40km után a vízcsöveim lényegesen keményebbek? Volt egy vízforrásom kb egy hete, azóta jobban figyelek. Mentem pályán ,városba kb 40km kiszáltam megnéztem a csöveket és sokkal keményebbek voltak mint mikor indultam. Most végig üzemi hőfokon volt a víz a mutató szerint és glugyanástbsem hallottam éreztem. Remélem nem lett hengerfejes 😥
Rover 75 2.0 v6 eladó! A motor valamiért makog... már nem keresem az okát, a környéken nincs olyan szerelő, aki alkalmas lenne a javításra. A kocsi 2002-es, 428.000km-rel. Első futómű felújítva, gyertyák, üzemanyag szivattyú, akksi cserélve.Két garnitúra gumi. Műszaki érvényes 2018.08-ig. Irányár 260.000.
Köszi a tippet, de talánn meglett a bűnös. Előzőleg valaki a termosztátház "o"gyűrűt tartó peremét letörte és valami műanyag segítségével pótolta. Ez a műanyag mozdult el és emiatt nem volt megfelelő a víz keringése. Az volt a szerencsém, hogy hosszú volt és a vízpumpa tengelyétől nem tudott kiesni...
Ha a sík nem megfelelő, irány a "gépműhely", ott nyomáspróbát is csinálnak,
ha a hüvelykiállás megvan, és nem akarod szétszedni a blokkot, akkor is mindenféleképp vedd le az olajteknőt megvizsgálni az alsó kalodát. A hüvelyek előtte legyenek rögzítve (a legkisebb dugattyú-elmozdulás is kimozdíthatja a helyéből). Mielőtt visszatennéd az olajdeknit, a hüvelyek melletti vízteret töltsd fel fagyállóval, és hagyd úgy amíg a hengerfejezés tart: ha a hüvelyek vállánál a tömítés szivárogna, az alul megjelenik (az olajdekni felrakását hagyhatod a legvégére, akkor is ha már össze van rakva a motor, feltöltötted fagyállóval, és ha van lehetőség nyomást ráadni... így a tömítéscsere sikerességét is ellenőrizheted :)
hát sok dolog lehet ,pl sikoltatni kell ha nem egyenes,nem repedt a hengerfej hallottad e mikor ment a motor pl hidratőkék nem csörögtek , olajat ette e ,szelepszár semmiringek kopottak ,a tömítőgyűrűk ne mozduljanak ki ahogy írtad .és még a vezérlés helyzete
Magad is magtalálod ebben az esetben viszonylag könnyen.
-Dugd me a fejed az ülés alá(elé).
-mozgasd meg egyik kezeddel a magasságállító kart az ülés oldalán
-látni fogod kb az orrod előtt, hogy hova kell beakasztani előre a fémrúd egyik felét
- ha ez megvan, akkor a másik végével könnyen megtalálod azt a lyukat, ahova a hátsó végét kell beakasztani. Ez kb az ülés közepénél van a B oszlop felőli szélén.
Szerencsére az enyém nem szakadt el, csak néztem egy motor hibás rovit és a tulaj mondta hogy meg állt a motor szíjszakadás miatt. Azért kérdeztem csak ,hogy érdemes-e ilyen motort megvenni.
Ehhez képest azt írtad, hogy " kiesett az anyosules magassag allito fem rudja" akkor most melyik ülés magasságállításával van gondod amiről kép kellene?
Igen, van. Ha az nem működik, akkor kb 1/4 tank töltöttségi szint alatt nem megy a motor, mert akkor az üzemanyagot az első szivattyú már nem tudja átemelni.
Nem a legalacsonyabb pontban van szerencsere. Nekem az utasoldali ulesnek nem allithato a magassaga. Koszonom azert a segitseget! Lehet keresek majd egy segitokesz 75-os baratot es alanezek az ulesenek, de ha valaki mellekelne egy kepet itt az lehet egyszerubb lenne! Koszonom elore is! :)
na ez nekem kinai :)) a mozorhazteto alatt vannak valami relek,ezeket lattam.amugy kiszedtem a biztositekot,mert egesz ejjel zugott volna s szombatig nem leszek itthon.az utasterben hol talalok rerlet?
A RAVE szerint az üzemanyagpumpa relé kapcsolt áramköre állandóan áram alatt van, ha a gyujtás nincs rajta akkor is. Gyujtás ráadásakor az ECU ad testet kogy behúzzon és induljon a szivattyú. Ha leragad vagy összeég az érintkezője akkor nem kapcsol szét. Az utastéri táblán a régi verzió szerint a különálló 5.számú relé, a kis biztosítékoson a 3.számú relét próbáld meg cserélni hátha az lesz a hiba.
eddig ugy mukodott ahogy irtad.gyujtaskor zugott par masodpercet aztan meg leallt.ha motort leallitottam,akkor zugott meg par masodpercig de leallt.a tartalynal nem hallom.
Elméletileg a gyujtás ráadásakor kaphatna csak áramot, és kb 1 perc után le kellene állnia, ha a motort nem indítod el. A tankban lévő szivattyú is állandóan dolgozik? Ezek egy reléről kapják az áramot.
a jo hir az hogy megindult az auto.elszallt a biztositek.a rossz hir pedig az hogy folyamatosan zug.ha kihuzom a biztositekot akkor elhallgat.mitol van az hogy folyamatosan zug ha aram alatt van?
koszi az erdeklodest meg a segitseget :) semmi hibajelzes.nem volagit semmi a muszerfalon.az egr szeleprol a vezetek le van szedve s be van dugva egy csavarral.igy vettem az autot,a szerelo meg azt mondta hogy hagyjuk is igy mert ha megy az auto akkor azzal nem kell foglalkozni.holnap mindenkepp megprobaljuk teszterre tenni,aztan meglatom mit tehetunk.nyilvan az altalad felsorolt biztositekokat is megvizsgaljuk.irok ha jztok valamire.
Pár hete szoptam vele én is. Forgatni forgat? Sárga check engine világít? Ha forgatja az önindító és nincs check engine akkor nézd meg a motortér biztiket. Nekem az F1 ment ki. Megállt mint a szög, indítózott semmi hibajel de nem röffent. Nállam az egr vákumszelep vezetéke testelt le. De még több minden megy arról a biztiről vez zengely jeladó üzemanyag pumpa stb. Biztiket mindenképp nézd meg. Írj mit találtál és próbálunk segíteni
Koszi.holnap erek haza s majd megvizsgalom.remelem csak ennyi a baj nem pedig injektor vagy nagynyomasu szivattyu.soha nm csinalt meg ilyet.telen is konnyen indult.
Ha hajt, akkor lehet az alacsony nyomású szivattyúd szarakodik. A múltkor én is így jártam, aztán kicsit megbizdergáltam a tetején a csatikat, és elindult.
Ma reggel munkaba menet az az autom 1 km utan megallt.probaltam inditani de tobbet nem indult meg.haza kellett vontatni.2.0 dizel 85kw,rover 75.gol lehet a baj?
hali , nekem vagy 10 éve össze ment a olaj a vízbe ,trisóval kimosás stb. a rendszer fokozatosan tömődik el a hűtő üzem melegedés után kis araszolásoknál már indít a ventilátor
szerintem a legkisebbel kezd a cseréld ki a termosztátot és a hőfok jeladót, ezek után bonyolódj a nagyobbakba.
Én sem hiszek az ezoteriában :) a távgyogyban sem. Mivel a hiba nem folyamatos ezért írtam ide, van e tippje valakinek hogyan tudnám leszűkíteni a lehetőségeket. Pl nem állunk neki vizpumpát cserélni (alkatrész+fêl napos munka) ha csak egy termoszát szivat vagy nem időben kapcsol a venti.
Kis segítséget/ötletet kérnék, hátha valaki találkozott hasonlova.
Felfort a víz a 414esemben pénteken, de nem tudom mi okozhatta. Győrből felmentem B.pestre pályán, (nemvolt zavartalan a forgalom). Pesten belváros araszolás, 2óra parkolás fél óra közlekedés, 1óra pihi. Ezután vissza Győrbe végig nyugis 130al. Győrben a 3.pirosnál láttam láttam meg a mutatót hogy felkúszik. 2perc után hazaértem, ott már tolta el a vizet a sapkánál. Jött a husvêt sehol semmi. Jobb ötletem nem volt feltöltöttem vizzel légtelenitettem és kb 100km után nem jött elő a hiba rövidebb távokon. Az olaj nem kakaós, víz tiszta, nincs szaga, nem jön bubi. Tippeket kérnék nihez kellene nyúlni. Köszi előre a helpet
Hello! Ugyanígy jártam a vezetőüléssel egyszer... Ha nem a legalsó pontban van az ülés, akkor nézd meg a másik ülésen, hol kell lenni a lyuknak(persze tükörkép), és sikerülni fog. Kicsit lehet véres lesz a kezed! ☺
Rover 75ben a legzsak csatlakozo babralasa kozben kiesett az anyosules magassag allito fem rudja(?) es nem tudom hova csatlakozott. Addig megvan hogy az allito gomb hatuljan hol van a csatlakozasi pont, viszont a masik veget nem tudom hova kellene csatlakoztatni. Segitsegeteket szeretnem kerni! Nem elektromos ulesrol van szo.
Szia! Írtam egyszer, hogy Külső Váci úton van küszöbhajtó cég. Keress rá: Hanzlik Pál. Tavaly 8500 pénzért hajtottak egy db-ot. Azóta állítólag emeltek egy ezrest.
Van mindenféle mintájuk, de én inkább vittem egy-egy szeletet a küszöbből.
Na én oda pottyantottam be az ablaktörlő kúpos bizbaszát, amikor pollenszűrőt cseréltem(112474 hozzászólás). Szerinted, ha ki tudom venni a tűzfalat, ahogy írtad, ott megtalálom?
Szia!Eszedbe ne jusson hozzányúlni a szívósorhoz!Leveszed az ablaktörlőket,alatta a műanyagot és a tűzfal kozepét ki lehet emelni a helyéről.Ha jól emlékszem,4db csavar tartja,8as kulcs kell hozzá.Utána hozzáférsz a hátsó gyertyákhoz.Sok sikert!:)
Eladóvá vált a Rover 75 2.0 v6 autóm. A műszakija érévnyes, de valamiért köhög a motor. Gyertyák , üa szivattyú cserélve. Két hibaok lehet még: holtponti jeladó illetve a hűtővíz viselkedéséből következtetve lyukas lehet az olajhűtő. Az autóval 428.000km-t tettem. Keresem új gazdáját, akinek még érhet valamit. Ajánlatokat a hunormf@freemail.hu címre várok.
Nekem jobb hátsó, felső lengőkar, külső csapágya lógott 1 cm. Egyedül akkor lehetett észrevenni a hibát ha le vettem a kereket , az agy és e lengőkar közé pajszerrel befeszítettem. A cseredarab e36;3as szedán bmw- hez lett keresve.
Ebay, bontó, Britx. Boltban nemigen lesz hátulra semmi futómű alkatrész, cserébe nagyon ritkán kell ott matatni.
Carter leírta a felső lengőkar ha elrohad akkor a geometria megváltozhat ( a tengely pár fokot dől/elmozdul a függőlegeshez képest ) illetve a szilentek elfáradása
okozhat még ilyen tünetet. A szilenteket meg Lenkey-nél kell csináltatni oszt többet nincs ilyen probléma.
Egyszerűen csak állj egy síknak vélt placcra oszt tekintsd meg 3-4 méter távolságról az autó hátsó futóművét. Esetleg tehetsz egy vízmértéket, deszkát, stb egyenes dolgot
a hátsó kerék mellé és látni fogod ha rendellenesen dől a kerék valamilyen irányba.
Ja és érdekes hogy tegnap volt műszakin s ismerem a biztost mondom neki hogy nézze meg jól a bal hátsó kerék körül nincs-e valami bibi, de nem látott semmit.
Most felteszek egy kopottabb gumit s figyelni fogom
Igazad lehet. Ott a tárcsa vastagság 21mm belső hűttéssel. Most mikor gumiztattam a kocsit néztem az enyém tele tárcsa. A betét bizonytalan hogy a 129mm hoszú vagy a 117mm kell e nekem. Esetleg van e valami tapasztalat a márkával termékkel? Nem akarok sz... venni jópénzért 😀
A hátsó futóműnél nincs állítási lehetőség, ha a karok nem deformáltak, a szilentek jók akkor OK. A felső nem is igazán tud deformálódni elég masszívra van kialakítva, az inkább elrohadni szokott, de az alsó eléggé lent van és hosszú is hogy valamiben elakadjon a jó magyar utakon, szegélyeken.
Kis segítséget szeretnék kérni tőletek. Első féktárcsa, betét csere lett esedékes Rover 414 si (97évj. 103hp) abs nélküli autómon. Az autósbolt weboldalán két különböző méretű fék betétet és tárcsát találtam és nem tudom melyik való az enyémhez.
Amit kinéztem:
Ferodo Premier betét: Hossz: 129 mm, Magasság: 69 mm, Vastagság: 17,5 mm (FDB613)
Ferodo Premier tárcsa: Átmérő: 262 mm, Magasság: 44,6 mm, Féktárcsa vastagság: 13 mm, Féktárcsa fajta: Tele (DDF872)
Ha a futófelületre gondolsz, és nem csaptad oda a futóművet valszeg csak be kell állíttatni, lehet elfogyott benne egy szilent stb és ettől megváltozott a geometriája. Nekem a jobb oldal csinálja. De még én se állíttattam be. Azt hittem kerékcsapágy ki is cseréltem de semmi baja nem volt a műtét előtt, utánna annál több. Úgyhogy a lekovácsolt régi helyére felment az új csapágy külső szél kopás maradt. Amilyen futóműve van a 75-nek nem is tudom hova vinném. Csatolt lengőkaroson nevelkedetthez biztos nem
Sziasztok! Üdv a Rover családnak! Én 18 éve "élek együtt" egy 75 2.0 V6-tal. Mindeddig álom volt, de mostanság vacakolgat. Tanácsotokat kérem: hogyan tudom lebontani a belső gyertyasor feletti szívó burkolatot, hogy ellenőrízni/ cserélni tudjam a gyertyákat? Előre is köszönöm!
Sziasztok! Rover 75 benzin országúton elkezdett egy olyat h lemegy a vizhőfok 70ig. Városba beérek, lassìtok vissza megy 90 fokra. Mi lehet a gond? Köszönöm!
Sziasztok!Lenne egy Rover 75 2.5 V6 benzín autómata kombim eladó!2 hete jöttem vele haza Olaszországból és meg állt.Vagy üzemanyag szivatyú vagy szűrő lehet.A két első téli gumi teljesen új,kb 1000 km van benne.Vettem másik autót így ez feleslegessé vált.Az autó 2004-es ,műszaki ez év novemberig van rajta. Az ára 300.000ft.A váltó is cserélve lett most benne. Nem szeretném megbontani. Az autó a tulajdonomban van,törzskönyv van.Nem vagyok kereskedő. Ha érdekes a számodra akkor hívja 06303789943 vagy írj a damoviktor@gmail.com-ra.Küldök képet emilben mert ide nem engedi felrakni mert hogy túl nagy.
Olyan kérésem/kérdésem lenne, hogy valaki esetleg nem tud eladó Rover 45 1.8-as benzines vagy MG ZS 1.8 benzines komplett motort vagy autót? Tudom, hogy elég kevés van ezekből, de gondoltam egy próbát megér... Köszi előre is, ha valaki tud segíteni.
Ha váltóolajra gondolsz, azt nem tudom, de motorolaj 10W40es kell bele, és 7 liter a mennyiség, valamint 15000 km-nél mindenképpen ajánlott lecserélni.
Segitsegeteket szeretnem kerni a kovetkezokben vettem egy 2002 es diesel rover 75 os verdat automata valtoval mijen idokozonkent kell benne cserelni olajat van valamijen szint ellenorzo palca vagy nyilas ahol ezt megtegyem es mennyi olaj kell bele koszonettel miklos
Hiba elhárítva, kicsi kocsi újra száguld. Az egr szelepem vákumkapcsolójának a vezetéke hozzáért az önindítóhoz, kidörzsölődőtt és letestelt. Done. Köszönöm a segítséget. Király ez a csapat
Nagyon köszönöm a segítő szándékot. Szenzorok szoktak így mdgdögleni hogy masszív rövidzárat okoznak? Délután nekiesek, lehúzom az összes említett kütyü csatiját és méregetek. rave cd-t este áttúrtam egy kapocs rajzot találtam róla. De kérlek küld el azért hátha más. joetamas@gmail.com. Köszönöm a segítséged
Tudnátok segítene hogy 416-hoz első szilentek milyenek kellennek. Sok félét találok az ismert webshopokhoz de nem igazán vagyok tisztába vele melyek amik konkrétan ehez valók.A lengescsillapitóm rendbe van de sajnos eléggé kopog a masina.
Arról a biztosítékról több dolog is meg van táplálva. A vez tengely jeladó, az üzemanyag nyomásszabályzó, az EGR mágnesszelep, a légtömegmérő, és az izzítórelé is. Ezek közül vagy a vezetékeik közül bármelyik csinálhat zárlatot ami az f1 est kinyírja.
Már nem sürgős amit kértem. Ráment a délutánom meg 3drb 10A és 2drb 15A biztosíték,de meglett a hiba.Kesztyütartó világítás már törött volt,az csinált zárlatot.
Segítségeteket kérem megállt az autóm. 75 diesel 2002-es. A motortérben lévő biztitáblán az f1 bizti kiment egy hete. Kicseréltem ment tovább ma feladta végleg. F1 bizti azonnal kiég ha gyújtást ráadom. Forgatni forgat de nem röffen. Ami érthető mert elvileg a motorvezérlő fő biztije. Ötlet hogy mit nézzek? Kábelkorbácsot holnap megpróbálom átbogarászni hátha rövidzár, kikopott vezeték. De más ötletem nincs. Így szerelő se opció mert mozdíthatatlan. Köszi előre is
Először megpróbáltam én magam, de az nem sikerült valami jól.
aztán találtam egy nagyon rendes fóliást. Első neki futásra nem akart pénzt kérni érte, mondván, hogy szerinte nem lett túl jó, és hozzátette, ha lejön, akkor menjek vissza nyugodtan. Aztán sikerült ráalkudnom 5 ezret :) és ennek már 1,5 éve, és azóta is gyönyörű!
Jól sikerült, ránagyítva is teljesen rendben van, azért gondoltam a 75 díszlécére. Saját munka, vagy fóliázót sikerült rábírnod a feladatra? Én is gondolkodtam a cserén, van is egy ZT lökösöm, de még nem jutottam el a megvalósításig. Króm (hatású) dísz nélkül nem igazán passzol a 75 stílusához.
Sziasztok! Rover 2.0 V6 autóról beszélünk. 15000 kmes kuplung szerkezet van benne. 4000-rel ezelőtt cseréltünk alsó-felső kuplung munka hengert. Majd 1000 kmrel ezelőtt ismét felső kuplung munkahengert, ezúttal fémből. Azóta viszont a kuplung benyomásakor sűvítő, vinnyogó hangot ad ki. Ha egy millimétert benyomom a kuplungot, már akkor is! Vélemények? Köszönöm!
Valakinek van-e elektromos séma , kapcsolási rajz vagy vonalas rajz Rover 25-höz . 1.4 köb 76kW . Free letöltős oldalakat már próbáltam , regisztráltam ,de nem megy egyiken sem ... bankártyám van ,de píz az nincs rajta tehát úgy semm menne ... sz'al ha valakinek akadna és megosztaná velem a wazeg010@freemail.hu cimre , na annak megköszönném! Abból talán könnyebben megtalálnám ,hogy mi az oka annak , hogy kiveri a biztosítékot (10 A ) .Bal helyzetjelző ( első , hátsó) és müszerfal megvilágitás megy ki .
Köszönöm a segítséget, eddig nem jutott eszembe, hogy megnézzem, de tényleg igazad van. A Jaguar S-Type motorja tényleg más, a Fordtől származott. Természetesen örülök neki, hogy ennek ellenére tudta javítani, mert legalább nem ijedt meg a V6-os motortól. Nem mindenre tudta ő sem a megoldást, erről írtam is.
Mielőtt más "hibáim" is felfedezésre kerülnek, szeretném tudatni, hogy egyes szakirodalmak 129kW/175Le-ről írnak 1999-2001 között, bár az okmányiroda csak a 130kW-ot ismeri. A legtöbb helyen ez a felszereltség Crown szintű, bár 2000-ben olvasmányaim szerint a Connoisseur volt a legmagasabb szint, Crown nem is volt.
Tévedéseimért elnézést kérek, bízom benne, hogy olyan érdeklődőt találok, akinek tetszik és ismeri.
Sziasztok. Segítségre lenne szükségem. Nekem egy 97-es 620-as benzinesem van. (Honda motoros) Van itt olyan aki jól ért ehhez a típushoz? 1 év alatt 7 szerelő nem jutott vele semmire. Sajnos gépkönyve nincs meg. Próbáltam keresni neten szerelési könyvet de nem találok sehol.
Mo.-i forgalombahelyezés: 2003. 02. 07. ( 25.131 km-nél a Wallis Motor Duna Kft.márkakereskedés által)
Jelenlegi óraállás: 158.810 km
Tulajdonomban 2014. 11. 05. óta.
Teljes eredeti dokumentációja (német nyelvű) rendelkezésre áll.
Teljesítménye: 177 LE/130 kW
Színe: ezüstszürke metál
Belső: fekete-szürke kombináció, bőr
Felszereltsége: automata, 5 sebességes JATCO váltó kapcsolható normál, téli és sport üzemmóddal. Ablaktörlő berendezés esőszenzorral, automatikusan sötétedő visszapillantó tükör, belülről nyitható csomagtér, biztonsági gyermekzár a hátsó ajtóknál, biztonsági övfeszítő rendszer, elektromos ablakemelők elől-hátul, diófa műszerfalburkolat, fejtámlák elől-hátul, fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS], fékrendszer: fékerő-szabályozó, elektronikus [EBV, EBD], fényszóró-távolságállítás belülről, elektromos, figyelmeztető hangjelzés a fényszóró bekapcsolt állapotára, fordulatszámmérő, fűtés-szellőzés: belső levegő-keringető rendszer, Időóra, Indításblokkolás, kárpit: bőr, kartámla elől-hátul. Kipörgés-gátló[ASR]. Kormánykerék: magasság-és távolságállítású, könnyűfém keréktárcsa 6,5Jx15', központi zár távirányítással, külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők, Légkondicionáló berendezés digitális, elektronikusan osztott hőmérsékletszabályozással, légzsák a vezető és utas oldalon, oldallégzsákok, fejlégzsákok. Oldalsó díszlécek krómozottak, olvasólámpák elől-hátul, pohártartó elől-hátul, pót-féklámpa, pótkerék, gyári Tv-navigációs-cd-táras fejegység, 8 Harmann-Kardon hangszóró, rádióantenna: hátsó szélvédőbe integrálva, szélvédőüveg hátsó: fűthető, szépítkező tükör megvilágítással, multifunkciós kormány, szervokormánymű, színezett üvegek, szivargyújtó elöl, ultrahangos parkolás irányító rendszer hátul. Ülések: állítható magasságú vezetőülés gerinctámasszal. Ütközésvédelem: oldalsó merevítés az ajtókban, vészhárítók a karosszéria színében, Világítás: ködfényszórók elöl, Információs rendszer: fedélzeti számítógép, szerviz-intervallum jelző. Tempomat, elektromos tetőablak.
Több mint 10 évig voltam szerelmes ebbe a típusba, eldöntöttem, hogy egyszer megveszem és együtt öregszünk meg. Az idő telt, vidéki tanáremberként sokáig kellett várnom, hogy anyagilag lehetőségem legyen erre a vásárlásra. 2014. novemberében elérkezett a nagy pillanat, tényleg megvalósult az álom. Az állapota szép, felszereltsége több mint kielégítő, hihető előélet dokumentációval. Szerencsére az állandó autószerelőm sem akart mindenáron lebeszélni, ismerte a típust, mivel főnökének Jaguárjában ugyanez a motor van. Emlegetett ugyan fogyasztási adatokat, nehezebb alkatrész-beszerzést, de én ezt a rózsaszín ködön át nem nagyon fogtam. 151.000 km-óra állással vettem, lelkesen cseréltettem a szűrőket (lég-, olaj-, pollen-), folyadékokat, motorolajat, váltóolajat, fagyállót, nem zavart, hogy új akkumulátort kellett venni ( Varta Black 72 A), vásároltam ablakmosó-motort, mert a régi nem működött, cseréltettem az első lengéscsillapítókat (Sachs), első lengőkarokat, bal első stabilizátorpálcát, jobb első-alsó kormánygömbfejet. Futóműbeállítás, fényszóróizzó csere, hogy gyári H7 legyen, ablaktörlőlapátok. A szerelő szerint az ékszíj- és vezérléscsere, valamint a gyertyák később is ráérnek.
Elkészült és használhattam. Maga volt a csoda. Mindenki dicsérte, nem tudom hányan voltak őszinték. Megtanított sok mindenre, nyugodtan vezetni 50 évesen, mert ha akarnám, nagyon menne (de nem akarom). Megtanított az automata váltó kényelmére (addig irtóztam tőle, mert másoktól rosszakat hallottam). Megtanított arra, hogy a prémium minőség jelentheti azt, hogy egy 17 éves autón nincs egy rozsdapötty sem, és nincsenek elöregedve a felhasznált anyagok.
2015. februárban a hűtő ereszteni kezdett, a szerelőm javaslatára gyári újat vettem a Bárdinál. Kicsit később kiderült, hogy a hűtőventillátor motorja sem kapcsol be, ezt nem találtam itthon (mintha ezt hallottam volna valakitől), így egy ismerősöm hozott Németországból.
Bár a kilométerek nem nagyon szaporodtak, hiszen a napi használat 3-4 km, de nem bántam a költségeket, gondoltam már minden rendben van. Bebizonyosodott hogy utazóautó, a városi fogyasztása nem a legkedvezőbb (mintha ezt is hallottam volna valakitől).
2016. március: az autómosás után nem indult a "drága", fél óra állás után pöcc-röff. Szerelőm laptopja szerint vezérműtengely-jeladó a hiba oka. Csere megtörtént.
2016. június: a szerelem szeretetté, ragaszkodássá szelídült. Nem az autó tehet róla, hogy a hátsó lengéscsillapítókat is cserélnem kell (Kayaba). Ezután futóműbeállítás, kerékcentírozás. A gumis nem tudta megmondani miért világít a kipörgésgátló ikonja. A kapcsoló nem reagál, az ABS működik, mivel semmilyen szerelő (villamossági sem) tudja mit kellene csinálni, úgy döntöttem így marad, más autókban nincs is kipörgésgátló. Tipp szerint elállítódott, vagy elnyírodott egy szenzor a centirozásnál.
2016. november: Bár nálam 6000 km-t futott eddig, de ideje újra szűrőket, olajat cserélni, megérdemli a vezérléscserét (INA) vízpumpával (Dotz), új fogasszíj, platinaelektródás gyertyák (NGK). A szerelő szerint a VIS-motorokat kellene cserélni, hogy ne torpanjon meg hirtelen gázadásra. Internet, VIS = Valve in star, kettő van, egy power és egy balance. Csak bontottat lehet itthon szerezni, de ha kell, akkor kell. Csere megtörtént, változás viszont nincs.
Napjainkban: Úgy döntöttem, hogy elválunk. Győzött a racionalitás a szív felett, vettem egy Toyota Aurist 1.6 Valvematic motorral, ami kisebb, gyengébb, de kevesebbet eszik. Nagyon jó, de nem vagyok belé szerelmes, mert olyan mai átlag.
Ma frissen mosva fényképeztem a Roverem az eladáshoz, rájöttem még mindig tetszik. Nem tudom megtartani, de kívánom, hogy az új gazdája is szeresse, mert Őt ez élteti.
Sziasztok.Van egy Rover 75 2000 benzinesem,és a hat hengerből leállt az egyik,okozhatja e valami elektromos zavar?Amit megtudtam nézni hogy kap üzemanyagot és szikra is van.Pöcre indúl.
Sziasztok. Rover 75 2.0 v6. softvert hol tudnak frissíteni? Indítási problémával küzdök, kb. 10mp ig kell indítóznom, és közben a pedált kicsit nyomni kell. Indítás után semmi probléma nincs vele. Miután le állítom még kb. 10-15 percig rendesen el indul. Miután elveszi az áramot a motor térből ismét csak hosszabb indítózás után indul. Hidegen melegen ezt csinálja. Ha áll több napig akkor hidegen elsőre elindul, de leállítás után ugyan az a probléma. Nézve lett a TPS, alapjárati motor, MAP, folytószelep, a benzin pumpa relé ki rövidre zár, pumpa folyamatos működtetés közben sem indul hamarabb. Gyertya csere volt ,a régi gyertyáknak is szép volt a színe. Mellesleg semmi hiba kódot nem mutat a hiba olvasó. A gyári sem. Vagyis a VIS balance-t azt írja de ugy tudom az csak a teljesítmény leadásnál számít indításnál nem. Valami levegő problémára gondolok. Segítségeteket előre is köszönöm.
Van egy Rover 75-ösöm, ami a kuplung felengedésekor remegni/rázni kezd (mintha erőlködne). Kettős tömegű lendkerék? Leállításkor nincs recsegő/kopogó hang. 1-esben és R-ben csinálta elinduláskor, próbáltam a 2-ben való elindulást, akkor is jelentkezett.
tegnap voltam szerelonel es felemeltuk,aztan sebessegben meghajotottuk minden fokozatban ugy felemelve,mikozben a szerelo az auto alatt meghallgatta honnan jon a zaj.mostmar biztos hogy differencial vagy a valto,de szerinte inkabb a differencialmunel valami csapagy.azt javasolta hogy vasaroljak egy valtot,aztan ugy ahogy van kicsereli mivel nem biztos hogy javitani lehet.azt hiszem koltseges lesz,de ez van.meg kell javitani :) amugy sebessegben hallhato csak a zaj,motorfeknel talan erosebben hallhato,de a lenyeg hogy sebessegben gurulva is terheles nelkul hallani lehet,
Nem írtad melyik típus lenne , ha féltengely akkor kanyarodásnál hallanod kellene erősebben egyenesbe már csak a végét járja akkor szokott kopogni ,zakatolni másik a váltó fogaskerék megy szét vagy a csapágya.
Megprobalom leirni a hibajelenseget azzal a remennyel hogy valaki segiteni tud abban,hogy kideritsem mi hibasodott meg.
Roviden annyi lenne,hogy sebessegben haladva valami hang hallhato,ami valahonnan az auto elejetol jon.Par honapja meg nem volt zavaro de mostmar egyre zavarobb kezd lenni.Ha kiveszem sebessegbol es ugy gurulok vele,akkor a zaj megszunik.Mintha vslami besurolna vagy vslsmi hasonlo.Feltengelyre gyanakodtam de egy ismeroszom szerint az hallhato lenne akkor is ha az auto nincs fokozatban.
Nem nyomkodtam vissza,hallatszik,érződik a kompresszió a motorban.Nem régiben egy opel tőkéi keményedtek fel nálam,de akkor az önindító úgy forgatta,mintha nem lettek volna benne a gyertyák.
Szeretnék beépíteni egy olajleválasztót a kocsiba, hátha jó valamire De abba ütköztem, hogy itt úgy tűnik, két kartercső van a szelepfedélen, szóval elvileg mindkettőt rá kéne kötnöm, hogy optimálisan működjön.
A képen zölddel bekarikázott cső mennyire jelentőségteljes? Mert elvileg a másik kartercső vezeti el a gázt a légszűrő utáni pontig. Ennek a másik csőnek mi a szerepe?
Valami meglátás, tanács? (leszámítva, hogy "minek a bödön, úgy se ér semmit")
Azért nézd meg inkább azt a kompressziót. Amikor az én autóm elhalálozott, egy nagyobbacska füstfelhő jött ki hátul indításnál, de minden további gond nélkül elment 400km-t hazáig. Ott leparkoltam és többé nem indult. A szervízben azt mondták, hogy nincs kompresszió, mert talán a szelepek nem zárnak, meg valószínű volt, hogy ismét hengerfejes.
Nem hallok semmi olyan hangot. Csak úgy jár a motor,ha a gázpedált pöckölgetem,egyébként tisztán járna. A kompressziónak jónak kell lenni(elvileg) mert működő,pöcre induló motor lett akkor este leállítva. A keverékre én is gyanakszom,mert mintha ku.....va keveset kapna,olyan a jelenség.
Úgy kezdődött,hogy este még le lett állítva,és azóta nem indul. De még csak nem is ígér. Levegőszűrő benzin be,akkor indul,de alig járt. Mondom m kevés a nyomás. Szivattyú csere...nem indul. Komplett gyújtás csere...nem indul. Közben a hengerfej töm.csere...utána sem indul. Régi szivattyú vissza....nem indul. Közben.gépre raktam,semmi hiba. Holtpont jeladó ok,vezérlés ok,szikra ok,injektorok köpnek,nyomása 4,5bar. Lövésem sincs már. Csak úgy indul,ha öntök benzint a levegő torokba. Akkor elketyeg sokáig,ha a gázpedált pöckölöm.
Nyelvészet hely csapágy rá v kéttömegű lendkerékre tippelt a szerelő. A lényeg a tippelésen van!:) Szóval használom. Leszarom a hangot. Sokba van már nekem ìgy is... Eddigi legszarabb autóm. 215.000, szervizkönyves. Mostmár ért miért 600.000 a piaci ára
Nekem is volt olyan tavaly meg tavalyelőtt egyszer-egyszer egy hideg téli napon, hogy mintha elment volna az alapjárat, de mikor teljesen üzemmeleg lett a motor (menetem vele pár kilométert), akkor megjavult és utána nem jött elő.
Próbáld meg addig "pöcögtetni" amíg be nem melegszik. (az is lehet, hogy ott a pillangószelep ház körül van valami bibi) De olyan sok minden történt ott, hogy nehéz visszabontani mikor romlott el... A hengerfejtömítés csere előtt még ment rendesen? Vagy a benzinpumpa csere előtt még ment rendesen?
Már próbáltam azt is. Viszont a levegőszűrő nélküli járatáskor,amég a pillangószelep épp csap nyit,kis gázzal jár a motor. De csak a folyamatos pöcöktetéssel.Alapjárat nincs.
Sziasztok! 75ben felső kuplung munkahengert cseréltem. Azóta benyomást kuplung áll érdekes hangot ad az autó. Sűvìt, vagy olyan elektromos motor hangot. Gázadásnál a süvìtés erősödik! Találkozott valaki már ilyennel? Csak a kuplung lenyomásánál és felengedésénél van a hang, amint felengedem tejjesen, abba marad!
Szia benzin pumpának 4.1 bart kellene nyomnia , injektoroknak pedig3.0 bar plusz minusz 0.2. csak egy kósza megjegyzés nincs az nagyon bezabálva benzinből azért így megy ahogy megy szed ki a gyertyákat és úgy kellene megjárattatni őninditóval .
Csatlakozó kontakt, vezetékek rendben? Mérj rá hogy van e táp stb. , és Ha lehúzott csatlakozóval megy rendesen akár úgy isn maradhat, az ECU vaélamilyen középértéken teszi a dolgát, nem lesz több a fogyasztás, nem fog világítani semmi a műszerfalon. Persze az a jó ha minden a rendeltetése szerint dolgozik.
Köszönöm válaszod! Valamikor nekiállok és kiszedem, hogy feljavítsam. Már csak azt nem tudom, hogy hogyan szedem le.
Azt láttam az ajtókon, hogy a régi szivacs kézi dörzsölésre is szépen lejön, csak a műbőr (vagy milyen) felületen maradó fehér ragasztót nem tudtam a kis vájatokból eltakarítani. Ha sikerülne, akár úgy is lehetne kárpitozni, hogy a könyöklő rész szabadon marad. De arra is gondoltam, hogy készítek egy darabokból összeállított, varrott textilkárpitot, aztán a sablonnal lehetne sokszorosítani, ha jól néz ki. Talán a műbőr jó lenne erre.
Sziasztok!Eladóvá vált szeretett,féltve őrzött óvott rover 75-ösöm..fekete színű az autó,csinos 17-es felniken terpeszt az összes króm hiánytalanul megvan rajta..automata 2.0 v6 145 ezer km van benne..belseje nagyon szép és kultúrált,zöld bőr ülések szépek a kárpitok..érintőképernyős nagynavigáció,tolatóradarral..hátuljában nagy zene ami a gyári harman kardon rendszerrel nagyon szépen szól..dupla sport kipuff rendszer alatta ami nagyon igényes és úgy néz ki rajta ahogyan kell,2001-es évjárat..működik benne az elektromos rolótól kezdve az ülés állitásig minden,gyári xenon és működik az állítómotorja is..tolatóradar is szépen teszi a dolgát,műszaki vizsga jövő év márciusig van rajta.Akit érdekel hívjon nyugodtan..kérésre képeket küldök!06-70-350-1331 ui:automata váltóban olaj csere óta 5ezer km van..
Mg Zt nyomaték probléma.. Lekötöttem a légtömegmérőt, visszjött a nyomaték alacsony fordulaton is a korábbi szintre. Ma beleraktuk az új légtömöegmérőt BOSCH - pont mit az előző, bekötés után ugyan úgy visszaesett a nyomaték mint a régi légtömegmérő bekötése esetén. Most új légtömegmérőt is lekötöttem és egyből megy ahogy kell. Hiba jelzés nem jelent meg akkor sem amikor le volt kötve a légtömegmérő a teszt idejére. Valakinek ötlete?
Helló! Szükségem lenne segítségre a távirányítóm tanítására,elemcsere után elfelejtett mindent! Babarczai79@freemail.hu-ra köszönöm!! Lucas 17TN jobb lenne ha hívnátok 06-30/322-9474
Az a baj, hogy a szivacsréteg van elporladva. Esetleg, ha leszeded, megtisztítod a morzsaléktól, valami vékony szivacsot felragasztasz, és arra vissza, az működhet. De egyszerűbb új kárpitanyagot venni, kell 2m, és ha van egy kis kézügyességed, simán megcsinálhatod otthon. Az ajtók macerásabbak, a tető nem bonyolult.
Bár nem engem kérdeztél, de ha már itt vagyok... simán ki lehet venni a tetőborítást az ajtón át. A régi szivacs és ragasztó eltávolítására a mechanikus módszer vált be (körömkefe). A tetőre én valami hőálló ragasztót használnék, nekem a PalmaTex bejött.
Láttam régi hsz.-odban, hogy kicserélted a tetőkárpit bevonatát. Láttam is a képet, nagyon szép lett. Nekem a szerelőm mondta, hogy csak úgy lehet kiszedni a kocsiból, ha kivesszük a szélvédőt. Ez igaz, vagy ki lehet venni az ajtón?
Azt csináltam (amit ő is a Vectrajában), hogy gombostűkkel telenyomkodtam, mivel kemény papíron van. :-D Most tele van pöttyökkel, de nem lóg sehol. Kb. 50 db. van benne. Igazából nem tűnik fel senkinek, mert nem néznek fel.
Az ajtó kárpit plüssét visszaragasztottam, de nem lehet gyűrődés nélkül. Azt nagyon sajnálom! Ragasztástechnikai boltban ajánlotta az ember a Super Spray nevű ragasztót. Határset. Sajnos nem köt szilárddá, csak erősen ragacsossá válik, ami jó akkor, amikor nem kell feszíteni erősen az anyagot. A tetőre alkalmaznám is, ha nem kell kivenni hozzá a szélvédőt.
Ha esetleg tudja valaki, hogy a plüss alatt lévő régi ragasztót hogyan lehet eltávolítani, azt megköszönném, akkor levenném a plüsst. Erre nem találtam még leírást.
sziasztok.izzot szeretnek cserelni,de nem tudom hogyan kell es milyen.egy ismerosom mondta hogy H7 jar bele.a jobb oldali szorul cserere.valaki tudna segiteni? hogyan lehet odaferkozni?rover 75 dizel.
Hali megyén belül vagyunk 50 km kb , holnap délután lehet eltudok menni, remélem van valami műhely vagy garázs ahol megtudjuk nézni mert erősen mondja az esőt. egy telószámot irj már ha ide nem akarod akkor lalko19@freemail.hu.
Ha a benzinpumpát kicserélted, alaposan ellenőrizd le (hasonlítsd össze egy másikkal), hogy minden cső jól lett-e visszarakva. ha valami össze van cserélve, és a szénszűrőt telenyomja benzinnel, az csinál furcsa dolgokat...
Amikor beindul a motor és jòl jár, akkor csak jòl spriccelnek, nem?
elméletileg van a pillangòházon TPS, throttle position sensor, ez küldené az ecu-nak, hogy is áll a pillangòszeleped. Utàna kellene nézni neten, kimérhető-e a működése.
csak a saját benzinest ismerem, de hasonlònak kellene lenni a tiednek is.
Viszont már ha öntök neki benzint a levegő torokba,akkor tisztán jár amíg el nem fogy a nafta.Injektorok köpnek.Már úgy néz ki hogy kifog rajtam.
Ha valakinek volna ötlete,megköszönném.
Ha beindul így, akkor jeladók stb-k szerintem jók. Én arra tippelnék inkább, (sem immo, gyújtás, comp) hogy egyszerűen az üzemanyag/levegő keverési arányod nem jó.
holtpomti jeladót kivetted vagy csak lehúztad a csatit, nekem televolt rakodva kuplung tárcsa porjával az istennek sem indult meg takarítottam utána és azóta is megy.
MG zt-ben (diesel, 2004-es) elment a nyomaték, különösen magasabb sebesség fokozatnál érezhető. Padlógázzal sincs szinte gyorsulás 2500-as fordulatig. Szervizben cserélték a víz pumpát azóta van a hiba, nem tudták eddig kideríteni mi az oka. A turbó cső rendben van, nincs hibakód.
Sziasztok! Új vagyok, lett egy Rover 75 CDTi Tourer a családban, ezért olvasgatok itt, meg vissza is rendesen, ha megengeditek, valószínű lesz pár kérdésem...
A Rovered Honda motoros?
Ha torokbva öntöd és szépen jár, ahogy írtad egyenletesen, akkor inkább a szívósor környékén nézz szét szerintem. Nem ismerem a szívósorodat, de az injektorokat, gyújtáskört kizárhatod valószínűleg.
Igen, az a nyomásérzékelő csatlakozója a szűrőházon. Vagy nem érzékelt, vagy a szivattyú halódik. Nálam sajnos a szivattyú volt a ludas. Utánanéztem a folyamatnak, az első nem indulás és a végleges leállás között -amikor már csak kocogtatásra indult - nálam csaknem egy év és 20.000 km telt el. Persze közben volt néhányszor hogy nem indult csak második, harmadik próbálkozásra.
Megmértem az injektor végén a nyomást 4,5 bar. A holtpontjeladó is jó,ha leveszem a csatit róla,hiába öntök benzint a levegő torokba,nem indul.Már lövésem sincs :(
Üdvözletem.Kaptam egy igen kedves fórumtársunktól egy MG ZR160 klímakompresszort mivel sajna az enyém bemondta az unalmast, viszont kiderült hogy a mezei 214si kompresszora más.Szóval ha valakinek ez hiányozna a boldogsághoz az jelentkezzen és viheti, illetve keresek jó állapotú klimakompresszort 214si-hez.
Computer vezérel mindent: értékeli a jeladók által adott "adatokat": levegő- vízhőmérséklez, oxigénszint a kipufogógázban, motorfordulat, főtengelyszöghelyzet, kopogásérzékelő stb. Ezekből aztán "levonja a következtetéseket" és vezérli a szívótorokba fecskendezett üzemanyagmennyiséget, változtatja az előgyujtást, jelet ad a fordulatszámmérőnek..
Gondoltam rá,de a gép látja a fordulatot,ha önindítózom. Nem tudom. Inkább az a gyanús,hogy az injektorok miért köpnek egyszerre. Vagy lehet a holtpont jeladótól?
Értem az jó , csak hogy nyom e annyit amennyit kell pl .elöször nézd meg a holtponti jeladót a motor hátoldalán található egy kék csatlakozósat keress olyan mint a víz hő fokos csak ez kék váltó hoz közel keresd.
Szia ha szikra van , akkor benzin felé keresgélj benzin szűrő tiszta e vagy csak egyszerűen nem e levegős a rendszer.még olyan is lehet a holtpont jeladó carakodik .
De ha szét lehet szedni, legalább mögé lehet hajtani :)
45-ön sokkal rosszabb a helyzet, ott egyben lejön az ajtópanel, viszont a könyöklőre ráhajtani nagyon macerás, és vissza se lehet hajtani, úgyhogy ügyesen kell körbevágni. Nem is sikerült valami jól.
A linkelt videón a fickó rendesen szétaprította az ajtókárpitot. A fekete műanyag részeket a kárpitos résztől elég macerás külön választani, majd összerakni. Elég sok ponton van össze "forrasztva". Biztosan megoldható, de annyira azért nem tűnik egyszerűnek.
Az akku mellett a szűrő és a tűzfal közötti hengeres "kütyü" az alacsony nyomású szivattyú. A haldoklás előjele az amit tapasztaltál, már nekem is kellett cserélni . Lehet hogy most egy darabig hibamentes lesz, de végső stádiumban menet közben is hajlandó leállni. Olyankor némi kocogtatásra még elindulhat , de lehet hogy csak szerencsém volt és haza tudtam vele jönni. Másnap cseréltem kb. 18-20 e ből megúszható az utángyártott, a gyári Pierburg 42 körül van.
A műszerfalon milyen jelzést hívsz "szivattyúlámpának" ?
Hibaüzenet is van tárolva valószínűleg "1260 pre-supply pressure monitoring", de ezt nem írja ki, csak diag műszerrel.
A kontakthiba ebben a vonatkozásban sajnos kisebb eséllyel lehet az ok.
De viszont a 75-ön egyszerű újra cserélni, mivel nem kell rásimítani a könyöklőre, szóval kell 2 m új autókárpit anyag, és egy kis molyolás. Valaki csinált tutorialt is:
Tegnap olyat csinált az R75 2.0 cdti-m, hogy miután elmentünk vele a szomszéd faluba, és jöttünk volna haza, nem akart elindulni. Az aksi szépen hajtott, de mintha nem kapott volna üzemanyagot a motor. A sárga szivattyúlámpa világított egyedül a műszerfalon, mert az ugye csak akkor alszik el, ha már elindul a gép. Hibaüzenet semmi. A motortérben van egy kütyü, amihez elektromos kábel is megy, meg kis csövek(gyanítom az üzemanyagszűrő-szivattyú), ott megbizdergáltam a csatikat, és attól vagy nem attól, de utána pöcre elindult. Kezdjek félni, hogy valami komolyabb baj lesz a géppel, vagy egyszerű kontakt hiba lehetett?
Helyzet viszont változatlan.. Biztosítékok jók, fűtés nem reagál semmire se a klíma ami érdekes hogy a szivargyujto ugyanúgy halott.. Már nincs több ötletem marad szerintem valami zárlat volt el kell vigyem villamossagihoz:/
Akkor az nem ellenállás hiba (4. fokozatban nincs semmi ellenállás a 12 V és a ventillátor közt, úgyhogy hiába égett el pár fokozaté, attól 4-esen még megy).
4.fokozaton sem megy egyáltalán, hűtővíz van. Holnap megnézem az ellenállást szakadt-e. De egyik nap meg ment a fűtés és a klíma is, most meg se klíma se fűtés és a szivargyujto sem működik..
Sziasztok! Az mitől van, hogy a fűtés egyik napról a másikra nem csinál semmit hiába tekerek bármit se kép se hang és a szivargyujto sem megy. Biztosítékot nem találom.. (Rover 200)
Új rover 200 került a családba. Egyik este le lett állítva,reggel viszont már nem indult. Ha a levegő torokba öntök benzint,akkor pöfög valameddig,de egyenletlenül.
Kicseréltem a benzin pumpát,rotort,de nem lett jó. Holtpont jeladó,vagy elosztó fedél,vagy kábel?Valakinek ötlet?
Megoldodott a probléma félig.. Egy darabig ment rendesen a központi zár és az immo is. Az immo tökéletesen megy most! Viszont a központi zár nem akar. Eddig zárt rendesen de mikor a fék pedált nyomon akkor a csomagtartó zárja folyamatosan kerreg és mozog.. Nagyon idegesítő.. Mitől lehet ez? Zárlat talán?
Az immo az egyáltalán nem megy se a riasztó érdekes szóval ilyen bajom nincsen hogy nem teker az önindító teljesen jól működik a kocsi. Csak ha már egyszer van benne immo akkor jó lenne ha működne is..
Ha a riasztó előtte se ment, és a távirányító csak az ajtókat nyitotta, akkor azt valaki már megbabrálta és szart se ér az egész! Annak semmi értelme, hogy távirányító nyitja az ajtókat, arra ott van a központi zár.
Ha most az immo is tilt (nem teker az önindító, csak sípol ha a gyújtást ráadod), az csak normál szinkronizálási probléma. Ilyen van ha a távirányítóban elemet cserélsz 4-szer 5-ször meg kell nyomni a távirányító zárógombját. (ennek előfeltétele, hogy mikor ez az összehanolás elment, akkor ne legyen aktív a riasztó).
Vagy még egy próba, ha a riasztó be van kapcsolva: az ajtók zárva vannak, leveszed az akkusarut, vársz egy percet, visszarakod a sarut, ha kulccsal nyitod ki a zárat nem szólal meg a risztó, ajtót kinyitod-becsukod, 4-5-ször megnyomod a távirányító zárógombját, és működnie kell.
Elemcserével :DDD Vagy a kocsiba lévő vevő rohadt le, azt keresném meg. A távos tuti nem dobta el a jelet így ha a power rendben van akkor az autóba keresd a hibát.
Sziasztok, lenne egy rover 200-asom és azt szeretném kérdezni hogy a központi zár vagy riasztó távirányítójàt hogyan lehet újra programozni? Egyáltalán nem.reagal semmire csak kulccsal tudom nyitni.. Előre is köszönöm!
Próbálom megoldani hogy ne kelljen eladni. Most amit házat vettünk volna azt úgy néz ki lecseréljük és a másik kiszemelt kicsit olcsóbb. (ez ma dőlt el és ha vicc ha nem, a Rovi is közre játszott) Így jobban is kijövünk és talán tud maradni nekem hobbyra, jó lesz összerakni szépen. Ideiglenesen kivonom a forgalomból és azt a pár dolgot amit eddig még nem csináltam meg rajta azt összerakosgatom. Legalábbis ezt szeretnénk. Ma is betettem a szomszédhoz hogy ne az utcán álljon és XC ide vagy oda, ez egy remek autó és borzasztóan testhez álló. Becsülje meg mindenki a Roverét :)
A Rover 75 RAVE cd részletes kapcs rajzokat tartalmaz. Régebben volt fórumtárs akinek a céges ftp ről le lehetett tölteni, de ez a lehetőség már szerintem nem él. Ha túrsz utána valahol biztosan megtalálod tömörített (rar) formában.
Megkövezem magam. Friss olajjal és szürőkkel, jó nyári gumikkal, 90-100zal Szeged-Szolnok-Bp országúti szakaszon ki tudtam hozni a kolléga által említett 7,5 literes fogyasztást. Nanoenergizer motorolaj adalékkal és dyno tab üzemanyag adalékok. Hozzáteszem, én lepödtem meg a legjobban!:)
Hát srácok lehet eljött ez a nap is. Már jó ideje kinőttük a szívem csücskét de inkább fordultunk kettőt hogy mindenki meglegyen. Most viszont került a helyére egy xc90 7szem. Nagyon jó meg minden de nem pótolja a Rovim :( Jelenleg még itt áll a ház előtt de lehet túl kell adnom rajta mert a batár Volvo iszonyat sokba kerül és nem akarom hogy az ami az útra termett csak sínylődjön. Már most forgolódok a szeviz árak miatt és a 80%-hoz hozzá sem tudok nyúlni a Volvohoz... Nagyon nehéz a döntés. Legszívesebben megtartanám, kijavítanám Rovi jelenlegi hibáit és ücsörögnék benne minden nap egy kicsit. Bocsi az off-ért de én és a feleségem is marhára szeretjük azt az autót és napi téma hogy mi legyen vele. Valahol ki kell sírnom magam és ti legalább megértitek milyen nehéz lehet ilyesmin gondolkodni...
Rover 45-öm van. Az immo bizonytalan működése miatt a kiiktatás mellett döntöttem. Ez úgy történt, hogy meg lett szüntetve a motorvezérlés és az önindító blokkolása. Tehát az immo akarná, de már nincs mit gátoljon, a kocsi megy. A probléma viszont az, hogy a kocsi ugyan megy, de a műszerfalon a piros kontroll lámpa ég, és ami nagyobb gond, hogy ütemes sípoló hangot ad. Az immot is tartalmazó egységen két csatlakozó van, kisebb fehér és nagyobb szürke, ha a szürkét lehúzom, megszűnik a hangjelzés és a piros fény is elalszik. Ez mellett nem megy a központi zár. Ez utóbbi nem lenne gond, mert egyébként is új központi zár vezérlőbe lesz beépítve.
A kérdésem az, hogy a szürke csati lehúzásával a felsoroltakon kívül van-e még olyan funkció, ami nem fog működni? Pl. légzsák (az egységen van airbag felirat), abs stb. Nyilván egyszerű megoldás lenne az idegesítő hang kiiktatására simán lehúzni a szürke csatit, de nem tudom, milyen járulékos problémát okozhatok ezzel.
A közelmúltban vásároltam egy MG ZR t amiben egy 14k4f motor van (2005évj). Az "eladás oka" hamar kiderült (számomra sajnos későn). Hidegen kopog a motorja. Olajcsere, szerelő, mégegy szerelő, szerviz, bontó, sámán, jós... A diagnózis: csapszeg, és/vagy hajtókar csapágy. De persze szét kéne borítani a továbbiakhoz. Több yt videón is láttam/hallottam ezt a jelenséget, de választ sajnos nem kaptam, hogy mi lehet ez. Van itt valaki aki sok tapasztalattal rendelkezik ezen motorok terén, vagy esetleg hasonló cipőben járt? Javíttatni, felújíttatni szeretném, és olyanra bíznám aki látott már ilyet, és ismeri a típus rákfenéjét.
Segítsetek már nekem abba, hogy a 2.0sdi 105 lóerős motornál ki lett cserélve az eredeti elektromos adagoló egy mechanikus 86 lóerős adagolóra, hogy akkor az injektorokat kell-e állítani? Nem tudom a két motornak egyformák-e a nyitási nyomásuk?
Jártam én is 225/40 R18 gumin. Ford Mondeo STvel. Olyan ürge basztad utakon járok, elég a 15ös! Meg azóta van 3 gyerekem, nincs kedvem 50.000/db áron gumit venni, vagy wanli gumin járni!
Hát igen, vagy a kereskedő se tudja mi van benne, vagy át akarja verni a vásárlót... már a kerek 200-asokban se voltak Honda motorok, csak az előtte levőkben, 95 után a 400-asoknál is asszem csak néhány kombiba került Honda (az meg ugye szintén előző széria :)
A kattogó hang lehet hidrotőke (hideg motornál erősebb, meleg motornál elhalkul), de ha tényleg csak nagyon finom, akkor akármi más is lehet.
Abban nem Honda motor van, abban biztos lehetsz. Ami a kopogást illeti lehet hidrotőke hang is, és még sok egyéb is, a pontos "diagnózishoz" hallani kellene.
Sziasztok! Én még új vagyok itt, annyira, hogy most szeretnék venni egy Rover 25-t. Gyönyörű autó, az egyetlen dolog ami elbizonytalanít, hogy amikor jár a motorja egy nagyon "finom", kattogás hallatszik belőle, ami csak autón kívül hallható, az utastérben nem. Az a kérdésem, hogy ez micsoda, és mekkora problémát jelez. Az autó 1,4-e Honda motorral szerelt a leírás szerint, 16. éves az autó. Köszönöm a segítségeteket.
Nekem is csak az óra, pedig 15-össel gurult ki a gyárból. Én se raknék 17 v 18 colost! Minél kisebb, minél magasabb oldalfallal. 75000ből meg van egy garnitúra 15-ös komoly gumi. 18-asból 50.000/db
Sziasztok!Rover 75 kombinak a teljes belseje eladó..gyönyörű szép fekete bőr belső..olyan mint amit nem is használtak..egy 90ezer km-t futott autóból valóak..van mas egyéb alkatrész is rover 75-be..06-70-350-1331.. éjszaka is hívható vagyok munkámból kifolyólag..
Sziasztok. Rover 75-re milyen gumit ajánlanátok ? Valahol azt írják , hogy 195/65/R15 a gyári méret , valahol pedig 205/65/R15 olvasható. Jelenleg 195/65/R15 van fent , viszont a km óra csal egy 10-est ( 60 km/h-nál 50 km/h a valós sebesség gps és sebességmérő szerint is). Illetve szeretnék picit nagyobbat is , ha megérné. Ki milyen gumival használja a75-ösét ? Szeretném , ha fogyasztás nem nőne ill. kényelmes utazási élményt szeretem , nem a nagyon peres gumik amivel mindent érezni. Köszönöm előre is .
még így is lehet, hogy a rádiótól recseg, mert ha valami gagyi rádió van benne, annál már a nagyobb hangerő is túlvezérlésnek számít,
aztán lehet jó a rádió, és van valami antenna vagy elektromos zavar,
simán lehet, hogy elöregedett a hangszóró membránja és elrepedt, de mondjuk gyanús, hogy mind a kettő első egyszerre...
nekem a 416-osban elől 150-es van hátul meg 125-ös,
de most hogy ezt leírtam, az is lehet, hogy az első recsegése elnyomja a hátsót... hangosítsd fel jól, és menj hátra hajolj közel úgy hallgasd meg h az recseg-e
már másik rádió van benne az számít?mert így isrecseg..még valószínű hogy a gyári hangszóró van benne..csak az elsők recsegnek de az sem mindíg csak ha már kicsit hangosabb lenne..de nem tulzottan hangos de mégse olyan halk.Szerinted?
-attól hogy recseg, még nem biztos, hogy a hangszóró a rossz (persze kellene hallani hogy recseg)
-recseghet attól is, hogy bezavar valami a gyújtásrendszerből, vagy nem jó az antennakábel, esetleg maga a rádió rossz...
- az eredeti gyári hangszóró szerintem egész jó, ha az üzletben veszel egy 10-20 ezer forintos hangszórót, nem biztos hogy jobb lesz, ha sokkal drágábbat veszel, ahhoz meg már olyan hangtechnika is kell, hogy drágább lesz az egész, mint az autó...
-először ki kellene próbálni másik rádióval, vagy tényleg megnézni a hangszórókat, és bontott gyárit keresni
A kárpit leszedéshez elég sok útmutatót lehet találni a neten, attól is függ, hogy kézi tükör vagy elektromos tükör... (a kilincsnél ahol elakadt, szerintem csak le kell hajlítani a kis műanyag pöcköt)
Tudnátok nekem segíteni abban hogy,a páromnak 45s roverja van,recsegnek a hangszórók és a születésnapjára szeretném kicseréltetni úgy hogy ő ne tudja,tudnátok mondani paramétereket hogy mekkora kell bele?mélység szélesség meg minden,én annyira nem értek hozzá...:D ő már egyszer nemrég meg akarta nézni csak nem sikerült neki leszedni a kárpitot a kilincsnél és úgyhagyta.segítség!!! :D
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne hogy kuplungozás előtt vagyok a 400asal és a kuplung munkahengerek egyeznek a 60assal ? A válaszokat előre is köszi! :)
Hátha esetleg valakit érdekel: Eladó egy Rover 414 si 99/12 benzin. Motorjának erős szelephangja van, illetve műszaki lejárt. Klíma működik, és 1 éves gumik vannak rajta. Ha valaki tud vele kezdeni valamit, írjon. (kobicsek2.0@gmail.com) Irányár: 120.000.- CSAK adás-vételivel. (Újpesten található a gépkocsi).
Mivel a rovi 214SI-m bontóba vándorolt, ezért megmentettem amit lehet.
Van egy középkonzolom a felső funkciógombokkal együtt eladó. A konzol VTN festett, sötétszürke metál szálcsiszolt mintával. Ezzel a mintákkal eladóak a kapaszkodók és az ajtónyitó műanyag.
Továbbá van két sportszűrőm az egyik új, a másik alig használt. Könyök is van hozzá.
Aki szebbé akarja tenni a 214-esét, attól várnék árajánlatot.
Sziasztok. 2000 es évjáratú 1.6 os Rover 25 öm van. Tegnap leparkoltam vele, lezártam. Ma reggel megyek az autóhoz, nem nyitja a távirányító. Nézem, nem villog a piros led a müszerfalon. Kinyitom kulccsal, de csak a vezető felőli ajtót nyitja. Kulcsot beteszem az indítóba. gyújtást ad rá, de a motor nem indul. Nem old ki az immó...
OBD csatlakozó 4 es és 8 as érintkezőjét kell összekötni ( pl GEM kapocs, vagy egy vezetékdarab ), a gyujtás ráadása 5-15 sec , és visszaáll 24150 km-re a számláló.
Sziasztok. Valakinek esetleg van tippje rá , hogy a 75-ösben az első hamuzó miért nem csukódhat? Tud ott valami eltörni , megadni magát ? :) Egyszerűen ha betolom valamiért sehogy nem akar megakadni és zárva maradni :(
Biztos, hogy megeszi? Nekem nemrég kellett termosztátot cserélni, mert elfolyt ott a víz. Ha oldalról benézel a hengersorok közé, és áll ott a víz, akkor lehet az a gond.
A kedvenc 75-öm elég keményen zabálja a fagyállót.
Gondolom eljött a hengerfej tömítések cseréje.
Szívemhez nőtt, eladni nem fogom, így ajánljatok nekem légy szíves, tartós, mégis pénztárca kímélő alkatrészmárkát(kat). Vagy melyiket kerüljem el nagy ívben. :)
Milyen anyagokra lesz szükségem?
Laikusként csak a tömítés, hengerfej csavarok jut eszembe.
Én most elring tömítést teszek bele az enyémbe.Mindenképp a több rétegű tömítést szokták ajánlani,mert az tartósabb.Ha a tömítést cseréled,a hengerfej csavarokat is cserélni kell.Biztos majd más is fog még hozzászólni,aki jobban ért hozzá.Azért remélem ezzel is tudtam valamit segíteni.
Nekem a lámpánál ázott be, el engedte a bura ragasztás tele volt a lámpa is vízzel. Úgyhogy először azt nézd meg, és persze hogy rendesen illeszkedik-e a lámpa mert ha nincs meghúzva a csavarja ott is bemehet a víz.
Sziasztok! A kérdésem lenne, mi lehet az oka R200 i csomagtér, és a pótkerék helye egymerő víz. A csomagtér csak részben. Hol ázhat be? Hol keressem a hiba okát? a válaszokat előre is köszönöm!
Az volna a kérdésem, hogy a 200/400-as Rover mechanikus és elektronikus adagolóval szerelt motorok injektorai egyformák-e? Az egyik 86LE a másik 105LE.
Enyém is 2,0. Eddig minden télen 1 alkalommal velem is ez történt. Aztán múlt héten már minden reggel kb. Most cserélte Aleko a termosztátomat, mondtam neki ezt a gondot is. A folytószelep környékén kb majonéz szerű anyag volt... Kitisztította, most tökéletes is.
Koppanás. Enyémen azt vettem észre, hogy az udvarban(kicsit hepehupás) kopogott. Azt is megnézettem, és stabilizátor szilentet kellett cserélni.
Pedálos dologra nem tudok mit mondani, majd arra írnak mások, viszont az ajtózárral kapcsolatban:
Lehet hogy eltörött a spiáter pöcök. jobb esetben csak szétcsúszott a műanyag menetes "csat", amit szétszedve látsz csak és így nem adja át a kilincs az erőt.
Szia! Bár az enyém 2.5 automata,de minden télen ugyanígy járok!!
Remélem jól írom,nem vagyok szakember: A levegőszűrő után van a vastag,bordázott gumicső,ami belemegy a szívótorokba. Nos itt csapodik le a kondenzvíz ami ilyen hidegben megfagy,és a pillangószelep nem tud mozogni. Ezt törölgettem ki,és megjavult!
Autópályán hirtelen elkezdett gyorsulni az autó, anélkül, hogy nyomtam volna a gázt. Kinyomtam a kuplungot, és a motor max fordulaton pörgött. Párszor benyomtam a gázt, és akkor megoldódott a probléma. Milyen hiba lehet? Gázbowden kirojtosodhatott? Ha igen, Ki lehet cserélni otthon, vagy kell hozzá speciális szerszám?
Az első futóműben koppan valami, de az autó rugózásán vagy bármi más kihatás nincs a hangon kívül. Esetleg ötletek, hogy mit kellene cserélni?
A hátsó ajtó kívülről nem nyitja az ajtót. Egyre jobban szorult, majd egyszer csak már nem nyitott. Belülról nyitható az ajtó, és a központi zár is működik. Hogy lehetne javítani, hol romolhatott el valami?
Előre is köszönöm a segítséget, és elnézést az amatőr kérdésekért.
Jó kis autó, nekem is ilyen van. Kuplungja addig jó állítólag amíg kemény, de meg lehet oldani hogy vaj puha legyen, csak hozzáértőhöz kell vinni. Ez a motor a legmegbizhatóbb, de azért mindig van mire költeni az autón. Zárak pl szoktak olyat csinálni hogy nem nyílnak mert elkopott bennük a kis motor. Lengőkarok lengéscsillapítók, szilentek, motortartók stb kopó alkatrészekre mindig lehet költeni. fékcsövet átnézetném, mert az ennyi idős autónál meg tudja adni magát ha pl német agyonsózott utakon használták.
Tegnap vasaroltam egy 75os rovert.2.0 dizel,116 le,tehat bmw motorral szerelt.Valakinek van valami fele tapasztalata ezekrol a modellekrol?Azt olvastam gyakran meghibasodik a kuplungja.mar most eleg kemeynek tunik,de azt mondjak hogy a rover 75os kuplungja alltalaban kemeny
Rover 75,2.5. Egyre nehezebben tudom a kormányt forgatni amikor lassan gurul az autó. 3 éve vettem,akkor sokkal könnyebben ment. Lehet hogy csak én öregedtem? :) Kormányszervó olajcsere segíthet ?
Hello!Fura huttyogó(nem röhög!)hangot hallok a műszerfalból az óráktól.Olyan mint amikor a gyümölcspóker leosztja a lapokat.Demonstrálom:hutty-hutty-hutty,szünet,hutty-hutty(na most már röhöghetsz).Semmi elváltozás,csak qrvára idegesít.Valakinek ötlete?
Mielőtt alkatrészeket cserélgetsz, olvasd ki a hibát az ECU-ból, valami biztos lesz benne. A 84 LE-n csak valami folytás van a szívóágban, hogy most az egész szívósort kéne cserélni hozzá, vagy csak valami alkatrészt ott, hogy az erősebb változatot kapd, azt nem tudom.
Lehúztam a lambda csatiját és szépen jár a motor, nem is füstöl. Gondolom még a gyári lehet benne, ezért is eszik 10 liter körül, meg ezért erőtlen a motor.. Kicserélem, és meglátjuk. És azt tudja valaki, hogy miben más a 84, illetve a 103 lovas 1.4-es motor? (Rover 25 2001-es 16v) Nekem a 84 lovas van.
egyébként ha bent ülsz, pont takarja a kormány, és is sokszor csak akkor veszem észre, hogy bekapcsolva maradt, ha sötét van (és az ablakban visszatükröződik a lámpája)
Egy hete van nálam az autó. Ma reggel csinálta először a dadogást, eddig semmi gond nem volt vele. Az előző tulaj 3000 km-el ezelőtt cserélt gyertyákat. Holnap megnézem a trafót, meg a kábeleket. Nem lehet a lambdaszonda esetleg?
az után érdeklődnék, hogy mi a legegyszerűbb és leggyorsabb módja a generátor kivételének /Rover 75 CDT/. Felújítás miatt kellene ki és beszerelnem, de első ránézésre elég rendesen be van építve, nem fér ki olyan egyszerűen.
A műszerfalon elkezdett pislogni az akku ikon. Kábeleket átnéztem, de bizonyos fordulatokon bevillog. (van, hogy 1800-as fordulatnál megnyugszik)
Gyanús, hogy szénkefe és csúszógyűrű elkopott, (csapágy hangja nincs) 370 eKm van benne óra szerint.
Igen, a 103 lóerő sehogy se stimmel, mert DOHC ugyan, de a képen SPI-nek néz ki (az pedig 90LE), ha MPI lenne, akkor a fojtószelep cserével simán lehetne a 82LE helyett 103, de ez nem az a motor (a fordulatszám mérő se :)