Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2015.04.11 0 0 32854

1961- https://onedrive.live.com/view.aspx?cid=5771250AFB05C17F&resid=5771250afb05c17f!2168&app=WordPdf
1969- https://onedrive.live.com/view.aspx?cid=5771250AFB05C17F&resid=5771250afb05c17f!2558&app=WordPdf

NJ 320 C3...ahogy én látom. :)))

Meg lehet is kapni jó minőségben (Nachi, Koyo..stb)
http://olx.hu/hirdetes/ue-28-as-traktorhoz-hatso-fotengely-japan-nj-320-c3-csapagy-ID33vHw.html

Előzmény: HU MPeti (32852)
pappartur Creative Commons License 2015.04.11 0 0 32853

Bizony a szerelési utasítás írja a C3-at ugyan is a C3 nem csak a nagy fordulat...etc. hanem a magas hőmérséklet- nagy mértékű hőtágulás esetén is ajánlott! Az a 4 kilós csapágy rendesen hő tágul...

A hengerkosár acél, az eredeti csapágyak Styer feliratosak voltak..egy ilyet szereltem ki a kosár kopása miatt, egymást túlságosan megközelítő görgők miatt.

Előzmény: HU MPeti (32852)
HU MPeti Creative Commons License 2015.04.11 0 0 32852

Szia Endrebácsi.

Visszatértél a világjáró körútról? Olyan régen jártál erre. :-)) Hogy vagy mostanában?

Tudom mit jelent a C3, de az a kérdésem, hogy az kell-e bele, mert valahol olvastam, hogy

C3 kell, de a gépkönyvben nem találtam erre utaló adatot.

Még napjainkban is így jelölik a laza illesztésű csapágyakat, a C4 még lazább illesztésű. 

Nem Citroen C4. :-)))

Előzmény: endrebá (32851)
endrebá Creative Commons License 2015.04.11 0 1 32851

A C3 a laza illesztés jele...

   Azt jelzi hogy a kétütemű főtengelycsapágyak a tízezer körüli fordulaton és a léghűtésből eredő esetleges száz fok feletti hőmérsékleten se álljanak be, sőt akkor se legyen szoros az illeszkedésük egymáshoz.

  (legalábbis a Simson meg az ETZ főtengelycsapágyakon ezt jelentette  -  egy rendszerrel ezelőtt)

 

:-)))

Előzmény: HU MPeti (32850)
HU MPeti Creative Commons License 2015.04.11 0 0 32850

Üdv.

Nem mindegy bizony. Az NJ-jelűnek a belső gyűrűjén van egy perem, ami miatt a hengergörgős kosár csak

az egyik oldalra húzható le a belső gyűrűről. Az NU mindkét oldalra lejön, nincs perem.

Abban sem vagyok biztos, hogy C3 illesztésű kell-e, vagy nem.

Előzmény: dutrancs (32848)
HU MPeti Creative Commons License 2015.04.11 0 0 32849

Üdv,

Nane? Nade. :-)

Nem akarok itt tudományos szimpóziumot nyitni a témában, egyszerűen csak arra lennék kiváncsi, hogy tudja-e valaki a gyárilag oda tervezett csapágy pontos paramétereit.

Az én gépem 1967-es. 1838-ban Victor Regnault laboratóriumi körülmények között előállította a PVC-t.

Az 1920-as években elkezdődött a polimer műanyagok fejlesztése, gyártása, az ezek csoportjába tartozó

poliamid például kiválóan alkalmas csapágy alkatrészek gyártásához.

Ennek tudatában nekem nem tűnik hihetetlennek, hogy 1967-ben készítettek műanyag kosárral rendelkező csapágyat. Nem tudom, de elképzelhetőnek tartom.

Előre is köszönöm az építő jellegű, segítő szándékú válaszokat.

 

 

Előzmény: dagidutrás (32847)
dutrancs Creative Commons License 2015.04.10 0 0 32848

A betű jelekre vigyázz! Nem mind egy.

Előzmény: HU MPeti (32846)
dagidutrás Creative Commons License 2015.04.10 0 0 32847

1958-ban műanyag a csapágyban,nane.

Előzmény: HU MPeti (32846)
HU MPeti Creative Commons License 2015.04.10 0 0 32846

Sziasztok,

 

Szeretném megkérdezni, hogy az UE28-as főtengelyén lévő hengergörgős csapágy NJ1320 C3, vagy NU1320 C3?

Eredetileg bronz vagy műanyag kosarassal szerelték?

Üdv.

Krisz88tervez Creative Commons License 2015.04.08 0 0 32845

Köszönöm a segítséget, lefordítva 5 tonna a hasznos teher és a 2050 kg meg az önsúlya!

 

Szóval nagy kocsi akkor!

 

Mégegyszer köszönöm!

Előzmény: dutrancs (32844)
dutrancs Creative Commons License 2015.04.08 0 0 32844

Jól írod!

Előzmény: Józsi73 (32842)
dutrancs Creative Commons License 2015.04.08 0 0 32843

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ilyet találtam ,próbálj utánajárni,hogy mi ,mit jelenhet!

Előzmény: Krisz88tervez (32841)
Józsi73 Creative Commons License 2015.04.08 0 0 32842

Az én tudásom szerint 5T a raksúlya, a saját tömeget nem tudom. 

Előzmény: Krisz88tervez (32839)
Krisz88tervez Creative Commons License 2015.04.08 0 0 32841

Igen erre gondoltam, köszönöm az infót!

 

Akkor a forgalmi a döntő, ha 4-6 tonna között bármi lehet!

 

Köszönöm Dutrancsbá!

Előzmény: dutrancs (32840)
dutrancs Creative Commons License 2015.04.08 0 0 32840

 

 

Erre gondoltál? 4-6 tonnát ír,de csak románul van meg!

Előzmény: Krisz88tervez (32839)
Krisz88tervez Creative Commons License 2015.04.08 0 0 32839

Tiszteletem Mindenkinek!

 

Nem Dutra, de hozzá kapcsolódó kérdésem lenne a  fórumozókhoz, hogy az RM7-es pótkocsi össz súlya mennyi?

A hirdetésekben úgy szerepel, hogy RM7-es pótkocsi és 5 tonna.

 

Az infókat köszönöm!

 

Üdv:

 

Ódor Krisztián

soman81 Creative Commons License 2015.04.08 0 0 32838

Nem vagyok tanár. Felmerül bennem viszont, hogy hogyan tisztelheti valaki a műszaki és egyetemes történelmünket, aki nem méltatja a magyar nyelvet a helyes használatra?

Előzmény: jozsitraktor (32836)
joebatyo Creative Commons License 2015.04.08 0 0 32837

Vagy inkább nyelvtantanár? :)))

Előzmény: jozsitraktor (32836)
jozsitraktor Creative Commons License 2015.04.08 0 0 32836

Talán nyelvtanár vagy???

Előzmény: soman81 (32835)
soman81 Creative Commons License 2015.04.07 0 0 32835

Sajnos tapasztalattal nem rendelkezem, de könyörgöm legközelebb ne írd le a milyent pontos J-vel, mert borzasztóan néz ki. Ne vedd sértésnek, csak olvasd el amit elküldesz.

Baráti üdvözlettel Tamás

Előzmény: jozsitraktor (32834)
jozsitraktor Creative Commons License 2015.04.07 0 0 32834

Üdv mindenkinek szeretnék kérdezni tőlletek szeretném kétkörösre átalakitani a Dutrám hidraulikáját! Kinek mijen tapasztalata van ezirányába?

Ali71 Creative Commons License 2015.04.05 0 0 32833

Kellemes Húsvéti Ünnepeket Kívánok minden kedves fórumozónak és családtagjainak!

triplaharom Creative Commons License 2015.04.04 0 0 32832

A naposnyúl és a Húsvéticsibe... (:-)))

Előzmény: Tóni bácsi (32831)
Tóni bácsi Creative Commons License 2015.04.04 0 0 32831

Kedves Dutrások!

 

Mindenkinek kellemes húsvéti ünnepet kívánok!

 

 

Tóni bácsi

 

 

dutrancs Creative Commons License 2015.04.03 0 0 32830

Kellemes húsvéti ünneplést barátaim!!!

palacsintás Creative Commons License 2015.04.03 0 0 32829

Viszont Neked! Valamint az Összes dutra szerető Gépésznek!

Előzmény: Le Robuste (32828)
Le Robuste Creative Commons License 2015.04.03 0 0 32828

Kellemes húsvéti ünnepeket kívánok a Dutrásoknak!

 

toth_e Creative Commons License 2015.04.02 0 0 32827

OFF: Ne haragudj, ezt mivel fényképezted? Nokia 3210-el?
Nem sértésként, de szörnyű minőségű képek.

Előzmény: jozsitraktor (32826)
jozsitraktor Creative Commons License 2015.04.02 0 0 32826

A Mai munka!

offroader Creative Commons License 2015.04.02 0 0 32825

MÁJUS 16. (szombat) II. Zsámbéki Traktortalálkozó!

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!