Ja ahogy Zoli is mondja, elsőre az utcai tempó is megfelelő:)) Aztán persze gyorsulhat a tempó:))
Nekem a lényeg az hogy csak a vasra tudok majd figyelni és hogy nem jön semmi szembe, félig átlógva az én sávomban:)) És persze kíváncsi vagyok mit bírnak ezek a Michelin karikák:)) Tehát a fő célom a tapasztalat szerzés!!! Aztán jövőre jöhet a köridő hajsza is:))) Bár biztos el fog gurulni a gyógyszer így is:)))
Nem hiszem hogy a gumid széle el van annyira kopva hogy ne lehessen menni vele egy frankót!!
Sehogy nem állok a vizsgával mert csak hétfőtől nyit a Triumph. Viszont így lett lóvém a hátsó fékbetétre is így egy füst alatt az is el lesz intézve:) És jövőhéten viszem megcsináltatni a bőrnadrágomat is.
Utána pedig készülj mert, muszáj szeptemberben beiktatnunk egy Kakucs Ringet!!!! :))) Ez a nyár már nem telhet el pályanap nélkül!!!:))
Én is arra tippelek hogy valami dzsuva van a tankban és láttam is benne úszkálni dolgokat úgyhogy valószínű ott lesz a bibi, és cserélhető a szűrő belül a tankban van és kb 14400 magyar forint az ára. Most a vizsga a fontos hogy tudjak menni vele mert ha nem hagyom tartalékig lefogyni akkor nincs vele semmi gond.
Hello Oszi! Igen kicsit eltűntem mert lejárt a műszakim és a Triumphnál akartam vizsgáztatni hogy egyidejűleg megnézzék nekem ezt a jelenséget de, már nem tudtak a szabadság előtt időpontot adni nekem:( Úgyhogy most pihi van meg pancsolás a Velencei tóban, meg persze a meló:)) De holnap megpróbálok a Kékholdnál időpontot kérni erre a hétre bár a huszadika miatt lehet hogy az is necces lesz. És csütörtökig esőt mondanak úgyhogy mindegy is.
Az enyém 2008-as. Igaz van benne egy Power Commander de az max fél litert dobott a fogyasztáson. Csak ha nagyon kínzom akkor zabál, de nem sajnálom tőle :)
Triple 1050!
Lehet meg kéne nézned a tankot. Nincs-e az alján valami dzsuva. Vagy a tiédben még cserélhető a benzinszűrő is. Lehet azt sem ártana cserélni ha még nem volt.
Az enyém is 6,5-7,5 között eszik. Városban 7et és érdekes hogy 6,5 öt eszik városon kívül akkor is ha túratempóval megyek és akkor is ha a hegyeken tépem a szarvát tiltásig. Egyszer mértem 7,5öt az M3ason de akkor nem nagyon mentem 200 alatt :) A legkevesebb 5,8 volt egyszer egy Mátrai túrán de azóta nem sikerült megismételni :)
Nekem meg most azt kezdte el csinálni hogy ha kivillan a lámpa, egy kis idő múlva elmegy az alapjárat és leáll.
Örülök hogy megoldódott. Ezek szerintem tényleg csak az úszó akadt fel.
Nekem 200-230 km között szokott kigyulladni a lámpa. Csuklófüggő :)
Számításaim szerint 6,5-7,5 között szokott lenni a fogyi de az óra 1,5-2 literrel mindig kevesebbet számol. Fura mert a Streetemen halál pontos volt. Egyébként 2 év alatt egyszer sikerült már megetetni vele 10 litert is, de akkor azért kapta az ívet. :)
Lehet hogy csak az úszó akadt fel vagy szorult meg és ezért nem jelzi a szintet.
Próbáld meg a tanksapkán át valami drót darabbal megmozgatni, bár nem rémlik hogy hozzá lehet-e férni. :)
Első körben azért megnézném hogy nincs-e lecsúszva a csatlakozója. Úgy rémlik arra nem ír hibakódot.
Ha egyik variáció sem lenne megoldás akkor le kéne venni a tankot és kivenni a benzinpumpát. Arra van felfogatva a szintjelző is. Tesztelni pedig úgy tudod hogy multiméterrel ellenállást mérsz a csatlakozóján. Ahogy mozgatod az úszót föl-le, úgy llineárisan kell változnia.
Egyébként neked mennyire ír pontos értékeket a fogyasztás mérő ?
Szerintetek hogyan lehet ellenőrizni az üzemanyag szint jelzőt?
Ma érdekes modon a műszer nem jelzett, de a motor ledadogott és leállt. Nem értettem, de a biztonság kedvéért belenéztem a tankba, s bármíly furcsa üres volt. Szerencsére két saokra volt a kút. Megtankoltam és minden rendben lett.
Visszatértem az úgymond nyaralásból:) Igen Oszi motorral mentem és Mátráztam egy jót mert unokabratyóm rámcsörgött hogy szabin van úgyhogy ha már úgy is arra felé járok akkor egy kis kerülővel menjek Mátraalmásra, Eger érintésével.
Nem kellett kétszer mondania:))
Zoli te meg egyél egy gyrost és meglátod megoldódnak a problémák:))
Alsóörsön sztem egész más. Le van zárva az út, csak motorok mehetnek, teljes szélességben. Szép környezet (Füred-Tihany-Balatonfelvidék), kétoldalt meg tömött sorokban a nézők. Az utasom végig pacsizgat menet közben velük.. megvan a feelingje, no. De kinek a paplan..
A levegő remeg az aszfalt felett.Megy 200 marha köztük én gyökkettővel,kuplungcsúsztatva bőrruha ellenére már simára égett a hátsóm az alatta lévő kipuff miatt.
A balomon egy félsüket gixxeres kettőben tiltatja a hülye motorját,a jobbomon egykereket épp tanuló kissrác billeg a füstölgő,büdös jogján (minnyá alámesik és kinyírom).
Előttem meg egy bazinagy seggű nőt cipelő túraendúrós fékezget állandóan.
Mindezt huszonhat piroson átvonszolódva tökön-babon át rendőri felvezetés nélkül,hátha valami kamerát átnézve lesz 200 megzsanezzozható balek............................miaf...t keresek én itt.Brrrrrr.
abszólút értem. én egy alkalommal voltam citadellán és soha többet. nekem a motorozás a motorozásról szól. haladás ,kanyargás, és ezek variációja. nézni megnézem a motorokat én is,de nem vonulok ,mert de ezt már leírtam.
Köszönöm hogy reagáltatok a kérdésemre. Most már nyugodtabb vagyok. A kérdésre válaszolva, nekem egy gyöngyház narancssárga triple-m van, és egyébként meg vagyok vele elégedve. A nagy köbcenti és a vele járó súly ellenére, nagyon kezes motor ( mint egy hatszázas hornet...) . Nyomatékos, alulról húz és egyenletes a teljesítmény leadása. Szuper a gép.
Nézd, 21 éve motorozom saját, "nyugati" motorral, ez a Triumph ST a 15. motorom, hidd el, nem a menőzés a célom, amikor elmegyek egy motoros felvonulásra. Ez amúgy egy évben egyszer, Alsóőrsön szokott előferdülni, ahova 13 éve járok.. Az esetet példának írtam, mert ebben a szituban elég nagy terhelést kap a motor magas hőmérséklet ügyileg.
Na jó, néha én is megvisíttatom, de városban (hacsak nem autópálya bevezetőn) nem nagyon van rá lehetőség, mert kiszaladnak a lovak. :-)
Melegedés témában meg nekem még mutatós műszer van, ami indítás után igen hamar beáll üzemi hőfokra, s onnan nem nagyon mozdul el, motoros felvonuláson, 35 fokban hallottam csak sűrűn a ventilátort.